MEDIA ȘI PUBLICITATE Marți, 27 Iunie 2017, 17:15 eMAG: Descrierea și recenziile la produs sunt foarte importante în procesul de cumpărare online Luminita Pirvu • HotNews.ro În 2017, procentul celor care se documentează înainte de a achiziționa în online un produs a crescut considerabil. 70% dintre românii care cumpăra se documentează folosind internetul, sustine Commercial Vicepresident eMAG, Stejara Pircan. De asemenea, descrierea produsului și recenziile cliențiilor sunt foarte importante în creșterea vânzărilor.shop online1Foto: HotnewsCiteste mai mult si comenteaza pe StartupCafe.ro
Spitalul Universitar, rampa de lansare pentru Primăria Capitalei. Dacă managerul Cîrstoiu devine candidatul PSD-PNL, 5 din ultimele 9 alegeri...
fanatik.ro: CIA, cu ochii pe exploatările de aur ale României, încă din anii '70. Raport secret: "Cele mai mari zăcăminte din Europa"
lovedeco.ro: Before&after: au scăpat de linoleumul dintr-un apartament de bloc optzecist și au obținut un spațiu pastelat și futurist
„Eu m-am uitat concret pe volumele tranzacționate cu acțiunile Gabriel Resources…”. Ce a găsit un specialist în bursă în cazul Roșia Montană
Restaurantele din Grecia: Unde odinioară mâncai cu 30 de euro de persoană, acum mănânci cu 50. Iar în restaurantele „bune” masa de 50 de euro...
totuldespremame.ro: Obsesia liceului de top – experiența unei familii. „Totul pleacă de la teama părinților că vor muri și copiii nu vor fi...
Tudorel Toader pierde șefia Universității „Alexandru Ioan Cuza” din Iași. Liviu Maha este noul rector / Fostul ministru al Justiției: Am...
PSD și PNL s-au înțeles pe candidat comun la București / Cătălin Cîrstoiu, favoritul Coaliției pentru funcția de primar general