Leo Burnett are un nou Co-Creative Director in persoana lui Mihai Iliescu, acesta urmand sa conduca echipa de creatie a agentiei alaturi de Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda, potrivit unui comunicat al companiei. Schimbari de echipa au anuntat, in ultimele zile, si Proximity si Pleon Graffiti.

Potrivit Leo Burnett, Mihai Iliescu va gestiona, alaturi de echipa sa, conturi importante precum cel al Philip Morris si, concomitent, va coordona pentru Starcom Direct creatia directa si integrata. Iliescu vine la Leo Burnett dupa ce a lucrat la Graffiti BBDO si apoi la Proximity.

Proximity, parte a BBDO Romania, a anuntat, la randul sau, la sfarsitul saptamanii trecute imbogatirea echipei sale cu trei seniori: Vlad Martis - copywriter, Claudia Plesa - Account Manager si Cristina Cranga - Senior Account Executive. Agentia a anuntat, concomitent, o noua echipa de coordonare pentru departamentul de creatie, formata din directorii de creatie Calin Ionescu (pana acum Interactive Creative Manager) si Cristina Ciuca (pana acum Senior Art Director).

In aceeasi tabara, Pleon Graffiti, divizia de PR a grupului anuntase preluarea postului de PR Director de catre Mircea Tomescu, Account Director al Graffiti BBDO din 2006.