Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Vara creste traficul pe smartphone si tablete. Cum sa-ti faci publicitate in functie de asta

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Marţi, 18 iulie 2017, 13:25 Economie | Media & Publicitate

Cumparaturi prin smartphone
Foto: Dreamstime.com
Sezonalitatea in campaniile de marketing nu este limitata numai la promotii sau vanzari, ci se extinde si la dispozitivele pe care utilizatorii le folosesc pentru a cauta si cumpara produse online. De exemplu in lunile de vara activitatea pe smartphone si tableta creste cu pana la 30%. Daca folosesc instrumentele potrivite de retargetare, comerciantii pot reactiona rapid la comportamentul clientilor, in oricare etapa a procesului de cumparare.

Atunci cand stiu si cum interactioneaza consumatorii cu platforme specifice, pot planifica strategii de publicitate pe segmente diferite de utilizatori - vizitatori, potentiali clienti si cumparatori - si pot targeta prin mesaje mai precise si personalizate in timpul varfurilor de interes.

Citeste mai mult pe StartupCafe.ro





















Intreb BT. Intalnire online: Credite pentru IMM-uri, in 2018. Doi specialisti raspund intrebarilor cititorilor, vineri, de la ora 12:00

Doi specialisti in credite pentru IMM de la Banca Transilvania raspund vineri, 15 decembrie 2017, de la ora 12.00 la intrebari puse de cititorii StartupCafe.ro si HotNews.ro, la o noua intalnire online "Intreb BT", pe tema creditelor pentru intreprinderi mici si mijlocii - IMM. Daniel Szekely si Marsela Petreus vor raspunde la intrebari pe teme precum planificarea creditarii, la inceputul unui nou an de business, tipuri de credite, in functie de nevoile afacerii, tipuri de garantii.
  • Pune intrebarile folosind formularul de comentarii de pe StartupCafe.ro

304 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri