Fiscul a pregatit peste 600.000 de euro pentru o campanie media TV de constientizare a necesitatii platii taxelor si impozitelor

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Vineri, 31 octombrie 2014, 11:10 Economie | Media & Publicitate

 documente
(31 Oct 2014) PDF, 167KB
Agentia Nationala de Administrare Fiscala (ANAF) vrea sa cumpere servicii de difuzare TV a aunui spot video de constientizare si educare fiscala a contribuabililor, contract finantat cu fonduri UE si estimat la peste 2,6 milioane lei (cu TVA - 605.000 euro), potrivit unui anunt publicat vineri in Sistemul Electronic de Achizitii publice (SEAP). Spotul video are 30 de secunde si urmeaza sa fie difuzat pe minim sase posturi TV, dintre care doua posturi de stiri, pentru o perioada de trei luni.

  • "Avand la baza cercetarea sociologica efectuata de A.N.A.F. in anul 2013, conform modelului teoretic, exista doua dimensiuni care definesc interactiunea dintre autoritatile fiscale si contribuabili: increderea in autoritati si perceptia asupra puterii autoritatilor de a controla contribuabilii. In functie de combinatia celor doua dimensiuni, comportamentul contribuabilului poate fi de conformare voluntara, conformare silita sau neconformare.
  • Astfel,  se urmareste construirea unei imagini publice a A.N.A.F. in deplina concordanta cu profilul si asteptarile sau cerintele contribuabililor si adaptata realitatilor curente din domeniul administrarii fiscale. Campania trebuie sa genereze un impact semnificativ pe termen mediu si lung, in sensul cresterii gradului de intelegere de catre contribuabili a necesitatii platii obligatiilor fiscale, a conformarii voluntare a acestora la declarare si plata a impozitelor, taxelor si altor contributii sociale, in general a accentuarii civismului fiscal/educarii publicului in contextul unei presiuni fiscale crescande", se arata in caietul de sarcini al licitatiei (vezi documentul atasat).

Prestatorul va asigura difuzarea TV a unui spot video de 30 de secunde pe un mix de posturi TV generaliste si de stiri dintre primele 14 posturi cu audienta nationala pe o perioada de trei luni calendaristice consecutive, in intervalul orar: 6.00-24.00, pentru grupa de varsta 18+, conform Studiului de audienta ARMA pe o perioada de 3 luni calendaristice consecutive din ultimele 5 luni calendaristice anterioare datei depunerii ofertelor.

Mixul TV va cuprinde minim 6 posturi TV, dintre care minim 2 posturi de stiri. Se va avea in vedere realizarea unui numar minim de 2000 de difuzari ale spotul TV pe mixul propus, pe o perioada de trei luni calendaristice consecutive.

Conform anuntului de licitatie (cu numarul 155189 / 31.10.2014) termenul limita pentru depunerea cererilor de documente sau pentru acces la documente este 05.12.2014. Termenul limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare este 11.12.2014. In aceeasi zi va avea loc si deschiderea ofertelor.

Aceasta licitatie este parte a unui program mai larg al Fiscului. Astfel, in luna iulie din acest an, ANAF a lansat o licitatie (numar anunt 151978 / 05.07.2014) pentru achizitia de servicii de creatie, servicii de productie, servicii de instruire si servicii de organizare evenimente privind campania de constientizare si educare fiscala a contribuabililor. Contractul este finantat cu fonduri UE si are o valoare estimata de 3,16 milioane lei (circa 720.000 de euro, inclusiv TVA). Durata acestui contract este de 7 luni de la data atribuirii.


Citeste mai multe despre   























1131 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    hohohoho (Vineri, 31 octombrie 2014, 11:21)

    ..13 [utilizator]

    De unde nu este nici Dzeu nu cere!

    Dar iata ca s-a gasit sa ceara ANAF-ul si inca dupa o "analiza judicioasa" folosind mirabolant banii europeni...

    Fereastra s-a deschis si banii aproape au zburat!

    Numai de bine sa auzim, ca belelele curg garla!
  • 0 (0 voturi)    
    asta da campanie (Vineri, 31 octombrie 2014, 12:39)

    Kobolld [utilizator]

    dar o campanie împotriva abuzurilor ANAF privind metodele de executasre abuzivă fără respectarea limitelor urmăririi veniturilor bănești când face o campanie ...
    SAU
    O campanie privind punerea în mișcare a titlurilor executorii împotriva Tovarășului Năstase și altor acoliți ai acestuia, când ...
    Or, constat că ANAF în toată splendoarea, prin nepunerea în aplicare a unei hotărâri definitive și irevocabile se face vinovat de săvârșirea de infracțiuni diverse și complexe ?!
  • 0 (0 voturi)    
    Evaziunea disciplinata cu spoturi tv ? (Vineri, 31 octombrie 2014, 15:23)

    Plagarus [utilizator]

    Scoala+ educatia-s solutia nu tartacutza " doctorilor " de tip Ponta !
  • 0 (0 voturi)    
    Deocamdata conformare silita, (Vineri, 31 octombrie 2014, 16:20)

    TDB [utilizator]

    dar neexcluzand neconformarea. Asa ne balansam, contribuabilii care (inca) platim taxe si impozite din munca noastra. Precizeaza ANAF in spot si unde se duc banii platiti de contribuabili? - de fapt nu e nevoie, caci vedem singuri : in buzunarul niciodata plin a tot felul de smecheri vulgari, needucati, betivi, debordand de tupeu marlanesc.
    Presiunea fiscala trebuie redusa prin ridicarea protectiei fiscale si juridice asupra smecherilor de mai sus, iar civismul fiscal va veni de la sine.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri