Cifra de afaceri a grupului de agentii de comunicare si strategie de marketing thegroup a inregistrat, in anul 2007, o cifra de afaceri de aproape 52 de milioane de euro, potrivit unui anunt facut joi de grup, in cadrul unui eveniment ce a marcat trei ani de la infiintarea sa.

Potrivit bilanturilor de sfarsit de an, se arata intr-un comunicat de presa remis in acest sens, cifra de afaceri a grupului pentru 2007 a fost de 51.813.203 euro, cu 84% mai mare decat cea inregistrata in 2006.

Presedintele thegroup, Zoltan Szigeti, spune ca "noi n-am facut decat sa ne mentinem ritmul. Si in 2006 am crescut cu 80% fata de precedentul an." El precizeaza ca "40% din crestere are radacini organice, iar circa 60% din crestere se datoreaza clientilor nou adaugati in portofoliu".

Din totalul de aproape 52 de milioane de euro, operatiunile agentiilor de media din cadrul grupului au totalizat circa 41 de milioane de euro (cu 73% mai mult decat in 2006), iar iar activitatea de publicitate si PR a inregistrat un volum de circa 10,5 milioane de euro, in crestere cu 149% fata de anul precedent.

La trei ani de la infiintare, thegroup spune ca are 250 de angajati in cele 13 agentii ale sale: BrandsTalk, Media Investment, Touch Communications, House of Media, Postercom, Nicola Porter Novelli, My Media, The Media Partnership, New Media, BT Production, Q Research, Innovaty si Events&Production.