"Cade primul ministru, cade guvernul, cad toate alea, dar noi tot cu Ciuvica, Ciutacu, Striblea, Rares Bogdan, astia-s eterni"- Andrei Plesu, citat de presa constanteana

de Red. Stiri     HotNews.ro
Joi, 19 noiembrie 2015, 13:10 Economie | Media & Publicitate

Andrei Plesu la ICR
Foto: Facebook
"Ceva gazetari nu schimbam?" s-a intrebat Andrei Plesu, miercuri, intr-o conferinta organizata la Constanta, unde a primit titlul de Doctor Honoris Causa al Universitatii "Ovidius", scrie Constantanoastra.ro. Site-ul il citeaza, intre altele, pe Plesu argumentand ca nu doar clasa politica trebuie schimbata, ci si presa: "Cade primul ministru, cade guvernul, cad toate alea, dar noi tot cu Ciuvica, Ciutacu, Striblea, Rares Bogdan, astia-s eterni".

Andrei Plesu, citat de Constantanoastra.ro:
  • Nu cred ca se poate numai prin hazard. Eu nici nu cred ca exista hazard. Dar e nevoie de mai mult decat se face. Pe mine m-a intristat ce am vazut. S-a facut un guvern nou. N-are nicio garantie ca va fi guvernul ideal. De altfel, are la dispozitie maximum un an. Nu va putea face mare lucru, ca sa ne-ntelegem. Pe de alta parte, energia pe care am vazut-o in presa, de a da de pamant cu unul sau cu altul din aceia (n.r. noii ministri) mi s-a parut una dintre piedicile care ne tin pe noi in loc."
  • "Am avut, in 25 de ani, unii ministri inadmisibili. Ideea ca ei au ajuns ministri, c-au stat cate doi, trei ani in post, ca n-au facut nimic, ba dimpotriva ... Pana la urma, lumea i-a acceptat. Au aparut acum unii de care nu stim mare lucru. Domnule, e o punere la punct... Cristoiu se intreaba cine-i Vlad Alexandrescu. Dar cine-i Cristoiu?"
  • "Am spus asa, sa ma iertati, dar ceva gazetari nu schimbam? Cade primul ministru, cade guvernul, cad toate alea, dar noi tot cu Ciuvica, Ciutacu, Striblea, Rares Bogdan, astia-s eterni. Sorin Rosca Stanescu a iesit din puscarie direct la televizor si ne explica, seara de seara, ce-i cu dreptatea. Nu-i vorba doar de ziaristi. L-am intrebat si pe Razvan Theodorescu: domnule, ce cauti cu toti golanii la televizor, seara de seara acolo? Nu ti-e jena sa apari cot la cot cu Codrin Stefanescu, care-i un caraghios si un obraznic de mana a treia?".


Mai mult - pe Constantanoastra.ro



Citeste mai multe despre   









40509 vizualizari
  • +46 (52 voturi)    
    :) Cam asa este (Joi, 19 noiembrie 2015, 13:15)

    UnOarecare [utilizator]

    Tinand cont de ce putere ar putea avea presa intr-o societate democratica.
    Problema sunt facturile la utilitati si hrana copiilor banuiesc.
    • -2 (10 voturi)    
      nici societatea civila nu s-a schimbat (Vineri, 20 noiembrie 2015, 1:12)

      robotel corporatel [utilizator] i-a raspuns lui UnOarecare

      sau mi se pare mie?
    • -7 (11 voturi)    
      Tot cu intelectualii lui Basescu... (Vineri, 20 noiembrie 2015, 10:30)

      sensei [anonim] i-a raspuns lui UnOarecare

      E usor a scrie versuri cand nimic nu ai a spune...
      • 0 (0 voturi)    
        Gresit ! Stai jos! (Luni, 23 noiembrie 2015, 10:24)

        math_2 [utilizator] i-a raspuns lui sensei

        Adrian Paunescu nu era nici intelectual nici sustinator "tiranului". "Intelectualii lui Basescu" sunt o marota a Antenei 3. Trebuie sa va uitati in continuu ca sa va mentineti creierele incalzite (adica in forma maxima) pentru a vota, din nou cu mare talent si intelepciune la anul.
  • +65 (79 voturi)    
    Foarte tare ! (Joi, 19 noiembrie 2015, 13:33)

    math_2 [utilizator]

    Jos palaria dle Plesu ! Veti fi supus acum unei noi campanii de desfiintare. L-ati atacat pe Codrin Stefanescu unul dintre cei mai educati tineri ai PSD. "Tancul"... mai tineti minte ? Cred ca era mai potrivit <Camionu'> pare la fel de inteligent si de frumos.
    • -51 (75 voturi)    
      Plesu & Liiceanu (Joi, 19 noiembrie 2015, 14:31)

      john70 [utilizator] i-a raspuns lui math_2

      Intr-adevar, presa are si ea partea ei de vina in toata situatia mizerabila a tzarii din ultimii 25 de ani.
      Insa ma intreb si eu: Domnii Plesu si Liiceanu, care de 25 de ani dau sfaturi si in gura carora se uita lumea, nu au ei nici o vina? Ca sfaturile lor nu s-au dovedit prea bune, dat fiind ca tot acolo suntem. Poate ca si ei ar trebui schimbati, nu?
      • +42 (54 voturi)    
        sigur (Joi, 19 noiembrie 2015, 14:51)

        hopshio [utilizator] i-a raspuns lui john70

        Doar pentru tine ar trebui schimbati cu marii oameni de cultura Guta, Salam si alti carnati.
        • +28 (38 voturi)    
          bis..TOUCHEEEE (Joi, 19 noiembrie 2015, 14:56)

          un domn [utilizator] i-a raspuns lui hopshio

          CHAPEAU !!!
      • +45 (51 voturi)    
        Păi lumea cam e formată (Joi, 19 noiembrie 2015, 15:22)

        Leul in iarna [utilizator] i-a raspuns lui john70

        în marea ei majoritate din cei ca dumneavoastră care nu v-ați uitat în gura domnilor Pleșu și Liiceanu, dar ați votat mereu și de aceea suntem acolo unde suntem, ca să vă citez. Că dacă lumea asta chiar ar fi ținut cont de ei, ar fi dat dovadă de mult mai multă istețime și bun simț.
        • -16 (18 voturi)    
          hehehe (Joi, 19 noiembrie 2015, 20:57)

          john70 [utilizator] i-a raspuns lui Leul in iarna

          Daca nu ma insel, Dnii Plesu si Liiceanu le-au spus romanilor sa-l voteze pe Iliescu in 2000, ca le tremura chilotii ca iesea Vadim. Cata naivitate!!! Marii intelectuali geniali nu si-au dat seama ca a fost un aranjament ordinar intre Nea Ilici si tribun.
      • +8 (8 voturi)    
        john70 (Vineri, 20 noiembrie 2015, 5:35)

        vizirul [utilizator] i-a raspuns lui john70

        ai un tupeu demn de Codrin Stefanescu!!!!!!!
    • -4 (6 voturi)    
      tot raul spre bine (Joi, 19 noiembrie 2015, 22:18)

      anaerobik [anonim] i-a raspuns lui math_2

      Desfiintarea mai suge din circumferinta toracica.
  • +46 (54 voturi)    
    Excelent descrisă strategia! (Joi, 19 noiembrie 2015, 13:34)

    comentatordiletant [utilizator]

    Hidra își permite să piardă câteva capete, doar pentru fiecare cap căzut îi cresc trei în loc.
    Dar nu-și poate permite să-și piardă sursa de hrană, generatorul de dejecții prin care milioane de creduli sunt îndoctrinați, convinși că dețin adevărul suprem și cadorisiți cu opțiuni electorale pentru cel puțin un deceniu de aici înainte.
  • +39 (47 voturi)    
    Superb! (Joi, 19 noiembrie 2015, 13:41)

    corado [anonim]

    Inseamna ca "băieţi deştepţi" din presa, sunt eterni. DNA poate si trebuie sa gaseasca sursele de finantare .Acolo se afla secretul.
    • +15 (25 voturi)    
      zi de zi Sponsorii se Spovedesc la DNA (Joi, 19 noiembrie 2015, 13:53)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui corado

      implicit vuvuzela Latrinare - aici include raitaru teve,labeunu teve si maria sa Latrina 3 - vor avea un Finito La Comedia ..cu Onoare !
      • -1 (7 voturi)    
        despre Plesu (Vineri, 20 noiembrie 2015, 1:34)

        boc [anonim] i-a raspuns lui un domn

        după cum te exprimi, eşti de proastă calitate
  • +22 (28 voturi)    
    restul discursului (Joi, 19 noiembrie 2015, 13:41)

    mirce [anonim]

    Am citit si ieri cateva cuvinte de spirit spuse la Constanta. Nu exista pe undeva toata inregistrarea?
  • +31 (39 voturi)    
    Asa e (Joi, 19 noiembrie 2015, 13:59)

    Cristi [anonim]

    Sunt de acord cu Dl Plesu . Toti au cazut , numai latraii de serviciu ai serviciilor nu cad .
  • -42 (60 voturi)    
    da, noi tot cu... (Joi, 19 noiembrie 2015, 14:08)

    demaGOGU [anonim]

    ...Pleshu - cu adevarurile lui care nu folosesc la nimeni - si Liicheanu ramanem.
    • +24 (36 voturi)    
      Serios? (Joi, 19 noiembrie 2015, 14:30)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      Oi fí tu ala cultu' si priceputu', doar ca nimeni inafara de tine nu stie asta...
    • +27 (37 voturi)    
      Traiasca Gadea, Ciuvica, Bogdan Teodorescu ! (Joi, 19 noiembrie 2015, 14:35)

      math_2 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      De al ei ne vine lumina. De la ei ni se incalzeste creierul (sau neuronul mai exact). Ei reprezinta intelectualii, elita neamului. deci sa ne lase in pace acesti scriitori si filozofi, sa puna mana sa munceasca alaturi de popor si de PSD.
    • +16 (26 voturi)    
      Adica... (Joi, 19 noiembrie 2015, 14:38)

      AK-47 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      ...tu-l preferi pe ciuvica (pe care nu-l recomanda absolut nimic) in locul lui Plesu (un intelectual)?
      • +20 (22 voturi)    
        Pe ciuvica (Joi, 19 noiembrie 2015, 18:09)

        georgegeorgescu [utilizator] i-a raspuns lui AK-47

        l-a recomandat insusi mircea badea. Ce vrei mai mult?
    • +8 (20 voturi)    
      voi nu ramaneti cu nimic (Joi, 19 noiembrie 2015, 16:16)

      bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      "care nu folosesc la nimeni"...
      la nivelul gramatical pe care-l etalezi, nu are cum sa-ti ceara cineva sa pricepi ce zice Plesu sau Liiceanu. Ca sa nu mai spun ca Plesu are cite un articol in ziar odata la citeva zile, nu e seara de seara la tv cite 4 ore, precum stapinii tai.
      • -12 (12 voturi)    
        Pai nici (Joi, 19 noiembrie 2015, 21:59)

        mopsu [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

        tu ,care te exprimi ca-n Ferentari,nu cred ca intelegi ce spune o somitate ca dl Plesu ... ( Apropo de he he he , la oi )
        • -1 (1 vot)    
          hehe (Duminică, 22 noiembrie 2015, 21:11)

          bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui mopsu

          Cit pricep eu din ce zice Plesu sau Liiceanu e oricum cevva subiectiv, dar la tine nivelul gramatical e setat clar, obiectiv, de "care nu folosesc la nimeni".
          • +1 (1 vot)    
            Treci urgent (Duminică, 22 noiembrie 2015, 23:01)

            mopsu [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

            pe la scoala, poate mai inveti ceva gramatica, dupa cum critici pe altii esti tu setat in anul de gratie 1477...
            • -1 (1 vot)    
              ete mopsulica (Marţi, 24 noiembrie 2015, 15:17)

              bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui mopsu

              Aici:
              http://www.avocatnet.ro/content/articles/id_39123/Nu-mai-spune-nimic-la-nimeni-Este-gresit.html
              si aici:
              http://actualmm.ro/supravietuirea-limbii-romane-nu-mai-spune-nimic-la-nimeni-este-gresit-2/

              explicat pe intelesul tuturor, fara notiuni gramaticale prea complicate; poate te mai luminezi si tu nitel.

              Pe scurt: "care nu folosesc LA NIMENI" e gresit. Corect e "care nu folosesc NIMANUI".

              Cu ocazia asta ti-ai etalat si tu nivelul de cunoastere a gramaticii limbii romane. Stii vorba aia, daca taceai puteai fi banuit de prostie; vorbind, ai inaturat orice dubiu
              • 0 (0 voturi)    
                Nici macar (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 10:30)

                mopsu [utilizator] i-a raspuns lui bogdan1477

                nu am citit raspunsul tau catre dema GOGU, eu sunt contra ta pentru nesimtirea de care dai dovada,iar disertatia pe care te-ai chinuit s-o scrii pe HotNews este total aiurea . Ai grija , atunci cand , in loc sa-ti exprimi punctul de vedere, stropesti cu invective pe cei care scriu decent. Oricum , sa-ti fie rusine , asta daca ai obraz...
                • 0 (0 voturi)    
                  hehe (Miercuri, 25 noiembrie 2015, 14:36)

                  bogdan1477 [utilizator] i-a raspuns lui mopsu

                  Deci tu esti din aia care comenteaza fara sa citeasca?

                  Daca aveai minime cunostinte despre gramatica nu ma trimiteai la scoala fix ca raspuns la comentariul meu despre greseli gramaticale.
                  Zezi tu, cu fiecare incercare din asta de a gasi scuze pentru propriile greseli, te afunzi tot mai mult in ridicol
    • +12 (16 voturi)    
      Pai cum ramai cu Plesu? (Joi, 19 noiembrie 2015, 17:26)

      v_sile [anonim] i-a raspuns lui demaGOGU

      Ca nu discutam de Ciuvica, Ciutacu sau Cristoiu, care sunt pretutindeni si peste tot. Il poti ignora usor.

      Omul mai scrie doar o data pe saptamana in Dilema Veche. Si ceva imi spune ca nu sunteti chiar cititor de Dilema Veche.

      Omul e preluat de diverse site-uri online pentru ca e pur si simplu savuros si e preluat, nu pentru ca e lipit de sticla tv-ului pe dinauntru.
    • +8 (14 voturi)    
      Da, tot cu ei (Joi, 19 noiembrie 2015, 17:57)

      Clerval [utilizator] i-a raspuns lui demaGOGU

      .De-ar fi să rămână doar NEC, Dilema și Humanitas și tot este suficient. De asemenea nu uitați că tot Pleșu l-a numit Pe H. Bernea la MȚR. Apropo de MȚR, ce păcat că s-a ales praful de ICR...
  • +30 (38 voturi)    
    Rusinea lui Razvan Theodorescu (Joi, 19 noiembrie 2015, 14:15)

    Dan Petre [anonim]

    Ma indoiesc ca are vreo urma de rusine acest individ fara niciun scrupul, care a jucat un rol atat de nefast in manipularile TVR din anii '90 (a se vedea si declaratia sa ca in iunie '90, studentii au vrut sa-l arunce de la et. 11!)
  • +23 (27 voturi)    
    Chapeau (Joi, 19 noiembrie 2015, 14:30)

    benicio [utilizator]

    Chiar ca are dreptate. Tot felul de nulitati au devenit asa niste guru ai presei romanesti, niste mari intelepti ai gazetelor, niste ghizi supremi in meandrele concretului. Nu l-as aseza pe Cristoiu chiar langa Codrin ala, dar nu e rau ca i-a zgaltait un pic piedestalul.
  • -16 (36 voturi)    
    releavanta (Joi, 19 noiembrie 2015, 14:30)

    gigel [anonim]

    indiferent daca isi scot sau nu banii din piata (asa cum se lauda), sunt cu siguranta relevanti - mesajul lor prinde la public, e eficient - d'aia sunt mentinuti
    alternativa este sa educati publicul; daca considerati ca asta nu e problema voastra, atunci nu va mirati/ nu intoarceti capul scarbiti - va meritati soarta (daca te astetpi sa scuipi in scarba cuvinte catre unu si esti uimit cand ala face tot ce poate ca sa iti puan bete in roate, atunci poate ca nu el e prostul)
    nu exista "democratie doar pentru elite" - nu asa functioneaza, ca va place sau nu, este total irelevant
    • +5 (11 voturi)    
      Ba nu, sunt mentinuti pentru ca (Joi, 19 noiembrie 2015, 19:19)

      midufi [utilizator] i-a raspuns lui gigel

      latra la comanda, nu pentru ca au succes la public.
      Pe stapanii lor nu-i intereseaza decat sa polueze cu laturi la comanda, sa-i auda cat mai multa lume, atat.
      • +1 (1 vot)    
        latrat la comanda (Vineri, 20 noiembrie 2015, 11:34)

        gigel [anonim] i-a raspuns lui midufi

        latratul la comanda nu e un scop in sine - degeaba bombardezi populatia globului cu vorbe daca la sfarsitul zilei nu castigi nimic - parerea mea este ca produc voturile alea pe care le uraste din rarunchi populatia p'aci ("ale needucatilor/retarzilor/taranilor/preaputininteletualilor/etc") - finantatorii pot fi acuzati de multe lucruri, dar nu de faptul ca nu tin la banii lor - daca numitii apar in continuare inseaman ca produc bani (si nu cerd ca ii produc din publicitate >:))) )
  • +19 (27 voturi)    
    comentatori (Joi, 19 noiembrie 2015, 14:30)

    petru [anonim]

    are dreptate plesu,ne-amm cam saturat de alde Ciuvica,Ciutacu,Badea,Gadea,cheliosu de la B1,la pensie cuei ,sa vina oameni noi,impartiali
    • +15 (17 voturi)    
      Are dreptate, dar (Joi, 19 noiembrie 2015, 15:41)

      Ord [utilizator] i-a raspuns lui petru

      cine sa-i inlocuiasca ca nu lucreaza la tvr. Sunt prezenti pe la televiziuni particulare ca agitatori (invitati speciali) si atat timp cat emisiunile unde participa au rating, doar telespectatorii pot sa-i elimine din telecomanda.
      Acesti "ciuvici" sunt prezeni la emisiuni si televiziuni care au scop precis si daca nu canta in struna cum trebuie, rand pe rand sunt eliminati acum depinde de ce aranjamente face seful cu zona politica ($$$).
    • +9 (11 voturi)    
      Avem alternative. (Joi, 19 noiembrie 2015, 22:46)

      ionv [utilizator] i-a raspuns lui petru

      1.putem alege alte canale ( culturale, de exemplu);
      2.putem scoate televizorul din priza si sa citim o carte;
      3.putem iesi la o plimbare.
      4.
      5.
      .
      .
  • +23 (27 voturi)    
    despre Cristoiu (Joi, 19 noiembrie 2015, 14:37)

    alexandra [anonim]

    Daca domnul "mare" ziarist - Cristoiu nu stie cine este Vlad Alexandrescu , de ce se mai lauda ca merge la biblioteca in fiecare zi? Se duce degeaba,degeaba, etc.
    • 0 (4 voturi)    
      Nu-i insa timpul trecut (Joi, 19 noiembrie 2015, 22:01)

      anaerobik [anonim] i-a raspuns lui alexandra

      Nici alti onorabili nu au auzit de dl Alexandrescu Vlad pina sa fie nominalizat in lista lui Ciolos. De celalalt Alexandrescu (Sorin) a auzit multa lume "buna".
  • +20 (24 voturi)    
    caraghios, (Joi, 19 noiembrie 2015, 14:42)

    mos ion roata [utilizator]

    si obraznic de mana a treia.Excelenta exacta si la obiect caracterizare.Este vorba de "ala chelu" care a fost evacuat din sala la procesul lui Nastase.
  • -23 (41 voturi)    
    Toata stima si mandria! (Joi, 19 noiembrie 2015, 14:55)

    Enescu [anonim]

    'traiti don' colonel Plesu. Cam tarziu ordinul. Prin 85-86 ma plimbam prin Romanica. Trecui si pe la Tetcani. Nu ca sa vad conditiile in care ai fost exilat matale, exelente de altfel, vazui locul, ci pentru Conacul Rosetti -Tescanu. Nu vrei sa ne lasi si sa mai faci o vizita pe la Tetcani, acolo unde ¨seviciile¨ au casa aia de odihna? Excelent locul de altfel. Chiar ne crezi prosti pe toti. Trebuia sa regurgitezi intelepciunea matale, ca si ¨telectual¨ ce te pretinzi, uneori nu pe degeaba, si in alte cazuri in care derapajul politic, social si moral o luase razna rau de tot. Asa intre doua chiftele si un kil de vin pute a ceapa cugetarea matale, de la chiftele, binenteles.
    Nu ca respectivii ar fi niste sfinti si niste repere de moralitate dar cand iti pute gura la cat ca...at ai mancat nu cred c-o mai poti sesiza pe-a altuia.
    • -1 (9 voturi)    
      filosoful Plesu (Joi, 19 noiembrie 2015, 22:08)

      anaerobik [anonim] i-a raspuns lui Enescu

      Voyons... sa deducem d-aici ca daca tacea "filosof" raminea?

      Adevarul e ca si pentru cei care s-au uitat atitia ani la antena3, postul a ajuns acum pe un palier al plictiselii: aceiasi oameni indruga aceleasi sentinte si profereaza aceleasi atacuri. Cam searbad peisajul. Apoifirul rosu al postului, adica antiBasescu si antibasismul, nu mai valoreaza nici cit o ceapa dege(ne)rata si parca atacurile la adresa sa nu mai au sens si lipici la telespectatori. Aproape cam la fel si cu whoodrea...
      Trebuie inventat ceva/cineva.
    • +2 (2 voturi)    
      Prin 85-86 (Vineri, 20 noiembrie 2015, 9:40)

      ta31 [utilizator] i-a raspuns lui Enescu

      Ne puteti spune ce grad aveati prin 85-86?
      Sau l-ati numit colonel pe domnul Plesu ca sa pricepem si noi cine erati in 85-86.
  • +16 (20 voturi)    
    Ciufulici (Joi, 19 noiembrie 2015, 15:24)

    Consonant [utilizator]

    Acum, cu Razvan Teodorescu, eu nu m-as asocia niciodata. Domnul Plesu ar trebui sa fie putin mai atent cu cine se insoteste. In dosarul mineriadei din iunie '90. Ciufulici ar trebui sa stea alaturi de Iliescu si Roman, fiindca TVR Libera a avut un rol foarte mare in reprimare.
  • -19 (27 voturi)    
    ghinion (Joi, 19 noiembrie 2015, 15:29)

    sculeru [utilizator]

    Asa e precum spuneți "... Ciuvica, Ciutacu, Striblea, Rares Bogdan, astia-s eterni" Mare GHINION aveți dumneavoastră filozofii oportuniști si "autentici" si mare NOROC pentru democrația Românească, asa cum e ea, cu cele bune in dezvoltare si cele rele in diminuare continua!
    • +9 (17 voturi)    
      numitii ciuvici si lista sunt EGAL (Joi, 19 noiembrie 2015, 16:32)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui sculeru

      cu suma Salamului si Gutzeului...DIXIT !
  • +15 (19 voturi)    
    ati uitat (Joi, 19 noiembrie 2015, 16:31)

    nico [anonim]

    sa il pomeniti pe Mircea Badea, eteeernnn!!
    • +3 (9 voturi)    
      asta e buna sa ii scrie (Joi, 19 noiembrie 2015, 18:28)

      un domn [utilizator] i-a raspuns lui nico

      la trecerea in eternitate..cand o Vrea Dumnezeu
  • +11 (15 voturi)    
    pai cum adica? (Joi, 19 noiembrie 2015, 16:55)

    Codruta N [utilizator]

    Cum adica "ce cauta Rrrhhhazvan Theodorrrhescu alaturi de golani"?
    Pai nu acolo e LOCUL lui? printre lichele?
    Nu este locul acestei moluste gretoase, pupincurist de marca al lui Nastase, Iliescu samd. prin latrine? >:

    Vai, vai, domnu' Plesu... de la ASA un teleintelectual fin ca Dvs... pai... se poate? >:)
  • -8 (20 voturi)    
    adânc (Joi, 19 noiembrie 2015, 17:22)

    Mazeta [utilizator]

    Propun ca la schimbarea guvernului să se schimbe și filosofii. De 2000 de ani tot despre Platon și Aristotel vorbim.
    • +2 (6 voturi)    
      dezvaluiti-ne secretul (Joi, 19 noiembrie 2015, 22:15)

      anaerobik [anonim] i-a raspuns lui Mazeta

      Dom'le (sau conita mea), mata cum faci de scrii comentariul cu acelasi numar de voturi negative din start? Mie mi se intimpla sa incasez si voturi pozitive, mai ales de la postaci putin introdusi in ale discursului subversiv (lucraza la norma, sireacii..). Vreau si eu sa fiu ca mata!!!
  • -7 (19 voturi)    
    Da' (Joi, 19 noiembrie 2015, 17:24)

    cu4clase [anonim]

    mai lasati-ne bre cu sensibilu' asta. E asisderea a trei metri cubi de "intelectualitate" slinoasa si ranceda slobozind numa "eclere al ingeri" pe bani. Nu e decat un tonomat, dar basist.
  • +6 (16 voturi)    
    Excelent! (Joi, 19 noiembrie 2015, 18:23)

    gogu [anonim]

    Bravo Andrei Plesu! Jos palaria!
    E incurajator sa vezi ca romanii se desteapta si realizeaza incet-incet care sunt problemele care le afecteaza viata de zi cu zi. Acum un an la impulsul diasporei faceau revolutie impotriva lui Ponta, acum cateva saptamani impotriva intregii clasei politice. Data viitoare va fi cu siguranta presa.
    Da, romanii se desteapta si nu vor mai inghiti multa vreme mizeria debitata de presa.
  • +10 (16 voturi)    
    Eternii mancatori. (Joi, 19 noiembrie 2015, 18:33)

    goe [anonim]

    De ce, va las pe voi sa va imaginati.
    Indivizi care isi fac veacul pe la televiziuni, tot timpul aceiasi, monopolizand micul ecran si debitand tot felul de imbecilitati. Se dau mari experti, analisti politici, experti in securitate cand ei sunt niste neica nimeni fara diploma in buzunar. Unii isi ascund incompetenta sub costum si cravata, vezi Rares Bogdan, altii injura pur si simplu ca birjarii tot ce le iese in cale, vezi Banciu.
    Pe cand o lege a presei?
    Pe cand o revolutie in presa romaneasca?
    Nu mai e mult si o sa iesim in strada sa cerem o noua presa asa cum am cerut o noua clasa politica mai zilele tracute.
  • +2 (14 voturi)    
    Interesant (Joi, 19 noiembrie 2015, 18:39)

    analystul [anonim]

    Ma surprinde in mod placut sa vad ca in marea majoritate opiniile exprimate aici converg catre a fi de acord cu Plesu.
    Si tot in mod placut ma surprinde sa constat ca, in comparatie cu alte articole, retardatii, desi exista - ca deh, padure fara uscaturi nu se poate - sunt totusi extrem de putini.
  • +7 (13 voturi)    
    Ba, sa ma ierti (Joi, 19 noiembrie 2015, 19:17)

    midufi [utilizator]

    n-ai inteles nimic.
    Nu poti compara un intelectual recunoscut cu unul ca mirciulica badea, care nu stie decat sa injure.
    Nu poti compara piatra cu elefantul
  • +3 (5 voturi)    
    razvan teodorescu (Joi, 19 noiembrie 2015, 21:12)

    rcampeanu [anonim]

    nu-mi vine sa cred ca mai aveti contacte cu RT, dupa parerea mea un vezi TVR revolutie
  • +7 (9 voturi)    
    Impartaseste-l tu pe Gutza sau Salam (Joi, 19 noiembrie 2015, 21:34)

    Locke Lamora [utilizator]

    .
  • +2 (14 voturi)    
    de ce nu credeti in: "cine zice ala e"? (Joi, 19 noiembrie 2015, 21:59)

    anaerobik [anonim]

    Da, ma maestre, de ce sa nu schimbam si nitscaiva guru ai opiniei publice si ai establishmentului civico-academic? Poate ca tinerii astia frumosi, fessebuci-sti, oleaca agramati s-or fi saturat de Liiceanu, Plesu, Cornea, Mungiu-Pippidi, Ionita, Cartarascu, Dinescu, Pirvulescu, Cristoiu, Patapievici, Tanase, Tatoiu si toata trena de cliquarzi pe care onorabilii o tirasc dupa sine.

    Vrem singe... proaspat... in toate instalatile, chiar si in alea defecte.
    • 0 (4 voturi)    
      Se pare (Vineri, 20 noiembrie 2015, 8:39)

      tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui anaerobik

      ca dvs. reprezentati sangele proaspat pe Hotnews, in materie de postaci anti- , gen mazeta, demagogu, Gigi Kent... O sa va fie greu sa ii ajungeti la minusuri, daca nu va straduiti oleaca.
  • 0 (14 voturi)    
    Gandire comunista de dreapta (Joi, 19 noiembrie 2015, 22:57)

    Bozo [anonim]

    Dl Plesu e un intelectual declarat 'de dreapta' dar gandeste comunist.

    Ziaristi lucreaza la companii private si drept urmare sunt schimbati daca nu fac audienta. Altfel poate primesc si prima daca atrag audienta precum cei infierati cu manie proletara de dl Plesu.
    Daca ne dreanjeaza numitii ziaristi, atunci intelectualii 'de dreapta' ar trebui sa lupte ca sa schimbe mentalitatile celor ce acum casca gura la sus numitii ziaristi. O misiune dificila cata vreme cam peste tot in lume tabloidele iau caimacul din media.
    Daca dl Plesu inca nu este convins de ceea ce spun mai sus, atunci sa compare tirajele Libertatea si Can-can cu tirajul Dilema veche.
    • +3 (5 voturi)    
      Cre'ca dvs. ganditi comunist (Vineri, 20 noiembrie 2015, 8:46)

      tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui Bozo

      Domnul Plesu nu "lupta ca sa schimbe mentalitati", el scrie pur si simplu ce crede si cum vede lucrurile. Cu luptatu' si educatia maselor se ocupau activistii de partid.
      • -1 (1 vot)    
        si lupta si lupta, si dai si dai... (Vineri, 20 noiembrie 2015, 15:30)

        bozo [anonim] i-a raspuns lui tanar_pensionar

        Dl Plesu nu lupta ci postuleaza in mod comunist.
        Ceea ce doreste dansul e cenzura celor care spun altceva decat doreste dansul.
        Indiferent de faptul ca numitii spun multe prostii, nu cred ca schimbarea lor pe motiv de 'schimbare de mentalitati' ar fi o miscare democratica.
        Nu de alta, dar daca s-ar intampla asa ceva ati fi surprins mai apoi sa vedeti cum toata presa transmite o singura opinie, respectiv cea care e conforma cu mentalitatile creionate de dl Plesu.
        Iar asta ar fi intr-adevar comunism.

        Daca vrem sa schimbam mentalitati, ttrebuie sa incepem de la educatie si de la restaurarea unor criterii valorice in societate care sa dea valoare muncii oneste de orice natura.
        Elitismul promovat de dl Plesu nu este nici el stimulativ pentru societate pentru ca dispretuieste total patura de jos. Or o societate democratica evolueaza atunci cand membrii ei onesti se respecta intre ei indiferent de munca si nivelul de cunoastere.

        Daca dl Plesu ar vrea sa schimbe mentalitati in acest mod practic atunci as fi de acord cu dansul. Altfel nu pot sa fiu un yes-man din hipstereala, ca da bine sa spun 'chapeau' la orice prostie spusa de o vedeta intelectuala a zilei.

        cam asa inteleg eu democratia si numai asa vom scapa peste ceva vreme de ciuvici si gazi dar si de elitisti satistiti. Ambele categorii trag societatea romaneasca in jos in egala masura, chiar daca au metode si pareri diametral opuse.
  • +4 (6 voturi)    
    Va invidiez domnule Plesu. (Vineri, 20 noiembrie 2015, 7:05)

    Ioan B. [anonim]

    Va invidiez domnule Plesu. Sincer, va invidiez. Stiti dece? Pentru exprimarea usoara si .....atat. Eu sunt convins ca stiti ca "eternii" pe care i-ati nominalizat la Constanta sunt sustinuti de Marele Public care are permanent "arma" (e vorba de telecomanda) in mana, ca sa-i indeparteze. Oare dece n-o face? E vorba de acelasi Mare Public care a scos de pe grila de programe a TVR 1 a "frumoasei" emisiuni "50 de minute cu Plesu si Liiceanu". Deocamdata, atat.
    • +2 (4 voturi)    
      Marele Public (Vineri, 20 noiembrie 2015, 8:58)

      tanar_pensionar [utilizator] i-a raspuns lui Ioan B.

      cu arma lui telecomanda ar scoate rapid din grila si o emisiune cu Sadoveanu in dialog cu Arghezi ( daca acestia ar invia). Sau una cu Nichita Stanescu. Dar ar urmari cu pasiune Acces Direct.
      • +2 (6 voturi)    
        acum si tu (Vineri, 20 noiembrie 2015, 10:39)

        freestyle [utilizator] i-a raspuns lui tanar_pensionar

        si ce sa-mi povesteasca Sadoveanu? despre Mitrea Cocor? sau sa explice savant "arta parvenirii"? pe Arghezi sau Nichita i-as asculta cu interes. iar despre domnul Plesu, ce sa zic, un "Ceahlau" mai mititel.
  • 0 (6 voturi)    
    o fi corect ? (Vineri, 20 noiembrie 2015, 9:09)

    Adi59 [anonim]

    Poate este corect (poate nu ) dar etic sigur nu e ca un om de presa sa propuna eliminarea celorlalti. E ca si cum un cofetar ar cere inchiderea cofetariilor care au altfel de prajuturii decat ale sale. Lasati consumatorul sa decida, chiar daca-l desconsiderati!
    • +3 (3 voturi)    
      Să decidă (Vineri, 20 noiembrie 2015, 10:44)

      comentatordiletant [utilizator] i-a raspuns lui Adi59

      pe principiul „Crede și nu cerceta” - majoritatea consumatorilor la care vă referiți înghit pe nemestecate părerile digerate de alții, mereu aceiași, fără a analiza faptele de la care au pornit acele concluzii. Iar bălăcăritul celor care au alte opinii, ca și al celor care au tupeul să-i asculte, e ca un stigmat - aha, te uiți la ce zice trădătorul ăla - proscrierea-i gata... Asta da posibilitate de decizie a consumatorului!
      • +1 (1 vot)    
        pentru diletanti (Sâmbătă, 21 noiembrie 2015, 15:41)

        Adi59 [anonim] i-a raspuns lui comentatordiletant

        Aveti perfecta dreptate ca toate canalele media sun t aservite uneia dintre parti sau macar senzatiei cu orice pret, nu cred insa ca vre-unul dintre cei implicati direct in acest proces, este in masura sa se erijeze in "arbiter elegantirum", cerand suprimarea celeilalte. Miroase mai degraba a frica de concurenta decat ingrijorare reala pentru cititorul (spectatorul) cu inteligenta modesta, care este infectat sarlatanii adversi. Problema mea nu este in primul rand ce a zis, mai degraba pozitia din care s-a pronuntat.
  • +1 (1 vot)    
    cadere (Vineri, 20 noiembrie 2015, 15:03)

    htorh [anonim]

    ei, maestre, in Romania e nevoie de o cadere generalizata de sa fie facut tot una cu pamantul.. de acolo poate ne vom ridica cu totii un pic mai altfel...


Abonare la comentarii cu RSS





ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică