Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Vara creste traficul pe smartphone si tablete. Cum sa-ti faci publicitate in functie de asta

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Marţi, 18 iulie 2017, 13:25 Economie | Media & Publicitate

Cumparaturi prin smartphone
Foto: Dreamstime.com
Sezonalitatea in campaniile de marketing nu este limitata numai la promotii sau vanzari, ci se extinde si la dispozitivele pe care utilizatorii le folosesc pentru a cauta si cumpara produse online. De exemplu in lunile de vara activitatea pe smartphone si tableta creste cu pana la 30%. Daca folosesc instrumentele potrivite de retargetare, comerciantii pot reactiona rapid la comportamentul clientilor, in oricare etapa a procesului de cumparare.

Atunci cand stiu si cum interactioneaza consumatorii cu platforme specifice, pot planifica strategii de publicitate pe segmente diferite de utilizatori - vizitatori, potentiali clienti si cumparatori - si pot targeta prin mesaje mai precise si personalizate in timpul varfurilor de interes.

Citeste mai mult pe StartupCafe.ro























276 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version