MEDIA ȘI PUBLICITATE Marți, 27 Iunie 2017, 17:15 eMAG: Descrierea și recenziile la produs sunt foarte importante în procesul de cumpărare online Luminita Pirvu • HotNews.ro În 2017, procentul celor care se documentează înainte de a achiziționa în online un produs a crescut considerabil. 70% dintre românii care cumpăra se documentează folosind internetul, sustine Commercial Vicepresident eMAG, Stejara Pircan. De asemenea, descrierea produsului și recenziile cliențiilor sunt foarte importante în creșterea vânzărilor.shop online1Foto: HotnewsCiteste mai mult si comenteaza pe StartupCafe.ro
MOTIVARE Doctorița din Suceava condamnată cu suspendare după ce a luat mită de 280 de ori vrea ca denunțătorii ei să fie pedepsiți
VIDEO Cimitirul automobilelor electrice. Reportaj Spiegel despre aglomerări de mașini nevândute, parcate în secret, inclusiv ale Tesla
fanatik.ro: Crin Antonescu trăiește de opt ani fără salariu. Din toamnă, fostul șef al PNL ar putea încasa o pensie specială de 12.000 de lei
lovedeco.ro: O arhitectă și-a proiectat casa în funcție de cum pică lumina soarelui, la 36 kilometri de București
Cum se raportează studenți din România la protestele pro palestiniene din universitățile americane și britanice? - Între „Mi-e frică de violențe”...
„Cu cine ai prefera să te întâlnești în pădure: un urs sau un bărbat?”. Bizara întrebare a stârnit o dezbatere aprinsă și serioasă pe Internet
EXCLUSIV Misterul vizitei de la Depou: a intrat STB în campanie de partea PSD? Nicușor Dan îi acuză pe Firea și Ciolacu că se folosesc de...
panorama.ro: 5 cărți de care să te apuci în vacanța de Paște, care îți vor schimba perspectiva despre umanitate
totuldespremame.ro: „Am născut un copil nevăzător și cu retard. Apoi, am fost diagnosticată cu cancer”
„Ni s-a promis la începutul facultății că datele noastre sunt în siguranță”. Invitații la conferința AUR primite de zeci de studenți de la...