Pe scurt: Gold FM se repozitioneaza cu agentia Propaganda. Creatia BCR - la CohnandJansen JWT

de C.I.     HotNews.ro
Marţi, 7 aprilie 2015, 18:34 Economie | Media & Publicitate

Agentia Propaganda s-a ocupat de repozitionarea brandului Gold FM pe piata radio bucuresteana, postul relansandu-se "ca o consecinta a nisei goale lasate de Radio Guerrilla". Iar agentia CohnandJansen JWT se ocupa, din martie, de serviciile de creatie pentru BCR.

  • Postul Gold FM se relanseaza cu ajutorul agentiei Propaganda. Radioul bucurestean se repozitioneaza "ca o consecinta a nisei goale, lasata de Radio Guerrilla", potrivit Ralucai Moianu, directorul de programe al postului, citata intr-un comunicat de presa. Gold FM "mizeaza pe talentul lui Mihai Dobrovolschi, (...) pe spontaneitatea colegei sale Gilda Comărzan și pe intuiția muzicală a playlist manager-ului Matei Oprina (...). Grila de programe conține atât emisiuni cu caracter științific, cât și quality entertainment cu realizatori cunoscuți", arata Moianu in comunicat. Repozitionarea a fost realizata de divizia de branding a agentiei Propaganda, Propaganda Brand New, care a incercat sa dea "o noua semnificatie aurului, raportandu-ne la ascultatori (...) oameni care, in loc de Celine Dione voiau sa asculte Radiohead". Noua identitate Gold vor fi promovata printr-o campanie de comunicare TV, radio, in presa, outdoor si online.
  • Agentia CohnandJansen JWT, care detinea contul de comunicare BTL al BCR, a castigat in urma unei licitatii de la inceputul anului contul pentru serviciile de creatie publicitara pentru aceasta banca, potrivit unui comunicat de presa. Prima campanie este cea pentru creditul Divers BCR, conceptul fiind ca "o viata agitata devine o viata bogata". CohnandJansen se va ocupa acum de comunicarea ATL, BTL si online a bancii, iar Andrei Cohn, managing partner si creative director al agentiei, spune ca "beneficiem si de un moment in care BCR continua upgrade-ul in comunicarea cu consumatorii".


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

852 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri