UPDATE Apple da in judecata Samsung si o acuza ca produsele Galaxy sunt copii ale terminalelor Apple

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 19 aprilie 2011, 9:23 Economie | IT

Apple a depus plangere impotriva Samsung la un tribunal american, acuzand compania asiatica de plagiat si motivand ca la telefoanele Galaxy si la tableta Galaxy Tab Samsung a copiat solutii tehnice brevetate de Apple, scrie PC World. Compania americana sustine ca Samsung a plagiat masiv, de la forma produsului, pana la solutiile tehnice utilizate. Samsung respinge acuzatiile, spune ca gama Galaxy a rezultatat in urma propriilor cercetari si adauga ca se va apara.

Apple acuza Samsung de plagiat "flagrant si inacceptabil" si spune, in documentele depuse la un tribunal din San Francisco, faptul ca gigantul asiatic a copiat la produsele Galaxy extrem de multe detalii, de la designul exterior pana la aspectul icon-urilor de pe ecran.

Apple sustine ca Samsung a incalcat 10 brevete de inventie, iar plangerea se refera la produse precum smartphone-urile Epic 4G, Captivate, Indulge, Nexus S, Galaxy S 4, dar si tableta Galaxy Tab. Apple spune ca astiaticii au copiat atat de mult, incat produsele lor au aspectul unor produse Apple.

Americanii spun ca Samsung a obtinut profituri necuvenite din vanzarea acestor produse si cere daune materiale. Samsung spune ca gama Galaxy a rezultat in urma propriilor cercetari si spune ca se va apara.

UPDATE Samsung respinge acuzatiile, urmand sa ia masurile legale necesare in vederea solutionarii acestei situatii, declarand:

"Dezvoltarea tehnologiilor si consolidarea portofoliului de proprietate intelectuala sunt esentiale pentru mentinerea succesului nostru. Samsung va raspunde activ la aceasta actiune legala ce a fost demarata impotriva noastra si va recurge la masurile legale necesare pentru a ne proteja  proprietatea intelectuala.", spune compania asiatica.

Tehnologiile produselor Samsung au fost dezvoltate pe baza propriilor cercetari ale companiei, intr-un proces continuu de inovare si cercetare.


Citeste mai multe despre   










10889 vizualizari

  • +3 (3 voturi)    
    And copy-paste (Marţi, 19 aprilie 2011, 9:53)

    Felix [anonim]

    Vlad - vezi ca ai lasat un "and" intre Nexus S si (and) Galaxy S. Banuiesc ca nu e numele modelului.

    n.r.: multumim
    (editat de HotNews.ro)
  • +9 (27 voturi)    
    ! (Marţi, 19 aprilie 2011, 9:56)

    xolv [anonim]

    A inceput sa le tremure morcovul!! Si-au dat seama ca Galaxy S II le va scufunda corabia!
    • +1 (27 voturi)    
      :) (Marţi, 19 aprilie 2011, 10:09)

      Florinahoo.com [anonim] i-a raspuns lui xolv

      Am detinut personal un telefon din gama Samsung Galaxy, primul model si, da, pot sa afirm ca e copiat cam 80% de pe Iphone. Asta e realitatea din pacate.. Avea intr-adevar alt sistem de operare, se mai misca mai mult sau mai putin bine dar asemanarea cu Iphone e mult prea evidenta. Si nici macar nu e cea mai reusita copie.. :)
      • +9 (25 voturi)    
        American would say Appletards! (Marţi, 19 aprilie 2011, 10:18)

        xolv [anonim] i-a raspuns lui Florinahoo.com

        Deci infatisarea conteaza 80%, iar sistemul de operare, hardware-ul si viteza 20%.

        Cam superficial, nu crezi ?? Tu ti-ai luat iphone sa faci un fashion statement ??
      • +20 (28 voturi)    
        tare... (Marţi, 19 aprilie 2011, 10:20)

        Ben Q [anonim] i-a raspuns lui Florinahoo.com

        chestia cu alt sistem de operare e tare :):):).

        nu stiu care e primul producator de masini pe patru roti, dar pe principiul asta putea sa ii acuze pe toti ceilalti producatori ca le-a copiat modelul....
      • +7 (11 voturi)    
        :)) (Marţi, 19 aprilie 2011, 10:44)

        -Myth- [utilizator] i-a raspuns lui Florinahoo.com

        Zi-mi si mie care e diferenta majora de design intre smartphone-urile din ziua de azi - toata sunt 80-90% acelasi format.
      • +2 (12 voturi)    
        hi (Marţi, 19 aprilie 2011, 11:24)

        ghidofalvicsaba1303200976917 [utilizator] i-a raspuns lui Florinahoo.com

        si eu a-m avut si ipad si acum detin un samsung galaxy tab. nu se compara. galaxy e mult superior ......imi place. dar asa suntem noi oamenii..dorim ce e mai nou si mai nou.si mai fashion
    • -1 (19 voturi)    
      discutie la Samsung (Marţi, 19 aprilie 2011, 10:53)

      un om [anonim] i-a raspuns lui xolv

      Dintr-o discutie ce am purtat-o cu cei de la Samsung Europe din Viena, a reiesit clar ca tinta lor de a atinge publicul tinta al Apple este sa aiba produse cit mai asemantaoare din punct de vedere usability cu al celor de la Apple.

      Nu sunt un mare fan Apple avind in vedere conditiile de munca ale celor care produc telefoanele in China, dar in acest caz le dau dreptate. Samsung plagiaza!
      • +5 (7 voturi)    
        a copia frumosul nu-i urat... (Marţi, 19 aprilie 2011, 11:07)

        dadan [anonim] i-a raspuns lui un om

        daca apple are patent pe forma si design atunci....dar nu prea are sens....televizoarele LCD sau alte device-uri tind sa aiba intr-un final acelasi design intr-un final...apple are meritul ca a descoperit primul ce doreste publicul....
  • +19 (25 voturi)    
    interesant... (Marţi, 19 aprilie 2011, 9:56)

    Gigel [anonim]

    Hmmm adica Apple considera Galaxy S un competitor suficient de puternic ca sa ii dea la glezne in stilul caracteristic ;)
    • -5 (19 voturi)    
      ;) (Marţi, 19 aprilie 2011, 10:15)

      oi [anonim] i-a raspuns lui Gigel

      corect ar fi "...considera Galaxy S o copie destul de buna ca sa ii dea la glezne..."

      sau, in caracterizarea Samsung, copie = iPhone killer.
      • 0 (0 voturi)    
        fara suparare... (Luni, 30 mai 2011, 10:38)

        me [anonim] i-a raspuns lui oi

        dar apple nu a inventat smartphoneul, nici mp3 playerul s.a.m.d. cu alte cuvinte si ei au "plagiat" daca e sa ne luam dupa propria lor logica.
  • +7 (11 voturi)    
    abia acu... (Marţi, 19 aprilie 2011, 10:07)

    galaxia es [anonim]

    au observat?
    pana nu s-au vandut tzanspe milioane de exemplare, n-a vazut nimeni? sau poate spera sa obtina si ei acolo, "un cent/terminal"?
  • +7 (15 voturi)    
    eh na... (Marţi, 19 aprilie 2011, 10:11)

    eny [utilizator]

    serios? pe bune? cred ca steve jobs s-a intalnit cu CEO-ul de la samsung si i-a luat din greseala telefonul, si cand si-a dat seama ca nu are iOS a depus acesta plangere :))
  • -11 (23 voturi)    
    concurenta (Marţi, 19 aprilie 2011, 10:27)

    stupidcow [utilizator]

    Se vede de la o posta ca Samsung copiaza tot ce poate de la Apple, fie ca e iPhone, fie ca e iPod. Si nu numai Samsung face asta. Totusi, procesul mi se pare un pic exagerat. Si pentru Apple hateri: sa va fi vazut eu cu ce smartphone-uri va jucati acum daca nu exista iPhone
    • +9 (21 voturi)    
      Primul (Marţi, 19 aprilie 2011, 11:35)

      xolv [anonim] i-a raspuns lui stupidcow

      Amice, Nokia Comunicator si Blackberry existau inca de acum cel putin 10 ani (nokia 9000 in 1996, blackberry in 1999). Asa ca nu Apple ne-a scos din "intuneric". A fost o evolutie logica, pe care nimeni nu si-o poate asuma in intregime.
      Iphone a debutat ca un Ipod cu care puteai vorbi si la telefon. Apple n-a inventat nici roata, nici telefonul, nici touch-screen-ul, nici smarphone-ul.

      Appletarzii ce-ar vrea, monopol pe toate telefoanele rectangulare cu touch-screen ?? E trademark cumva ?
  • +13 (19 voturi)    
    GRESEALA de marketing !!! (Marţi, 19 aprilie 2011, 10:41)

    Alex [anonim]

    In locul celor de la Apple nu as fi depus plangerea asta nici in ruptul capului ! Asta pt ca plangerea nu face decat sa confirme perntru cei nehotarati intre cele doua modele de tab ca pot sa aleaga linistit Galaxy care e mai ieftin si mai versatil ... avand in vedere ca are functionalitatile similare cu cel de la Apple.

    Big mistake de la Big Apple !!!
    • -5 (13 voturi)    
      ba este o miscare foarte buna de marketing. (Marţi, 19 aprilie 2011, 12:59)

      Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      si sa-ti spun si de ce.
      in primul rand le induce celor nehotarati intre cele doua companii ca Samsung este plagiatorul.

      In al doilea rand, Apple cumpara o gramada de componente electronice de la Samsung. Imagineaza-ti o intelegere in care Samsung scade pretul componentelor sale pentru Apple. :)

      Il al treilea rand, Apple nu are nevoie de banii de la Samsung. Are atatea lichiditati incat, proverbial, poate cumpara tot Samsung-ul daca vrea :)


      Deci lupta se duce pe domeniul componentelor electronice, Samsung fiind unul dintre cei mai mari producatori de componente electronice din lume.
      • +5 (13 voturi)    
        ce nu stii tu fanboy... (Marţi, 19 aprilie 2011, 13:40)

        AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui Gauloise

        Apple nu poate cumpara nici macar proverbial Samsungul.

        Tu stii ce inseamna Samsung Group? Samsung-ul nu inseamna numai electronice, asa cum crezi tu:

        1. Samasung Heavy Industries - adica, sa intelegi si tu, asta inseamna santier naval de constructii noi, care este pe locul 2 in lume;

        2. Samsung Electrocasnice - cel mai popular pe pietele asiatice;

        3. Samsung Auto - acum este cu Renault, si are o cota de piata prin asia destul de buna;

        4. Samasung Constructii civile - autostrazi, blocuri, cladiri, Constructor principal al turnului Burj din Dubai;

        5. Samsung Electronice (piese)- asta o stie toata lumea;

        6. Samsung Electronice (produse finale)- asta o stie toata lumea.
        Asa ca, mai usor cu Apple si cu toate cele. Nu totul pe lumea asta le apartine si nu totul se invarte in jurul lor.
        Cand Apple va fi vreodata atat de "multifinctional" ca si Samasung / LG / Hyundai / Sony / Panasonic, atunci sa ii ridicati in slavi.
        • -2 (10 voturi)    
          da, sunt un Fanboy (Marţi, 19 aprilie 2011, 14:52)

          Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

          Te-ai legat exact de ce mentionasem in ghilimele ca era o gluma. Dar am sa trec peste asta si peste cunostintele tale aprofundate despre Samsung Group precum si peste atitudinea ta de unic atotstiutor.

          Si daca a fi fanboy inseamna ca esti fidel unui produs care functioneaza asa cum te astepti si iti ofera exact ceea ce ai nevoie, atunci sun un fanboy si sunt mandru.

          Partea cea mai faina din disputele astea este ca nu ai sa vezi un utilizator de Macintosh sau pe cineva care a folosit cel putin o saptamana un Macintosh care sa vina sa critice atat de vehement cu o fac utuilizatorii de windows care nu au avut la dispoitie 7 zile sa butoneze un mac.

          Si la final care este castigul vostru? Eu tot am sa imi dau banii pe Apple atata timp cat vor continua sa faca produse care pe mine (retineti: PE MINE!) ma multumesc si imi folosesc in munca de zi cu zi.

          Este simplu. Pana in acest moment Apple a scos cateva produse revolutionare care au schimbat industrii. Pana cand nu va veni o alta companie cu un device / hard/soft/concept/orice care sa rupa gura eu pariez pe Apple. Si simt ca am dreptate.
          • +7 (11 voturi)    
            ce nu stii tu, iar... (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:33)

            AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui Gauloise

            este faptul ca eu detin produse Apple, stiu cum functioneaza si ce pot.
            Ce nu ai inteles tu iar, este faptul ca nu totul se invarte in jurul celor de la Apple, iar in industria asta exista competitori care vin puternic din urma cu produse aparent de calitate si la fel de bune si chiar la preturi mai mici (chiar daca Apple a deschis drumul in privinta asta).
            Toate dispozitivele touch screen se vor asemana ca forma si functionalitate indiferent de producator. Cum dracu ar vrea Apple sa arate terminalele facute de competitie, ca sa nu le acuze de plagiat si copii ? Triungiulare, rotunde ? Cum ?

            Este ca si cand, BMW ar da in judecata Mercedes ptr ca masinile lor seamana ca forma: 4 usi, 4 roti, parbriz in fata, luneta in spate, 4 geamuri laterale, roata de rezerva, motor bezina/disel, etc. Seamana ? Sunt la fel din pct asta de vedere ?

            Acelasi lucru este si la terminalele touch screen.
          • +2 (2 voturi)    
            Usor, nu-i cazul sa te enervezi... (Marţi, 19 aprilie 2011, 22:48)

            Marius [anonim] i-a raspuns lui Gauloise

            Doresc sa comentez partea asta:
            "Partea cea mai faina din disputele astea este ca nu ai sa vezi un utilizator de Macintosh sau pe cineva care a folosit cel putin o saptamana un Macintosh care sa vina sa critice atat de vehement cu o fac utuilizatorii de windows care nu au avut la dispoitie 7 zile sa butoneze un mac."

            Sunt utilizator de Mac si de Windows. Mac-ul il utilizez cam de aproape un an. Am vazut partile bune si partile rele si pot spune ca am injurat in anumite momente Mac-ul asa cum imi injuram si calculatorul de Windows. La figurat vorbind desigur...

            Un calculator e bun in functie de ce-l folosesti. Doar ca Mac-ul e Mac nu inseamna ca e perfect. Crezi ca 7 zile +/- cateva zile sunt prea putine sau destule sa vezi cum e un Mac? Poate pentru a te obisnui cu el, nu pentru ati da seama daca e bun sau nu pentru nevoile tale.

            SIngurii care spun ca Mac-ul e perfect sunt aia care n-au pus in viata lor mana pe Mac si uite ca le-a picat unul in mana si incep sa umble pe el si sa descopere...

            Observatie: Sunt student la Animatie Computerizata si Efecte Speciale ca sa-ti dai seama exact la ce-l folosesc.

            Pe subiect... Apple a deschis calea pentru anumite lucruri, dar nu inseamna ca pot opri dezvoltarea tehnologica a altora... Asa cum a zis cineva mai devreme, 80% reprezinta designul telefonului.... Cum se face designul? Afland ce vrea consumatorul sau ce-i place consumatorului, producatorii nu fac totul de capul lor.
            • 0 (0 voturi)    
              mda... aprob (Luni, 30 mai 2011, 10:45)

              me [anonim] i-a raspuns lui Marius

              eu lucrez de aproape 3 ani pe mac si pot spune ca e departe de a fi perfect :)

              windowsu are partile lui rele categoric, dar avand in vedere ca windowsu trebuie sa mearga ca mii de configuratii si macu pe 10-15 maxim, as putea sune ca windowsu e chiar mai bun (si mai stabil)
        • 0 (0 voturi)    
          Samasung Constructii civile (Miercuri, 10 august 2011, 18:31)

          cobra [anonim] i-a raspuns lui AK-47

          Vezi că de nervi nu doar că l-ai făcut Samasung, dar zici că a construit turnul Burj din Dubai. Vezi că burj în arabă înseamnă turn, deci a construi turnul turn sper că-nţelegi ce-nseamnă. Restul... vezi tu la care din ele te refereai că sunt multe turnuri pe-acolo.
      • +2 (8 voturi)    
        Asta e cel mai tare banc (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:47)

        Cineva [anonim] i-a raspuns lui Gauloise

        Hahaha, asta e buna, Apple sa poata cumpara Samsung.
        Hahahaha, asta a rezolvat problema cu cantitatea de umor necesar/zi.
        Stai putin.... Hahahahaha
        Samsung= cea mai mare corporatie din lume si sa fie cumparat de Apple...
        hahahahaha
        • +1 (1 vot)    
          ?? (Joi, 21 aprilie 2011, 0:44)

          kudos-ro.tk [anonim] i-a raspuns lui Cineva

          cati ani ai fecior?
  • +8 (10 voturi)    
    Apple vs Samsung (Marţi, 19 aprilie 2011, 10:48)

    ictin [anonim]

    Din cate stiu (s-ar putea sa ma insel), samsung fabrica o parte din componentele pt. apple inclusiv display-ul pt. ipad-uri si iphon-uri. Acum aceasta actiune in justitie sa insemne ca apple a gasit un alt distribuitor de display-uri si alte componente sau se comporta ca scorpinul care omoara broasca, doar ca sa se simta satisfacut Jobs?
    • +4 (6 voturi)    
      Sau ca pur si simplu (Marţi, 19 aprilie 2011, 11:11)

      Cristi [anonim] i-a raspuns lui ictin

      Vrea sa plateasca mai putin pe ce cumpara de la Samsung.
      • 0 (0 voturi)    
        Ori dimpotrivă? (Marţi, 19 aprilie 2011, 23:26)

        meioza [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

        Dacă Samsung sistează alimentarea Apple cu componente, oare în cît timp dă faliment Apple? :D
    • +5 (9 voturi)    
      te inseli (Marţi, 19 aprilie 2011, 11:53)

      io [anonim] i-a raspuns lui ictin

      LG fabrica display-ul, tocmai pentru ca samsung nu putea sa faca fata cu productia datorita vanzarilor pe care le-a avut cu galasy s.

      dar e foarte amuzant cum toata lumea lauda apple pentru iphone si iPad iar 90% din componente nici macar nu sunt facute de ei :)) (mai ales display-ul retina care nu are nici o treaba cu apple)
      • +2 (8 voturi)    
        Nici Ferrari (Marţi, 19 aprilie 2011, 12:36)

        Cristi [anonim] i-a raspuns lui io

        Nu-si fabrica singuri sistemul de franare, la fel si ABS-ul este facut de altcineva. Iar despre airbag-uri, hm, nici astea nu le fac ei. Ca sa nu mai zic ca apartin de Fiat.
        • +6 (10 voturi)    
          dar isi fabrica (Marţi, 19 aprilie 2011, 12:48)

          pinguin [utilizator] i-a raspuns lui Cristi

          ..motorul si sasiul, ceea ce spune multe.
          ....iar displayul e f important ptr. apple, insa nu sunt in stare sa il faca.
      • +2 (4 voturi)    
        sunt convins (Marţi, 19 aprilie 2011, 14:53)

        Gauloise [utilizator] i-a raspuns lui io

        ca si dupa tine intorc capul gagicicle pe strada. Si nici macar nu ti-ai croit singur hainele sau pantofii.

        Capacitatea de sinteza nu exista?
        • +2 (4 voturi)    
          mda (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:35)

          io [anonim] i-a raspuns lui Gauloise

          buna asta

          pacat ca nu ai inteles nimic.
          se pare ca totusi utilizatorii apple nu prea au cap, probabil si motivul pentru care trebuie sa faci totul dintr-un buton daca se poate.
          Nu cred ca am vazul reclama ferrari care sa spuna ca abs-ul LOR este unu inovativ, sau ca au cele mai "inovative" airbaguri din lume...
          deci comparatia ta nu isi are rostul, daca tot esti fan apple macar uita-te la reclama de la iphone si poate o sa intelegi problema mea.
          dar cel mai bine citeste istoria apple si o sa intelegi ce reprezinta de fapt, apple nu este si nu va fi niciodata o firma care sa aduca/faca ceva nou. Ei promoveaza ceva nou si atat, de unde si succesul cu produsele lor.
          • 0 (0 voturi)    
            :) (Luni, 30 mai 2011, 10:48)

            me [anonim] i-a raspuns lui io

            in caz ca nu citeste: mouseul si OSul gen windows (pe care toata lumea urla ca ms le-a furat de la apple) sunt cumparate de la xerox de apple pentur ca aia de la xerox au fost suficient de idioti sa nu le vada potentialu.
      • +3 (3 voturi)    
        Ai dreptate, "Retina Display" e facut de LG. (Marţi, 19 aprilie 2011, 16:30)

        .... [utilizator] i-a raspuns lui io

        De altfel, tocmai display-ul e una dintre cele mai apreciate componentae ale produselor Apple (iPhone, iPod) alaturi de OS.
        • +2 (2 voturi)    
          Mai mult decit atit (Marţi, 19 aprilie 2011, 19:47)

          esop33 [anonim] i-a raspuns lui ....

          Procesorul este fabricat chiar de Samsung, inclusiv cel de la iPad...

          Aici este marea problema !
  • +6 (12 voturi)    
    Viermisorul din marul muscat (Marţi, 19 aprilie 2011, 10:53)

    Gigel [anonim]

    Aparent adancimea cu care intra morcovul e proportionala cu volumul vanzarilor.

    Personal sper ca Galaxy S II sa-i striveasca pe //astia care au impresia ca o carcasa alba si "trendy" justifica hardware vandut la suprapret.

    Apple a fost este si va ramane un fabricant de accesorii de moda capabil sa produca solutii tehnice care se asorteaza cu posetele metrosexualilor.(editat de HotNews.ro)
    • -1 (7 voturi)    
      Minte ingusta (Marţi, 19 aprilie 2011, 16:02)

      vlad [anonim] i-a raspuns lui Gigel

      Ori sunteti naivi, ori retarzi. Cum puteti sa contestati iPhone-ul cand la aparitia lui era in comparatie cu telefoanele existente cam cum este bugatti veyron-ul pe langa logan. Era normal sa apara si competitia, dar nu cred ca cineva care are ceva prin cap poate contesta ca a fost primul, iar restul sunt asemanatoare, la fel de bune sau chiar mai bune. Probabil este mai performans samsung Galaxy, nu stiu, dar nu poti afirma ca este un accesoriu de moda decat daca esti prea limitat si nu stii ce poti face cu un iPhone.
      • 0 (0 voturi)    
        poftim? (Luni, 30 mai 2011, 10:50)

        me [anonim] i-a raspuns lui vlad

        appleul a facut un os mai idiotproof si o carcasa "la moda"
        asta e inovatia lor si pe asta se bazeaza succesul lor. NIMIC altceva!
  • +3 (5 voturi)    
    A rezultatat (Marţi, 19 aprilie 2011, 10:58)

    Felix [anonim]

    Dupa ce ca articolul are miros englezesc nici macar nu mi-ai publicat comentariul... Pai e frumos?
    Vezi ca Google Translate are limitele lui: "...a rezultatat in urma...". Spor!

    n.r.: multumim
    (editat de HotNews.ro)
  • +6 (10 voturi)    
    Sunt penibili (Marţi, 19 aprilie 2011, 11:03)

    compadre [utilizator]

    Toate telefoanele din clasa respectiva seamana intre ele.
    De parca Apple a inventat roata...
    Nu are nici aceleasi dimensiuni..nici acelasi sistem de operare.
    Cum vroiau sa il faca? cubic ca sa nu semene?!
  • +2 (6 voturi)    
    re: (Marţi, 19 aprilie 2011, 11:48)

    sandoval [utilizator]

    Ce chestie..Apple cumpara de la Samsung componente in valoare de aproape 6 miliarde de dolari..Probabil li se par prea scumpe. Na, acum stiu si ei ce simtim noi, cand ne gandim la un produs Apple.
  • +3 (5 voturi)    
    acord (Marţi, 19 aprilie 2011, 13:04)

    Tibi [anonim]

    "Americanii spun ca Samsung a obtinut profituri necuvenite din vanzarea acestor produse si cere daune materiale."

    Ori americanii "cer". Ori Apple "cere" daune. Combinaţiile între cele două sunt excluse.
  • -1 (7 voturi)    
    smartfoane (Marţi, 19 aprilie 2011, 13:23)

    Catana [anonim]

    Daca aş pronunţa "telefonuri", nu v-ar zgîria pe ureche? Aşadar forma "smartfoane" e de preferat. Îndrāzniţi o românā neaoşā, în felul acesta vom şti mai bine cine suntem!

    Similar, puteţi spune "iconiţe".
  • 0 (6 voturi)    
    Adevarul este (Marţi, 19 aprilie 2011, 14:41)

    Inn [anonim]

    ca iphonul a fost plagiat de majoritatea producatorilor de telefoane, nu doar de Samsung. De la forma pana la interfata totul a fost croit dupa chipul si asemanarea primului iphone, care trebuie sa recunoastem (desi nu sunt fan), ca a fost trend setter-ul. Singurul care a rezistat tentatiei si care dealtfel e si singurul producator cu personalitate, este Sony-Ericsson. As putea aminti si Nokia, dar la ei n-a fost vorba de personalitate ci de neputinta...
  • +4 (4 voturi)    
    de fapt si de drept... (Marţi, 19 aprilie 2011, 14:45)

    moneymaker [utilizator]

    ...e similar cu Microsoft Windows vs. Lynux dar la o alta scara. Bineinteles ca celor de la iphone nu le convine sa piarda segmentul de piata destinat smartphone-urilor si nici nu le convine sa aiba un competitor mult mai puternic fata de competitorul lynus pentru MWindows
    Totul este marketing, decizia a fost cu siguranta analizata de o multime de specialisti inainte sa fie pusa in aplicare.
    Fiecare face ce vrea cu banii lui, mie unul mi s-a parut prea mare pretul pentru iphone, desi imi permiteam sa-l cumpar, si mi-am luat Galaxy S
  • -1 (7 voturi)    
    Plagiatul sta in cultura asiatica (Marţi, 19 aprilie 2011, 15:51)

    vlahul [utilizator]

    din ultimii 50 de ani!
    Personal vad Apple de departe, ca una din cele mai inovatoare co. din industrie.
    Pana sa apara Iphone, lumea se delecta cu butoanele de la Nokia...pana sa apara Ipodul, lumea se delecta cu butoanele de la mp3.
    La Itunes nu i-am gasit stramosul..
    Poate nu au cele mai bune produse din lume, dar consider ca trebuie sa le respectam meritul ca sunt campioni in inovatie!
    Personal ii vad extrem de curajosi, pt ca nu au produs functie de ce cere piata, au nascut cerinte noi- vezi Ipad, Mac OS s.a. ...dar si politica de mk e curajoasa.
    De copiat este mult mai usor...asiaticii sunt maestri (ind. electronicii, automobile s.a.m.d.) indiferent ca se numesc japonezi, koreeni ori chinezi.
    Iar faptul ca-si ansambleaza produsele ori cumpara componente din prc/korea/jap (apropos de comentarile de mai sus) tine strict de costuri!!
    • 0 (0 voturi)    
      apple inovatori ???!! (Miercuri, 20 aprilie 2011, 11:53)

      Guy Fawkes [utilizator] i-a raspuns lui vlahul

      Cred ca nu cunosti definitia termenului, uite aici http://dexonline.ro/definitie/inovație
      * iphone-ul original e copiat dupa LG prada: http://en.wikipedia.org/wiki/LG_PRADA
      * face time (lansat in 2010) e de fapt 3G video calling. Primul telefon cu video call a fost lansat in 2004 (http://en.wikipedia.org/wiki/Nokia_6630)
      * prima tableta a fost construita in 1989 de Jeff Hawkins, apple a lansat iPad in 2010, mai multe aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Tablet_pc
      Unde e inovatia ?

      Nu am pareri preconcepute despre utilizatorii de produse apple, dar tu faci parte dintr-o categorie aparte.
  • +1 (3 voturi)    
    Cum de i-au uitat pe cei de la LG? (Marţi, 19 aprilie 2011, 16:06)

    Alui [anonim]

    Ca si telefoanele lor din gama Optimus seamana foarte tare cu iPhoneurile.
    Samsung le-a livrat o gramada de componente celor de la Apple(procesorul si ecranul la iPhone 3GS).
    Acum Samsung scoate patentul lor pentru Galaxy S si ii dau in judecata pe cei de la LG(furnizori de componente pt iPhone 4). Asa o sa bata saua(LG) ca sa priceapa iapa(Apple).
    Nu inteleg ce le-a venit celor de la Apple, se tem ca n-o sa le ajunga banii sa plateasca patentele de la Nokia, acum in posesia MS-ului?:)
  • 0 (4 voturi)    
    Marul si aspiratorul... (Marţi, 19 aprilie 2011, 16:28)

    Kypris8 [anonim]

    Aicea unde locuiesc eu(iertare, la Paris) toti pustii de 12 ani au Iphone...cat coasta masinaria in magazin? In jur de 400 de euro parca fara abonament, cu abonament cam 200(abonament minim pe luna de 60 euro), rezultat, dupa cativa ani de marketing si moda? In metroul din Paris sunt zilnic zeci de victime ale furtului cu violenta, in decembrie o fata de 20 de ani a murit dupa ce a fost impinsa pe scari de un talhar...acum doua zile sotia unui coleg a fost victima unui astfel de furt...Ce vreau sa zic ca e ca nu inteleg de ce muritorii de foame isi cumpara masina si dorm in cort, Iphone in loc de cabina de dus etc...Nu sunt fan Iphone desi recunosc, e o ineventie interesanta dar totusi nu au inventat forta gravitationala, aveam inainte blackberry si era foarte bun, internetul si mailul pe telefon nu a fost inventat de Iphone, in consecinta acum doua zile mi-am cumparat Galaxy S si sunt multumita, cu diferenta intre un Iphone si Galaxy mi-am cumparat un aspirator! deci am un pseudo-Iphone cu functie aspirator si sunt multumita. Apple-niacii pot sa dea cu aspiratorul cu un Iphone sau isi vand casa ca sa aiba altul cand i se va sparge ecranul la cel de acum?
    • +1 (3 voturi)    
      asta-i povestea ta din Paris (Marţi, 19 aprilie 2011, 20:04)

      vlahul [utilizator] i-a raspuns lui Kypris8

      In NY Iphone-ul este ceva ce au majoritatea din Manhattan, daca nu au Iphone, au Black Berry...mai rar zaresti pe cate cineva cu Motorola.
      In ce priveste functiile folosite, ei le folosesc...am avut chiar surpriza sa intreb persoane de 60 de ani anumite lucruri si mi-au spus ca nu stiu, dar ma ajuta imediat...au scos iphone-ul si mi-au raspuns.
      Deci s-ar putea sa te inseli un pic, in privinta stereotipului publicului tinta. La fel ex. lui adi cu proprietarii de Bmw-uri.
      p.s. apropos, nu am nici Iphone si nici Bmw.
  • -4 (6 voturi)    
    Hm (Marţi, 19 aprilie 2011, 17:21)

    Marul auriu [anonim]

    Detinatorii de Samsung sunt frustratii care nu-si permit un iPhone dar stiu sa-l injure. Cei mai multi dintre ei si-ar lua produse Apple, absolut impecabile. So, gura mica.
  • +2 (4 voturi)    
    iphone (Marţi, 19 aprilie 2011, 17:50)

    adi [anonim]

    Cunosc multi posesori de iphone care nu au abonament de date dar au telefonul pentru ca e cool. Si altii care au BMW dar nu au bani de motorina. Sau casa cu 10 camere si nu au bani de incalzire. Deci Galaxy S bate iphone 3GS, probabil si Galaxy 2 bate iphone 4. Dar nu e iPhone. Nu costa aplicatiile. Ecranul e prea mare. Are si slot de card micro SD. E mai ieftin. Bateria tine mai mult. Deci da, numai pentru frustrati.
  • +2 (2 voturi)    
    Foame mare monser (Marţi, 19 aprilie 2011, 18:10)

    Donnie [anonim]

    Teama de concurenta ia accente ridicole... cat de curand tipii astia de la Apple o sa sustina ca EI au inventat dreptunghiul si o sa sustina ca e... absolut revolutionar! [sic]. Si bineinteles ca inainte de asta o sa-l breveteze. Sic transit gloria mundi.
  • 0 (2 voturi)    
    Nimic nu e absolut, totul e relativ (Marţi, 19 aprilie 2011, 22:05)

    Alex [anonim]

    Mai baieti, daca eu o sa scriu Luceafarul credeti ca o sa ma aprecieze cineva sau o sa spuna ca l-am plagiat pe Eminescu?
    • +1 (1 vot)    
      Nu, dar o să te dea în judecată Homer (Marţi, 19 aprilie 2011, 23:35)

      meioza [utilizator] i-a raspuns lui Alex

      Că scrii poezie în versuri...
  • 0 (0 voturi)    
    Iphone user (Miercuri, 20 aprilie 2011, 0:49)

    Eu [anonim]

    Am avut Iphone 3g,3gs si acum am Iphone 4. Nu pot sa mint. Design, retina display, touch superb...sunt lucruri care trebe sa te atraga la un Iphone 4 ( daca ti-l permiti...altfel compari samsung cu nimic sau doar repeti ce-ai auzit la altii ca sa pari interesant). DAR NU ASTA E IMPORTANT!!!
    Cate aplicatii are samsung? Apple are doar pe App store ceva intre 200 si 300 de mii (sper sa nu minimizez prea mult suma)...sa nu mai vorbim de app de pe cydia. Este adevarat ca pentru un user incepator, iphone-ul sau Ipad-ul fara jailbreak nu e cine stie ce. Insa ce faci cu cei care stiu cu adevarat ce poti face dintr-un Iphone? Chiar il poti transforma lejer intr-un calc portabil ( ultraportabil gandindu-ne ca-i cat un pachet de tigari).
    E adevarat...sunt fan Apple la smartphone-uri si Paduri dar Samsungul imi face viata mai frumoasa cu lcd hd cu o claritate desavarsita. So...nu stiu daca Apple are dreptate dar eu tin cu aman2 in falsul razboi iscat.

    Cu stima,

    Eu
    • 0 (0 voturi)    
      Aplicatii iPhone (Miercuri, 20 aprilie 2011, 9:02)

      MM [anonim] i-a raspuns lui Eu

      Vezi ca esti putin cam mult dezinformat. Numara cate aplicatii Android gasesti pe net! Vorbim dupa ce ai terminat de numarat!
  • 0 (0 voturi)    
    Apple vs Samsung (Miercuri, 20 aprilie 2011, 8:34)

    MM [anonim]

    Ce nu s-a scris aici este faptul ca procesorul lui iPhone este produs de ...Samsung :) Deci "batalia" nu este intre "furtul" de patente. Asta e praf in ochi pentru fanii apple. Interesele sunt altele.
    • 0 (0 voturi)    
      evident... (Vineri, 22 aprilie 2011, 10:38)

      me [anonim] i-a raspuns lui MM

      totusi greseala apple, cred eu, este ca ei dau in judecata samsung pentru ca a furat designul, care design tine de idei, ori pe idei nu exista patente.
  • 0 (0 voturi)    
    bla bla (Sâmbătă, 25 august 2012, 15:18)

    Gabriel [anonim]

    TREABA E FOARTE SIMPLA , IN ULTIMELE LUNI TELEFOANELE SAMSUNG LE-A LUAT-O INAINTE CELOR DE LA APPLE , CEI DE LA APPLE AU GASIT PRETEXT DE DAT IN JUDECATA BANALUL DESIGN AL TABLETELOR , pt cei care nu stiau Samsung si Infineon produc cipuri pt Apple .... Apple se va duce la vale in urma acestor conflicte


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri