Coca-Cola ramane cel mai valoros brand din lume, urmat de IBM si Microsoft

de Dragos Comache     HotNews.ro
Miercuri, 5 octombrie 2011, 14:43 Economie | Media & Publicitate

Coca-Cola, IBM si Microsoft sunt cele mai valoroase branduri din lume, potrivit clasamentului "Best Global Brands" realizat de Interbrand. Topul primelor zece branduri este aproape neschimbat comparativ cu clasamentul de anul trecut, singura modificare fiind intrarea Apple pe locul 8, dupa ce in 2010 s-a clasat pe 17.

Apple a luat locul Nokia, care a cazut pe 14, dupa ce valoarea brandului finlandez a scazut cu 15%. Apple a facut un salt de noua pozitii in acest top gratie cresterii cu 58% a valoarii brandului, la 33,49 miliarde de dolari, fiind compania cu cel mai mare progres pe parcursul acestui an.

Valoarea brandului Coca-Cola este apreciata la 71,86 miliarde de dolari (+2%), in vreme ce valoarea urmatoarelor doua branduri din top, IBM si Microsoft, este de 69,90 miliarde de dolari, respectiv 59,08 miliarde de dolari.

Toate companiile prezente in top 10 isi au sediul in Statele Unite.

Vezi lista completa a celor mai valoroase 100 de branduri din lume.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

1782 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    :)))))))))))))) (Miercuri, 5 octombrie 2011, 14:49)

    neo rasa [anonim]

    Always coca cola !
  • +1 (3 voturi)    
    normal... (Miercuri, 5 octombrie 2011, 15:41)

    me [anonim]

    este mult mai valoroasa o firma de bauturi racoritoare, decat 2 firme care au revolutionat lumea practic...

    concluzia: omul poate trai fericit in pestera imbracat cu blana de urs atata timp cat are o coca cola in mana... uite o idee de reclama btw...

    si cinca suntem o specie inteligenta...
    • +1 (1 vot)    
      nu este vorba de valoarea companiei (Miercuri, 5 octombrie 2011, 17:59)

      cristi radulescu [anonim] i-a raspuns lui me

      ci de valoarea brandurilor...
    • 0 (0 voturi)    
      :) (Sâmbătă, 22 octombrie 2011, 17:51)

      anonim [anonim] i-a raspuns lui me

      Daca ai scris ceea ce ai scris inseamna ca nu intelegi prea multe.... sorry


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă