Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Cat de relevante sunt brandurile si ce conteaza cu adevarat pentru consumatori

de Luminita Pirvu     HotNews.ro
Luni, 25 septembrie 2017, 17:00 Economie | Media & Publicitate

consumatori
Foto: pixabay.com
Consumatorii sunt interesati in special de mesaje utile si practice si de domenii precum sanatate sau economie, se informeaza in special de la televizor si de pe retelele sociale, arata rezultatele celui mai recent studiu in domeniu. Intr-un astfel de context, romanii asteapta de la branduri sa fie in primul rand de incredere si transparente.

Citeste mai mult pe StartupCafe.ro























​MASA ROTUNDA Ce fac si ce ar putea sa faca bancile pentru economie si companii? Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, in dialog cu cititorii  HotNews.ro, luni, de la ora 9:00

Am vazut saptamana trecuta ca Institutul de Statistica a anuntat o crestere economica record - insa analistii si economistii, ne anuntam ca de fapt lucrurile nu sunt chiar atat de roz. Este economia bine finantata in acest moment? Se fac investitii private? Dar publice? Cum pot ajuta bancile mai mult economia, statul si companiile private? La toate aceste intrebari vor raspune Horia Braun, economistul sef al BCR, alaturi de Florian Libocor (economistul sef al BRD-GSG) si de Andrei Radulescu (economist sef al BT) in cadrul mesei rotunde care va avea loc, luni, 20 noiembrie, incepand cu ora 9:00.

241 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică