eMAG a preluat 90% din agentia de publicitate Conversion Marketing

de Vlad Barza     HotNews.ro
Miercuri, 13 martie 2013, 9:29 Economie | Media & Publicitate

eMAG a anuntat ca preia 90% din capitalul social al Conversion Marketing, agentia de performance marketing online infiintata si condusa de Marius Pahomi. Acesta va pastra 10% din actiuni si va ramane administrator si director general al companiei pe care a fondat-o. eMAG a externalizat inca de anul trecut catre Conversion Marketing toate serviciile de media buying si proiectele speciale digitale. Aceasta trecere a inclus si gestionarea contului eMAG de Google Adwords.

Conversion Marketing furnizeaza servicii de media planning, media buying, analiza, creatie si strategie de marketing.

"Cred ca noua directie pe care Conversion o abordeaza in marketingul online va creste foarte mult piata de publicitate online. Ca parte din tranzactie avem acum in Conversion si sistemul de afiliere Profitshare, sistem care a ajutat foarte mult la cresterea eMAG si care acum poate fi folosit de catre orice companie din Romania. Piata se va dubla rapid, increderea companiilor ca banii investiti in online aduc beneficii vizibile va creste"
, spune intr-un comunicat de presa Iulian Stanciu, Director General al eMAG.

eMAG a externalizat inca de anul trecut catre Conversion Marketing toate serviciile de media buying si proiectele speciale digitale. Aceasta trecere a inclus si gestionarea contului eMAG de Google Adwords, unde Conversion a reusit sa imbunatateasca performantele de peste patru ori in numai opt luni de zile.

Marketingul afiliat este conceptul prin care advertiserul plateste campaniile publicitare doar pe baza rezultatelor obtinute, acestea mergand de la vanzari generate pana la orice alta actiune dorita ¬ inscrierea intr-o baza de date, confirmarea participarii la un eveniment, comandarea unui sample sau inscrierea pentru un drive-test.

Atat campaniile online cat si rezultatele sunt monitorizate in timp real prin tehnologia Profitshare, dezvoltata in ultimii 3 ani si responsabila pentru un procent de 10% din vanzarile totale ale eMAG in prezent, se precizeaza in comunicatul companiei.


Citeste mai multe despre   











Material sustinut de Provident

​INTERVIU Stefan Liiceanu - trecerea de la carti la produse japoneze traditionale via piata financiara

Dupa 17 ani petrecuti in Japonia, timp in care a lucrat in domeniul financiar, Stefan Liiceanu a decis sa deschida in locul fostei Librarii Humanitas din Fundul Curtii, Takumi - un magazin in care sunt comercializate produse japoneze traditionale. In cadrul, proiectului "10 ani", Provident vrea sa arate cum se vede Romania ultimilor 10 ani, dar si Romania urmatorilor 10 ani, prin ochii unor tineri care au avut succes. "Cred ca cel mai important este sa faci ce iti place. Productivitatea se vede atunci cand faci ceva cu pasiune, nu cand faci ceva pentru ca trebuie."
2965 vizualizari

Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version