O noua "culme" a presei: Imagini cu Emil Boc, dezbracat, difuzate de Antena1. Crin Antonescu intervine telefonic si comenteaza "stirea" la emisiunea lui Dan Capatos

de R.M.     HotNews.ro
Marţi, 14 februarie 2012, 10:51 Economie | Media & Publicitate

Antena 1 a difuzat luni seara imagini cu Emil Boc dezbracat, in timp ce se schimba la sala de sport. La acel moment, potrivit Antenei 1, Emil Boc nu demisionase din functia de prim ministru. Imaginile au fost prezentate la emisiunea "Un show pacatos" realizata de Dan Capatos. In emisiune a intervenit telefonic si liderul PNL, Crin Antonescu, care i-a luat insa apararea lui Emil Boc si a sugerat ca imaginile ar fi putut fi filmate de un SPP-ist sau de un membru al PDL.

Stirea a fost preluata pe site-ul Antenei 1 cu titlul "VIDEO! Scandal de proportii! Emil Boc, filmat dezbracat in spatiul public!" iar cel al Antenei 3 titra: "Ai grija sa nu faci "poc!", atunci cand il vezi pe Boc! Imagini NECENZURATE cu ex-premierul dezbracat!".

Pe site-ul Antenei 1 inregistrarea video este comentata ca "Exclusivitate extraordinara la Un Show Pacatos!" sau "Cel mai mare scandal din ultimii 20 de ani!".

Potrivit sursei citate, Emil Boc se afla in vestiarul unei cunoscute sali de sport. In stire se precizeaza de mai multe ori ca filmarea a fost facuta intr-un spatiu "public".

In timpul emisiunii lui Dan Capatos a intervenit telefonic si presedintele PNL, Crin Antonescu.

Interventia acestuia este prezentata pe site-ul Antenei 1 cu titlul: "VIDEO! Crin Antonescu rade de Boc gol: "Pedelistii l-au filmat, astia nu sunt de incredere nici intre ei".

"Omul nu are nici o vina. Nu este nimic indecent si nimic compromitator. Omul se schimba", a spus Crin Antonescu, citat de Antena 1.

Acesta afirma ca filmarea ar fi putut fi facuta de un membru al  SPP sau de un PDL-ist.

"Cred ca un pedelist l-a filmat, astia nu sunt de incredere nici intre ei (...) Nu este de la presa ca altfel aparea in presa. Este aproape exclus sa fi fost un paparazzo. Si atunci, putem sa dam in ceva mai grav, si anume ca unul din cei care il pazeau sa fi facut asa ceva", a spus Crin Antonescu.

Prima reactie a presei in fata acestor imagini ii apartine lui Forin Negrutiu, care publica un editorial pe Gandul.info cu titlul "Presa cu curul".

"Dezbaterea despre cur a fost deschisa de dl. Crin Antonescu si a fost inchisa, ca un arc peste timp, de dl. C.V. Tudor. Despre superficialitatea d-lui Antonescu am mai scris, insa nu-mi inchipuiam ca va ajunge pana acolo incat sa fie coleg de dezbatere cu Cruduta.

 Ce mai conteaza ce a spus dl. Antonescu, cand singurul lucru pe care s-ar fi cuvenit sa-l faca un politician caruia ii pasa de imaginea sa era sa-l trimita pe dl. Capatos la plimbare?! Caci interesul d-lui Capatos nu era sa afle ce parere are dl. Crin, ci sa tina ridicat fluxul ratingului care tasnea dintre fesele premierului", scrie Forin Negrutiu.

Acesta noteaza ca "Probabil ca si ziaristii, atatia cati mai sunt, s-au simtit jigniti de aceasta noua mizerie care mai da un branci unei profesii frumoase sabotate insa in mod constant din interior de tot felul de insi fara scrupule si fara pic de respect fata de meserie".

Editorialul scris de Florin Negrutiu poate fi citit aici.


Nici Mircea Badea nu pare foarte incantat de interventia telefonica a lui Crin Antonescu, pe marginea acestui subiect.

"Spuneti-mi, va rog, ca nu e adevarat ce tocmai am citit. Crin Antonescu n-a intrat in direct la 'Bucile curului show', indiferent ce a spus. Ba da, a intrat", scrie Mircea Badea, pe blogul lui.


"Cand eram in direct la Antena3 azi noapte, pe Antena 1 se difuzau in bucla la nesfarsit bucile curului. Un cretin il filmase pe Boc in vestiar, la sala de sport, cand se schimba. Da, avea buci. In bucla. Multe. Buci, buci, buci", povesteste Mircea Badea.

Comentariul lui Mircea Badea poate fi citit aici.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

59567 vizualizari

  • +167 (175 voturi)    
    Mizerie (Marţi, 14 februarie 2012, 10:55)

    Todo [anonim]

    O mizerie securista folosing vechile metode...

    Antenele au ajuns jos de tot
    • +146 (162 voturi)    
      A TI PIERDUT UN MILION DE VOTANTI (Marţi, 14 februarie 2012, 11:02)

      AniTTa [utilizator] i-a raspuns lui Todo

      Rusine Antenele, Rusine Antonescu, A-ti pierdut circa un MILION DE VOTANTI care inca ar fi votat pentru voi.

      Rusine. Sunteti sub orice critica! Roata se intoarce intotdeauna cand va este lumea mai draga, si se va intoarce impotriva celor pe care ii iubiti cum sunt copii si familia. Le faceti rau. Rusine!
      • -130 (136 voturi)    
        Speri sa faci valuri? (Marţi, 14 februarie 2012, 11:13)

        George [anonim] i-a raspuns lui AniTTa

        Degeaba te agiti! Mai multi votanti a pierdut PDL cand a dansat ala in direct, de fapt s-a si dat la fund...
        • +147 (151 voturi)    
          E greu pentru tine sa intelegi. (Marţi, 14 februarie 2012, 11:23)

          mircea [anonim] i-a raspuns lui George

          Nu toti romanii sunt niste derbedei ahtiati dupa senzational si porcaiala asa ca USl va ramane intradevar cu cei cateva mii de dezaxati care vad in insulte si vocabular porcos un mod de viata.daca-ti place o asfel de atitudine ,este greu sa intelegi ce iti spun.Dar oameni de genul acesta ,gasesti 5 la o mie.
          • -29 (29 voturi)    
            ce vina are Antonescu? (Marţi, 14 februarie 2012, 20:33)

            Bogdan [anonim] i-a raspuns lui mircea

            Mi se pare destul de normal ce a comentat. Ce vina are el ca l-au sunat? Daca il sunau pe Basescu, il injurati pe el? Presa a fost intotdeauna innebunita dupa senzational, oricat de murdar ar fi el.
            • +28 (28 voturi)    
              are o vina... (Marţi, 14 februarie 2012, 21:25)

              mercedes [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

              ca om politic putea declina interventia telefonica si apoi sa se abtina de la glumele lui ieftine.
            • +8 (16 voturi)    
              are (Marţi, 14 februarie 2012, 23:49)

              mircea [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

              ca exista
            • +10 (10 voturi)    
              Da (Miercuri, 15 februarie 2012, 9:18)

              marmarin [utilizator] i-a raspuns lui Bogdan

              daca il sunau pe Basescu si acesta comenta intrun fel sau altul il injuram pe el, sau pe oricare ar fi fost atit de prost incat sa faca ce a facut ANTONESCU. Acestea sunt metodele pe care seful lui antonescu le-a invatat la scoala de securisi . Toti stim ca acestea sunt metodele prin care securisti comunisti distrugeau oamenii incomozi. Voiculesu le aplica, dar spre marea mea bucurie se pare ca nu mai au succes. Daca acest nimeni (antonescu) din punctul meu de vedere, nu renunta mai repede la alianta cu antenele este terminat si pentru cei care mai aveau un pic de incredere in el. Antonescu piere pe mana lui Voiculecu.
            • +3 (3 voturi)    
              Pt Bogdan acest individ care nu intelege NIMIC! (Miercuri, 15 februarie 2012, 10:25)

              Stelia [anonim] i-a raspuns lui Bogdan

              Nu este de mirare ca Antenele ,celui mai mare Securist din Romania ,are astfel de auditori.Asa emisiuni asa auditori!Pai bine Domnule nu intelegi ca un politician nu are ce cauta sa intervina telefonic la o emisiune in care se perinda tot felul de persoane ;;dubioase'' ca sa ma exprim mai elevat????????
        • +42 (46 voturi)    
          O sa te piarda (Marţi, 14 februarie 2012, 12:17)

          AniTTa [utilizator] i-a raspuns lui George

          Imi spun parerea. Si ce ai spus tu nu suporta comparatia. Nu stiu cui inca mai iei apararea. o sa te piarda imediat si pe tine ca aparator.
          • +106 (114 voturi)    
            Astia vor sa conduca Romania?! (Marţi, 14 februarie 2012, 12:48)

            Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui AniTTa

            Ce sa mai ceri de la o televiziune care da imagini cu ex-premierul Emi Boc gol la emisiunea pentru retardati a lui Capatos? Ce sa mai ceri de la Antenele lui Felix care iti spun 24 din 24 ca Basescu si Boc nu au facut bine ca au salvat tara ci ca trebuia sa rostogoleasca datoriile uriase facute de PNL si PSD in 2008 ca a ajungem mai rau ca Grecia? Ce sa mai ceri de la Antenele lui Felix care le spala creierii romanilor frustrati de capitalism si incapabili sa se descurce singuri fara ajutorul statului datorita incompetentei, puturoseniei sau care fura si sunt corupti? As cere doar amendarea acestor Antene si eventual inchiderea lor pana isi reevalueaza comportamentul fata de telespectatori. Mai stiti vreo televiziune din lume sa faca ce fac Antenele care coloreaza realitatea asa cum si-o doreste primul informator si securist al tarii, Felix Voiculescu.
            Ce a facut Antena 1 are si o parte buna insa, E bine ca Antonescu, care s-a repezit ca un imbecil sa comenteze imaginile si-a taiat, prin afirmatiile lui, orice sansa de a mai deveni presedinte al Romaniei, daca mai avea vreuna dupa aparitia lui MRU. Noul Voiyeur Antonescu este o mizerie de om, la fel de mare ca si televiziunile lui Felix.
            Mi-e scarba!
            Vreau voturile celor care vor inchiderea acestor vidanje televizate care ne mint in numele intereselor stapanilor lor penali si ai USL!
            • +70 (72 voturi)    
              Adevarat (Marţi, 14 februarie 2012, 13:05)

              AniTTa [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              Marian,

              Foarte adevarate cele scrise de tine. Sunt total de acord cu tine. Sper sa existe sanctiuni in viitorul apropiat pe masura celor intamplate. Si cat mai repede.
              • +37 (41 voturi)    
                Sa-i sanctionam! (Marţi, 14 februarie 2012, 14:34)

                Impotriva prostiei din tara [utilizator] i-a raspuns lui AniTTa

                Semnati petitia pentru amendarea Antenei 3, Realitatii TV, Romania TV si OTV aici: www.petitieonline.com/sanctionarea_antena3_otv_realitatea_tv__romania_tv
                Multumesc anticipat!
            • -26 (32 voturi)    
              boc (Marţi, 14 februarie 2012, 14:52)

              nic [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              Cat ai salariul domnule?Cat ti-a luat Boc?Bine i-a facut lui Boc ca a dat acele imagini in fundul gol. Boc si Basescu doi nenorociti.Daca erau asa destepti mai mergea ceva in tara asta.
            • -5 (17 voturi)    
              cersetoria de voturi :) (Marţi, 14 februarie 2012, 15:16)

              James Bond [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              esti penibil cu cererile tale de voturi! "Vreau voturile celor care vor..." Ete scartz, maturizeaza-te...
              In rest, total de acord cu ceea ce scrii...
            • +10 (10 voturi)    
              Cred ca nu mai este nimic de spus (Miercuri, 15 februarie 2012, 8:43)

              Fritz [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              Pasarea pe limba ei piere.
              Antenele vor continua sa dea rateuri si il vor scufunda si pe marioneta antonescu pe care tot ei o cocotasera pe un pedestal mult prea inalt pentru valoarea lui negativa.
              Adevarul va triumfa.
            • +1 (1 vot)    
              parca in csat! (Miercuri, 15 februarie 2012, 18:22)

              acsinte [anonim] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

              parca s-a pus problema in csat despre rolul mas mediei
              in formarea anumitor curente mai alesc cand gradul de
              discernamant al unora(care se uita la tv) legat de informatiile care le primesc
              este redus.
              Toata presa a urlat ca "dictatorul"(TB) vrea sa impuna sa faca etc..........
              Sant uimit spre exemplu ca oameni care pareau rationali si aduceau
              argumente logice au trecut spre opozitie(multi se declara apartinand societatii civile) si incep sa abereze pe la televiziuni despre evenimente sau intamplari
              legate de politica romaneasca justitie etc...
              Cred ca ar face un urias serviciu tarii si poporului roman daca ar gasi alta munca in afara de "datul cu parerea" la tv sa vada lumea cat de bun si destept este el sau ea
              Astazi se discuta mult la radio "Romania in direct"(sau se sugera de catre unii ascultatori) despre cum a "reusit" TB sa influenteze justitia ca sa dea un anume verdict la printul Paul ceea ce mie mi se pare o aberatie fiindca e un proces de peste 20 de ani iar in acest timp au trecut atatea guvernari prin tara ........etc...incat orice solutie era posibila.
              Din ce am inteles la radio exista un codicil (testament la Regelui Ferdnand) care specifica ca averea casei regale ramane urmasului la tron (fara a specifica numele urmasului).
              Carol al 2-lea renunta la mostenire si urmasul la tron este Mihai care era minor la vremea respectiva dar putea urca pe tron.
              In 1940 dupa 10 ani Carol revine asupra deciziei si se intoarce la tron unde sta o perioada scurta.
              Intrebarile care le pui juridic este daca exista o hartie scrisa prin care Carol renunta la mostenirea materiala, daca revenirea la tron dupa 10 ani il poate repune in drepturile cuvenite de "urmas la tron";(sau care e statutul sau in acest caz-banuiesc ca mai sant situatii si in alte parti);de ce in codicil Regele nu a specificat clar numele urmasului la tron
              Daca cineva crede ca o astfel de speta o rezolva TB prin influentarea justitiei eu cred ca e dus cu capul.
        • +44 (46 voturi)    
          propun sa-i faca emisiune lui Antonescu (Marţi, 14 februarie 2012, 14:24)

          pehash [utilizator] i-a raspuns lui George

          ipoCrin si-a ratat cariera. Hai sa-i facem un bine si sa trimitem toti cateva filmulete/imagini cu dosurile noastre dezgolite ca sa aiba ce comenta in direct la TV marele presedinte PNL, in fiecare zi...
          • +22 (22 voturi)    
            pardon... (Marţi, 14 februarie 2012, 17:58)

            mahabaratan [utilizator] i-a raspuns lui pehash

            in fiecare noapte ca ziua doarme si din cand in cand mai vorbeste ...in somn
        • +1 (1 vot)    
          vulgaritate (Miercuri, 15 februarie 2012, 10:30)

          marmota [anonim] i-a raspuns lui George

          Da, veti pierde. Tineti-o ot asa si "succesul" este garantat.
      • -21 (45 voturi)    
        ati (Marţi, 14 februarie 2012, 11:18)

        jo3nys [utilizator] i-a raspuns lui AniTTa

        Este "ati pierdut" nu "a-ti pierdut"

        A-ti se scrie cand se inlocuieste vocala "i"
        "a iti fie frica foame" - "a-ti fie foame"
        • +46 (52 voturi)    
          si ca sa fim corecti pana la capat... (Marţi, 14 februarie 2012, 11:25)

          dsutu [anonim] i-a raspuns lui jo3nys

          Corect este: ”a-ti FI foame, sete, etc”, nu ”a-ti FIE foame, sete, etc”, ca e verb la infinitiv :);)

          Scuze pentru offtopic!
        • +45 (49 voturi)    
          Foarte tare !!! (Marţi, 14 februarie 2012, 11:33)

          bogdan [anonim] i-a raspuns lui jo3nys

          Un analfabet da lectii unui agramat (a-ti fie foame ?). Foarte in tonul emisiunii unde un analfabet (Carpa-atos) si un agramat (Antonov) in morala si bun simt isi dau cu parerea.
        • +27 (31 voturi)    
          Gramatica (Marţi, 14 februarie 2012, 11:44)

          Dragos [anonim] i-a raspuns lui jo3nys

          Cand nu te duce mintea sa comentezi ceva de subiect, te iei de gramatica. Tipic comentatorilor "degeaba" si "fara rost".
          • -8 (20 voturi)    
            gramatica (Marţi, 14 februarie 2012, 11:59)

            unanonim [anonim] i-a raspuns lui Dragos

            Degeaba si fara rost ai trait tu pe lumea asta daca inca nu stii sa scrii corect limba romana (limba mamii tale), dar ai pretentii sa te ia lumea in serios cand comentezi
        • +26 (28 voturi)    
          Multumesc (Marţi, 14 februarie 2012, 12:53)

          AniTTa [utilizator] i-a raspuns lui jo3nys

          Multumesc. o sa am grija pe viitor. M-am grabit. Salutari!
      • +126 (130 voturi)    
        vrem si niste pedepse (Marţi, 14 februarie 2012, 11:20)

        x [anonim] i-a raspuns lui AniTTa

        De cand e vestiarul spatiu public ? Hai sa filmam cu camera ascunsa atunci in toaletele publice atunci ca si alea sunt spatiu public.

        Se merita o pedeapsa klumea,gen Antena1 o sa fie obligata sa suspende emisia vreo 3 luni de zile. Sa fie scosi din lista de programe cu preluare obligatorie de catre cablisti, ca nu e obligata toata lumea sa vada mizerii. Sa dea si CNA-ul dovada ca mai exista moralitate in Romania si nu sunt pusi de bibelouri pe-acolo.
        • +60 (62 voturi)    
          ABJECTIE! (Marţi, 14 februarie 2012, 12:33)

          furios [anonim] i-a raspuns lui x

          abjectie cu A de la antene! cu A de la Anticipescu! Ca e Capatos, asta e treaba CNA, dar interventia lui Crinici-Pogonici depaseste decenta umana. Retractez: de ce caut eu decenta la Crin?
      • -24 (30 voturi)    
        corect (Marţi, 14 februarie 2012, 11:28)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui AniTTa

        Dar si dvs. ,,a-ti" pierdut niste ore de gramatica limbii romane :) ,,Copii" ceilalti v-au luat-o inainte.
        • +33 (35 voturi)    
          Un mare DAR (Marţi, 14 februarie 2012, 13:01)

          AniTTa [utilizator] i-a raspuns lui gigi

          Am terminat facultatea cu succes in Germania si stiu destul de multe limbi straine. Ca am gresit am recunoscut si o sa ma corectez. Dar bine ca am vocabular si a fost o greseala facuta in graba.
          • -6 (8 voturi)    
            Dragut (Marţi, 14 februarie 2012, 21:04)

            gigi [anonim] i-a raspuns lui AniTTa

            Eu nu v-am intrebat de studiile pe care le aveti. Dar daca ati inceput, ce facultate ati terminat in Germania, daca imi este permis? Nu sunteti singura, sunt pe cale sa termin si eu masterul aici :)
      • +59 (59 voturi)    
        nu prea cred! (Marţi, 14 februarie 2012, 12:09)

        Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui AniTTa

        Tu de ce crezi ca au facut asta, Ilici si cu Felix?
        Fara indoiala ca au avut o strategie - care mie imi scapa - au ajuns la concluzia ca publicand astfel de imagini CASTIGA suporteri.
        Nu pot sa imi imagineze de ce, pe mine imagini indecente cu Ilici, Ponta, Ungureanu, etc, nu m-ar face sa ii votez sau nu pe respectivii, dar evident ca pedesereii au o gandire diferita de ca a oamenilor normali, de acee Antenele au publicat asmena imagini! Adeptii lui felix si Ilici adora astfel de "dezvaluiri" ...
        • +31 (33 voturi)    
          Asa este, dar sper ... (Marţi, 14 februarie 2012, 12:56)

          AniTTa [utilizator] i-a raspuns lui Cristian Ioan

          Da, se poate. Dar sper ca cei care inca gandesc cum trebuie sa fie mai multi decat cei care gandesc "pesedeste"
          • +20 (20 voturi)    
            da, si eu sper! (Marţi, 14 februarie 2012, 16:35)

            Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui AniTTa

            Am atras insa atentia ca actiunea "antenelor" nu a fost gratuita, nu vroiau doar senzationalul, ci este si un atac la adresa democratiei, nu o simpla incalcare a "privacy", ci mult mai grav, deoarece face parte din planul de anvergura pentru readucerea lui ilici la putere ...
      • +30 (32 voturi)    
        Parca am mai vazut faza asta undeva (Marţi, 14 februarie 2012, 14:40)

        Ela [anonim] i-a raspuns lui AniTTa

        Filmul acesta cred ca era pastrat pentru campanie, pe modelul Patriciu (cu Basescu lovind un copil).
        Pentru ca Boc a demisionat intre timp si nu ar mai fi avut impact, il dau acum, ca de! sa nu se piarda minunatia!
        Rusine! am spus si atunci si spun si acum.
        • +16 (16 voturi)    
          momentul este prost ales (Marţi, 14 februarie 2012, 16:40)

          Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Ela

          Din fericire, "antenistii" nu sunt prea isteti.
          Filmul cu base lovind copilul a avut efect, in campanie.
          Dar sarmanul Boc a demisionat, chiar daca ar dezvalui despre el ceva adevarat si urat, ce efect sa mai aib acum?
          Romania este inca sub namenti, reacti autoritatilor a fos slaba, pe cine mai interseaza acum ca Boc sau altcineva a fost surpins dezbaract in vestiar? Sau la dush?!
          Hia sa fim un pic seriosi!
        • +21 (21 voturi)    
          foarte corect! (Marţi, 14 februarie 2012, 16:46)

          pragmatic [anonim] i-a raspuns lui Ela

          era pastrat pt. campania electorala si l-au dat acum ca sa nu se fasaie prea tare. Specialitate Felix!
      • -10 (12 voturi)    
        Iar tu ai pierdut ocazia (Marţi, 14 februarie 2012, 16:43)

        Ovidiu M [anonim] i-a raspuns lui AniTTa

        ... sa scrii corect "ati". Nu exista nici o (despartit, sac!!) situatie in care "ati" sa se scrie cu cratima. In rest... da, jenant, dar nu ma mai surprinde nimic cand vine vorba de tot ce inseamna Intact.
        • +19 (19 voturi)    
          agramaticalități (Marţi, 14 februarie 2012, 17:23)

          Florin [anonim] i-a raspuns lui Ovidiu M

          A-ți da cu părerea cînd trebuie să taci, de fapt.
          E un exemplu cînd "ați" se scrie cu cratimă.
      • -10 (10 voturi)    
        agramaticalități (Marţi, 14 februarie 2012, 17:17)

        Florin [anonim] i-a raspuns lui AniTTa

        "a-ti"? adică a-ți face de lucru postînd, cînd nu ai competența tehnică de a o face. Elev AniTTa, ați pierdut timpul în școală, treci în bancă, nota 4 la gramatică pe ziua de azi.
        Și nu mai posta. E penibil.
      • +11 (11 voturi)    
        Petitie online pentru suspendarea Antenei 3 (Marţi, 14 februarie 2012, 17:36)

        Florin [anonim] i-a raspuns lui AniTTa

        Semneaza si tu PENTRU suspendarea postului Antena 3 timp de 3 zile, ca si o consecinta la stirile mizerabile pe care le transmit zilnic!

        https://www.change.org/petitions/societatea-civila-din-romnia-sa-sanctionam-difuzarea-in-spatiul-public-a-stirilor-fara-bun-simt?utm_medium=facebook&utm_source=share_petition&utm_term=autopublish
      • -11 (11 voturi)    
        +99 ?? de ce nu +1000 nu va mausul ? (Marţi, 14 februarie 2012, 18:48)

        psihologul de serviciu [utilizator] i-a raspuns lui AniTTa

        Disperat mai esti !
        Lasa ca o sa gasesti o slujba buna decat cea de raspandac.
        pana atunci evita lama si medicamentele
    • +88 (88 voturi)    
      vestiarul si wc-ul sunt spatii publice?... (Marţi, 14 februarie 2012, 11:07)

      popcorn monta [utilizator] i-a raspuns lui Todo

      in ce tara traim noi?daca nici la dus nu ai intimitate...pentru cei de la anatema e o stire reala...ei nu se spala niciodata...nici macar pe dinti...de unde si limbajul lor vulgar...valabil si pentru crin antenesc hitlerescu...
      Stirea a fost preluata pe site-ul Antenei 1 cu titlul "VIDEO! Scandal de proportii! Emil Boc, filmat dezbracat in spatiul public!" iar cel al Antenei 3 titra: "Ai grija sa nu faci "poc!", atunci cand il vezi pe Boc! Imagini NECENZURATE cu ex-premierul dezbracat!".
      • +59 (59 voturi)    
        poate (Marţi, 14 februarie 2012, 11:56)

        poate [anonim] i-a raspuns lui popcorn monta

        poate ca aia din pnl nu au fund si cuc, de aia se uita asa si se extaziaza atata!

        ca sa vezi: un om dezbracat, LA VESTIAR!

        de parca incepuse sa umble pe strada dezbracat.

        maine-poimaine or sa aiba pretentia ca de s-a dezbracat omul si sub dush.

        e pestilential antonescu asta.
    • +72 (90 voturi)    
      idiotii (Marţi, 14 februarie 2012, 11:12)

      Algenon [anonim] i-a raspuns lui Todo

      Nu sunt vinovate nici Antenele si nici iRealitatile si nici angajatii lor ca difuzeaza astfel de `STIRI`, ci IDIOTII care se uita la aceste canale.
      Ei aduc ratingul, reclamele si deci banii cu care exista aceste posturi tv.
      S-a inventat TELECOMANDA.
      • +67 (71 voturi)    
        oh... (Marţi, 14 februarie 2012, 11:22)

        alex_1 [utilizator] i-a raspuns lui Algenon

        DA! complet de acord! noi sunte de vina. EXISTA TELECOMANDA OAMENILOR SI MAI EXISTA SI BUTON DE INCHIS TELEVIZORUL!!!!
        • +25 (27 voturi)    
          oh-oh (Marţi, 14 februarie 2012, 11:28)

          Algernon [anonim] i-a raspuns lui alex_1

          uita-te la `minusurile` de la postarea mea si ai sa-i numeri si aici :-D
          • +3 (19 voturi)    
            cred ca... (Marţi, 14 februarie 2012, 11:41)

            alex_1 [utilizator] i-a raspuns lui Algernon

            am spus acelasi lucru... insa depinde si cum este spus. de exemplu, in esenta MRU a avut dreptate cand a comentat vis-a-vis de lipsa de spirit civic a oamenilor ce stateau in casa in timp ce soldatii ii dezapezeau... insa a spus-o intr-un mod incorect. asa si noi (tu si cu mine): oamenii care se uita la acele canale nu apreciaza sa fie numiti idioti (oricare ar fi adevarul aici ;) )
      • +74 (74 voturi)    
        telecomanda e ultimul recurs (Marţi, 14 februarie 2012, 11:29)

        jurnalistu [anonim] i-a raspuns lui Algenon

        Pana la telecomanda exista o alta notiune care se numeste "deontologie" profesionala si care trebuie sa existe indiferent de rating.
        Si mai exista inca o "notiune" care ar trebui sa ne apere de asemenea scursori umane din studiourile TV: se numeste LEGEA audiovizualului
        • +4 (22 voturi)    
          nu cred... (Marţi, 14 februarie 2012, 11:49)

          alex_1 [utilizator] i-a raspuns lui jurnalistu

          presiunea cea mai eficacepentru ca jurnalistii sa devina profesionisti vine de la public prin 'telecomanda'. asa functioneaza o economie de piatza.legea poate spune unele lucruri dar nu ave nevoie numai de o aderare stricta la reguluile CNA, ci avem nevoie de profesionalism. aici, nici o presiune externa relatiei jurnalist-public nu poate fi mai eficace decat efectul 'telecomanda'.
          • +28 (30 voturi)    
            publicul (Marţi, 14 februarie 2012, 12:07)

            jurnalistu [anonim] i-a raspuns lui alex_1

            pai atunci hai sa difuzam violuri, crime si pedofili in direct, sa aleaga telespectatorul cu telecomanda daca vrea sau nu sa le vizioneze!

            in orice tara civilizata exista mai intai legi care protejeaza publicul si apoi exista norme jurnalistice de deontologie, nu lasa nimeni ecranul in intregime pe mana unor dezaxati! Sau daca o facem sa nu ne mai miram ca avem o societate bolnava!
            • +10 (14 voturi)    
              poate m-am exprimat incorect... (Marţi, 14 februarie 2012, 12:50)

              alex_1 [utilizator] i-a raspuns lui jurnalistu

              nu am spus ca nu-i nevoie de lege... am spus pur si simplu ca cel mai eficace mod de a 'pedepsi' astfel de mizerii este atunci cand publicul nu se mai uita la ele. este mult mai usturator pentru o televiziune sa piarda telespectatori decat sa primeasca o amenda modica de la CNA...
              • +4 (4 voturi)    
                DA, DAR NUMAI CIND CIFRELE DE AUDIENTA (Miercuri, 15 februarie 2012, 7:29)

                pointless man [utilizator] i-a raspuns lui alex_1

                vor fi publice. Altfel nu-i doare nimic fiindca traiesc DIN ALTE FONDURI.
          • +21 (21 voturi)    
            Telecomanda nu e Dumnezeu (Marţi, 14 februarie 2012, 12:30)

            nano2k [utilizator] i-a raspuns lui alex_1

            Nu Telecomanda (intentionat scris cu majuscule) trebuie sa cenzureze astfel de lucruri.

            Telecomanda te ajuta sa vezi ce-ti place si ce nu-ti place, insa mizeriile trebuie cenzurate prin alte mijloace.
        • +14 (14 voturi)    
          Sa boicotam cu totii (Marţi, 14 februarie 2012, 13:48)

          lamationairetia [utilizator] i-a raspuns lui jurnalistu

          Sa boicotam cu totii aceste posturi, este o solutie care arata spiritul civic, iat CNA sa-si faca datoria, la fel si procuratura, parerea mea.
        • +12 (12 voturi)    
          deontologie (Marţi, 14 februarie 2012, 15:20)

          Rezon [anonim] i-a raspuns lui jurnalistu

          La ce deontologie te poti astepta de la Ciutacu & Co, pentru care "deontolog" a devenit o insulta?

          Cand deontologia e pentru tine doar o vorba de ocara si nimic mai mult, nu mai exista limita de jos pana la care esti dispus sa cobori.
      • +55 (55 voturi)    
        ALOOO (Marţi, 14 februarie 2012, 11:31)

        stancualexro [utilizator] i-a raspuns lui Algenon

        Pentru asta ar trebui sa exista CNA .... la televizor nu poate aparea orice
      • +59 (59 voturi)    
        Prietene.. (Marţi, 14 februarie 2012, 11:54)

        aki [anonim] i-a raspuns lui Algenon

        .. nu toata lumea se uita la Antena 1; aseara din greseala si intamplator am dat si pe Antena 1 in cautarea unui film sau sa vad ce mai e... mi-a trebui 20 de secunde sa imi dau seama ca Emil Boc era in vestiarul unei sali de fittness ceva; mai mult probabil ca inregistrarea e facuta cu un telefon mobil al vreunui destept care s-a nimerit acolo in acel moment; pe deasupra Emil Boc parca are parul mai negru in filmare..asa ca pute fi facuta inainte sa fie Prim Ministru si pastrata de acest impostor al presei(Felix) si data pe post ca si cum ar fi ceva scandalos..M-a ingrozit titlul de sub imaginea cu premierul, faptul ca se spuneau, pentru a nustiu cata mia oara minciuni dupa minciuni pe Antena 1 si cu foarte mare scarba am mutat pe Pro Tv, psot serios in care se aratau imagini cu sate sinistrate si cu ajutoarele date acelor oameni.. Domne, acest post, Antena 1, e plin de obsedati: de la editorii de programe pana la realizatorii programelor...
        Ce vreau sa spun este sa nu te mai iei de oamenii care se uita la televizor, pentruca inevitabil ramai socat de ce se intampla in emisiunile de pe acest post : ajungi sa te temi sa muti pe acest post de televiziune... doar cu numele, ca in rest "s-a spart teava cu prosti si i-a adunat pe toti in acelasi loc". Si tu ca si mine am fost niste victime ale Antena 1, la fel ca si Emil Boc.
        Antena 1 ... RUSINOS, RUSINOS, RUSINOS!!! Nu meritati frecventa pe care o ocupati!!!
        • +19 (19 voturi)    
          Sa boicotam cu totii (Marţi, 14 februarie 2012, 13:46)

          lamationairetia [utilizator] i-a raspuns lui aki

          Sa boicotam cu totii aceste posturi, ca sa aratam ca ne pasa de modul rusinos in care este tratat un cetatean un demnitar al tarii.
          • +7 (7 voturi)    
            Petitie online pentru suspendarea Antenei 3 (Marţi, 14 februarie 2012, 17:40)

            _Rex_ [anonim] i-a raspuns lui lamationairetia

            Sa sanctionam postul Antena 3 pentru stirile mizerabile transmise zilnic!
            Am gasit aceasta petitie pe net


            https://www.change.org/petitions/societatea-civila-din-romnia-sa-sanctionam-difuzarea-in-spatiul-public-a-stirilor-fara-bun-simt?utm_medium=facebook&utm_source=share_petition&utm_term=autopublish
      • +38 (38 voturi)    
        Ar fi bn , dar nu este chiar asa.. (Marţi, 14 februarie 2012, 11:58)

        Costin [anonim] i-a raspuns lui Algenon

        Antenele sunt implicate politic(si stim cu toti de partea cui ) , ei nu tin cont de profitul imediat , tintesc mult mai sus ..cunoscatorii stiu de ce !! arma numita TELECOMANDA nu functioneaza in cazul acesta . Cand ati vazut ultima oara o STIRE tratata IMPARTIAL la ANTENE !!??
      • -18 (20 voturi)    
        tare ma tem ca ai dreptate (Marţi, 14 februarie 2012, 12:12)

        Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui Algenon

        Fara a eluda vina slujbasilor lui felix si SOV, de fapt ai lui Ilici, o televiziune COMERCIALA raspunde cerintelor pietii, deci da pe post exact ce doresc telespectatorii!
        Daca nu ar fi fost convinsi ca publiciul va devora aceste imagini, nici antenele, nici irelitatea nu le-ar fi difuzat ...
        • +9 (9 voturi)    
          da da (Marţi, 14 februarie 2012, 14:53)

          aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui Cristian Ioan

          asa este, toti suntem otv-sti, antenisti .... vorbeste pentru tine.
          Asa, si acum o sa vedem scene fantastice in care antenescu se pisa fara so scoata si tonta se .. stiti voi ce... cu pantalonii pe el. Asa ca e deja explicat mirosul ingrozitor din jurul lor....
          • -5 (7 voturi)    
            nu este vorba de mine (Marţi, 14 februarie 2012, 16:48)

            Cristian Ioan [anonim] i-a raspuns lui aricipogonici

            Nu e vorba de mine, si nici de "toti", ci de "MULTI".
            Nua re sens sa vrobesc pentru mine, pt ca nicio televizune nu is face programel pentru mine, ci penrtu publicul larg!

            Daca nu ar fi fost multi care sa fie intr-adevar antenisti sau dandiaconisti, atinci, simplu, NU s-ar fi difuzat astfel de aberatii!

            Faptul ca Antenele au dat pe post filmul, iar alte televizuni l-au preluat, demonstreaza clar ca EXISTA public pentru asa ceva!
            • +10 (10 voturi)    
              ? (Marţi, 14 februarie 2012, 18:10)

              aricipogonici [utilizator] i-a raspuns lui Cristian Ioan

              adica tu vi aici pe "comentarii" la un subiect...oarecare, nu spui parerea TA, ci parerea altora, celor multi, tu stii care e opinia celorlalti! Bravo! eu, nu-s sigur nici de a mea:) Ceea ce stiu e ca pe acest subiect e aiurea sa-ti dai cu parerea, ceea ce e si mai aiurea e ca exista unii-vezi antenescu- care pot exprima o opinie....cum drac' sa faci la sala, la un vestiar sa nu te dezbraci? Si eu merg la bazin , nu la sala, inca nu am gasit o solutie sa nu ma dezbrac in curu' gol...daca vin de-acasa cu slipu' pe mine tot tre sa-l schimb dupa ce-mi fac nebuniile... Promit insa sa ma gandesc... Despre parerea lu' antenescu...clar: daca aunge presedinte nu se mai spala, nu-l vei vedea cu alte haine, nu le mai schimba, nu se pisa nimic...cum adica? sa ajunga ca boc? Aberatiile sunt difuzate din rautate, unii spun disperare, eu unul cred ca e vorba de rautate, pentru ca pot fi rai, sunt rai! Capatosu se justifica ca isi asuma si isi asuma si inainte sa difuzeze imaginile , eventiualele repercusiuni, adicatelea stia ca nu e moral,nu e normal, nu e nici macar legal ce face...totusi a hotarat sa le difuzeze. Daca asta nu e rautate, ce e? Prima de la felix acopera probabil amenda cna, imaginea lui (daca-i pasa de ea) va ramane una murdara, dar, in romanica e importat sa se vorbeasca de tine, nu conteaza cum....
    • +38 (38 voturi)    
      Mai sa fie (Marţi, 14 februarie 2012, 11:13)

      poata [anonim] i-a raspuns lui Todo

      astept reactia lui Voiculesu:

      "stilul dl Antonescu la cum a comentat stirea asta nu se potriveste cu stilul Antenei 3"

      ... asta ar fi priceless intradevar.
    • +47 (51 voturi)    
      au fost vreodata sus? (Marţi, 14 februarie 2012, 11:14)

      blah [anonim] i-a raspuns lui Todo

      mai rau e ca si Protv-ul a luat-o tot pe acolo, cu ''inteventiile'' de la gandul in frunte cu aberatiile lui CTP.
    • +6 (6 voturi)    
      Psihanaliza (Miercuri, 15 februarie 2012, 5:15)

      Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Todo

      Nu sunt curioasa sa vad "deriere-ul" ex-primministrului si nu servesc showuri politice sau erotice ca-i tot aia la Antene, dar ma intreb cum niste oameni presupus normali (sigur nu ma refer la Vadim), dar ceilalti care erau pe acolo, madam Firea (ex-purtatatoare de cuvant ministeriala- Chiar, ce-o gandi Don Pandele de purtarea nevestei, comentatoare de dosuri extraconjugale?), Ciutacu(ex-director si el prin ministere), ba si un viitor fost prezidentiabil - Crin Antonescu se preteaza la asta. Sigur, unii castiga o paine, altii nu vor sa-l supere pe Voiculescu (care considera normal sa n-ai jena de nimic), altii adora sa se vada pe sticla, dar totusi...ce-i mana in lupta pe cei ce-au gandit exhibitionismul asta? Ca nu-i doar goana dupa rating, lupta politica, lipsa de bun simt si educatie... eu cred ca oamanii aia si patronul lor sunt profund frustrati si au niste tulburari mai grave asa ca nu de public au nevoie ci de doctor!
    • +1 (1 vot)    
      Suntem pe Hotnews (Miercuri, 15 februarie 2012, 10:48)

      ciupi 2 [utilizator] i-a raspuns lui Todo

      si tot ai 9 minusuri..
      Nu comentez calitatea celor care ti-au dat munus la un comentariu de bun simt.
  • +11 (39 voturi)    
    mda (Marţi, 14 februarie 2012, 10:57)

    eu [anonim]

    mda.. multumesc hotnews ca ne aduceti la cunostiinta astfel de porcarii

    nu e suficient ca am renuntat sa ma uit la TV

    eu sincer chiar nu stiam de panarama asta cu boc in fundul gol

    noroc de hotnews care incet incet devine un cancan2

    in loc sa ignorati astfel de balacareli de la antenele securistului felix... voi le preluati si le difuzati ca alte balacareli

    IGNORANTA e cea mai buna arma impotriva inculturii care domina romania in ultimii 10 ani
    • +7 (19 voturi)    
      Ignorare (Marţi, 14 februarie 2012, 11:11)

      amos [anonim] i-a raspuns lui eu

      Ignorare, nu Ignoranta.
      in rest, f bun comentariul, subscriu
    • +29 (29 voturi)    
      Ba nu (Marţi, 14 februarie 2012, 11:28)

      nano2k [utilizator] i-a raspuns lui eu

      IGNORANTA e cea care ne-a adus aici.
      Prostia si mizeria nu trebuie IGNORATE ci starpite.
    • +18 (18 voturi)    
      nu vezi ce trebuie .. (Marţi, 14 februarie 2012, 12:03)

      pi5 [anonim] i-a raspuns lui eu

      conteaza cum se prezinta o informatie/stire. nu este o stire despre bucile lui boc ci despre modul cum se preteaza anumite televiziuni sa faca "televiziune". citeste titlul si gandeste inainte sa te exprimi.
      in alta ordine de idei ... eu nu dau 2 bani pe posturile lui felix si orice persoana care se asociaza cu imaginea lor pt mine reprezita fix un d'ala de e dus cu apa prin conducta. crinZantenta e cel putin ...e d'al casei. sunt chestii care conteaza f mult pt mine si se vor vedea cu ocazia votului.
    • +7 (7 voturi)    
      nu, nu ignorarea e solutia (Marţi, 14 februarie 2012, 12:50)

      Io [anonim] i-a raspuns lui eu

      Aia de se uita la emisiunea lu' Peste, voteaza.
    • +12 (12 voturi)    
      Cine mai voteaza PNL? (Marţi, 14 februarie 2012, 15:25)

      sameasyou [utilizator] i-a raspuns lui eu

      Hotnews nu cred ca a publicat materialul asta ptr a ne spune ca Boc se dezbraca cand face dus ci ptr a ne spune ca Antonescu e suficient de prost incat sa comenteze nudul lui Boc. Inca doua-trei interventii d-astea antonesciene la ore de maxima audienta si PNL nu mai intra singur in Parlament.
      • +5 (5 voturi)    
        PNL (Miercuri, 15 februarie 2012, 8:49)

        Fritz [anonim] i-a raspuns lui sameasyou

        Cred ca acest partid impreuna cu antenescu a intrat intr-un derapaj major, care, atentie, nu se vede acum cand ura intretinuta anti-Basescu pare sa cuprinda Romania. Dar, ce se va intampla, cand, romanii vor uita de Basescu cred ca vor uita definitiv si de pnl. Treaba este ca acest partid intrat in armata lui Felix isi va pierde complet credibilitatea deoarece mesajul lui a devenit din pacate doar CONJUNCTURAL si , asa cum se intampla, ce e val ca valul trece.
        Merita poate sa moara cu demnitate dar vad ca s-a ales varianta sinuciderii in direct la antene.
  • +70 (76 voturi)    
    De aia nu se trezeste Crin! (Marţi, 14 februarie 2012, 10:57)

    shuly [utilizator]

    Uite de aia nu merge Crinut la PArlament pentru ca se uita noaptea la emisiuni de 2 lei pe la Antene.HAlal viitor presedinte sa ne fereasca Dumnezeu!
    • -25 (25 voturi)    
      Ce sariti in sus de fericire... (Marţi, 14 februarie 2012, 11:36)

      George [anonim] i-a raspuns lui shuly

      ... cand vi se pare ca gafeaza unul din opozitie (Antonescu in cazul de fata)!
      Dar nu va puneti intrebarea de cate ori am sarit in sus de necaz, sau am dat de pamant cu ce am apucat cand cei de la putere au gafat?
      • +9 (9 voturi)    
        ai sarit (Marţi, 14 februarie 2012, 22:03)

        mercedes [utilizator] i-a raspuns lui George

        atat de sus incat te-ai lovit la cap...
  • +45 (47 voturi)    
    asa, si? (Marţi, 14 februarie 2012, 10:58)

    lena [anonim]

    multi idioti in frunte cu toata gasca politica, era omul la sala, trebuia sa se spele imbracat pentru ca un idiot l a filmat? apropo, nu era chiar antonescu cel care l a filmat?
    • -39 (39 voturi)    
      Mai, ciudat e altceva.. (Marţi, 14 februarie 2012, 11:16)

      George [anonim] i-a raspuns lui lena

      .. nu ca "nea Nae face baie", ci ca unul din apropiati (cel mai probabil de la serviciul lui de paza) l-a filmat! Iar acum mai scoate si bani vanzand filmul! Cu alte cuvinte, afacere intre ei...
      • +37 (37 voturi)    
        ciudatul (Marţi, 14 februarie 2012, 11:34)

        just [anonim] i-a raspuns lui George

        Ciudat esti tu ca nu mai ai scara valorilor! Daca te filmeaza nevasta-ta cand esti pe WC si trimite filmul la antene ca sa se razbune ca n-ai spalat vasele, ti s-ar parea normal ca ei sa-l difuzeze ? Asa stii tu ca se face jurnalismul?
        • -12 (12 voturi)    
          Pui fata-n fata... (Marţi, 14 februarie 2012, 13:41)

          George [anonim] i-a raspuns lui just

          ... doua situatii total diferite: daca te filmeaza sotia, poate fi, pana la urma un gest de mare sensibilitate, de dragoste poate, dar daca te filmeaza paza de corp sau un coleg de partid, pentru a trage foloase ulterior... e cu totul altceva! Iar emisiunii lui Capatos ce sa-i ceri? Asa a procedat cu mai toate starletele din Romania si nu a zis nimeni nimic. Ei, uite, emisiunea asta a realizat un mare lucru: l-a asezat pe Boc alaturi de altii cum ar fi Bote, blonda lui Bote, Crudu, etc. (meritat-nemeritat, vom vedea in timp). Cred ca asta deranjeaza cel mai mult, fiindca daca erau date imaginile pe HBO, se spunea ca e o mare opera de arta si era propus poate, cine stie, pentru premiile bafta...!
          • +21 (21 voturi)    
            Gresesti! (Marţi, 14 februarie 2012, 15:41)

            bunicuta66 [utilizator] i-a raspuns lui George

            L-a asezat pe Antenescu langa Cruduta. Boc nu are nici o vina ca exista in film (deci este involuntar), dar comentariul lui Crin la emisiunea ,,culturala" a lui Capatos (pe care a facut-o voluntar) arata capacitatea lui intelectuala si placerea de a dezbate aceste tampenii. Acum inteleg de ce nu vine in parlament, pentru ca acolo nu se discuta despre astfel de lucruri.
      • +8 (8 voturi)    
        Nu, l-au oferit pe gratis... (Miercuri, 15 februarie 2012, 5:27)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui George

        Tipa de la Click, unde l-au oferit prima oara spune ca nu a vrut sa faca targul, si atunci i l-au trimis pe gratis! (compliments Voiculescu). Cum tot nu l-a publicat si trecea vremea, Boc nu mai era prim ministru, Trustul a intrat in actiune! Cred ca Dinu Patriciu moare de invidie cu filmuletul lui modest si cu Basescu imbracat...
  • +71 (71 voturi)    
    Culmea nesimtirii ! (Marţi, 14 februarie 2012, 10:59)

    willy [anonim]

    Pe cand interzicerea "Antenelor" si internarea lui Felix unde ii este locul?
  • +69 (71 voturi)    
    asta da "imagine" importanta ptr tara ! (Marţi, 14 februarie 2012, 11:00)

    lrh [utilizator]

    In ce tara traim daca s-a ajuns pana aici ....Nu e trist ? Iar domnul Crin Antonescu nu isi face timp ptr treburi importante, sta in asa zisa greva, asa ca are timp suficient sa se tina de mizeriile unei emisiuni de Cancan ! Acesta se vrea presedintele unei tari ?
    • +53 (55 voturi)    
      Pacat de MRU (Marţi, 14 februarie 2012, 11:14)

      Min_ [anonim] i-a raspuns lui lrh

      E trist intr-adevar. Românii sunt un neam p rost. Imi pare rau ca am ajuns sa cred asta din ce in ce mai mult. Si asta nu este totul. Mihai Razvan Ungureanu este un prim-ministru prea buni pentru români. Depaseste cu câteva clase standardul societatii actuale. Nu este cu nimic mai prejos decât un Fillon la francezi sau un Cameron la englezi. Doar ca nu va reusi sa faca mare lucru ca si PM in aceasta tara fiindca nu are mijloacele necesare si intelegerea populatiei (prostimii). Cu alte cuvinte, daca ar fi fost PM intr-o tara Occidentala acolo ar fi putut sa-si foloseasca la maxim talentul si calitatile pe care le are.
      • -14 (18 voturi)    
        Esti cu adevarat valoros (Marţi, 14 februarie 2012, 11:28)

        Constantin [anonim] i-a raspuns lui Min_

        atunci cand reusesti sa cladesti o societate functionala cu neciopliti.. si sa ajungi sa cuceresti lumea precum Ginghis Han .

        Oricine e in stare sa conduca niste oameni competenti care isi vad de munca.
        • +20 (20 voturi)    
          nimeni ... (Marţi, 14 februarie 2012, 12:36)

          gng [anonim] i-a raspuns lui Constantin

          ... nu a reusit sa cladeasca o societate functionala din neciopliti! Ginghis Han si Alexandru Macedon au construit cu ajutorul sabiei dar sociatatea lor nu a fost una functionala deoarece dupa moartea lor s-a destramat... Si numai un om competent poate sa conduca niste oameni competenti pentru ca altfel este ignorat! Oamenii competenti ignora necioplitii, nu se coboara la nivelul lor!
          • -6 (8 voturi)    
            Posta si comertul (Marţi, 14 februarie 2012, 13:43)

            Constantin [anonim] i-a raspuns lui gng

            lui Ginghis Han dainuiesc si astazi iar Alexandru cel Mare ne-a procopsit cu democratia.

            Sa ignori necioplitii inseamna sa renunti de buna voie la ce mai importanta resursa umana din Romania. Asta-i dovada de incompetenta!
      • +4 (4 voturi)    
        Nu ne pune in aceasi oala pe toti... (Miercuri, 15 februarie 2012, 5:29)

        Dianora [utilizator] i-a raspuns lui Min_

        Nu toti romanii au fost securisti sau colaboratori, nu toti lucreaza pentru razbunarile lui Felix...
  • +66 (66 voturi)    
    Abjectie! (Marţi, 14 februarie 2012, 11:00)

    George [anonim]

    De tip securist. Cat despre Chiul, un voyeur dezgustator. Individul asta vrea sa ajunga presedintele Romaniei? Asta nu se va intampla niciodata. CNA ce pazeste?
    • -39 (39 voturi)    
      Degeaba te agiti! (Marţi, 14 februarie 2012, 11:18)

      George [anonim] i-a raspuns lui George

      Aici nu Antonescu e de vina, ci apropiatii lui Boc (colegi de partid, paznicii lui, poate chiar rude), care il filmeaza pe ascuns si apoi vand filmul!
      • +49 (49 voturi)    
        Zau? (Marţi, 14 februarie 2012, 11:39)

        George [anonim] i-a raspuns lui George

        De unde sti? Asta pentru ca ti-a spus-o idolul dumitale Antenescu, nu-i asa? Ocolesti esenta problemei tovarase!!! Faptul ca a fost publicata o astfel de imagine si faptul ca aceasta abjectie a fost comentata in direct de un viitor candidat la alegerile prezidentiale, Chiul Antenescu. Asa ceva nu se face. Cat despre fotografie, asta ar fi putut-o face si antenistii lui Felix. Dovada ca fotografia a aparut chiar la una din antenele turnatorului. Hai, lasa gargara ca esti penbil. Publicarea acestei fotografii este o abjectie pe care observ ca dumneata nu te grabesti sa o condamni. Daca ar fi aparut o fotografie cu Chiul gol pusca, labaralul ar fi tipat ca in gura de sarpe ca l-au fotografiat "securistii lui Basescu" si ar fi cerut demisia sefului SRI. Sunteti niste jalnici tovarase George!
        • +20 (20 voturi)    
          ... (Marţi, 14 februarie 2012, 12:26)

          Antenel [anonim] i-a raspuns lui George

          Tovarasul Chiul Antenescu nu are timp de opozitie constructiva in senat, dar are timp de barfe demne de o tzatza la antene. Halal candidat la presedintie.
        • -8 (8 voturi)    
          Da pe google cautare dupa... (Marţi, 14 februarie 2012, 13:45)

          George [anonim] i-a raspuns lui George

          ... "Boc despre Antonescu" si sigur iti vesi schimba atitudinea! Vei gasi invective greu de reprodus (unele)...
          • +14 (14 voturi)    
            Ok.. am facut (Marţi, 14 februarie 2012, 16:22)

            Dorelus [anonim] i-a raspuns lui George

            si pe toata prima pagina nu am gasit decat un link catre o stire in care Boc sa discute despre Antonescu (cred ca era undeva pe pozitia 5) in rest toate erau cu mizerii debitate de Antonescu (si Ponta) despre Boc.
            Acum poate ca problema e cu Google.. nu stie sa caute destul de bine si da rezultate gresite (vezi exemplul faimos cu "victoriile militare franceze") sau poate ca s-o data goagalu' cu basescu.. e un site portocaliu ca si hotnews de altfel. :)
  • +51 (51 voturi)    
    culmile prostiei nu presei (Marţi, 14 februarie 2012, 11:01)

    abcdgrebla [anonim]

    o noua culme a prostiei as spune ... si care e fantasticul din aceasta stire ? omu' era la vestiar nu in vreun supermarket nu ? nu-i normal sa te dezbraci la vestiar ? ... daca isi facea sala proprie sareau hienele ca de ce si-a facut ... daca s-a dus la sala publica l-au filmat in c*ru gol si-l dau la tv, tipic romanesc.
    nu mi se pare nimic scandalos in aceasta filmare (jenant era daca avea vreo secretara pe langa el )
  • +60 (60 voturi)    
    Rusine! (Marţi, 14 februarie 2012, 11:01)

    Vizitiul [utilizator]

    Rusine Voiculescule si tuturor implicati! Sunteti niste jeguri, scursuri umane.
    • +7 (7 voturi)    
      Rușine! De trei ori rușine! (Marţi, 14 februarie 2012, 18:47)

      George1 [anonim] i-a raspuns lui Vizitiul

      Este mare lucru ca fiecare să-și vadă de treburile sale, iar vizitiul de țăsala cailor. Atât și nu mai mult!
  • +53 (53 voturi)    
    Presa a devenit dezgustatoare (Marţi, 14 februarie 2012, 11:02)

    je [anonim]

    Imi e tot mai clar in ce mocirla si ce oameni compromisi lucreaza in breasla.

    Sa va fie rusine. Vestiarul nu e "spatiu public". Indiferent cum v-au parvenit imaginile, nu aveati nici un drept sa le publicati. Rusine! Rusine!
    • +20 (20 voturi)    
      in anii '70,copil fiind,am fost la techirgiol... (Marţi, 14 februarie 2012, 12:01)

      toma [anonim] i-a raspuns lui je

      de pe atunci se faceau bai de namol la curu' gol.
      acuma sant plaje pe toate litoralele unde poti face "nudism" . CARE-I PROBLEMA ???
      numai o minte ca a lui capatos si a telespectatorilor sai poate rade de curu' lu boc ! (oare al lor ii mai frumos ?)
      poate ca radeam si eu daca vedeam cum il pupa-n cur capatos pe boc !
      da el n-are timp ca-l pupa pe felix !
      nu se vede , da se stie !
  • +44 (44 voturi)    
    Cat ma platesc ? (Marţi, 14 februarie 2012, 11:04)

    georgio [utilizator]

    Eu merg la aceiasi sala de sport cu multi parlamentari si fruntasi USL chiar si la sauna :) Oare cat imi da Hantena pe filme ? De maine ma apuc si eu de filmat :)
  • +49 (49 voturi)    
    magarie (Marţi, 14 februarie 2012, 11:06)

    itanhanga [anonim]

    O mare magarie tipic romaneasca . Sunt convins ca in nici o tara din vest nu s-ar intimpla asa ceva . un politician sa mai faca comentarii pe acest caz nu dovedeste decat civilizatia pe care o are .
    • +30 (30 voturi)    
      Ce s-ar intampla in alta tara? (Marţi, 14 februarie 2012, 11:23)

      .Marius. [utilizator] i-a raspuns lui itanhanga

      Pai nu s-ar face asa ceva in alta tara dezvoltata sau nu, fiindca cineva cu siguranta va raspunde. Acum deipinde de tipul tarii: daca vb de China vorbim de executare prin impuscare. Daca vb de un stat de drept gen Franta, Anglia, vorbim de amenzi mari poate chiar dosar penal. In RO? Este "stire de senzatie", poate chiar va fi premiat cel ce a facut acel filmulet.
    • +16 (16 voturi)    
      Politician? Antonescu? (Marţi, 14 februarie 2012, 14:05)

      dan [anonim] i-a raspuns lui itanhanga

      pai antonescu e politician? Nici la statutul de om se pare ca nu a ajuns. Nu-i nimic, mai incearca
  • +38 (38 voturi)    
    Astia sint (Marţi, 14 februarie 2012, 11:07)

    Marty [anonim]

    Astia sint cei care au cerut demisia guvernului. Astia schimba cursul normal al lucrurilor in tara asta. Cuibul asta de paraziti formeaza opinii politice.
    De acum limitele inimaginabile cred ca au fost incalcate. Nu va mai mira pe nimeni daca apare un film cu Basescu pe scaunul WC ului.
    Scandalos! Scarbos! Scoala de ziaristi. Scoala de vedete.
  • +20 (22 voturi)    
    D'ale lui Felix!! (Marţi, 14 februarie 2012, 11:08)

    PlimbaUrsul [anonim]

    Cred ca Boc era chiar in biroul lui Felix!!! Auzind ca-l injura tot timpul cu "macatea-si" Boc s-a oferit sa i-o ofere lui Felix. Asa ca nimic senzational pentru Felix care incurajeaza prostitutia si sexul in grup. Imi inchipui ca Felix cand mege la sala si la dus merge in izmene si hanorac sa nu i se vada tatuajele naziste!!!
  • +48 (50 voturi)    
    Crin (Marţi, 14 februarie 2012, 11:10)

    Florin [anonim]

    Marele lider al opozitiei nu catacdiseste sa mearga la Parlament, dar in schimb are timp sa comenteze buci adversare la emisiuni tabloide. Daca imi amintesc bine aminte, in urma cu circa 2 ani lansa revolutia bunului simt.
    • +8 (8 voturi)    
      Revolutie (Marţi, 14 februarie 2012, 16:26)

      Dorelus [anonim] i-a raspuns lui Florin

      dex: REVOLUTIE, revolutii, s. f..... 4. Fig. Schimbare, transformare radicala într-un anumit domeniu. ◊ Revolutie industriala

      Crin Antonescu nu a gresit cu nimic atunci cand promitea o revolutie a bunului simt. Uite deja a intors pe dos semnificatia curenta, instaureaza una noua. Noul Bun Simt social liberal, serviti cu placere.
  • +35 (35 voturi)    
    Zoile astea de emisiuni (Marţi, 14 februarie 2012, 11:10)

    Mihai [anonim]

    care sunt asa-zise "show-uri" vezi toata zoaia umana, incepand de la prezentatorii carora le curg balele din gura pana la tot felul de pitipoance si cocalari care n-au facut nimic in viata lor si cu care suntem intoxicati toata ziua, de la abject direct, happy hour cu ala care si-a pus nume la canapea(sunt curios ce nume o mai fi dat si altor lucruri) si canalele alea la care nu se mai uita nimeni culminand cu showul de 2 bani ai lui Capatos, otv si cancan tv, seara singura sansa sa nu fii scarbit de vedetele de la noi e sa te uiti pe Discovery si celelate asemanatoare. Chiar de curand era o curva care s-a culcat nu stiu cine si era pe toate posturile odata, unii nu stiu si cand sa se mai opreasca.
  • +38 (38 voturi)    
    crin (Marţi, 14 februarie 2012, 11:11)

    gudau [anonim]

    Asta e Crin Antonescu , un om fara coloana , o sluga fidela a lui Voiculescu . . !
  • +34 (34 voturi)    
    Bataie de joc (Marţi, 14 februarie 2012, 11:11)

    Bataie de joc [anonim]

    Ce magarie!!!! Deja presa nu mai are limite..... de antene sa nu mai zic........ asta e subiect de stire???? de emisiune??? Lasa-ti omul in pace... si ca sa fie mai sonor mai si introduce-ti numele lui Antonescu. Sa va fie rusine!!!
  • +35 (37 voturi)    
    Nesimtiti (Marţi, 14 februarie 2012, 11:11)

    Cris [anonim]

    Jurnalistii romani au ajuns se pare la cel mai josnic nivel de la '89 pana acum...
    Va multumesc ! Mi-ati adus aminte de ce am plecat din tara...

    Sa va fie rusine!
  • +40 (40 voturi)    
    legea (Marţi, 14 februarie 2012, 11:12)

    justitiaru [anonim]

    Asa de jos a ajuns "jurnalismul"? CNA-ul ce zice? dar justitia? in orice tara civilizata s-ar pedepsi aspru o asemenea porcarie

    Legea audiovizualului
    3) În calitate de garant al interesului public în domeniul comunicării audiovizuale, Consiliul are obligaţia să asigure:
    e) protejarea demnităţii umane, a dreptului la propria imagine şi protejarea minorilor;
    • +30 (30 voturi)    
      Sanctiune (Marţi, 14 februarie 2012, 11:22)

      Dude [anonim] i-a raspuns lui justitiaru

      2) Faptele prevăzute la alin. (1) se sancţionează cu amendă de la 10.000 lei la 200.000 lei.
  • -1 (17 voturi)    
    RUSINE! (Marţi, 14 februarie 2012, 11:16)

    Dude [anonim]

    Dupa cum spunea si Moromitic intr-un articol de ieri, "epoca ştirilor copy-paste". Rusine Hotnews! Macar daca ati fi scos filmuletul ala si ati fi prezentat doar stirea!

    "O noua <<culme>> a presei"... chiar voi!
    • +11 (11 voturi)    
      Dude, (Marţi, 14 februarie 2012, 11:55)

      .Marius. [utilizator] i-a raspuns lui Dude

      Dude, daca observi numele autorului este trecut R.M, ceea ce vine de la realitatea media. Asta inseamna ca stirea a fost preluata de pe acel post.
      Uita-te si la celelalte articole care au acelasi "autor" si vei vedea ca este acelasi lucru.
    • +9 (9 voturi)    
      Esti unic ! Faci nota discordanta ! (Marţi, 14 februarie 2012, 15:42)

      Cri [anonim] i-a raspuns lui Dude

      Dintre toți ce care comentează această știre, ești unicul care, în loc să fie scârbit de prestația celor de la Antene, ataci Hotnews, fără logică - nu ai altceva mai bun de făcut decât să scrii tâmpenii ? Lasă-ne !
  • +14 (16 voturi)    
    vrem si cu felix ! (Marţi, 14 februarie 2012, 11:18)

    ginel din rahova [anonim]

    ca e sexy, rau !

    hahaha ! varan la nudul gol !
  • +34 (34 voturi)    
    O emisiune infecta.... (Marţi, 14 februarie 2012, 11:18)

    Nemesis [anonim]

    .... marca handicapatos! E un jeg moral si o infectie cronica la halenele securistului basinos. CNA-ul continua sa lase aceste posturi sa verse zilnic pe sticla, abjectii peste abjectii, ale unor oameni lipsiti de scrupule si pentru care deontologia e doar o notiune lipsita de continut, cata vreme e inlocuita de remuneratii grase pentru murdara lor prestatie!
  • +36 (36 voturi)    
    La ce te poti astepta?! (Marţi, 14 februarie 2012, 11:19)

    Alt DAN [anonim]

    Cand CT Popescu este mentorul multor jurnalisti romani la ce te poti astepta?! La "presa cu curul".
  • +30 (30 voturi)    
    nesimtiti (Marţi, 14 februarie 2012, 11:19)

    sorin.o [utilizator]

    ,,Spune-mi cu cine umbli ca sa-ti spun cine esti " se potriveste perfect celor care isi fac veacul pe la astfel de televiziuni,sunt curios ce mai urmeaza?
    • -3 (5 voturi)    
      Ma plictisesc (Marţi, 14 februarie 2012, 12:48)

      Constantin [anonim] i-a raspuns lui sorin.o

      sa tot vad de fiecare data in oglinda un om cinstit si mai arunc un ochi si pe sticla la porcaieli.
  • +23 (25 voturi)    
    rusine... (Marţi, 14 februarie 2012, 11:19)

    luci [anonim]

    mare stire, extraordinar, senzational ce sa spun....antonescu nu se schimba la o sala de sport sau, aaaa, el nu face sport sta si da din gura.
    probabi ii e ciuda ca nu a fost el in locul lui boc , asa mai facea si el ceva campanie electorala.
    antonescu nota 4 ,stai jos.
  • +33 (33 voturi)    
    INFRACTORII MEDIA ! (Marţi, 14 februarie 2012, 11:20)

    Robert Myrone [anonim]

    Din cate stiu eu ca jurist,cel ce a filmat in vestiar este pasibil de o pedeapsa penala.Asta intr-un stat civilizat,dar de ce sa nu incercam si in Romania?Antenele au devenit o susa de infectie mediatica,sunt acolo cele mai vandute si perfide specimene cu arta mitocaniei invatata din familie,romanasi , evrei si.... de alte nationalitati ! Cat despre Crin Antonescu,profesorasul de Tulcea fara alte studii,greata ma face sa nu ma pronunt. La fel si in cazul lui Ciuvica,Mircea Badea,Tudor,Gadea si celelalte excremente sociale de gen prezentatori sau prezentatoare care nu s-au prea intalnit cu cartea,esteticul si mai ales....bunul simt !!!
    • +2 (2 voturi)    
      hm (Miercuri, 15 februarie 2012, 9:37)

      alex [anonim] i-a raspuns lui Robert Myrone

      Nu cel care a filmat, ci cel care a difuzat (facut publice) imaginile. Si nu pedeapsa penala, ci civila.

      Citeste Noul Cod Civil (partea despre dreptul la intimitate si dreptul la respectarea demnitatii). Antenele "s-au riscat" la o amenda civila pentru a da niste porcarii pe post.

      Cam asta e.
  • +38 (38 voturi)    
    antena 3 (Marţi, 14 februarie 2012, 11:21)

    dorel [anonim]

    ma tot intreb cum aceasta televiziune are rating sau consumatori tv, concluzia ca suntem o tara de prosti imbecili, naivi
  • +30 (30 voturi)    
    ... (Marţi, 14 februarie 2012, 11:21)

    ia cucu [utilizator]

    Nici nu pot comenta o asemenea imbecilitate.
  • +30 (32 voturi)    
    TRUCAJ !!! Fotografiile SUNT TRUCATE !!! (Marţi, 14 februarie 2012, 11:24)

    cineva [anonim]

    Deci : ESTE TRUCAT !!!!

    Fotografiile sunt trucate. L-am vazut la sala si confirm ca nimic din fotografiile acelea nu au legatura cu ralitatea.

    Sala la care Boc are vestiare individuale, nu la comun, omul nu s-ar fi dezbracat in vestiar public.
    Boc nu are sunci si nici buci , are o conditie fizica chiar foarte buna, nici vorba de grasimile si lasaturile alea care i-au fost desenate. Cu amendamentul ca nu este un tip masiv si inalt, muschii si pielea stau pe el intr-o forma chiar demn de invidiat. Pentru statura lui, care nu e chiar un om pitic cum i se tot tot face critica, omul arata prea bine.

    Rusine Antena 1 pentru trucaje, nu v-ati vindecat de magarii ieftine. Televiziune de circ.

    Crinuletz, esti un foarte mare lingau imbecil !
    Daca asta e puterea omului politic din tine, vai de lume si de cei pe care-i reprezinti, jalnic ai ajuns baiete.
    • +23 (23 voturi)    
      Confirm (Marţi, 14 februarie 2012, 11:40)

      Vasi [anonim] i-a raspuns lui cineva

      Ma duc si eu la aceeasi sala, confirm cele spuse . Boc vine doar seara tarziu, este foarte discret si decent si e in forma, nu ca in filmarile dobitocilor.
      • +19 (19 voturi)    
        sala de sport (Marţi, 14 februarie 2012, 12:16)

        liberal adevarat [utilizator] i-a raspuns lui Vasi

        si eu merg la aceeasi sala, confirm cele spuse mai sus, sunt vestiare individuale
  • +35 (35 voturi)    
    Libertatea presei (Marţi, 14 februarie 2012, 11:24)

    buncrestin [utilizator]

    Pentru libertatea presei, Antenele ar trebui inchise...
  • +25 (25 voturi)    
    ce mizerie (Marţi, 14 februarie 2012, 11:26)

    ada [anonim]

    Oare nu exista limite?
    Unde este CNA-ul?
  • +31 (31 voturi)    
    Fara cuvinte! (Marţi, 14 februarie 2012, 11:27)

    SHEAPA [utilizator]

    Dezaxatii de la trustul turnatorului de Voiculescu nu si-au primit probabil pastilele la timp.

    Este incredibil cata voma pot scuipa animalele alea la televizor.

    Sa mai intreb de CNA???? Mai are rost? Macar o echipa de psihiatri sa ajunga acolo, pentru niste camasi de forta va garantez ca ar dona bani toti oamenii cu bun simt din tara asta!

    Daca vreti sa fiti auziti, faceti macar efortul asta:

    http://www.cna.ro/Formular-de-sesizare-Radio-TV.html

    Eu l-am facut deja. Multumesc.
    • +8 (8 voturi)    
      daca va pasa faceti si voi la fel ! (Marţi, 14 februarie 2012, 13:09)

      nadia [anonim] i-a raspuns lui SHEAPA

      Si eu am facut-o in aceasta dimineata.
  • +24 (24 voturi)    
    comentariu (Marţi, 14 februarie 2012, 11:28)

    ionica [anonim]

    sa va fie rusine, ce educatie poate da televiziuni ca antenele tineretului,s-a ajuns la mare mizerii in tara asta nimeni numai pune pret pe moralitate si educatie s-a exclus totul in favoarea banului.
  • +21 (21 voturi)    
    Protestantii antiACTA ce spun? (Marţi, 14 februarie 2012, 11:28)

    mircea [anonim]

    Cred ca asemenea fapte nu sunt acceptate nici de protestantii antiACTA.Se vedce cat bun simt mai este la tembeliziunile lui Voiculescu.Asta sa insemne ca au cu ce lupta impotriva guvernului ,atunci cand au fost urgent convocati Ponta si Antonescu la GRIVCO,sau urmeaza si alte porcarii specifice celor de la antene.
  • +18 (18 voturi)    
    mie ... (Marţi, 14 februarie 2012, 11:28)

    alex_1 [utilizator]

    mi se pare ca aceasta emisiune a fost atat de dezgustator facuta pentru a-l pune pe Crin intr-o lumina buna.Adica: stilatul crin este dezgustat deshow-ul mediatic si suna laantene.Isi arata dezaprobarea fatza de show siastfel se pozitioneaza dpdv discurs un pic maiaproape de Ponta... Putem cu totii vedea in felul asta ca Antonescu nueste chiar prostul si demagogul cu care ne-am obisnuit ci chiar un om cu bun simt. Uite: ii ia partea fostului premier... ungest de bun simtz...

    deci exact ed aia cred eu c-au facut show-ul dezgustator: sa-i dea ocazia lui Crin sa arate stilat...
  • +19 (19 voturi)    
    Un pont pentru A3 (Marţi, 14 februarie 2012, 11:30)

    FaceAss [anonim]

    Daca tot s-au coborat in asemenea hal le-as putea furniza contra 100.000 de euro poze cu Primul Ministru al Belgie dezbracat in clubul de fitness Aspria din Bruxelles unde vine ca si Boc in mod regulat. Ii rog sa ma contacteze pe FaceAss, un nou site de socializare lansat special pentru A3 unde vor fi prezentate numai c...ri de prim ministrii si presedinti.
  • +32 (32 voturi)    
    Sustineti-l pe Boc! (Marţi, 14 februarie 2012, 11:30)

    James Bond [utilizator]

    Cat de jalnici pot fi cei care au transmit asemenea imagini!! Nu se respecta deloc viata intima a unui om?? Ar trebui sa se autosesizeze autoritatile competente pentru a bloca asemenea practici, in care unui om (cu atat mai mult unei persoane publice) i se terfeleste imaginea!
    CNA trebuie sa desfiinteze emisiunea lui Capatos, sa opreasca trasmisiunea Antenei 1 pentru o zi, si sa amendeze postul de tembeliziune cu procent din cifra de afaceri, nu cu 5000 RON, sau cu vreun maruntis similar...

    Auzi la ei: "Vezi sa nu faci Poc daca il vezi pe Boc!" Cat de imorali pot fi??
    Astia nu isi imagineaza cum arata Voiculescu? Pai daca il vezi pe ala dezbracat orbesti, faci icter si explodezi instant!
    Eu il sustin pe Boc!
  • +36 (36 voturi)    
    Hai sa dicutam cu Cruduta.. (Marţi, 14 februarie 2012, 11:30)

    George [anonim]

    Bravo domnule Capatos, bravo domnule Crin,

    Romania este sub zapezi, iar viitorul candidat, dl Crin Antoneeescu, intra in direct la o emisiune de pamflet si dezbate cu Daniela Crudu si dl Mircea N Stoian acest subiect "extraordinar" - EMIL BOC - SE DEZBRACA, CAND SE SCHIBMA.

    Si noi care credeam ca el se schimba imbracat.

    Bravo Domnule Crin, va multumim pentru compasiune fata de semenii aflati in dificultate, va multumim si va promitem cu totii ca va vom vota.
    Intre timp lasati ca vine primavara si Romania se dezapezeste singura.

    Adio emisiune de 2 lei !
    Adio Domnule Crinulet !
    Sper sa va simtiti la fel de bine dupa alegeri (macar cateva minute ca Dl. M. Gioana)
    • +17 (17 voturi)    
      pai TOT IERI ziceau ca nu merg la basescu (Marţi, 14 februarie 2012, 12:12)

      ioan [anonim] i-a raspuns lui George

      pentru ca pe agenda lor ii DESZAPEZIREA si nu prostiile lu' base' !
      o fi terminat crin de deszapezit si eu nu stiu ?
    • -8 (8 voturi)    
      Pai cu cateva ore mai devreme... (Marţi, 14 februarie 2012, 13:49)

      George [anonim] i-a raspuns lui George

      ... presedintele tarii (auzi tu, nu oricine, tocmai presedintele tarii!) spunea ca nu trebuie sa ne facem atatea griji, nu este nimic iesit din comun, doar ceva mai multa zapada, dar nici un pericol, de ce sa dea alerte? Asa ca... toata lumea a stat linistita si s-a uitat la... Capatos!
  • +12 (12 voturi)    
    va sa zica (Marţi, 14 februarie 2012, 11:32)

    alina [anonim]

    voiculescu si antena il pupa undeva pe BOC;eu asa am inteles.
  • +15 (15 voturi)    
    MAREA TRANCANEALA (Marţi, 14 februarie 2012, 11:32)

    Liviu [anonim]

    sunt 2-3 posturi tv care practica trancaneala de serviciu in functie de cati bani primesc,o nesemtire,cei care au dat pe post acel filmulet trebuie pedepsiti penal asa cum si trancanitorul de serviciu ctp trebuie tras la raspundere ptr ca la numit pe primul-mistru oligofren in repetate randuri

    ic concluzie avem o presa de rahat in cea ,mai mare parte care comenteaza si scriu in functie de bani primiti de la diversi interlopi politici.

    jignitor .
    • +6 (6 voturi)    
      BOICOTUL, este solutia noastra (Marţi, 14 februarie 2012, 13:45)

      lamationairetia [utilizator] i-a raspuns lui Liviu

      Sa boicotam cu totii aceste posturi, ca sa aratam ca ne pasa de modul rusinos in care este tratat un cetatean un demnitar al tarii.
  • -10 (12 voturi)    
    e mana cuiva de sus... (Marţi, 14 februarie 2012, 11:34)

    gimini [utilizator]

    Numai si numai cineva din SPP putea genera un astfel de filmulet.
    Tinand cont ca au exista zvonuri conform carora Boc nu ar fi vrut sa-si dea demisia, cred ca este si clar la indicatia cui a produs SPP-ul acest filmulet. Si nu ma indoiesc ca Boc insusi l-a vazut, cu avertismentul ca daca nu isi da demisia cei pusi sa-l pazeasca vor filma si alte chestii. De exemplu o spaga, o chestie...
  • -12 (14 voturi)    
    Boc sapat de SIE... (Marţi, 14 februarie 2012, 11:35)

    stefan jicol [anonim]

    Acum, ar fi de vazut cui foloseste aceasta denigrare a lui Boc si daca nu cumva se pregateste schimbarea sa de la conducerea PDL cu noua vedeta Ungureanu... Boc fiind un fel de piatra de moara de gatul portocaliilor in noul proces atat de trambitzat de "rebrenduire comunicationala".
    Mai ales ca treaba asta cu filmatu' prea vine din metodele si panoplia serviciilor secrete.
    Vorba " Pietii Universitatii" : " toata lumea stie/ne conduce SIE" .
    P.S. Eu , personal, astept mai bine poze cu Udrea :))
  • +24 (24 voturi)    
    civilizatie (Marţi, 14 februarie 2012, 11:39)

    subiectivul [anonim]

    intr-o tara civilizata, un om civilizat merge sa faca miscare la o sala de sport.cand ajunge la sala, isi schimba imbracamintea si incaltamintea cu una adecvata. dupa ce termina. face un dus pentru a se clati de transpiratie cum e normal si firesc.apoi se imbraca pentru a pleca.pentru a parcurge aceste etape, inevitabil la un moment dat ramane in costumul lui adam si din aceasta cauza unii mai destepti ca noi au considerat ca la o sala de sport sunt necesare vestiare si dusuri tocmai pentru asaceva. sa inteleg atunci ca daca esti civilizat provoci scandal public? se pare ca da, in acceptiunea voastra.
    ps.toti sportivii procedeaza in acest mod si nu scandalizeaza pe nimeni decat antenele,eventual
  • -16 (16 voturi)    
    Romania = Africa II (Marţi, 14 februarie 2012, 11:49)

    n [anonim]

    hoooaaaa - dar cati ati comentat mah la stirea asta ???

    si de ce ?????

    Romania = Africa II.

    qed.
  • +20 (20 voturi)    
    Inadmisibil (Marţi, 14 februarie 2012, 12:14)

    Pop [anonim]

    Inadmisibil. Închideți toate posturile care se pretează sa decada atât de mult încât sa arate imagini intime ale oamenilor. Rușine securiștilor tip Felix.
    Sper ca Voiculescu ii va cere scuze public lui Boc. Sper ca CNA va închide toate televiziunile care difuzează asemenea mizerii.
  • +21 (21 voturi)    
    televiziunea TOMBERON (Marţi, 14 februarie 2012, 12:17)

    AMAZING [anonim]

    Mizerabilii , trebuie suspendata si amendata ANTENA pentru atentat la intimitate ,pentru porcaiala promovata de niste " derbedei " ahtiati de senzational .
    CULMEA CRETINISMULUI
    • +7 (7 voturi)    
      BOICOTUL, este solutia noastra (Marţi, 14 februarie 2012, 13:43)

      lamationairetia [utilizator] i-a raspuns lui AMAZING

      BOICOTUL, este solutia noastra, a telespectatorilo, iar CNA si procuratura sa-si faca treaba!
  • +13 (13 voturi)    
    mocirla (Marţi, 14 februarie 2012, 12:21)

    dvivi [utilizator]

    Se pare ca aceasta trupa de dezaxati mental nu a ajuns la fundul gropii de gunoi in care se lafaie
  • +9 (9 voturi)    
    eu stau si ma gandesc... (Marţi, 14 februarie 2012, 12:42)

    me [anonim]

    daca astia de la antene stiu sa critice...
    eu pricep ca sunt impotriva puterii dar prin criticile astea aberante aduse la adresa lui boc... pana la urma el se schimba ca sa mearga la sala sau unde se ducea... nsutiu ce e atat de anormal in asta... nu fac decat sa ajute puterea. pentru ca toti o sa vada antenele ca aia care se iau de putere orice ar face si chiar si atunci cand nu ar trebui sa o faca. in moemntul in care o sa aiba un motiv real sa se ia de ei, nu o sa-i mai bage nimeni in seama...

    consider ca in general cei de la putere gresesc (ca si cei din opozitie dealtfel) dar daca eu nu-i sufar asta nu inseamna ca nu au uneori dreptate si ca nu au dreptul la intimitate. nu cred ca a fi impotriva cuita inseamna sa critici orice fac acei oameni... este aberant. fiecare om greseste si fiecare om face si lucruri bune.
  • +17 (17 voturi)    
    candidatul ca si emisiunea la care a intervenit (Marţi, 14 februarie 2012, 12:42)

    Viorel [anonim]

    un candidat adevarat la presedentie, asa cum se considera dumnealui, nu are cum sa intervina telefonic la o emisiune de 2 bani. este mare pacat daca il punem pe asta presedinte.
    • +9 (9 voturi)    
      adevaru e ca... (Marţi, 14 februarie 2012, 13:25)

      me [anonim] i-a raspuns lui Viorel

      usl ar trebui sa se gandeasca serios la alta propunere pentru presedenteie decat crin...
  • +14 (14 voturi)    
    o inscenare (Marţi, 14 februarie 2012, 12:44)

    iulian-bz [utilizator]

    ordinara marca latrina tv,ma intrebcam cat timp mai pot emite,cat tupeu jegos au in ei,este incredibil,ca avem asemenea specimene,ei se numesc jurnalisti,care accepta sa manjeasca cu noroi niste persoane,atat din politica cat si din presa,oare nu exista legi in tara asta,chiar nu mai exista bun simt,au ajuns sa se exprime mai rau ca cei din cartierele rau famate,parerea mea este ,ca nemaigasind subiecte noi,se vor distruge singuri,din ce in ce mai putin oameni urmaresc astfel de emisiuni,si-au dat seama ,sper sa apuc ziua in care vor disparea din peisajul mediatic,iar cei care acum pupa fundulete impreuna cu securistul sef Felix,sa ajunga acolo unde le este locul,in puscarie!!
  • +18 (18 voturi)    
    CNA-ul ce pazeste ? (Marţi, 14 februarie 2012, 12:52)

    sorin [anonim]

    In mod normal pentru asa ceva Antenele ar trebui amendate cu 5 milioane de lei si inchise 30 de zile. CNA-ul nu a facut nimic... Presedintele CNA-ului ar trebui demis si pus pe altcineva in locul lui ca sa ia masurile antementionate. Omul ala chiar isi ia salariul degeaba.

    Asta in primul rand... iar in al doilea rand daca as fi in locul lui Boc eu as da Abjectiile in judecata si as cere 30 milioane de euro daune morale. De fapt daca stau si ma gandesc, poate as cere 100 de milioane.
  • +18 (18 voturi)    
    magarii.. (Marţi, 14 februarie 2012, 12:57)

    Dnn [utilizator]

    are familie omul.. copii la scoala. Cat de magar trebuie sa fi sa filmezi dinastea si apoi sa le mai si publici..
  • +16 (16 voturi)    
    patetic (Marţi, 14 februarie 2012, 13:00)

    Marius [anonim]

    Sa le fie rusine celor ce au difuzat asta, mai ales D-lui Crin Antonescu pentru prostul moment ales de a se baga in seama.. citesc in presa noastra tot felul de penibilitati (sa nu mai incercce nimeni sa nege asta, pentru ca asta este parte integranta din presa noastra) - din pacate ..ne meritam soarta. inca o data am mai dat cu batzul in balta si ma repet - din pacate (fiti siguri de asta) lumea e cu ochii pe noi.. si pe politicienii nostri.. sper ca D-nul Crin Antonescu nu ne va reprezenta, pentru ca daca vom "reusi" asta - sa-l citez pe Iorga - inseamna ca santem un popor care uita, si nu meritam nimic.. pacat de noi..
  • +11 (11 voturi)    
    O Mizerie ce trebuie reclamata (Marţi, 14 februarie 2012, 13:01)

    Catalin [anonim]

    http://www.cna.ro/Formular-de-sesizare-Radio-TV.html
  • -2 (6 voturi)    
    neinteresant (Marţi, 14 februarie 2012, 13:07)

    peta [anonim]

    dar chiar nu ma intereseaza!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • +19 (19 voturi)    
    hai ca m-ati facut.. (Marţi, 14 februarie 2012, 13:12)

    huta [anonim]

    sa ma uit la pozele cu Boc dezbracat. Am fost dezamagita, ca ala din film nu-i Boc. Ala nu-i dorsal de barbat, sau daca e, e al unuia care bate la 150 de kile.
    Vestea proasta e ca sunt urangutani care zic uauuu, uite curul lui Boc. Dar vestea de-a dreptul tragica e ca cercopitecii au si drept de vot, adica pot trasa destinele unei natii intregi.
  • +21 (21 voturi)    
    PROCES (Marţi, 14 februarie 2012, 13:12)

    angi [anonim]

    1.Trebuie dat in judecata mai intai postul TV. respectiv.
    2. CNA sa le interzica emisiunea pt.o perioada(de...meditatie)si sa le dea o amenda zdravana.
    3. Si eu am poze cu Voiculescu, la o petrecere la mare,de acum vreo 15 ani,in care postura e...interesanta,dar - desi nu-l simpatizez DELOC,n-as face asa ceva precum Capatos!
    4. Ciudat cum Crinutzu se uita la ora aia la o asemenea emisiune,dar si mai ciudata,interventia lui. E posibil sa-l fi anuntat cineva,poate ca nu -l urmarea pe Capatos si,in fond,poate omul sa faca tot ce crede in timpul liber.Oricum,Antonescu cade tot mai jos,are consilieri slabi sau rau-intentionati. Crizele lui de isterie ma ingrijoreaza...
  • +13 (13 voturi)    
    SUNTETI DEZGUSTATORI ANTENA 1 !!! (Marţi, 14 februarie 2012, 13:22)

    Vox [anonim]

    sunteti dezgustatori antena 1, mai dezgustatori chiar decat tembeliziunea lui diaconescu!!!
    • +15 (15 voturi)    
      Iar Crin Antonescu nu trebuia sa se coboare ! (Marţi, 14 februarie 2012, 13:36)

      EU [anonim] i-a raspuns lui Vox

      Iar Crin Antonescu nu trebuia sa se coboare pana la nivelul Antenei 1 clar! De dragul de-a se auzi la televizor, face aceleasi greseli puerile care l-au dat afara pe Geoana pe usa din dos a politicii !!! Asta-i clasa politica din ziua de azi: Ponta - un infantil, care mai e si plin de el pe deasupra, Antonescu - o tzatza care se baga in seama cu asa-zisi "ziaristi" de doi bani, astia ar trebui sa ne conduca tara dupa viitoarele alegeri?!?!?! Nu ca as avea vreo simpatie politica pentru Dl. Boc, dar in situatia in care a fost pus ii acord simpatia mea, iar penibilii de la Antena 1 au intrecut orice masura, prin cat de jos au coborat la faza asta!!!
  • +13 (13 voturi)    
    Tara arde si baba...se piaptana (Marţi, 14 februarie 2012, 13:25)

    clara [anonim]

    Reiau zicala "Tara arde si baba...se piaptana"
    Este singurul comentariu care poate fi facut cu privire la natura subiectului difuzat.
    Ma intreb deasemenea, daca presedintele unui partid important din opozitie nu o avea nimic mai bun de facut in acest moment decat sa urmareasca jalnicul show in care au fost difuzate imaginile.
  • +14 (14 voturi)    
    arata bine! (Marţi, 14 februarie 2012, 13:25)

    human nature [anonim]

    Ce va tot agitati atat?
    Antenele si-au facut-o cu manuta lor, cat despre Crin, ma intreb cum arata nud, dar mai bine nu vreau sa aflu:)))
    Cat despre fizicul uman nu-i nici o rusine sa ti-l expui, doar intr-o tara de iubitori de moaste este buba...
    Mizeria este ca Boc a devenit vedeta playgirl fara stirea lui, ca alti politicieni ar poza bucurosi in cucu gol daca ar lua niste voturi in plus!
    Capatos, daca te prind pe strada iti dau chilotii jos chiparosule:(
  • +12 (12 voturi)    
    actiune civica de boicot (Marţi, 14 februarie 2012, 13:42)

    lamationairetia [utilizator]

    Procuratura sa se sesizeze, deasemenea si CNA.
    Posturile respective sa fie scoase din grila, deoarece nu sunt la prima abatere de lezare a dreptului la intimitate. Justitia sa actioneze, altfel vom crede ca suntem intr-o tara in care individul nu are nici-o protectie.
    Propun tuturor celor ce se simt lezati si cred ca suntem multi, sa nu mai dam nici macar un cliq pe respectivele posturi, sa se vada care este opinia noastra, deoarece ei pretind ca publicul cere astfel de emisiuni. Sa demonstram ca ne pasa , pentru noi si copiii nostrii de minima moralitate. Sa facem o actiune civica de BOICOT.
  • +8 (8 voturi)    
    E chiar atat de rau? (Marţi, 14 februarie 2012, 13:47)

    jeny [anonim]

    Cel putin o data pe zi, cand facem dus, fiecare dintr noi avem corpul dezvelit. Gol nu poate fi. Nici n-am putea altfel. Ca unii sunt prea curiosi sa ne vada in aceasta postura e problema lor . Ei se incarca cu o energie pozitiva sau negativa si nu noi care facem un lucru absolut firesc. Nu goliciunea trupului, ci goliciunea capului unor politicieni trebuie sa ne dea de gandit. Oare acesti oameni mai au ceva creier, macar pentru a invata ca nu poti castiga cu astfel de mizerii? Categoric,nu. In capul lor este un hau imens prin care vantul se plimba in voie.
  • +9 (9 voturi)    
    Rusine (Marţi, 14 februarie 2012, 13:49)

    Lucia [anonim]

    Rusine, domnule Crin Antonescu!
    Pacat ca nu va intereseaza sa amendati legi in Parlament, sa aratati care sunt deficientele proiectelor de lege propuse de Putere...Pacat ca va complaceti intr-un joc de imagine, care ramane doar imagine.
  • +13 (13 voturi)    
    . (Marţi, 14 februarie 2012, 13:54)

    GABI [anonim]

    Parca ieri USL era ingrijorat de oamenii care sunt ingropati in zapada? Cu o zi in urma il blamau pe Basescu ca s-a dus la Predeal iar astazi o dau cu mucii in fasole hlizindu-se pe la emisiuni deocheate. Oare ce este rau ca Boc face dus in fundul gol, oare este cineva care face dus imbracat. Daca Antonescu ar fi putin umblat prin strainatate ar sti ca in saunele din statiunile montane din Austria lumea intra complet dezbracata. Antonescu decat sa stea in fata televizorului si prin studiorile televiziunilor mai bine ar face ceva plimbari prin locuri mai selecte sa-si completeze educatia.
  • +10 (10 voturi)    
    . (Marţi, 14 februarie 2012, 14:05)

    David [anonim]

    O sa vina vremea cand romanii or sa iasa in starada ca sa rupa gatul si scursorilor astora de ziaristi ce genul lui Capbalos asta !
    Si ziua aia nu cred ca e foarte departe!
    Aviz amatorilor !
  • +9 (9 voturi)    
    Cred ca intr-o tara civilizata (Marţi, 14 februarie 2012, 14:07)

    sile231 [utilizator]

    Fie nu ar fi aparut asa ceva pe un post de televiziune , fie jurnalistii care ar fi dat asa ceva pe post ar fi fost aspru sanctionati.Iar Antonescu si Voiculescu sa fie atenti sa nu apara si cu ei astfel depoze. O zi buna !
  • +11 (11 voturi)    
    Ce ar fi normal? (Marţi, 14 februarie 2012, 14:16)

    catalin_mattei [utilizator]

    Amendarea cu o suma usturatoare a postului de televiziune. Este o nesimtire fara margini si o intrare cu bocancii in intimitatea cuiva ( indiferent de postul ocupat). In ceea ce il priveste pe Crin Antonescu este penibil sa faci declaratii pe asemenea subiecte. Nu inteleg ce cauta acest om in politica. Apropierea de Felix l-a transformat intr-o mizerie.
  • +11 (11 voturi)    
    Inutilitate (Marţi, 14 februarie 2012, 14:28)

    alexandru [anonim]

    1. Acel loc nu este spatiu public. Oare intr-o toaleta a unui restaurant exista riscul sa fie cineva ,, filmat in spatiu public,,?
    2. Poate filmarea a fost facuta dupa demisie, deci nici macar nu mai era vorba despre un prim ministru.
    3. Si pana la urma care este vina omului ? Isi putea imagina ca exista asemenea scursuri ale societatii care sa filmeze un om ce se schimba intr-un vestiar al unei sali de sport private si sa dea imagini la TV???
    4. Imaginile respective nu m-au scandalizat, ci doar mi-au confirmat cat sunt de derbedei urmatorii: Capatos, Crin Antonescu, celelalte persoane prezenta in emisiune si mai ales postul tv antena
    Concluzie: tovarasi de la antene, ati cam dat-o in bara, se pare ca ce ati difuzat este .....nimic. Cred ca v-a facut mai mult rau decat bine.
  • +11 (11 voturi)    
    Antene (Marţi, 14 februarie 2012, 14:31)

    Jurnalistu deontolog [anonim]

    RUSINE!!! Cat de jos va coborati numai sa-i faceti pe plac lui Felix! O sa votam si sper sa va scoatem din grila de programe!
  • +12 (12 voturi)    
    comentariu (Marţi, 14 februarie 2012, 14:39)

    ovens [anonim]

    Este un lucru absolut normal si sanatos ca dupa un antrenament la sala sa te schimbi de echipamentul cu care ai lucrat si sa faci un dus.
    Cei care nu fac asa sunt anormali . Inregistrarea unui asemenea fapt este de cea mai joasa speta la fel ca si tranmiterea lui pe un post de televiziune de doi lei .
    Oameni fara caracter , care pentru doi lei o .ut si pe mama lor .
    Imi este greata de ei si de cel care a intrat in direct si a comentat imaginile . Zero barat . Acesta vrea sa ne conduca tara .
    Rusine
  • +11 (11 voturi)    
    era sa uit esentialul... (Marţi, 14 februarie 2012, 14:44)

    human nature [anonim]

    Alte persoane sensibiloase si poftitoare de fonctii inalte, nu dau nume, daca ar fi avut scaunul domnului Boc la ceasul acela, ar fi evacuat nu doar vestiarul ci si sala de sport in care si-ar fi incordat muschiul cerebral...
    Un om modest, respect!
  • +12 (12 voturi)    
    Soc si groaza!!!! (Marţi, 14 februarie 2012, 15:03)

    Ronin [utilizator]

    Emil Boc face dus dezbracat!!! ...........O porcarie din partea antenistilor....poate chiar mai mare ca ei!!!! Antena, o tembeliziune de tot KK-tos(u`)....
  • +9 (9 voturi)    
    boc Karici Pogonici (Marţi, 14 februarie 2012, 15:27)

    anamih [anonim]

    Ce te puteai astepta de la asa o emisiune, unde participa toti retardatii impreuna cu parasutele asistente.
    Rusinea presei romanesti sau RUSINE, PRESEI ROMANESTI !
    Numai la Antene poti vedea si auzi toti tembelii negativisti, paranoici, care nu stiu decat sa debiteaze numai mizerii impreuna cu laturile care se cred mari valori.
    SARMANUL POPOR, PE MANA CUI A INCAPUT..........
    • +11 (11 voturi)    
      Rusine, rusine, rusine (Marţi, 14 februarie 2012, 15:42)

      gabriel [anonim] i-a raspuns lui anamih

      nu mi-am inchipuit vreodata ca voiculescu (reprezentatnul pc-ului) si crin (reprezentant-ul pnl-ului) vor da curs la o astfel de stire. e incredibil cat de jenanta e situatia.

      din punctul meu de vedere, romanii nu sunt prosti si o astfel de atitudine nu ii reprezinta, motiv pentru care la urmatoarele alegeri usl va pierde.

      inca nu am vazut o opinie din partea psd-ului, poate e bine nici sa o faca, dar daca vor o sansa la alegeri atunci ar tb sa se rupa de aceasta uniune formata din oameni fara scrupule care, culmea, doresc sa revina la conducerea romaniei. daca ei atunci cand nu sunt la putere, actioneaza astfel, atunci stau si ma intreb cum vor actiona cand vor avea sub control toate autoritatile statului.

      d-le ponta, ai o sansa sa delimitezi psd-ul de o astfel de grupare mafiota.

      dumnezeu sa ne aiba in paza de astfel de personaje care nu urmaresc decat desfiintarea "omului" roman. astfel de gesturi au fost aplicate in perioada comunista, pentru care romanii au luptat sa obtina dreptul la libertate si respect.

      sa va fie rusine, atat jurnalistilor care promoveaza astfel de stiri, cat si politicienilor, gruparilor politice care atenteaza la libertatea omului!!!!

      sa fiti siguri ca nu va voi alege la urmatoarele alegeri!!

      romani, treziti-va!!!!
  • -7 (7 voturi)    
    functia publica (Marţi, 14 februarie 2012, 15:46)

    vigni [anonim]

    Cand esti intr-o functie publica de conducere, si daca esti si numit acolo - chiar daca fiind sef de partid te autonumesti- trebuie sa fii sigur ca esti urmarit ce faci cand tara este in demonstratii sau in alerte de cod galben, cu atat mai mult cod portocaliu. Altfel, cand ai demonstranti in strada sau oameni sub nameti si tu te ascunzi zile intregi inseamna ca te doare undeva de ei! Asta ca aviz si urmasilor celor de la guvernare care deja au calcat si ei in strachini! Asta e! Sfidarea se plateste candva. V-ati pus in pielea unuia care sta o noapte in zapada? Incercati sa traversati Herastraul azi pe vreme buna, pe jos pt a va face o idee!
  • +12 (12 voturi)    
    sper ca d-nul boc sa ii dea in judecata... (Marţi, 14 februarie 2012, 15:48)

    dalai [anonim]

    sa intinde coarda de cate voiculescu si antonescu..
    bineeeee.....

    ati pierdut un vot
  • +8 (8 voturi)    
    ce ironie (Marţi, 14 februarie 2012, 15:57)

    goguion [anonim]

    oricum sunt obisnuiti sa il muste de fund, probabil este facut filmul de un antenist care se pregatea sa il muste si a vrut sa aiba dovada actului murdar.

    soc maxim urmeaza inregistrarea cu Basescu in ula goala !!!
  • +11 (11 voturi)    
    CNA ??? (Marţi, 14 februarie 2012, 15:58)

    Cri [anonim]

    Acționați mai cu talent, tovarăși de la CNA ! Aștept cu interes sancțiuni pentru trustul unde activează Antena1.
  • +16 (16 voturi)    
    cetatean roman (Marţi, 14 februarie 2012, 15:58)

    IONEL [anonim]

    domnule ANTONESCU vreau sa va intreb daca mai aveti in posesie acte de identitate romanesti,pt ca eu nu va identific ca un cetatean al acestui popor .sa va spun si de ce(1).sunteti cel mai mare chiulangiu pe bani publici(2) a-ti transformat parlamentul ROMANIEI intr-o piesa de teatru.(3) vb deseori in numele poporului ,dar poporul dumneavoastra este"manipuliada"de la antene.(4) la cotroceni nu ati fost sa vb de lucruri de interes national,dar la antene ati avut timp.(5) deseori acuzati de coruptie dar dumneavoastra sunteti mereu lipit de un ,,TURNATOR, ( 6) atasamentul de voiculescu va anulat vizita in america,pt ca mirosul politicianului corupt si al turnatorului nu dau bine pe acolo.(7) sunteti inexistent si pe plan extern.(8 ) in timp ce poporul se confrunta cu zapada dumneavoastra beti cafeaua la GRIVCO si isterizati poporul prin trusturile media ale lui voiculescu,(.9) ati distrus PNL in ROMANIA.(10).sunteti un politician slab,demagog,populist,fara nici un program politic decit,,JOS BASESCU,,.................in calitatea mea de cetatean sunt total nemultumit de dumneavoastra si nu v-as vota
    • +3 (3 voturi)    
      pacat de liberalii adevarati (Miercuri, 15 februarie 2012, 9:03)

      LM [anonim] i-a raspuns lui IONEL

      l-ar ajuta mult sa nu se mai vada/ auda la TV cativa ani...e jalnic.
  • +9 (9 voturi)    
    liberalii lui Crin (Marţi, 14 februarie 2012, 16:20)

    Memo(Ria) [anonim]

    "viitorul(trecut)" presedinte Crin, dar si antenele care il sponsorizeaza, au memoria scurta. Cel mai mare scandal in ultimii 20 de ani, pe tema pe care au dorit sa o sugereze, nu a fost cumva provocat de liberalul fost ministru al muncii Pacuraru? Internetul nu este considerat spatiu public?
  • +13 (13 voturi)    
    Cloaca se revarsa (Marţi, 14 februarie 2012, 16:32)

    Moncat [anonim]

    Oameni buni, cloaca asta a antenelor este mai mult decat ordinara. Despre ce vorbim: despre niste porci precum capatos, badea, ciutacu si mai nou "anagajatul" antonescu? Porcul asta din urma vad ca apare mai nou in fiecare zi la animalu de felix...Frate, aia nu e televiziune, este un wc public....Acuma vad ca a intrat si porcul de vadim, care il aproba pe capatos...Bai, in ce tara traim?
  • +12 (12 voturi)    
    Rusine PNL (Marţi, 14 februarie 2012, 17:14)

    Paul [anonim]

    Acuz PNL ca ne-au furat. Ne-au furat sansa de a avea o alternativa reala la PDL. Si-au batut joc de toti oamenii cu bun simt din tara asta care cred in valorile unei drepte adevarate, asociindu-se cu partidul fostilor activisti PCR si cu un partid fantoma condusa de un fost turnator si devalizator de bani. Bratienii se rasucesc in mormant.
    • +5 (5 voturi)    
      ai dreptate (Marţi, 14 februarie 2012, 22:51)

      Baltaretu [utilizator] i-a raspuns lui Paul

      paranoia lui Antonescu este fara margini.Cu carnet de PNList m-am trezit prieten cu un comunist.Mare jevrarae.Cu asa ziz protest parlamentar, aceasta hoarda de flaminzi , flaminzeste si tara.Rusine pentru circul asta ?Treceti la treaba chiulailor.Nu va ginditi ca se poate intoarce roata?
  • +8 (8 voturi)    
    incredibil (Marţi, 14 februarie 2012, 17:22)

    genny [anonim]

    se vede treaba ca a innebunit lumea cu totul.au innebunit romanii.n-are voie omu sa faca sport ca lichelele stau cu bunghiu pe el...halal popor,halal natiune.
  • +9 (9 voturi)    
    De aia trebuie inchis postul asta de CACAT (Marţi, 14 februarie 2012, 17:29)

    Jean M. [anonim]

    Cine sanctioneaza CNA-ul? Astia isi iau leafa de pomana. Sunt marionetele turnatorului de la grivco.
  • +5 (5 voturi)    
    sesizare CNA (Marţi, 14 februarie 2012, 17:31)

    bizonul [anonim]

    http://www.cna.ro/Formular-de-sesizare-Radio-TV.html
  • +11 (11 voturi)    
    Marele jurnalist de investigatii Capatos (Marţi, 14 februarie 2012, 17:39)

    Praslea [anonim]

    Rusine la sleahta de slugi a lui Felix ... O adunatura de pupincuristi care fac tot ce se poate pentru ai mai provoca un orgasm la comunistul ala de "Felix Motanul ".
  • +8 (8 voturi)    
    Rusine! (Marţi, 14 februarie 2012, 18:03)

    Fanuca [anonim]

    Antenele nu pot face ceva „omeneste”. Barfa, contrele, atacurile la cei ce nu le canta in struna le stau in caracter. Rusine lor si celui ce-i conduce...!
  • +8 (8 voturi)    
    cetatean roman (Marţi, 14 februarie 2012, 18:27)

    zozo [anonim]

    intru totul de acord
  • +9 (9 voturi)    
    geniul de antonescu... (Marţi, 14 februarie 2012, 19:22)

    marian [anonim]

    pai ce altceva sa comenteze si antenescu asta.......ai vazut bai antenescule ca boc asta chiar si in curul gol e mai bun decat tine......boc asta , chiar si in curul gol tot stie engleza,chiar are si permis auto si din cate stiu nu a ramas repetent niciodata......!!!!!
  • +6 (6 voturi)    
    Crin bovin (Marţi, 14 februarie 2012, 20:01)

    madet [utilizator]

    Dupa ce usl nu e bun de nimic mai intra si Crin bovin sa comenteze si ce altceva decat un dos el insusi e un dos pentru ca nu stie ce sa comenteze ,mai bine si-ar da demisia ,si el si toti Uslasi,mai duceti-va dr....u de idioti.
  • +9 (9 voturi)    
    :( (Marţi, 14 februarie 2012, 20:25)

    Alex [anonim]

    Latrina 1 TV trebuie inchisa pt acest lucru... ah iar visez ca traiesc intr-o tara unde legea se aplica
  • +3 (3 voturi)    
    pacat (Marţi, 14 februarie 2012, 21:05)

    fghk [anonim]

    incepuse sa-mi placa A3. am fost TOTAL impotriva lui boc insa aici e vorba de cu totul altceva. rusine voiculescu.
  • +7 (7 voturi)    
    bravo :) (Marţi, 14 februarie 2012, 21:15)

    Matraguna [utilizator]

    .... antenelor, lui Carpatos, ziarelor - ati difuzat , comentat si scris ceva astazi... puteti merge acasa...

    Antenescule draga, tu poti merge la culcare ..... in noaptea asta trebuie sa te trezesti devreme la Carpatos

    dormiti linistiti! vegheaza varanul pentru voi!
  • +7 (7 voturi)    
    Boc presedinte! (Marţi, 14 februarie 2012, 22:52)

    Parol [anonim]

    Boc este unicul politician care nu mai are nimic de ascuns!!
    Capatos premier! Pentru ca atentia deosebita asupra curului lui Boc!!
    Ai de capu nostru.. Daca iese Antena 1 presedinte o sa darame Ateneul sa faca un club jmeker si da fitze. Trist. Mult prea trist.
  • +5 (5 voturi)    
    la vot d-lor! (Miercuri, 15 februarie 2012, 8:09)

    martin [anonim]

    ne vedem d-lor la vot
    atentie pe cine votam la presedinte si parlamentare

    atentie.....
    sa nu uitam ce a facut krinutz..pana in toamna
  • +5 (5 voturi)    
    Revoltator (Miercuri, 15 februarie 2012, 8:16)

    Istvan [anonim]

    De azi nu ma mai uit la Antene. Am sters din lista de programe toate antenele.
  • +5 (5 voturi)    
    Pacat... (Miercuri, 15 februarie 2012, 8:34)

    Cadillac [utilizator]

    ...ca nu traiti intr-o lume democratica ( de-adevaratelea)!!!

    Asa cum sugerau mai devreme o gramada de oameni cu bun-simt, boicotul unui program de TV de calitate execrabila, POATE avea succes...

    Dar, ce te faci daca TV-ul respectiv se alimenteaza cu "benzina" de la cioaba, iulian si alti "artisti" manelisti ???

    E foarte greu sa-l aduci in stare falimentara si sa-i transformi pe toti care "lucreaza" acolo, intr-o armata de cersetori (ceea ce ar fi SPLENDID)!!!
  • +3 (3 voturi)    
    cna (Miercuri, 15 februarie 2012, 11:16)

    Bun [utilizator]

    retrageti licenta definitiv, sau dati-va demisia ,delapidati bugetul de stat prin faptul ca incasati bani pe care nu-i meritati...
  • +2 (2 voturi)    
    Cateva pilde (Joi, 16 februarie 2012, 7:41)

    Curvoazier [anonim]

    Tehnic, problema "e" mai multe.

    1. Problema jurnalistica. Aici au aparut imediat reactii din presa srisa si a/v. Asa ceva nu se face. CNA are ce sa judece, amenda maxima si cam atat. Nu interzicea unui post, indiferent cat de obscur sau nociv este.

    2. Problema juridica. Posesorul curului sa ii dea in judecata pe Capatos si A1 si sa ceara daune semnificative, care macar sa mai opreasca astfel de giboni sa se afiseze (va mai aduceti aminte de ziaristul blogger cu pozele compromitatoare despre pedeserista Birschall?). Daca tot mai multi ciudati d-astia ar plati sume grele pe civil, s-ar restrange semnificativ numarul de doritori care sa o ia pe aratura si s-ar produce o corectie naturala.

    3. Problema politica. Un fost candidat la functia suprema, un viitor candidat, un parlamentar actual intervine la o emisiune difuzata dupa ora 23 si care are o atentionare pt minori (nu stiu daca 16 sau 18 ani, ca nu ma uit), dupa ce in prealabil i se spune despre o mare dezvaluire. Crin nu are mintea necesara pt a intelege ca marile dezvaluiri se intampla la jurnalele de stiri, in intervalul de maxima audienta (19-21) si nu la o emisiune obscura, in noapte, unde platoul este populat de curve cu acte in regula?

    4. Problema de obraz. (sorici)
    Curioasa este pozitia postului A1, care nu vede nimic tulburator in cele intamplate. De fapt, nu este curioasa deloc, de aceea ar trebui sa raspunda solidar cu Capatos, atat pe civil cat si institutional (CNA). Curioasa este si lipsa de reactie a unei parti a presei, careia nu i se pare ciudat asa ceva. Ca o paranteza, acum doua seri, am auzit-o la emisiunea lui Turcescu pe o domana de la Cancan, care a spus ca aveau filmarea cu cel putin o saptamana inaintea lui Capatos, cand Boc era inca PM, dar au decis sa se incurce cu asa ceva.

    O IMENSA problema de sorici este din partea fiecarui membru al Parlamentului care nu ia atitudine. Iar bomboana de pe coliva este in curtea PNL-ului, care nu s-a gandit sa isi ceara scuze pentru o asa mizerie.
  • +1 (1 vot)    
    MIzerii (Joi, 16 februarie 2012, 20:49)

    catalin [anonim]

    Sunt multi oameni care merg zilnic la dusuri in zone comune .Va intereseaza niste poze domnul Capatos? Parerea mea ca sunteti niste creaturi lipsite de ori ce urma de bun simt.Pacat ca mai sunteti pe acest pamant...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI


Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri