Ultimele cifre BRAT. Cat mai vand (unele dintre) ziarele romanesti

de C.I.     HotNews.ro
Marţi, 4 martie 2014, 11:19 Economie | Media & Publicitate

Tabloidul Click! ramane liderul detasat al vanzarilor in presa scrisa din Romania, el fiind urmat la mare distanta de Libertatea, potrivit cifrelor de vanzari pentru ultimele trei luni din 2013, date publicitatii de BRAT. Al treilea clasat, Gazeta Sporturilor, vinde mai putin de-un sfert comparativ cu liderul pietei. Rezultatele nu sunt insa complete: doua dintre putinele ziare generaliste ramase la tarabe, Romania libera si Adevarul, nu au date declarate la BRAT.

  • Click! si Adevarul fac parte din acelasi grup media, insa, spre deosebire de titlul tabloid, Adevarul nu are date publicate. Click! a vandut, in octombrie-decembrie 2013, 125.000 de exemplare, vanzari mai mari decat in trimestrul precedent. In trimestrul al treilea, Adevarul vanduse, in medie pe aparitie, 10.000 de exemplare.
  • Nici Romania libera nu are date declarate pentru ultimul trimestru, desi un alt titlu al grupului, Academia Catavenu, le are. Romania libera a vandut, in trimestrul al treilea, aproape 20.000 de exemplare in medie pe aparitie, mai putin decat a vandut in aceeasi perioada Gazeta Sporturilor, dar mai mult decat al doilea cel mai vandut ziar generalist, Evenimentul Zilei.

Ziar - Vanzari medii pe aparitie T4 2013 - Vanzari medii pe aparitie T3 2013
  • Click - 125.477 - 121.449
  • Libertatea - 78.427 - 82.984
  • Gazeta Sporturilor - 28.137 - 29.795
  • Romania libera - N/A - 19.596
  • Evenimentul Zilei - 13.609 - 13.982
  • Adevarul - N/A - 10.452
  • Jurnalul National - 10.428 - 9.729
  • Ziarul Financiar - 8.620 - 7.910
  • Pro Sport - 7.692 - 12.646

Alte publicatii - Vanzari medii pe aparitie T4 2013
  • Ziarul Lumina - 21.953

  • Catavencii - 9.276
  • Academia Catavencu - 7.843

  • Capital - 7.393
  • Biz - 6.328
  • Business Magazin - 6.170


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

1984 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi