Burtiera in emisiunea lui Dragos Patraru: Postul nu e post destul, daca nu e si fudul! / Plus: Ce aveti cu Digi 24, domnule Prelipceanu?

de Alina Neagu     HotNews.ro
Joi, 25 mai 2017, 9:01 Economie | Media & Publicitate

Dragos Patraru
Foto: Facebook/ Starea Natiei
Dragos Patraru i-a transmis un mesaj acid, in emisiunea "Starea natiei" de miercuri seara, redactorului sef al Digi 24, Cosmin Prelipceanu: "Chiar, ce aveti cu Digi 24, domnule Prelipceanu? Pentru ca mie mi se pare ca vreti sa va ascundeti propria incompetenta scotand compania in fata. Noi am facut un demers pozitiv pentru companie, iar dumneavoastra veniti si ii dati companiei in cap. Vreti sa ingropati aceasta companie? Vreti cumva sa afectati bursa?", potrivit Pagina de Media.ro.

De asemenea, Patraru a folosit, in emisiune, burtiera "Postul nu e post destul, daca nu e si fudul!"

Patraru a precizat ca a pastrat momentul dedicat lui Cosmin Prelipceanu pentru finalul emisiunii "pentru ca nu am vrut sa afectam calitatea cu prostii", dar l-a ironizat pe redactorul sef pe tot parcursul emisiunii "Starea Natiei".

Dragos Patraru in emisiunea Starea Natiei:


"Chiar, ce aveti cu Digi 24, domnule Prelipceanu? Pentru ca mie mi se pare ca vreti sa va ascundeti propria incompetenta scotand compania in fata. Noi am facut un demers pozitiv pentru companie, iar dumneavoastra veniti si ii dati companiei in cap. Vreti sa ingropati aceasta companie? Vreti cumva sa afectati bursa?

Domnule Prelipceanu, rezervati-va orice drept, la orice masa, dar nu am zis de acoperitii de la Digi 24. Ati sarit asa, foarte ciudat. Ma rod, daca aveti niste nume, dati-ni-le, noi le difuzam aici pentru ca la noi, cum ziceam, este libertate.

Dar e foarte interesant ce am derajat din ce am spus. Noi, domnule Prelipceanu, prin vocea maimutei, am zis ca Digi 24 nu a vorbit despre acest subiect. V-am spus si de ce e un subiect de interes public, si de ce ar trebui abordat. Mai ales cand faci gargara cu adevarul toata ziua. Serios, compania le-a spus actionarilor ce se intampla, cu punerea sub acuzare a administratorului Serghei Bulgac si le-a dat ragaz sa se retraga (eu am primit mail in acest sens) iar Digi 24 nu a dat nicio stire cu asta.

E simplu: am sanctionat un derapaj. Si stiti de ce am facut-o? Ca ne sta destul de bine cu contractul pe care il aveam aici, din care a trebut abia un an, din cei trei. Deci mai avem doi ani de stat aici. Facem cea mai mare audienta de la aceasta statie. Pentru asta am fost angajati si este un contract excelent pentru noi, incheiat cu o televiziune care niciodata, niciodata nu ne-a interzis vreun subiect.

Am dat materialul pentru telespectatorii nostri, aia multi care muta pe Digi 24 dupa ce iesiti dumneavoastra de pe post, domnule Prelipceanu.

N-am vrut sa fim partasi la prostia asta pe care ati facut-o! Atata tot!"
























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

24493 vizualizari

  • +1 (65 voturi)    
    Te poti umfla . . . (Joi, 25 mai 2017, 9:23)

    Vali Cel Batran [utilizator]

    . . . in pene cat vrei! Mie nu imi placi! Vad un mascarici care face tot felul de grimase, demne de un clovn amator, atunci cand din greseala dau peste dumneata! Il prefer pe Banciu care, chiar daca este un gargaragiu de marca, din cand in cand mai spune si cate ceva interesant si se pare ca este un om citit, nu gluma!
    • +9 (31 voturi)    
      Nu despre asta e vorba. (Joi, 25 mai 2017, 11:56)

      g01an [utilizator] i-a raspuns lui Vali Cel Batran

      Mie nici nu-mi place, nici nu-mi displace, nu-i gasesc emisiunea amuzanta si gata.

      Dar de data asta are dreptate.
      • 0 (24 voturi)    
        indiferent (Joi, 25 mai 2017, 12:08)

        nahir [utilizator] i-a raspuns lui g01an

        daca are sau nu are dreptate, totul seamana mai mult cu spalatul rufelor in public. asa ceva nu se face.
        apropo, unde-i lista?
      • 0 (0 voturi)    
        audienta (Duminică, 28 mai 2017, 8:51)

        ValentinBrojban [anonim] i-a raspuns lui g01an

        adevarul este ca drac_os este mort dupe audienta (vezi cum isi lauda contractul) si pentru asta zice orice. acoperitii pot fi, pe mine nu ma deranjeaza sa stau cu ei la masa, dar e un subiect la moda de mult timp si da audienta. se pare ca ragetul nu mai este suficient si a apelat la el. apropo daca are dreptate de ce nu i spui d-ta pe acoperiti?
  • +2 (68 voturi)    
    Bufon (Joi, 25 mai 2017, 9:24)

    Adriana_10 [utilizator]

    Un bufon Patraru asta. Dupa parerea mea, nu are ce cauta la Digi24. Eu urmaresc aproape exclusiv Digi24, pt. ca pe langa ProTV par cei mai impartiali, iar Prelipceanu imi place foarte mult, e tocmai invers, cand sunt emisiunile lui, ma uit mai cu atentie, nu cum zice Patraru ca lumea schimba cand apare Prelipceanu.
    In schimb, nu am putut sa ma uit pana la capat la nici o emisiune a lui Patraru asta, e insipid, inodor, incolor.
    In fine, treaba lor.
    • -3 (19 voturi)    
      Bufon (Joi, 25 mai 2017, 15:06)

      AdinaStan [anonim] i-a raspuns lui Adriana_10

      Normal ca schimba lumea postul pentru Patraru.
      Sunt cei care urmaresc Antenele si Romania TV si se muta pe Digi 24 doar pentru emisiunea lui penibila.
  • -3 (47 voturi)    
    Nu promovați dobitocii. (Joi, 25 mai 2017, 9:27)

    asavreau [utilizator]

    Aveți răbdare.Dragoș Pătraru are un moment de nebunie.Au mai fost la el.Cineva ia arătat niște euro și Dragoș a intrat în trepidații,dar nebăgat în seamă va băga coada între picioare și va vorbi de bine o anumită parte a mafiei politice.Acum vrea să fie vizibil distrugând credibilitatea DIGI,iar la următoarele proteste va transmite Antena3 și România tv,menționate chiar de Pătraru.B 1 și Realitatea sunt scoase și băgate la hazna.
  • -10 (38 voturi)    
    Jos palaria!!! (Joi, 25 mai 2017, 9:30)

    uncetateansimplu [utilizator]

    Dl. Prelipcean, cum va faceti zilnic pres in birou la Nea Beny?
    Hai, care nea Beny...:)
  • +18 (40 voturi)    
    iar cistigatorul se numeste.... (Joi, 25 mai 2017, 9:34)

    Walking_dead [utilizator]

    ...PSD
    Cind oamenii cu ceva materie cenusie la etaj se cearta intre ei si fac lucruri din instinct, fara sa se gindeasca la consecinte, comunistii sarbatoresc.
    Ma intristeaza, deoarece scinteia s-a stins tot atit de repede cum s-a aprins. USB apoi USR, colectiv, protestele de la inceputul anului nu au fost decit un foc de paie, peste care genele balcanice ale furtului si minciunii au biruit cu usurinta.
    Divide et impera.
    • -2 (18 voturi)    
      cat de naiv esti? (Joi, 25 mai 2017, 14:40)

      Tomis [utilizator] i-a raspuns lui Walking_dead

      Prelipceanu nu a fost niciodata altceva decat un suporter mascat al PSD. Poate nu mai tii minte alegerile din 2009, cand il sustinea pe Geoana (la fel ca si Hurezeanu).
  • +18 (54 voturi)    
    neplacut si nepotrivit (Joi, 25 mai 2017, 9:36)

    B.T. Alexandru [utilizator]

    Galceava supralicitata de d-l Dragos Patraru este inoportuna la un post de televiziune serios asa cum incearca sa fie Digi 24. Mergea la OTV. Chiar si emisiunea " Starea natiei" este pe langa specificul postului de televiziune. Poate face audienta ( si Bianca Dragusin face audienta ) dar nu se poate compara rublica D-lui Prelipceanu cu rublica d-lui Patraru pentru ca sunt din categorii diferite. Una este de specific Digi 24 si este realizata cu profesionalism , cealata este de bascalie si da o anumita culoare comerciala fara aport de calitate . Comparatia pe criterii de audienta este de prost gust. Lautarul de la un aveniment nu poate pretinde ca este eroul evenimentului chiar daca este ascultat si aplaudat. Cred ca in grila de programe a postului Digi 24 emisiunea :" Starea natiei" este mult prea lunga.
    • +5 (15 voturi)    
      intrebare (Joi, 25 mai 2017, 12:56)

      nellino [utilizator] i-a raspuns lui B.T. Alexandru

      rublica este o rubrica platita in ruble?
  • +11 (49 voturi)    
    Un borfas plantat de Sebastian Ghita! (Joi, 25 mai 2017, 9:37)

    Impotriva prostiei din tara [utilizator]

    Acest Patraru, ce se vrea justitiar, da in PSD fara lovituri nimicitoare, dar da in opozitie in asa fel incat fraierii sa zica "Toti sunt la fel!", sloganul atat de drag al borfasilor din PSD si ALDE. O mizerie de om, pus sa destabilizeze si sa murdareasca tot ce este vertical.
    • +6 (12 voturi)    
      partial iti pot da dreptate (Joi, 25 mai 2017, 15:47)

      paniri [utilizator] i-a raspuns lui Impotriva prostiei din tara

      Nu il stiu pe Patraru prea bine. Uneori, din secventele vazute pe net, are dreptate, alteori nu. Am sesizat insa in doua ocazii tendinta lui de a ii face pe toti sa para la fel - deci iti dau dreptate la partea cu "Toti sunt la fel!". Si am sesizat si eu ca sloganul asta este adoptat in (aproape) unanimitate de sustinatorii ALDE si PSD pe care ii cunosc. Din pacate acest slogan a plecat din est si s-a raspandit (ajutat de propaganda de la est) si in vest. Intelegeti voi care-i estul si care-i vestul.
      Pot intelege nevoia unui jurnalist de a fi echidistant, dar nu cred ca e ok sa privim toti oamenii in negru, in conditiile in care toti suntem de fapt noante de gri - unele mai deschise, altele mai inchise, dar in final nuante. Vrem, nu vrem, trebuie sa invatam sa distingem si nuante pt ca modul asta de a vedea lucrurile in alb/negru (si in final nimeni nu este alb curat) nu ne ajuta.
      • -1 (1 vot)    
        nuante si culoare (Duminică, 28 mai 2017, 9:00)

        ValentinBrojban [anonim] i-a raspuns lui paniri

        gri mai mult sau mai putin este mai mult sau mai putin strut. vine o vreme cand trebuie sa ai culoare si aici e clar ca patrarul (adica sfetrul de luna) este un golan de cartier muncitoresc.
  • +10 (40 voturi)    
    doar un episod cu miros greu (Joi, 25 mai 2017, 9:41)

    baronulmunchausen [utilizator]

    Atitudine tipica de Dambovita...prima data aruncam cu rahat, iar cand se solicita dovezi ( sau argumente), raspundem cu " ba pe-a matii"
    Media romaneasca e plina de pamfletologi care au adus mistocareala la rang de virtute.
    Toata Romania este un pamflet, de la parlamentari in costume pana la scuipatorii de seminte din strada.
  • +14 (46 voturi)    
    Deci, (Joi, 25 mai 2017, 9:42)

    adrian88000 [utilizator]

    es6te un razboi intre RCS-RDS si Intact. Nu stiu multe despre RCS-RDS , dar stiu ca Intact apartine uni hot, care a furat banii Securitatii imediat dupa revolutie si a ajuns astfel mare bandit.
    Deci in acest razboi , nu vad motivul pentru care Dragos Paslaru se pune de partea banditului.
    Poate este cumparat ?!
  • -1 (35 voturi)    
    Penibil (Joi, 25 mai 2017, 9:49)

    mitg [utilizator]

    Eu ma uitam la Digi24 ca pareau seriosi in comparatie cu restul, dar cu jenibilitati de astea, mai bine te uiti la Etno.
  • +17 (43 voturi)    
    E bine pana la un punct cu clamarea libertatii ! (Joi, 25 mai 2017, 10:14)

    Susufler0 [utilizator]

    Pătrărău sa nu uite cat de "liber" era cand avea "contract" cu
    Ghuitza TV. Mustea de libertate si taxa una doua "derapajele" postului. Care erau si rare de altfel !

    PS. Cu maimutele insa asa se intampla : degeaba le dai ciorchini babani de banane daca le tii in cusca. Ele o sa-si aduca aminte ca celalalt stapan le tinea SI in lesa si atunci o sa te scuipe pe tine pt ca le esti la indemana..
  • -4 (38 voturi)    
    cand Patraru facea bascalie de Dragnea, (Joi, 25 mai 2017, 10:24)

    king david hotel [utilizator]

    Johannis, Ponta etc. era amuzant, inteligent, savuros etc.

    Acum, brusc, e inodor, incolor, vulgar, lautar, necitit etc.

    Mai rariti postarile, ca prea seamana intre ele, baieti!
  • -3 (27 voturi)    
    ESTE CLAR (Joi, 25 mai 2017, 10:31)

    EmilNae [anonim]

    dragos patru este cu fascistii, hitleristii comunistii sluga lui voiculescu infiltrat de rusi in cel mai cinstit si obiectiv post tv.Si cind spun asta ma gindesc doar la demonstratia din ianuarie digi a mediatitizat-o doar in spiritul adevarului.A fost alaturi de rares bogdan singurele posturi tv care au spus adevarul in ce priveste numarul de participanti in piata victoriei adica 280 mii (rares) 300 mii digi adica la o sup de 32mii mp cam 9-10 persoane pe mp.Doar ei stiu cum au incaput ca spun numai adevarul.
    Si acum ce sa vezi infiltrarul lui putin vine si ii da in git. Afara cu el ca minte intr-un post care spune adevarul si asta o spun gindindu-ma la cei 300 mii.....
    • -4 (16 voturi)    
      Foarte clar amice.... (Joi, 25 mai 2017, 11:12)

      brightids [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

      ori esti sub acoperire ori gandesti prost. Digi spune adevarul despre ce si cine? a poate o fi mintind Bendei in conversatiile lipsa la dosar. RUSINE EMILE RUSINE!
    • +9 (25 voturi)    
      sa nu uitam de Hexifarma! (Joi, 25 mai 2017, 11:19)

      king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui EmilNae

      Digi a fost singurul care a difuzat informatiile si l-a sprijinit pe Tolo! Opinia publica a aflat adevarul despre sistemul medicat si apa chioara vanduta drept dezinfectant de la Digi!

      Nu? Isi mai aminteste cineva de asta?
      • +1 (15 voturi)    
        digi a tacut malc in cazul Hexifarma!! (Joi, 25 mai 2017, 14:34)

        king david hotel [utilizator] i-a raspuns lui king david hotel

        ha-ha---


        cei care mi-au dat plus la postarea anteriaora habar n-au, dar ei dau plus oricarei postari "pozitive" despre Digi!


        Mai rasfirat baieti!!
  • +4 (16 voturi)    
    Oare... (Joi, 25 mai 2017, 10:41)

    brightids [utilizator]

    cati acoperiti intra intr-o oala de ciorba? Adevarul e dincolo de voi stimati comentatoristi pupincuristi ai acestei "prese libere"!
  • -4 (16 voturi)    
    luati-va bai o camera si rezolvati problema (Joi, 25 mai 2017, 10:45)

    Razvan_M [utilizator]

    Asta este un moment foarte bun pentru management sa ii puna pe cei doi oameni fata in fata si sa ii forteze sa discute onest. Dar sarada cu jurnalistii "acoperiti" este o acuzatie grava si trebuie discutat in ce fel se face misto pe tema asta. Nu ajuns la cearta in interiorul DIGI.
  • 0 (18 voturi)    
    incredibil (Joi, 25 mai 2017, 11:48)

    ipsilon [utilizator]

    cati isi dau cu parerea despre PATRARU, dar ii schimonosesc numele in fel si chip ... asta arata ca il cunosc, intr-adevar, l-au urmarit si-acum isi pot da cu parerea pertinent ... :(
  • +2 (28 voturi)    
    patraru = cancan-izare (Joi, 25 mai 2017, 12:45)

    user.citizen [utilizator]

    Dl Patraru este clar din alt film, iar emisiunea sa nu face decat sa decredibilizeze un post serios si care se adreseaza celor care au simtul penibilului. I-ar sta bine cu un nas rosu de clown pentru ca produce un circ ieftin iar prezenta sa la Digi nu face decat sa can-can-izeze singurul post de stiri serios. Intervalul orar respectiv este singurul in care imi este jena sa urmaresc acest post...
    • +5 (15 voturi)    
      Corect! (Joi, 25 mai 2017, 14:56)

      vio7 [utilizator] i-a raspuns lui user.citizen

      Si a ajuns la fel de jegos precum Badea care se lauda cu audientele pantagruelice,fenomenale si cum Prelipceanu o are mai mica si el mai mare.Macar Badea avea loialitate fata de Latrina de unde mananca zoi...nu se compara cu alte emisiuni ale Latrinei3.
  • +3 (13 voturi)    
    . (Joi, 25 mai 2017, 14:10)

    Megies [anonim]

    Ce atitudine de clovn trist la nenea asta. Oamenii astia care se dau in stamba si-si creeaza destui fani incep sa se creada dumnezei, MB fiind exemplul cel mai elocvent. Nu are niciun sens dorinta lui ca DIGI sa raspunda circului pe care-l fac antenele cu un contra-circ. Dar poate ca in capul lui asa trebuie sa functioneze lumea: care circuieste mai bine e mai tare. Iar el e cel mai bun ca e circuitorul sef.
  • -2 (18 voturi)    
    Infiltrat de la Antene (Joi, 25 mai 2017, 14:21)

    Sani [utilizator]

    Cred ca intre trusturile de presa se practica razboiul de guerilla.

    Individul asta, Patraru, pute de la o posta a PSD-ist securist.

    Incearca, cum observa cineva, sa atenueze presiunea asupra PSD-ului, inoculand ideea ca toti sunt la fel, idee 'draga' interlopilor care formeaza acest partid.

    Nu fratilor, daca ceilalti sunt dalmatieni, voi, PSD-istii sunteti negri ca taciunele.

    Nu exista comparatie!
  • -2 (12 voturi)    
    Patraru e doar ... (Joi, 25 mai 2017, 15:40)

    cadian [utilizator]

    un martafoi precum cei de la a3 si rtv.
  • +5 (11 voturi)    
    Decență este necesara și cand ai dreptate (Joi, 25 mai 2017, 15:41)

    MG [utilizator]

    Decență este necesara și cand ai dreptate sau CREZI că ai dreptate.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică