VIDEO Campanie. Stefan cel Mare si Mihai Viteazul cheama electoratul sictirit la vot: daca Fratii Buzesti si Jderii ar fi fost absenti, "in ce limba te mai BIP pe el de vot?"

de C.I.     HotNews.ro
Vineri, 24 octombrie 2014, 16:19 Economie | Media & Publicitate

Secventa din spotul cu Mihai Viteazul
Foto: Captura YouTube
"Daca nici inaintasii nu s-ar fi prezentat in momente de cumpana, in ce limba te mai [BIP] pe el de vot?" suna sloganul unei campanii semnate de agentia Leo Burnett, menita sa mobilizeze electoratul pentru alegerile prezidentiale. Campania include doua clipuri in care Mihai Viteazul, respectiv Stefan cel Mare se trezesc fara osteni inaintea bataliei. Spoturile fac trimitere la "scarba" Fratilor Buzesti, la modul cum razesii spun ca "astilalti sunt oricum cu mult mai multi si n-are niciun rost", iar Fratii Jderi se duc la munte.

Spotul cu Mihai Viteazul:



Spotul cu Stefan cel Mare:



Campania "Vino la vot!" a fost realizata de Leo Burnett pentru Asociatia Pro Democratia. Ideea din spatele ei, potrivit agentiei:
  • In 2014, Romania traieste nefericirea ca peste 60% dintre cetateni sa nu mai vrea sa voteze. Oare, daca in momentele de cumpana ale istoriei noastre nici inaintasii nu se prezentau, unde am fi fost acum?
  • Spoturile pornesc de la o realitate istorica - capacitatea incredibila a romanilor de a se fi mobilizat in trecut, in fata pericolului reprezentat de armatele invadatorilor, si rescriu soarta a doua batalii cruciale ￯ Calugareni si Podul Inalt, in conditiile in care aceasta mobilizare nu ar fi avut loc, asa cum astazi peste 60% nu se mobilizeaza in momente la fel de cruciale, pentru a-si exprima votul.
  • Razvan Capanescu, seful greatiei Leo Burnett Group: "Campania asta s-a nascut dintr-o crestere brusca de tensiune a mea, cand din Londra citeam stirile din tara. Pentru ca oriunde vom fi plecati in lumea asta, sangele nu se schimba. Mi s-a parut culmea ca soarta noastra sa fie decisa de lipsa participarii unei majoritati sictirite. Si atunci m-am dus cu gandul la istorie si la cum i-ar fi afectat pe stramosi scuzele penibile de astazi. Spoturile TV sunt doar varful iceberg-ului, stati pe aproape, ca vrem intr-adevar sa atingem constiintele din tara asta".
 
Pe langa cele doua spoturi, campania prezinta, pe site-ul vinolavot.ro, informatii despre absenteismul romanilor in perioada electorala, un feed cu reactii la campania "Vino la vot" si cateva scenarii despre soarta pe care ar fi avut-o romanii daca nu s-ar fi prezentat in momente cheie ale istoriei noastre.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU Bill Nichols, critic de film si pionier al studiului de film documentar: In timpul facultatii inca nu stiam ca voi deveni. Eu nu eram interesat sa fac bani, ci cautam implinirea. Si a durat o vreme sa imi dau seama.

Bill Nichols, critic de film american, profesor emerit si un pionier al studiului de film documentar contemporan a discutat in cadrul unui interviu despre visele si aspiratiile din tinerete, tehnicile din filmele documentare si influenta tehnologiei in industria cinematografica.
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Bill Nichols

19948 vizualizari

  • +32 (34 voturi)    
    nu votati Minciuna (Vineri, 24 octombrie 2014, 15:22)

    un domn [utilizator]

    YES La Vot ! sa nu YEAS a Dottore !
  • +17 (19 voturi)    
    Bravo (Vineri, 24 octombrie 2014, 16:07)

    Caligula [utilizator]

    Excelente spoturi - la esenta. Pe ce posturi se transmit?
    • +13 (15 voturi)    
      Pe internet ... (Vineri, 24 octombrie 2014, 16:24)

      A_Radu [utilizator] i-a raspuns lui Caligula

      Acolo este acel electorat sictirit , fara chef , mereu cu alte planuri, iesiri si care n-are timp de fleacuri din astea precum votul ...
  • -21 (23 voturi)    
    sunt curios (Vineri, 24 octombrie 2014, 16:45)

    nellino [utilizator]

    cine plateste campania lui Leo Burnett. sau i-a apucat dintr-o data simtul civic si o fac probono?
    • +23 (23 voturi)    
      da (Vineri, 24 octombrie 2014, 17:44)

      naenae [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      Iti spun eu cine plateste: diabolicul Basescu, criminalul, cel care a distrus tara. Vrea sa nu il faca presedinte pe providentialul Ponta, salvatorul natiunii romane.
      • +11 (13 voturi)    
        da (Vineri, 24 octombrie 2014, 18:06)

        PaulAtreides [utilizator] i-a raspuns lui naenae

        E posibil ca cel caruia i-ai raspuns sa nu sesizeze ironia. Stii...ei sunt mai redusi si ar trebui sa le explici ce vrei sa spui.
        Oricum, la final esti catalogat basist fiindca nu poseda prea multe cuvinte in vocabular.
        • +2 (2 voturi)    
          Follow the money! (Luni, 27 octombrie 2014, 0:50)

          Gabu [utilizator] i-a raspuns lui PaulAtreides

          Un plus pentru umor dar s-ar putea ca exact mata sa nu fi înțeles ce-a vrut Nellino sa spună! Urmează banii si nu se știe ce surpriza te așteaptă!
    • +5 (7 voturi)    
      BISERICA! (Vineri, 24 octombrie 2014, 17:46)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      Cu banii dati de po(a)nta din fondul de rezerva!
    • +9 (11 voturi)    
      AI AFLAT SI CINE A PLATIT... (Vineri, 24 octombrie 2014, 17:48)

      schroedinger [utilizator] i-a raspuns lui nellino

      Si megamanifestatia de pe arena nationala a lu' po(a)nta?
      Afla intai asta si pe urma afli si altele.
      Calatoria continua! (asta cine o mai plati-o???)
      • +6 (8 voturi)    
        simplu (Vineri, 24 octombrie 2014, 18:30)

        naenae [utilizator] i-a raspuns lui schroedinger

        E simplu: acolo a platit nu Ghita... ca el nu mai are bani, si nici afaceri cu statul nu (mai) face. A platit prietenul lui Ghita, cel imprumutat cu 90,300,000 euro.
  • -12 (12 voturi)    
    :)) (Vineri, 24 octombrie 2014, 18:21)

    DamesJean [anonim]

    Ma BIP pe spotul tau.
    • +9 (9 voturi)    
      vezi ca esti (Vineri, 24 octombrie 2014, 17:39)

      thatchme [utilizator] i-a raspuns lui DamesJean

      contra vantului.
    • +3 (3 voturi)    
      Nu e contra vantului. (Vineri, 24 octombrie 2014, 19:58)

      Alius [utilizator] i-a raspuns lui DamesJean

      .el este chiar vantul. ceva asa gol, fara continut, care doar BIP stie sa faca.
  • -11 (11 voturi)    
    eh nah' (Vineri, 24 octombrie 2014, 21:31)

    kalughin [utilizator]

    v-a apucat acu'enteresu'de istorie nationala..pana acu erati doar europeni...gretos cat de jos se poate cobora la disperare...pentru niscai voate...epistole, drame, spoate....
  • -2 (2 voturi)    
    da da (Duminică, 26 octombrie 2014, 11:22)

    DamesJean [anonim]

    tie, Alius, si lui thatchme si altor destepti de aici: marea agentie leo burnetti, in cele doua capodopere ale sale s-a folosit de ce stie mai bine sa faca si de ce prinde mai bine la boborul roman - glumite de doi lei, bune cu un mic, un gratarel, un bergenbier si un meci al nationalei.E o ipocrizie si o tactica nepotrivita sa te folosesti de imaginea a doi domnitori AUTOCRATI ca sa promovezi DEMOCRATIA. Orice domnitor/rege/ce vreti voi e in antiteza cu ideea de conducator democratic. Razboiurile alea erau in antiteza cu ideea de democratie. NU se prezenta nimeni de buna voie la ele si nu avea nimeni constiinta momentului istoric la care participau. Ati inteles?
    • +1 (1 vot)    
      Un razboi... doua... raz...boa... (Luni, 27 octombrie 2014, 1:03)

      Gabu [utilizator] i-a raspuns lui DamesJean

      "NU se prezenta nimeni de buna voie la ele si nu avea nimeni conștiința momentului istoric la care participau". Minus de la mine pentru asta. Si pentru nemenționarea lui Dragos Manac!
  • +1 (5 voturi)    
    Eroare de conceptie (Duminică, 26 octombrie 2014, 11:55)

    PromotorFidei [utilizator]

    ..a publicitarului. Targetul probabil/potential este compus din segmentele demosocio 18-35/urbani/st. medii&superioare. Acestia au un criticism rational mai mare, sunt slab inductibili, autocentrati, cool-indiferenti, cu intentii migrationale. Tot conceptul ironico-mistocaresc al spoturilor, cu sugestia de pericol imminent ("momentele de cumpana ale istoriei", "..in fata pericolului..") creat de pozitia candidatului PSD, dialogurile tampe etc. este rezultatul unei inspiratii cel putin indoielnice, cu mesaje care genereaza mai mult retinere scarbita, decat actiune pozitiva . Pe scurt, lipsa de profesionalism, ca sa nu spun amatorism de ciclu primar.

    In general, rezultatul probabil: sub 50% prezenta la vot in T1, max. 55% in T2, favorizand candidatul stangii. Pacat de banii irositi, o actiune CSR era mult mai etica.
    • -1 (1 vot)    
      D-le Promotor (Luni, 27 octombrie 2014, 10:04)

      alex73 [utilizator] i-a raspuns lui PromotorFidei

      Eu lucrez in bransa (publicitate) si as fi vrut sa fiu capabil de un asa concept si executie precum cea demonstrata aici de Leo Burnett.

      Dumneata ce pregatire ai?
      La fiecare opinie punctuala pe care o prezinti, punctul meu de vedere este la 180grade. Propozitie cu propozitie. Cum nu putem fi amandoi tampiti, propun sa dam cu Banul. Manta.
      • +1 (1 vot)    
        Astept (Luni, 27 octombrie 2014, 19:33)

        PromotorFidei [utilizator] i-a raspuns lui alex73

        cu real interes punctele tale de vedere la 180 grade fata de ale mele. Prezentate civilizat si competent!
  • 0 (2 voturi)    
    Sergiu Nicolaescu redivius (Duminică, 26 octombrie 2014, 20:51)

    George C. [utilizator]

    Epopeea Nationala Cinematografica reinvie... Un alt fel de "mandri ca suntem romani"...
  • 0 (2 voturi)    
    Acum sa fim corecti (Luni, 27 octombrie 2014, 4:37)

    Je2 [utilizator]

    Pentru cine mai stie olecutza de istorie, nici pe vremea lui Mihai nu prea s-au prezentat inaintasii nostri si nu se mai prezentau de ceva vreme, drept pentru care ambitiosul ban de Craiova si-a efectuat campaniile folosind o armata de mercenari.

    In alta ordine de idei, spoturile sunt excelente si sper sa-si atinga scopul. Poate natiunea asta de sictiriti o sa mai aiba o sclipire de luciditate si sa indeparteze pericolul pontaizarii Romaniei.

    Ce e cu adevarat trist, e ca pentru foarte multi dintre cei ce-l vor vota, Ponta e un idol TOCMAI pentru ca minte, fura si nu are niciun Dumnezeu. In ochii lor asta este imaginea succesului. Si cum am mai spus-o si in alte dati pentru asta trebuie sa le multumim televizunilor noastre pentru intensa campanie de manelizare a poporului roman desfasurata pe parcursul a doua decenii. Felicitari, campania a reusit, suntem o natiune majoritar babuina.
    • -1 (1 vot)    
      Excelenta analiza :( (Luni, 27 octombrie 2014, 10:06)

      alex73 [utilizator] i-a raspuns lui Je2

      :(


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică