Cum a inghitit pe nemestecate o parte din presa diagnosticul servit de Ridzi

de Raluca Pantazi     HotNews.ro
Miercuri, 4 martie 2015, 19:37 Economie | Media & Publicitate

Titluri despre sanatatea Monicai Iacob Ridzi
Foto: Colaj foto
Bolile de care sufera Monica Iacob Ridzi "s-au agravat" in inchisoare, a titrat la inceputul acestei saptamani o parte a presei centrale, fara a cita un medic sau un raport medical care sa dovedeasca faptul ca aceasta "agravare" s-a petrecut, intr-adevar, dupa ce fostul ministru a fost condamnat la puscarie. Cei care au dat tonul declaratiilor despre starea de sanatate a lui Ridzi sunt fostul premier Emil Boc, sotul fostului ministru si avocatul, pentru ca totul sa culmineze ieri, cu o postare pe blogul lui Ridzi si cu o scrisoare pe care Antena 1 si 3 au anuntat ca au primit-o in exclusivitate. Singurele documente prezentate de media care i-au preluat lui Ridzi pledoaria dateaza dinaintea condamnarii. Vezi in articol cum a trecut o parte a presei de la titluri precum "Monica Iacob Ridzi, scrisoare cutremuratoare din inchisoare", la "Ghise: Ridzi ar trebui gratiata de Klaus Iohannis".


Monica Ridzi in mina, intr-o fotografie publicata in iunie 2013 pe contul sau de Facebook
Foto: Facebook
Monica Iacob Ridzi este in inchisoare de 17 zile, pentru 5 ani. A fost condamnata pe 16 februarie 2015 de catre Inalta Curte de Casatie si Justitie pentru ca abuz in serviciu pe vremea cand era ministru al Tineretului si Sportului. Cercetarea penala a fost declansata dupa ce Gazeta Sporturilor a publicat o ancheta potrivit careia festivitatile organizate de Ministerul Tineretului cu ocazia Zilei Tineretului (2 Mai 2009), care au avut un buget de circa 600.000 de euro, au fost incredintate fara licitatie unor companii private. Citeste in sectiunea HotNews.ro Dosare Anticoruptie toate detaliile din Dosarul "2 Mai" - Monica Iacob Ridzi.

In urma cu o zi, pe blogul Monicai Iacob Ridzi a fost publicat un mesaj al acesteia, in care fostul ministru listeaza bolile pe care sustine ca le are si spune ca "medicul Penitenciarului - o doamna careia nu am ce sa-i reprosez - vazand cat imi este de rau, a facut eforturi sa ma trimita la un spital pentru investigatii ce imi sunt urgente si necesare avand in vedere bolile grave de care sufar", fara a prezenta, insa, vreo dovada in acest sens. Ridzi spune, dupa ce a intrat la inchisoare, ca "riscul de a contacta o alta infectie este mare si poate duce chiar la decesul meu". Condamnatul ii transmite ministrului Justitiei sa mearga personal in penitenciare si sa vada conditiile. 

Tot ieri, 3 martie, o parte a presei a scris ca Ridzi a fost transferata de la Gherla la Jilava si ca drumul ar fi durat peste 20 de ore. Mediafax a relatat, citand surse din cadrul penitenciarului clujean, ca Ridzi a fost transferata "nu in baza unei decizii a instantei, ci in baza unei solicitari personale de internare in spital, motivand ca sufera de mai multe boli si ca se simte rau". Aceste surse au afirmat ca Ridzi "va fi consultata, i se va aplica tratamentul de care are nevoie, iar daca medicii vor decide, cel mai probabil, va fi adusa inapoi la sectia exterioara a Penitenciarului Gherla".

Astazi, Administratia Penitenciarelor a explicat ca, "la recomandarea formulata de medicul unitatii de detentie, detinuta in cauza a fost transferata la un penitenciar spital, pentru evaluare medicala de specialitate. Aceasta a plecat de la Sectia Exterioara Cluj, luni, 02.03.2015 si a fost cazata la un penitenciar aflat pe traseu, in cursul aceleiasi zile, dupa aproximativ 3 ore si 30 de minute. In dimineata zilei de 03.03.2015, detinuta a plecat spre unitatea de destinatie, Penitenciar Spital Jilava, fiind consultata la cabinetul medical al unitatii inainte de deplasare. Pe traseu, pentru a asigura accesul la grup sanitar, apa potabila si miscare in aer liber au fost efectuate cinci opriri, iar pentru a confirma starea de sanatate a detinutei, aceasta a fost prezentata la cabinetul medical al unuia din penitenciarele aflate pe traseu", transmite Agerpres.

Administratia Nationala a Penitenciarelor a precizat in comunicat ca "durata transferului se justifica prin faptul ca sunt tranzitate mai multe unitati de detentie in cadrul rutelor stabilite, pentru transportarea mai multor persoane condamnate, cu scopul de a se asigura prezentarea in fata organelor judiciare, internarea/ externarea in / din penitenciarele spital, executarea pedepsei in functie de regim".

Cum a preluat parte din presa declaratiile din inchisoare ale Monicai Iacob Ridzi

Realitatea TV: Un om e bolnav, are o boala autoimuna, adica orice virus ii poate fi fatal

Realitatea TV Ridzi, in duba de peste 24 de ore
Foto: Captura Realitatea TV
Realitatea TV si-a inceput astfel buletinul de stiri de la ora 20:00 de marti 3 martie, potrivit inregistrarii publicate pe site-ul televiziunii: "Priviti urmatoarea situatie: un om e bolnav, are o boala autoimuna, adica orice virus ii poate fi fatal. Medicul stabileste ca trebuie sa mearga la tratament la spital. Numai ca nu ii pune ambulanta la dispozitie. Omul e plimbat pe drum o zi intreaga, in acelasi vehicul cu alti oameni, si nici la spital nu i se pune la dispozitie o camera izolata. Acum iata situatia concreta: bolnavul e detinutul Monica Iacob Ridzi, vehiculul este o duba, oamenii sunt alti condamnati, iar spitalul este de fapt spitalul penitenciar. Ridzi a parasit Clujul ieri, pe la ora 15:00. Nici acum n-a ajuns la Bucuresti pentru a fi in acest spital penitenciar".

Antena 3: Monica Iacob Ridzi, scrisoare cutremuratoare din inchisoare

Antena 3 a transmis in urma cu o zi mesajul fostului ministrul PDL-ist, avand pe burtiera urmatorul titlu: "Monica Iacob Ridzi, scrisoare cutremuratoare din inchisoare". Potrivit site-ului televiziunii, "Alessandra Stoicescu a prezentat, in exclusivitate, in cadrul editiei de marti a emisiunii '100 de minute', o scrisoare cutremuratoare a Monicai Iacob Ridzi, condamnata la inchisoare cu executare pentru abuz in serviciu".

Televiziunea a transmis declaratiile lui Ridzi din inchisoare, iar printre acuzatiile prezentate fara dovezi si fara pozitia partii incriminate se numara si cea referitoare la procurorul Mariana Alexandru, care i-ar fi spus ca "a fabricat dosarul in ceea ce ma priveste". Ziaristul Catalin Tolontan a scris dupa aceste acuzatii ca "doi oameni din justitie" au infirmat acuzatiile formulate din inchisoare de Monicai Iacob Ridzi.

Antena 1 a prezentat pe larg "bolile de care sufera Monica Iacob Ridzi" si "o scrisoare exclusiva pentru Observator" a fostului ministru PDL

Si Antena 1 a prezentat pe larg in 3 martie, in principalul jurnal de stiri al postului, de la ora 19:00, "o scrisoare exclusiva pentru Observator" a fostului ministru PDL Monicai Iacob Ridzi, in care aceasta "vorbeste de suferinta din spatele gratiilor", potrivit stirii reluate pe observator.tv. In stire se arata urmatoarele: "conditiile din puscarie i-au agravat starea de sanatate. Este foarte slabita. Iar ca sa invinga frigul sta imbracata cu mai multe bluze".

Bilet de iesire din spital, de dinainte de condamnare
Foto: Captura Antena 1
In stire este prezentata fotografia unui Bilet de iesire din spital, dinainte de condamnare, pe care nu apare numele spitalului. Potrivit biletului de iesire prezentat, unde apare numele Monicai Iacob Ridzi, aceasta ar fi fost internata o zi in perioada 2.02.2015-3.02.2015 la Sectia Urologie, cu "Diagnostice formulare libera: Pielonefrita dreapta. Disurie. Hernie ombilicala operata. Boala von Willebrand. Tiroidita autoimuna. Osteoporoza. Leucopenie". Numele medicului care a pus acest diagnostic este acoperit.

Fragment dintr-un document medical de dinainte de condamnare
Foto: Captura Antena 1
In aceeasi stire este prezentat un alt fragment dintr-un act medical - insa nici aici nu scrie cine este medicul care l-a eliberat. Aici apare "perioada spitalizarii: 11.02.2015" - tot inainte de condamnare, iar concluzia medicala este urmatoarea: "Pacienta aflata in evidenta Clinicii de Hematologie SUUB [Spitalul Universitar de Urgenta Bucuresti - n.red] cu leuconeutropenie idiopatica moderat-severa, cu infectii repetate - de sfera ORL, urinara - de obicei de intensitate moderata, cu monitorizare periodica a parametrilor hematologici, se prezinta in clinica pentru modificarea starii generale, pe fond de astenie fizica moderata si oboseala, in vederea evaluarii clinico-biologice. De mentionat - spitalizare recenta (02.02.2015) - Urologie Sp. Clinic Fundeni - pentru pielonefrita obstructiva cronica dreapta (episod de hematurie cu cheaguri, febra la domiciliu - 38 grd C), pentru care efectueaza tratament antibiotic (initial Zinnat, ulterior Tavanic 500mg/zi), cu monitorizare urologica. De asemenea - relateaza metroragii abundente.
Ex ob la internare: stare generala buna, afebrila, tegumente normal colorate, fara sindrom hemoragipar".
   
Vezi aici si stirea din Observatorul din 2 martie, cu titlul: "Monica Iacob-Ridzi, in stare grava"

B1 TV: Starea de sanatate a fostului ministru s-a inrautatit in puscarie

B1 TV
Foto: Captura B1TV
Si B1 TV a titrat, in urma cu o zi, ca "Starea de sanatate a fostului ministru s-a inrautatit in puscarie", fara a mentiona o sursa medicala pentru aceste informatii. Datele se sprijineau pe declaratiile facute de sotul fostului ministru, Tiberiu Iacob Ridzi, care a vorbit despre transferul acesteia la Jilava, potrivit inregistrarii publicate pe site-ul televiziunii.

Digi 24: Starea de sanatate a Monicai Iacob Ridzi s-a inrautatit imediat dupa ce a fost incarcerata / Celula, boala curata pentru fostii demnitari

Si Digi 24 a preluat fara dovezi pledoaria lui Ridzi ca are 13 boli care i s-ar fi agravat de cand a fost incarcerata, dar a titrat pe burtiera: "Celula, boala curata pentru fostii demnitari" si a ilustrat stirea cu imagini cu Ridzi fugind de reporteri spre o masina - imagini reluate de 3 ori pe toata durata relatarii. Vezi aici stirea difuzata pe 2 martie, potrivit site-ului televiziunii

DCNews.ro - Monica Iacob Ridzi, 22 de ore pe drumul Gherla-Jilava: Orice bacterie ii poate fi fatala / Ghise: Ridzi ar trebui gratiata de Klaus Iohannis

DCNews.ro - publicatie infiintata de Bogdan Chireac si Razvan Dumitrescu - a acoperit in amanunt declaratiile referitoare la Monica Iacob Ridzi, dupa ce aceasta a ajuns in inchisoare. Intr-o stire publicata in urma cu o zi, DCNews.ro relata: "Afectiunile de care sufera si stresul ultimei perioade au daramat-o pe Monica Iacob Ridzi, care abia se mai tine pe picioare si din acest motiv a fost necesara transferarea ei la Spitalul Penitenciar Jilava. Sufera de 13 afectiuni care ii macina trupul".

Citeste mai jos titlurile din ultimele zile, pe acest subiect:

4 martie 2015 - Fiul Monicai Ridzi, declaratie emotionanta: Aici arata ca la inchisoare


3 martie 2015 - Ioan Ghise: Monica Iacob Ridzi ar trebui gratiata de Klaus Iohannis


3 martie 2015 - Monica Iacob Ridzi, 22 de ore pe drumul Gherla-Jilava: Orice bacterie ii poate fi fatala


3 martie 2015 - Andreea Cretulescu, despre Monica Iacob Ridzi: S-a intamplat un lucru halucinant


3 martie 2015 - Monica Iacob Ridzi, scrisoare sfasietoare din inchisoare. Adina Anghelescu: Foarte grav


3 martie 2015 - Scrisoare Monica Iacob Ridzi din inchisoare. Radu Tudor: Penibil!


2 martie 2015 - Victor Ciutacu, mesaj transant: Nici macar asta nu va misca


2 martie 2015 - Monica Iacob Ridzi, in stare grava. Ce spune sotul ei

Lumea Justitiei: "TORTURA OFICIALA - In stare critica de sanatate, Monica Iacob Ridzi a fost supusa unor chinuri inimaginabile in Penitenciarul Gherla"

Site-ul Lumea Justitiei a acoperit pe 2 martie subiectul, cu urmatorul titlu: "TORTURA OFICIALA - In stare critica de sanatate, Monica Iacob Ridzi a fost supusa unor chinuri inimaginabile in Penitenciarul Gherla. Ridzi a fost 'cazata' in celula cu o femeie de 160 de kilograme, condamnata pentru omor. Fostul ministru poarta masca sterila pe fata pentru a evita contractarea unor virusi care ar putea sa ii puna capat vietii. De teama unui scandal public, Ridzi a fost transferata la Spitalul Penitenciar Jilava".

Portalul a revenit pe acest subiect marti, 3 martie, cand a titrat: "RIDZI ACUZA EXECUTIA LA COMANDA - Fostul ministru al Tineretului, Monica Iacob Ridzi, scrisoare din puscarie: 'Procurorul Mariana Alexandru mi-a transmis ca regreta ca a ascultat de ordine si a fabricat dosarul... Regret ca nu am vorbit de abuzurile procurorilor si judecatorilor'. Ridzi se teme sa nu fie ucisa: 'Voi incerca sa fiu atenta cu ce scriu pentru ca nu imi doresc sa mor in penitenciar din alte cauze decat cele naturale... Am crezut ca Justitia este independenta. Nu e asa'"

Portalul a preluat declaratiile facute din puscarie de Ridzi fara sa prezinte nicio dovada sau pozitia partii incriminate. Detalii aici


Citeste mai multe despre   






















VIDEO Economistii-sefi ai primelor 3 banci comerciale, despre evolutia economiei romanesti. Ce proiecte mari de investitii finanteaza bancile la ora actuala?

Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, Horia Braun (BCR), Florian Libocor (BRD-GSG) si Andrei Radulescu (BT) au discutat luni dimineata, in cadrul unei mesei rotunde organizate de HotNews.ro si StartupCafe.ro, despre investitiile bancilor in economie romaneasca si starea actuala a economiei, precum si despre fluctuatiile care au tinut prima pagina in ultima perioada.
  • A. Radulescu: Daca statul nu investeste, atunci de ce sa isi asume sectorul privat riscuri?
  • F. Libocor: Banii se duc acolo unde exista certitudini, predictibilitate, stabilitate. Lipsa acestor caracteristici loveste in mai multe zone, cu precadere in investitii.
  • H. Braun: Speram la o dinamica pozitiva, insa trebuie sa puna umarulul statul,bancile, si managementul companiilor.

41320 vizualizari

  • +35 (59 voturi)    
    Conspect (Miercuri, 4 martie 2015, 19:35)

    Solo Vatzati [anonim]

    Cand d-na Ridzi fura banii publici pentru campania Ebei, nu era bolnava? De ce toti o victimizeaza pe d-na Ridzi, iar ea nu are puterea morala sa-si recunoasca faptele si sa denunte presiunile la care a fost supusa de Basescu si compania (chiar si de catre Udrea), sau ea primind portofoliul de ministru a acceptat apriori "sacrificiul suprem?
    • -16 (36 voturi)    
      O naiva... (Miercuri, 4 martie 2015, 20:24)

      Gustav666 [utilizator] i-a raspuns lui Solo Vatzati

      Pentru ca probabil prefera sa facă pușcărie decât sa suporte in libertate teroarea Basescului in cazul in care ar fi recunoscut cine era beneficiarul real al magariilor.
      A luat plasa: "Ai grija, nu sufli o vorba, te scoatem noi la Înalta Curte". N-au scos-o.
      • +9 (9 voturi)    
        draga gusterica (Joi, 5 martie 2015, 10:57)

        bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Gustav666

        domana ritsi a ecu la voi la partid, iar basescu nici macar nu mai e. Asha ca nu vad de ce acum nu ar turna tot, daca ar avea ceva de zis. Ce influenta mai are base in politica de la noi? cdei 5% ai elenei Udrea?

        Doamna ritzi a furat si trebuie sa plateasdca pentru asta. Punct. Iar daca are ceva dovezi impotriva lui Basescu, Ponta, etc, sa le toarne, si daca justitia hotaraste ca-s adevarate, sa faca si respectivii pirnaie. Pina atunci, ritzi e cea cu sentinta definitiva, deci ea e cea vinovata.
        • +4 (4 voturi)    
          Rezon (Joi, 5 martie 2015, 11:19)

          ninel [anonim] i-a raspuns lui bogdan1477

          Cine o crede, ăla e. să stea acolo și să spună tot, mai ales despre eba.
    • +22 (34 voturi)    
      Nu cred (Miercuri, 4 martie 2015, 21:42)

      geag [utilizator] i-a raspuns lui Solo Vatzati

      Daca o presa Basescu il dadea pe goarna acum la foc automat.A facut totul din oportunism si dorinta de parvenire.Este adevarat ca Basescu a lasat-o sa actioneze fiidca i-a convenit dupa care a lasat-o pe cont propriu conform obiceiului
      • +2 (6 voturi)    
        Si? Ati vorbit cu medici sa nu inghititi? (Joi, 5 martie 2015, 11:49)

        LiviuIordache [utilizator] i-a raspuns lui geag

        Tot nu inteleg, 2 metri de copy-paste cum au inghitit altii ce scrie/spune Ridzi, cu cearta "fara sa stea de vorba cu medici", dar nici autoarea nu a stat de vorba cu medici, ci cu sfintul mouse! Dar in cearta pe altii. Priepeti ceva? Daca v-ati chinuit 20 de minute sa cititi toata pologhia asta puteti spune daca e bolnava sau nu si cit de grav e?
        Nu era mai simplu sa stea de vorba cu un medic, sa-i arate diagnosticele, iar ala sa spuna ce si cum.
        Meserie te halesc, nu ma cunosti, nu te cunosc!
    • -2 (8 voturi)    
      fraier sau ticalos (Joi, 5 martie 2015, 9:15)

      gabarelo [anonim] i-a raspuns lui Solo Vatzati

      Poate ca aveti dreptate. Poate e smechera, doar. Si se preface.

      Dar daca moare, tu si autoarea vigilenta, veti avea constiinta impacata?

      Mai bine sa fii naiv, decat ticalos!

      Gabriel Deliu, Rm. Valcea
    • +2 (4 voturi)    
      ha! (Joi, 5 martie 2015, 14:49)

      MonaB [utilizator] i-a raspuns lui Solo Vatzati

      Eu nu stiu cum un medic de la sectia Urologie poate diagnostica afectiuni de tiroida, sistem osos, sange... etc. In plus unele dintre cele precizate pot avea origini ereditare...
      Cei care cred povestea asta sunt in mod clar ... pierduti...
  • +34 (44 voturi)    
    sa fie clar! (Miercuri, 4 martie 2015, 19:57)

    Kpriciu [utilizator]

    Boala hoatei Ridzi se numeste celulofilie!
    • +25 (31 voturi)    
      Celulofobie. (Miercuri, 4 martie 2015, 20:28)

      IancuJianu [utilizator] i-a raspuns lui Kpriciu

      .
    • +17 (19 voturi)    
      fobie (Miercuri, 4 martie 2015, 20:29)

      grongobar [utilizator] i-a raspuns lui Kpriciu

      celulofobie,ca "filie" este cand te atrage ceva
    • +7 (15 voturi)    
      clar? (Miercuri, 4 martie 2015, 21:40)

      edi [anonim] i-a raspuns lui Kpriciu

      Poate ai vrut sa spui "celulofobie"...
      • +5 (5 voturi)    
        V-ati prins (Joi, 5 martie 2015, 10:04)

        aniod [utilizator] i-a raspuns lui edi

        oricum.
    • +2 (2 voturi)    
      Dimpotriva (Joi, 5 martie 2015, 8:52)

      Cuca [utilizator] i-a raspuns lui Kpriciu

      Celolofobie ! Celulofilie inseamna ca II PLACE traiul la inchisoare ! :-))
    • 0 (0 voturi)    
      vezi ce patesti (Joi, 5 martie 2015, 10:59)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui Kpriciu

      Vezi ce patesti cind folosesti cuvinte al caror sens nu-l stapinesti?
  • +22 (38 voturi)    
    Ca Ghișe e lovit la cap știam (Miercuri, 4 martie 2015, 20:00)

    mr_mojo [utilizator]

    Că presa e doar de scandal și ca nu mai investighează nimic am aflat-o.
    Dar restul lumii?
    Sper că judecătorii au discernământ și nu o vor elibera pentru atât.
  • +30 (32 voturi)    
    pentru mafie gratiere nu exixta ! (Miercuri, 4 martie 2015, 20:06)

    andreesanu [utilizator]

    Terminati cu timpeniile ,pentru toata clica sau clanurile de politicieni nu exista mila ,nu exista gratiere.
  • +33 (37 voturi)    
    Obraznicie (Miercuri, 4 martie 2015, 20:09)

    European [utilizator]

    Ca sa folosesc un termen moderat. Boli autoimune, plus osteoporoză, anemie feriprivă, tiroidita s-au agravat in inchisoare? Orice persoana cu un bagaj minim de cunostinte medicale poate infirma asta.
  • +26 (32 voturi)    
    bolnava? (Miercuri, 4 martie 2015, 20:13)

    cobra [anonim]

    Un om bolnav nu umbla brambura prin ''n'' partide....PD...PP-dd...Unpr...PSD....ci sta acasa sa-si ingrijeasca sanatatea si copii......
  • +24 (32 voturi)    
    boli grave (Miercuri, 4 martie 2015, 20:15)

    Francisc 1 [utilizator]

    tiroidita e o boala comuna si celelalte prezentate nu sunt documentate de ce sunt mai grave la ea ca la altii? vrajeli nene!
  • +16 (24 voturi)    
    :) (Miercuri, 4 martie 2015, 20:28)

    Natasa [utilizator]

    Palpitant, Udrea plange ca i s-a luat sutienul si nu are pheon, Ridzi ca a stat cu o femeie de 160 kg condamnata pentru omor!!! Sa le facem o inchisoare doar hotilor de lux, cu magazine Dior la parter si restaurante cu meniuri bogate! Pai se poate? Adica in spitale nu-s paturi, nu-s dusuri, nu-s medicamente, in scolile de la tara sunt bude in curte si mor copiii cazand in ele, dar la asa ceva s-a ajuns, sa nu fie conditii nici in inchisori???? Poate pentru o vreme, pana se potolesc lipitorile, ar trebui introdusa pedeapsa cu moartea sau macar cea pe viata pentru genul asta de fapte. Altfel, asta scrie 2 carti, se simte rau 2 ani in inchisoare si neam de neamul ei traieste fericit din ce a furat! Ma rog, poate doar copiii ei, ca asta nu e Nastase! :)
  • +31 (35 voturi)    
    Dom'le, sa se dea o lege... (Miercuri, 4 martie 2015, 20:29)

    fan club [anonim]

    Ca cine e bolnav are voie sa fure. Si Ministerul Sanatatii sa vina apoi cu norme metodologice, de ex. nomenclatorul bolilor care dau dreptul titularului sa fure. Si cu mercurialul aferent, ca doar n-o sa fure ala cu guturai la fel ca bolnavul de cancer. Bineinteles, sa nu se publice nimic in MO pana nu aproba pozitiv Antena 3.
    Apropos, e aceeasi Antena 3 care acum pana acum 2-3 luni o facea albie de porci pe basista Monica Ridzi?
  • +15 (17 voturi)    
    Societatea Românească este Grav Bolnavă (Miercuri, 4 martie 2015, 20:55)

    PSD-erbedeul [utilizator]

    Societatea Românească este Grav Bolnavă
    156 de ani de la Unire
    138 de ani de la Independență
    134 de ani de la Proclamarea Regatului
    97 de ani de la România Mare
    din nenorocire NU prea contează
    Perioada 1944-1989 si cei 25 de ani de orbecăială
    au reușit Creearea Omului Nou !
  • +11 (19 voturi)    
    Diagnostic (Miercuri, 4 martie 2015, 21:09)

    Cetateanu [utilizator]

    Toata agiattia asta din presa nu inteleg ce urmareste, pe cine vor sa apere sau sa enerveze.
    Orice om normal sau cu bun simt isi poate pune o intrebare: cu cel l-a suparat pe marinar?
    Pe de alta parte ma intreb ce boala a avut, alta inafara de: slugarnicie, indolenta, arivism, ticalosie, aroganta, samd., cand deturnand fonduri a trimis-o pe tuta familiei Basescu sa faca de cacao Romania. In timp ce unii n-aveau bani de medicamente, cand copii n-aveau bani sa-si cumpere pantofi de sport sau echipamente, ea complota sa-si faca tara de batjocura. Si vrea mila. Prea putin 5 ani. Isi baga copii la inaintare. Uita ca i-a facut la viteza (probabil fara sa asculte de sfaturile medicilor) ca sa scape de procese si arestari. Daca e cineva vinovat de suferintele copiilor sai este doar ea si boul de barba-su!
  • -13 (23 voturi)    
    miroase a antisemitism (Miercuri, 4 martie 2015, 21:27)

    iacob [anonim]

    Incepe sa miroase a antisemitism. Se pare ca justitia romana a condamnat-o pe biata femeie nevinovata din cauza originii ei. Sunt sigura ca dreptate se va face si va fi eliberata. Dovada mobilizarea importanta a mass-mediei.
  • +4 (28 voturi)    
    HN seamănă cu Antena3 (Miercuri, 4 martie 2015, 21:34)

    Mazeta [utilizator]

    Diferența este că Hotnews o lăuda când era la putere, dar o atacă la închisoare; Antena3 o ataca la putere, dar o laudă în închisoare.
  • +12 (18 voturi)    
    Penibil! (Miercuri, 4 martie 2015, 22:05)

    Clop [utilizator]

    Am avut un prieten cu leucemie rara - intre timp RIP - si care trebuia sa presteze la serviciu, in perioadele de acalmie a bolii, pentru ca altfel nu-si primea o bruma de salariu.

    Tanti, esti penibila! Stai zen o perioada, ca sa nu se acutizeze dosarul medical, in mod real.
    Eventual, empatizeaza cu fetitele din Nigeria care se detoneaza si uita de fetitele din politica mioritica care au facut, dovedit, fisting la borcanul cu miere.
  • +6 (8 voturi)    
    Foto (Miercuri, 4 martie 2015, 22:32)

    AndreeaNeacsu [utilizator]

    In mine este interzis sa faci fotografii si sa filmezi. Doar cu aprobare speciala. Si in anumite conditii. Mai alers in Ro, unde e mult metan.
  • +9 (13 voturi)    
    Stai acolo si plateste! (Miercuri, 4 martie 2015, 22:38)

    Anomin [anonim]

    Adevarul este ca si noi oamenii de rand care am fost jefuiți timp de 25 de ani ne rugam sa nu muriți in puscarie, sa reusiti sa va duceti pedeapsa pana la final si sa aveti parte de cele mai mizere conditii.
  • +4 (14 voturi)    
    borfasii au drepturi sau nu? (Miercuri, 4 martie 2015, 23:31)

    nu e romania mea [anonim]

    Cazul Ridzi ne arata ca:
    - borfasii care au furat (si ne fura) sunt foarte sensibili la conditiile din penitenciare si li se acutizeaza toate bolile avute inainte de incarcerare sau chiar in copilarie ;-) Isi amintesc astia toate bolile avute si, mai ales, neavute. Din ceea ce este prezentat in presa, niciuna dintre bolile doamnei nu este amenintatoare de viata. Ne scuzati doamnelor si domnilor hoti si corupti ca nu va putem crea in puscarie conditiile pe care le aveti acasa, din bani furati tot de la noi ! Cred si eu ca atunci cand esti obisnuit cu conditii de superlux, cu carat milioanele de euro cu sacosa este greu sa te duci la saltele pisate si celula care este mai mica decat cusca cainelui de acasa. Dar cand furati...de ce nu v-ati gandit? Ati crezut ca voi sunteti intangibili. Romanul are o vorba :cum iti asterni, asa dormi.
    - Ritzi a abuzat pentru EBA! EBA nu este de condamnat? Parca Udrea (una din mitele in dosarul Bute este acuzata ca a avut beneficiu de imagine, in cazul asta nu vb de aceeasi situatie? Si deloc de neglijat: ce misto i-a intors EBA spatele! A folosit-o si a aruncat-o. Ca tac-su.
    - televiziunile devin sensibile la suferintele demnitarilor corupti. La cati prieteni, patroni de-ai realizatorilor sunt in puscarii si mai ales ii asteapta puscaria (cred ca multi is ca Nicusor, cu periuta, pasta si sapunul pregatite, langa usa, pentru cand vin mascatii, ca doar stiu cum au ajuns mari oameni de afaceri) normal ca Gadea urla ca nu-s conditii, Rares Bogdan urla ca e bataie de joc in puscarii. Pai, mai fratilor, cine il mai plateste pe Gadea cu atatia bani, cu cine mai joaca elevatul de Rares Bogdan golf?
  • +9 (15 voturi)    
    Sufar, deci gratiati-ma (Miercuri, 4 martie 2015, 23:46)

    n.dumiritu [anonim]

    Oho, vad ca deja e o campanie bine coordonata. De tipi care nu misca decit cu scopuri bine precizate. Sa fie clintirea hotaririi lui Iohannis, care declarase ca nu va gratia nici un corupt (http://www.revista22.ro/klaus-iohannis-acl-ce-sa-credem-ca-imediat-ce-castiga-victor-ponta-baga-legea-gratierii-si-amnistiei-si-da-drumul-coruptilor-din-inchisoare-49790.html)? Sa fie inducerea ideii ca justitia e oarba si surda si inumana si cruda, si ca nu ne este aliat bun ci aprig si absurd judecator? Tot felul de javrute insetate de singe in direct au devenit peste noapte mizericordioase, miloase cu victima asupra careia aruncau cu aspre blesteme. De cita prefacatorie sint capabili unii!
  • +7 (15 voturi)    
    Jumatate din noi avem unele din afectiunile astea (Miercuri, 4 martie 2015, 23:46)

    cici [anonim]

    Osteoporoza? Anemie? Tiroidita? Cineva glumeste probabil. Nu sunt afectiuni care ameninta viata. Boli autoimune? Hai sa ne uitam pe bune la diagnostic, la tratamente, la analize. Nu la rupt camasa in public si la plans cu copilasi in brate cum le place romanilor ajunsi la inchisoare sa se disculpe mai nou, doar-doar or scapa.

    Si daca vreun medic a pus diagnostice neconforme, sa raspunda penal.

    Dar cand o ajuta pe EBA, unde erau afectiunile astea?
  • +7 (15 voturi)    
    ce facem? (Joi, 5 martie 2015, 0:04)

    nu e romania mea [anonim]

    De ce puscariasul are drepturi mai multe decat victimele lui?
    Nu zic ca trebuie sa ne comportam ca niste barbari, dar, totusi, daca eu am slariul minim pe economie, iar cel care ma talhareste, loveste, imi provoaca orice paguba sau imi incalca orice drept (constitutional sau nu) ajunge la puscarie, de ce trebuie sa beneficieze de mai multe drepturi decat mine, victima lui??? Oricum tot eu trebuie sa platesc pentru el pentru ca vezi, el este deja traumatizat pentru ca nu este liber.
    Pai daca victimele stau cate 3-4-5 intr-o garsoniera, de ce puscariasul trebuie sa stea singur, doar pentru ca a fost ministru? Acum nu mai este ministru, este PUSCARIAS!
    In urma cu ceva timp am vazut un lucru horror, la televizor. Un om, un roman, impreuna cu cei sase copii ai sai, au murit intoxicati cu CO in garsoniera modesta pe care o aveau. La televiziuni a aparut un CRETINOID de la ISU (alti la..gii pe care ii platim gras ca sa se bata pe burta toata ziua) care explica situatia: omul nostru si-a instalat singur centrala (pentru ca le era frig bietilor copii), impropriu si au fost scapari de gaze arse. Deci vinovat este mortul. La prima vedere asa este. Dar s-a intrebat oligofrenul de la ISU cat il costa pe bietul om s-o instaleze legal? Minim 5000 de lei cu autorizatii cu tot. Avea romanul nostru (cu 6 copii de care avea mare grija) banii astia? Oare crimele acestea nu pot fi imputate si politicienilor care ne-au condus atatia ani si ne-au saracit in asa hal? Dar oare reducerea salariilor oamenilor care aveau rate pentru casele in care stateau, rate care, in unele cazuri nu au mai fost platite si au ajuns oamenii sa-si "puna streangul de gat" nu a fost o crima?
    In tot acest timp ei carau milioane de euro cu sacosa.
    Si acum, televiziunile si politicienii vor sa fim empatici. Sa intelegem ce greu le este in puscarie. Cat de bolnaviori sunt ei, saracii. Imi pare rau sa zic asta, dar ... sa va ramana oasele prin puscarii! Pentru ca si voi i-ati omorat pe altii, direct sau indirect!
  • +2 (12 voturi)    
    Alesii au omis.... (Joi, 5 martie 2015, 2:53)

    jas [utilizator]

    ... sa se ocupe de conditiile intr-adevar groaznice de temnita, gandindu-se ca nu-i treaba lor. Iata ca ii. Se intereseaza colegii (scapati, curati) de mizeriile din sistemul penintenciar? Societatea civila?
  • +2 (10 voturi)    
    Puscaria, privare de libertate nu o schingiuire (Joi, 5 martie 2015, 6:58)

    hotnewsfil [utilizator]

    Medicul penitenciarului a trimis-o pe Monica Ritzi la un spital din Bucuresti! De ce? A avut certitudini sau numai usoare suscpiciuni ca pacienta pe care o examinase suferea de o boala accentuat ingrijoratoare?
    Functie de starea pacientei, medicul a considerat ca nu se impune transportarea la Bucuresti cu o ambulanta, ci cu duba politiei!
    Directorul penitenciarului a luat decizia asupra modului (mijlocului) de transport, de comun acord cu medicul?
    Directia Generala a Penitenciarelor ar trebui sa examineze acest caz si sa informeze societatea asupra rezultatelor anchetei., ca lectie pentru personalul tuturor spitalelor (inclusiv a medicilor) si pentru cei ce vehiculeaza (presa) adevaruri sau znonuri neintemeiate, neverificate temeinic.
    Medicii din Bucuresti care o vor examina trebue sa informeze transant, fara echivoc, care este starea reala de sanatate a Monicai Ritzi si ce regim de viata ii recomanda, care sa fie avut in vedere si in penitenciarele in care isi va ispasi cei cinci ani de pedeapsa.
    Intr-una din ultimele aparitii, cele din zilele trecute, Traian Basescu parca si-a aratat dezamagirea referitoare la Ritzi. De ce? Numirea ei ca ministru, trimiterea in parlament, inclusiv in cel al UE, etc., sunt trecute de catre (ex)presedinte la capitolul erori personale?
    Emil Boc ii acorda credibilitate Monicai numai fiindca a facut parte din guvernul condus de el? Cum se explica pozitia lui? Este un sentimental impresionabil sau un om responsabil? Sunt necesare explicatii din partea lui, ca sa nu se risipeasca si ultima bruma de incredere in el si in ceea ce ar fi facut bun ca prim ministru, urma ce a scapat eventual, ca prin minune, din masinaria infernala prin care USL (inclusiv PNL din vremurile "bune" si de azi), precum si Antena3 i-au facut praf si pulbere imaginea politica (lui Boc).
    Este Monica Ritzi o vulpe vicleana - cu chip de femeie suava, delicata, cu limbaj curtenitor -, care i-a inselat pe toti decidentii asupra parvenirii ei in politica?
    • +2 (4 voturi)    
      f. corect, ramane totusi surprinzatoare (Joi, 5 martie 2015, 9:45)

      derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui hotnewsfil

      reactia presei: e limpede ca e vorba de o campanie mediatica de manipulare dar e f. curios ca ea acopera toata paleta media de la Antene la B1tv;

      ieri la pranz toate posturile tv spuneau ca Ridzi, bolnava grav, este plimbata de 28 de ore cu duba penitenciarului pt. ca finalmente sa aflam ca de fapt transportul a durat 3 ore iar Ridzi si-a petrecut noaptea intr-un alt penitenciar;

      cu diagnosticul e la fel: de la o misterioasa"boala rara a sangelui" am ajuns la cateva afectiuni relativ benigne - ok, poate ca Rdzi n-are chiar o sanatate de cosmonaut dar nici nu pare sa fie in discutie vreo afectiune dramatica;

      eu nu am cine stie ce iluzii cu privire la "naivitatea" personajului (numai teapa de 600.000 euro, manevra cu stersul hardiscurilor si traseul ei politic PDL-PPDD-PSD mi se par niste repere suficiente) ceea ce ma ingrijoreaza cu adevarat e capacitatea unor personaje relativ obscure de a penetra toata media, de la stanga la dreapta, intr-un mod atat de eficient si intr-un timp atat de surt.
      • +1 (1 vot)    
        se creaza un precedent... (Joi, 5 martie 2015, 12:16)

        greenforest [utilizator] i-a raspuns lui derblauereiter

        Nu cred ca ea se ocupa direct de aceasta campanie mediatica. Este posibil ca baietii sa testeze sa vada ce se intampla pentru a creaa un precedent. Adica daca gasesc o solutie sa o scoata din inchisoare, o vor folosi si pentru altii.

        Numa bine

        PS: este posibil sa fie intradevar bolnava, dar nu cred ca asta e calea corecta pentru asa ceva. Nu este treaba presei sa o victimizeze. Daca intradevar este bolnava, cred ca medicii pot sa decida care este mediul in care ea poate sa isi ispaseasca pedeapsa, fara a-i pune viata in pericol.
        • 0 (0 voturi)    
          ai dreptate (Joi, 5 martie 2015, 17:53)

          derblauereiter [utilizator] i-a raspuns lui greenforest

          nu m-am gandit, e cea mai logica explicatie.
  • +8 (10 voturi)    
    gresesc sau nu? (Joi, 5 martie 2015, 7:02)

    vivatcrescatfloreat [utilizator]

    Parca si Omar Haisam cand era sa fie anchetat era bolnav de cancer in faza terminala... Si voila-de-vezi ca a avut "puterea" sa fuga, apoi, a fost prins, extradat, acum e la inchisoare si... i-a disparut boala terminala..
    Hop si madame Ritzi cu "formula' imbolnavirii si bolilor de respingere a inchisorii...
  • +3 (7 voturi)    
    Can't do the time don't do the crime! (Joi, 5 martie 2015, 8:37)

    Ciprian B. [anonim]

    Can't do the time don't do the crime!
  • 0 (2 voturi)    
    ne credeti tampiti ? (Joi, 5 martie 2015, 9:23)

    dorin bretan [anonim]

    Nu stiu care e adevarul cu madam Ritzi, dar sa tot spui , fosta PDL cand ea e actuala PSD ( adica dupa ce a furat a fost rejectata de PDL ca infractor a fost primita de PSD ca fata buna ) Ca pana una alta n-am vazut PDList aparat de Antene . Bag sama ca ati luat-o razna sau ati luat altceva ....
  • +2 (4 voturi)    
    virusi (Joi, 5 martie 2015, 9:29)

    gechi [utilizator]

    "Fostul ministru poarta masca sterila pe fata pentru a evita contractarea unor virusi care ar putea sa ii puna capat vietii."

    i-auzi a dreacu', dar cand numara banii de spaga nu-i era frica sa nu ia cumva vreun virus? E greu in puscarie, madam? NU-i bai, in 5 ani te obisnuiesti si matale.
  • +1 (3 voturi)    
    comentariu (Joi, 5 martie 2015, 9:31)

    Platon [anonim]

    Ridzi [nu zic doamna ca nu este] cand fura banii publici, era complet sanatoasa, acuma cand trebuie sa plateasca- s-a imbolnavit, Sarmana. O dor picioarele dela carat banii cu sacosa, Acolo sa stea cinci ani si jumatate si sa stea numai pe spate, pentru pacatele toate. Acolo ii este locul si acolo sa putrezeasca, hoata dracului.
  • +2 (4 voturi)    
    "Bolile infractorilor" (Joi, 5 martie 2015, 9:42)

    Alistar44 [utilizator]

    După ce fură la greu petrecând prin străinătate, Coasta de azur,Dubai etc. fiind perfect sănătoşi , - când sunt prinşi brusc capătă toate bolile cunoscute + boli încă nedescoperite decât imaginativ. Rizi a"cică are" 8 boli + alte suferinţe neştiute, căutând să trezească mila celor pe care i-a furat la greu.
    DNA-ul are însă procurori specializaţi care fac tratamentele cele mai bune.
    Trimet "pacienţii" si in statiuni ca Jilava, Gherla, etc
    La Rahova e de 7 stele.
  • -3 (5 voturi)    
    unde va este creierul? (Joi, 5 martie 2015, 10:00)

    Viorica Alexandru [utilizator]

    A fost condamnata.
    Asta inseamna ca nu este bolnava? Certificatele arata ca este bolnava. Boala este incurabila si mortala daca nu are ingrijire potrivita.

    Ce faceti cu omenia voastra?
    • +3 (3 voturi)    
      Cauza si efect (Joi, 5 martie 2015, 10:21)

      Ana Lugojana [anonim] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      Omenie? Pe vremurile grecilor numele celor care minteau erau sculptate pe o lista din piatra din mijlocul pietii pentru ca tot satul sa ii stie ca erau imorali. Mi se pare "fair and square".
      Sa zicem ca tu faci ceva aiurea, o gainarie si speri sa nu te prinda nimeni. Te prinde si ti se face rusine, te inrosesti la fata si te ia cu caldura. Ti-a inrosit cineva obrajii tai? Ti-a dat doua palme ori este vorba de reactia proprie a oranismului tau la aflarea vestii ca ai fost descoperit?
      Acum pe principiul tau, ce ar trebui sa facem? Sa lasam toti bolnavii sa fure pentru ca sunt bolnavi si dupa aia au reactii emotionale ce le dauneaza?
      Oameni buni, v-ati pierdut orice urma de bun simt si tot dati cu omenia.
      Trebuie facute lucrurile CORECT, NU PLACUT.
    • +1 (1 vot)    
      lasa (Joi, 5 martie 2015, 10:31)

      andrei [anonim] i-a raspuns lui Viorica Alexandru

      lasa, ca suntem satui de certificate date de doctori corupti. pe langa faptul ca in capul tau o ditamai babilonia, bolile incurabile nefiind obligatorii si moratale, justitia nu tine cont de asa ceva.

      ai furat, platesti. evident, ca a devenit bolnava de cand cu dosarul tie nu ti se pare nimic suspect. foarte interesant, si un copil s-ar prinde ca ceva e putred.

      si ce treaba are omenia cu justitia, in final? e tratata in puscarie. nu e destul? pai nu trebuia sa fure ca sa nu ajunga acolo.
      tanti asta oricum e o mare proasta. sa furi pentru base si apoi sa faci puscarie pt asta, inseamna sa fii cam babalau.
  • +1 (1 vot)    
    Dar cand fura nu mai erau bolnava? (Joi, 5 martie 2015, 10:23)

    bebe [anonim]

    Cand semna nu ii tremura mana de la anemia aia lui Ridzi? Nu i se inmuiau picioarele de la osteoporoza in drum spre spaga? Mie mi se parea foarte vesela si coafata si toata ziua bot in bot cu restul de fufe penale din politica. Ciudata booala, zau asa... Aproape sa zici ca era sanatoasa tun.
  • -1 (1 vot)    
    rusine!!!!!! (Joi, 5 martie 2015, 10:31)

    xanti [utilizator]

    Se cerea gratiere pentru oameni sanatosi ca Gica Popescu toata presa trambita sa fie eliberat si pentru un om grav bolnav nu se poate.
    Ipocrizie asa se numeste cum se comporta presa.
  • 0 (2 voturi)    
    Prea multa duritate! (Joi, 5 martie 2015, 10:32)

    Mihai [anonim]

    Jurnalista pur si simplu vrea sa anihileze problemele Monicai Ridzi, care este foarte bolnava! Nu are rost sa o desfiintati pe biata femeie cu atata duritate! Prejudiciul produs de ea este estimat la 600.000 euro, dar Ponta, dintr-o trasatura de condei a adus un prejudiciu de 400.000.000 de euro, stergand datoria firmei Kaz Munay Gas din Kazahstan. Daca s-ar aplica o pedeapsa proportionala, el ar merita atunci 30 de ani de puscarie. La fel, daunele provocate de Nastase, furtul produs de Voiculescu si de atatia altii, ar trebui pedepsite in inchisoare pe viata! Iar Monica Ridzi nici macar nu a luat bani in folosul ei. Ar trebui sa moara ca sa nu o mai atacati asa????,
  • +3 (3 voturi)    
    Coruptia dauneaza grav sanatatii (Joi, 5 martie 2015, 11:02)

    Darius [anonim]

    Da.
    • +3 (3 voturi)    
      fals (Joi, 5 martie 2015, 11:14)

      gechi [utilizator] i-a raspuns lui Darius

      nu coruptia dauneaza, ci descopertirea ei. Ca daca ar dauna coruptia ar fi parlamentul gol. Si guvernul la fel.
  • +1 (1 vot)    
    Saraca Ridzi ... (Joi, 5 martie 2015, 11:58)

    Buruburu [anonim]

    http://www.mediafax.ro/social/cum-arata-celula-in-care-a-stat-monica-iacob-ridzi-foto-13934514
  • 0 (0 voturi)    
    Cu doua masuri se judeca (Joi, 5 martie 2015, 12:19)

    mopsu [utilizator]

    in Romani. Colegii magistrati dau 4 ani cu suspendare unui judecator prins cu spaga de la catalin voicu si 5 ani cu executare unei femei prinsa in jocul hotiei guvernelor basiste. Halal...
  • 0 (0 voturi)    
    coruptii isi dau mina, (Joi, 5 martie 2015, 12:57)

    silviana [anonim]

    string rindurile,acuza,se vaita,ameninta,pling,mint,inseala,fura,platesc pubicitate etc;interesul public e aparat de justitie;mediile deprofesionalizate,presteaza servicii de tip comercial/afacere,partidelor,patronilor,clientilor,oricui comanda/plateste emisiuni-stiri filtrate,reinterpretate-show/pubicitate in interesul partidului x,patronului y,condamnatului z,vedetei q etc.;acum,incearca zona empatiei,compatimirii,au plecat cu sorcova-ne dati,ori nu ne dati coruptii'ncarcerati-cu mierea la prins muste-pe carari de lacrimi,boli,suspine fara nr.cam cum au deturnat banii publici,asta,dupa ce au incercat cu parul,pliciul,lipiciul etc.;la alt nivel de prestari servicii.. clientelar'politicoase-clientul nostru,stapinul nostru-alte abordari,noi termeni-vedeta,atlantistii si europenistii,fix,2..tabere adverse-si da'i si lupta-da'te'n interesu' meu euroasiatic/coruptie fara corupti-cu..dusmanii 'ter/nationali, dna,ani,justitia,americanii,ue,occidentul;altfel,ridzi cu 13 afectiuni care mai de care mai letale,ne/tratate,ne/gonflate,ne/falsificate etc.,s'a avintat sa faca politica,administratie..patriotica/pina la sacrificiul suprem pt. coruptia de partid/e,acum le face reclama,fara sa stie ce semnifica 13,nu intimplator,infricosator,terifiant,horor-testul adevarului,marele ne/cunoscut-3in1/1in3,unicul salvator al omului,al lumii.
  • 0 (0 voturi)    
    conditii celula Ridzi (Joi, 5 martie 2015, 15:09)

    Elena [anonim]

    Nu stiu de ce se plange, are conditii mai bune decat multi romani cinstiti in propriile case!
    Chiar daca pe creshtinul din mine il incearca o oarecare mila pt d-na Ridzi (daca e real diagnosticul ei!), nu pot sa nu remarc cu indignare tupeul cu care aceste "doamne" (ea si Udrea) se plang de conditiile din inchisori. Daca ar fi avut cel mai vag interes pt poporul caruia i-au decis destinul prin politica lor, ar fi stiut acum ca jumatate dintre romani traiesc in astfel de conditii. Iar ei nu sunt puscariasi. Mii de copii, batrani sau oameni bolnavi, oameni nevinovati, au fost condamnati sa traiasca intr-o crunta saracie de unii ca Udrea si Ridzi, care au furat banii care altfel ar fi ajuns sa le schimbe viata in bine acestor oameni.
    Eu sunt de acord ca Ridzi, Udrea si toti ticalosii astia insatiabili sa se intoarca in libertate, dar cu o conditie: sa li se confiste tot, absolut tot, s-o ia de la zero si sa munceasca si sa traiasca dintr-un salariu cinstit de 1000 de lei lunar, ca majoritatea romanilor. Sa vada si ei cum se descurca romanii cu un astfel de venit. Sa vada Ridzi cum e sa fii bolnav si sa mori cu zile ca n-ai bani de spagi pt medici, ca nu se uita nimeni la tine pana nu dai plicul. Da, sa fie liberi sa traiasca in saracie ca poporul pe care l-au saracit prin lacomia lor fara limita. Dar as vrea sa le fie monitorizat in permanenta standardul de viata, sa nu aiba posibilitatea sa traiasca tot pe picior mare din conturi ascunse prin paradisuri fiscale sau din averi trecute pe numele rudelor si prietenilor.
  • 0 (0 voturi)    
    ridzi e un cancer pentru romania (Joi, 5 martie 2015, 19:02)

    putregai [anonim]

    ridzi e o ticaloasa la fel de mare ca ponta; doar ca n-a ajuns la fel de sus.
    astia trebuie pur si simplu lichidati de popor.
  • 0 (0 voturi)    
    oh yeah... (Joi, 5 martie 2015, 22:48)

    AlexRmF [utilizator]

    cum se face ca au apucat-o investigatiile si internarile inainte sa intre la inchisoare? daca e asa bolnava, de ce nu s-a tratat? asta e vrajeala romaneasca... "hai ca va internam de cateva ori sa dam impresia de boala, apoi va scoatem pe motive medicale si mila prostilor care cred ce le spunem". ai furat... platesti... toti sunt bolnavi de cate ceva daca e sa ne uitam atent si nu le publica televiziunile "strigatele disperate".


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri