Grupul de comunicare GMP va coordona campania nationala pentru achizitia operei de arta Cumintenia Pamantului, de Brancusi

de R.M.     HotNews.ro
Joi, 21 aprilie 2016, 20:49 Economie | Media & Publicitate

Grupul de comunicare GMP, reprezentat de agentiile GMP Advertising, GMP PR si Webstyler, a castigat selectia pentru Campania nationala integrata de comunicare ce urmeaza a fi realizata in vederea achizitiei operei "Cumintenia Pamantului", anunta Ministerul Culturii.

Potrivit sursei citate, "o comisie alcatuita din reprezentanti ai Ministerului Culturii, cu asistenta din partea industriei de specialitate si IAA Romania, a analizat si a evaluat propunerile trimise de agentiile care s-au calificat in etapa a doua a procesului de selectie, dupa verificarea portofoliilor fiecarui participant".

Partea de creatie va fi asigurata de GMP Advertising, comunicarea digitala de Webstyler, partea de relatii publice de GMP PR si agentie media va fi Media Investment.

Intr-un comunicat, Ministerul Culturii "multumeste celor cinci  agentii participante la procesul de selectie si isi exprima gratitudinea atat pentru deschiderea manifestata pe parcursul procesului, cat si pentru disponibilitatea de a participa pro bono la efortul colectiv de a pastra o sculptura unicat a lui Brancusi in circuitul public al operelor de arta".












[P] Ultimele zile de inscrieri la conferinta RIUF YouForum

Conferinta YouForum are loc la Bucuresti, la Sala Palatului, in perioada 1-2 octombrie si propune elevilor si studentilor sesiuni de discutii, ateliere, seminarii si prezentari ale universitatilor din Romania si din strainatate care au drept scop informarea si orientarea tinerilor cu privire la viitoarele alegeri educationale.
1022 vizualizari
  • 0 (0 voturi)    
    si cat costa? (Joi, 21 aprilie 2016, 23:23)

    stefansb [utilizator]

    si cat costa serviciile agentiilor de publicitate? daca ne trezim ca e mai scump costul serviciilor agentiilor de publicitate, decat suma colectata in urma reclamelor (care oricum mai implica probabil si costuri de difuzare, ca doar televiziunile nu lucreaza degeaba).
    Sper sa nu ne trezim ca statul baga intr-o campanie de sensibilizare a publicului sa doneze, mai mult decat obtine din donatii.
  • 0 (0 voturi)    
    rectificare. (Joi, 21 aprilie 2016, 23:26)

    stefansb [utilizator]

    acum am vazut ca e "pro bono". ramane totusi intrebare cat costa campania, pt ca reclamele trebuie difuzate undeva, deci ceva costuri vor exista.
  • 0 (0 voturi)    
    costuri (Marţi, 23 august 2016, 1:20)

    schumi [utilizator]

    Probabil costa dublu cat Cumintenia Pamantului...ca treaba e cu niste comisioane de target :)


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri