Incepand cu 17 septembrie 2013, agentia are o noua identitate vizuala, noi platforme de comunicare online, precum si un nou slogan "Actualizeaza lumea".

"Suntem aici din 1889 si avem peste 90 de ani de transmisie live, aceasta insemnand practic ca AGERPRES reprezinta istoria Romaniei in stiri. Vrem sa fim si prezentul si viitorul sau, astfel ca ne reinventam astazi pentru a putea sa ne indeplinim cat mai bine scopul de a fi cea mai importanta sursa de informatii corecte, obiective, pentru Romania si pentru restul lumii", declara Alexandru Giboi, Director General AGERPRES.

Principalele noutati:

1. Orientarea catre mediul online si adaptarea la tendintele din aceasta zona. Noul website AGERPRES va face posibila integrarea cu cele mai populare retele sociale din Romania (Facebook, Twitter, Google +, Youtube) care permit autentificarea sociala,

2. Imbogatirea zonei multimedia cu o platforma video interactiva. Aceasta va oferi numeroase modalitati de transmitere a informatiilor, precum ilustratie video, live streaming, flux de stiri video. In plus, platforma va fi constant actualizata cu interviuri video si documentare exclusive AGERPRES si va fi integrata cu YouTube pentru a oferi o experienta sociala completa.

3. Introducerea conceptului de jurnalist complet. Acesta este redactorul care are cunostinte si pregatire de baza in domeniile foto si video, pentru a putea transmite cu rapiditate stiri complexe catre publicul sau.