Seful LPF: Pana pe 15 mai se vor afla posturile care vor transmite Liga 1. Adevarul: Televiziunile lui Paszkany anunta vanzarea catre firma care se ocupa de drepturile Ligii

de V.O.     HotNews.ro
Miercuri, 19 martie 2014, 17:44 Economie | Media & Publicitate

Arpad Paszkany, patron CFR Cluj
Foto: Rompres
Presedintele LPF, Gino Iorgulescu, a declarat miercuri, intr-o conferinta de presa, ca pana pe 15 mai se vor cunoaste televiziunile care vor transmite partidele din sezonul 2014-2015 ale Ligii 1. Iorgulescu a mentionat ca a citit in presa faptul ca posturile Look TV si Transilvania Live, apartinand lui Arpad Paszkany, ar putea transmite meciurile si ca cele doua statii ar putea fi vandute catre Intel Sky Broadcast, careia LPF i-a cedat drepturile TV pentru valorificare. Intre timp, Adevarul citeaza un comunicat al managerilor celor doua televiziuni, care confirma achizitionarea lor de catre Intel Sky. Pana miercuri la pranz, CNA nu a primit niciun fel de notificare privind schimbari de actionariat, de grile sau de alta natura la Look TV si Transilvania Live.

Seful LPF a spus miercuri, citat de Mediafax, ca Intel Sky Broadcast, firma din Malta careia LPF i-a cedat drepturile TV pe urmatorii cinci ani, pentru valorificare, negociaza cu mai multe posturi TV si ca "pana in data de 15 mai se cunoaste numele televiziunilor care vor transmite partidele din Liga 1. Din ce date avem se discuta cu mai multe televiziuni la momentul acesta. Din punctul meu de vedere as prefera ca meciurile sa fie transmise de doi-trei cablisti, dar sa fie difuzate si pe Internet".

  • El a mai spus ca a citit in presa ca Look TV si Transilvania Live, care ii apartin lui Arpad Paszkany, finantatorul CFR Cluj, ar putea transmite partide din Liga 1 si a aratat ca este posibil ca acestea sa fie vandute catre Intel Sky Broadcast".

Marti seara, Adevarul a citat un comunicat al echipei manageriale a celor doua posturi, potrivit caruia
  • "La doar 2 ani de la debutul pe piata media, LOOK TV si Transilvania L!VE trec intr-o noua etapa de dezvoltare prin achizitionarea lor de catre Intel Sky Broadcasting LTD. Ca urmare a preluarii TRANSILVANIA LOOK S.A. (detinatorul de licenta al LOOK TV) precum si a S.C. NCN STUDIO TV S.A. (detinatorul de licenta al TRANSILVANIA L!VE) de catre Intel Sky Broadcasting LTD, atat echipa manageriala cat si intregul personal adopta o noua strategie ce vizeaza directii de dezvoltare si de intarire a produselor TV pentru a putea raspunde cu succes unei provocari asumate de management cu privire la cresterea ambelor posturi in topul audientelor si cel al preferintelor publicului din Romania in urmatorii 5 ani."
  • "Atat LOOK TV cat si Transilvania L!VE isi vor mentine statutul de posturi generaliste, intarindu-si insa strategia de continut cu productii proprii si programe achizitionate"

Pana miercuri la pranz, CNA nu a primit - asa cum este necesar conform legislatiei audiovizuale - niciun fel de informare, notificare sau solicitare din partea companiilor ce detin licentele Look TV si Transilvania L!ve, referitoare la schimbari de actionariat, de grila sau de alta natura.
  • Ultimele astfel de modificari au fost aprobate de CNA in februarie a.c., ele vizand in special iesirea lui Vasile Dancu din actionariatul Transilvania L!ve si schimbarea structurii de programe a acestui post, care si-a redus substantial programele informative si a inceput sa retransmita mare parte din programele Look TV.


Citeste mai multe despre   




















Jurnal din Israel​

​FOTOGALERIE Tel Aviv: plaje, muzici si trupuri

Greu sa gasesti in lume un oras care petrece mai mult, care se odihneste mai seren. Un New York pe Malul Mediteranei, un colt de Europa sofisticata in Orientul Mijlociu, o destinatie de plaja excelenta, un oras in care noptile de distractie se continua si dupa ce se crapa de ziua. Oameni pe longboard-uri colorate coboara spre faleza orasului, de multe ori purtand doar o pereche de pantaloni scurti. Esti in inima civilizatiei est-mediteraneene, cu hedonismul ei milenar, cu cultul inca pastrat al corpurilor frumoase, cu o senzualitate subtila, dar neascunsa.

1817 vizualizari

  • +1 (1 vot)    
    mai se uita cineva la liga lu mititica? (Miercuri, 19 martie 2014, 18:04)

    SergiuAnghel000 [utilizator]

    au lasat steaua si restul umplutura, echipe cu cativa spectatori in tribuna.
    Au distrus echipe de traditie fc arges, craiova, timisoara, rapid, etc, si au bagat noname-uri gen corona, viitorul...
  • 0 (0 voturi)    
    un marketing gresit (Joi, 20 martie 2014, 16:46)

    Liviu-Ludovic [utilizator]

    Conducatorii spectacolelor sportive uita ca principalul client al lor este cetateanul roman si in lacomia lor vand drepturile de televiziune catre firme de doi bani cu audienta redusa. In felul acesta romanii sunt tot mai mult impinsi sa devina sustinatori ai marilor cluburi europene in loc sa urmaresca pe fotbalistii din Romania. Incet dar sigur stadioanele pline vor ramane doar o amintire, iar iubitorii romani de fotbal vor merge pe stadioane din alte tari. Asta este un marketing prostesc... Macar de s-ar da in reluare pe TVR1 pentru cei care au indragit candva cuplajele fotbalistice.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi