CNA: Minorii nu vor mai putea aparea in reclamele pentru produse alimentare, prin noul Cod de reglementare in audiovizual

de V.M.     HotNews.ro
Miercuri, 14 septembrie 2016, 20:55 Economie | Media & Publicitate

Consiliul National al Audiovizualului (CNA) a votat, miercuri, intr-o sedinta suplimentara, mai multe propuneri de modificare a Codului de reglementare a continutului audiovizual, una dintre schimbari presupunand ca va fi interzisa aparitia minorilor in reclamele pentru produse alimentare.

"Cele doua mari modificari importante sunt urmatoarele: propunerea pe care am sustinut-o extrem de puternic, si anume interzicerea aparitiei minorilor in reclamele la produsele alimentare, propunere care a fost adoptata, si doua articole care clarifica statutul reclamelor la suplimentele alimentare, care sunt prezentate publicului ca posibile produse de tipul medicamentelor, care vindeca boli incurabile, de altfel. Prin modificare, reclamele la suplimentele alimentare nu vor mai putea induce in eroare publicul si nu vor mai putea fi prezentate ca avand efecte de tipul medicamentelor", a explicat pentru agentia de presa News.ro Valentin-Alexandru Jucan, membru CNA.

Prin modificarile propuse si votate pentru Codul de reglementare in audiovizual de membrii CNA, la mesajele de avertizare prevazute, precum cele referitoare la evitarea excesului de sare, zahar si grasimi si la recomandarea consumului zilnic de minimum doi litri de lichide, se adauga doua referitoare la faptul ca parintii trebuie sa petreaca cat mai mult timp alaturi de copii si la faptul ca este importanta alaptarea copiilor in primul an de viata.

"Cele mai multe articole vin sa clarifice niste aspecte care tin de informare corecta, dreptul la replica si protectia minorului, deci sunt clarificari care au ca scop intarirea acestor norme", a mai spus Valentin-Alexandru Jucan.

Codul de reglementare in audiovizual, cu modificarile propuse si prezentate de membrii CNA, va fi publicat pe site-ul Consiliului, dupa care va intra in dezbatere publica, timp de 30 de zile. Apoi, noile propuneri vor fi analizate, se va da votul final, iar noul Cod va intra in vigoare odata cu publicarea sa in Monitorul Oficial.


Citeste mai multe despre   











Material sustinut de Provident

​INTERVIU Stefan Liiceanu - trecerea de la carti la produse japoneze traditionale via piata financiara

Dupa 17 ani petrecuti in Japonia, timp in care a lucrat in domeniul financiar, Stefan Liiceanu a decis sa deschida in locul fostei Librarii Humanitas din Fundul Curtii, Takumi - un magazin in care sunt comercializate produse japoneze traditionale. In cadrul, proiectului "10 ani", Provident vrea sa arate cum se vede Romania ultimilor 10 ani, dar si Romania urmatorilor 10 ani, prin ochii unor tineri care au avut succes. "Cred ca cel mai important este sa faci ce iti place. Productivitatea se vede atunci cand faci ceva cu pasiune, nu cand faci ceva pentru ca trebuie."
537 vizualizari

Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version