Televiziunea va continua sa sufoce presa scrisa in urmatorii ani, iar costurile mari "ii vor forta pe multi sa se gandeasca sa vanda sau sa asocieze, chiar si pe unii pe care azi ii consideram intangibili", afirma Razvan Corneteanu, director general Adevarul Holding, intr-un interviu publicat vineri de Business Standard. Corneteanu crede ca Internetul va creste masiv, dar isi exprima neincrederea in oportunitatile acestui mediu, pe care il considera "o nisa".

Corneteanu afirma, cu toate acestea, in interviul citat ca Adevarul Holding intentioneaza sa-si sporeasca numarul de angajati in online de la "30 si ceva" in prezent la o suta. "Am inceput demult sa lucram la aceasta divizie, pentru ca srategia grupului e realizata de mult timp, numai ca noi nu vorbim cum fac altii", spune el pentru Business Standard.

El crede ca Internetul nu ofera posibilitatea unui profit prea mare si ca acest mediu "inca multi ani de-acum incolo va fi un exercitiu de tractare".

Potrivit lui Corneteanu, "viata presei va fi extrem de dificila, multe produse vor pierde bani, astfel ca in urmatorii trei ani va fi ca la maraton (...) Bugetele de publicitate nu vor creste spectaculos in urmatorii ani". El lauda insa strategia Adevarul Holding, pe care o prezinta drept o strategie pe termen mediu si lung.

Directorul general al Adevarul Holding spune ca aceasta companie, "aflata in perioada investitiilor, nu se gandeste la profit". Se gandeste, in schimb, sa se dezvolte in zona infrastructurii, in cea a zonelor, revistelor ("unele chiar de nisa"), a tipografiilor, in radio-tv, carte si internet. Corneteanu spune ca Adevarul are resursele necesare sa faca toate aceste investitii.

Citeste interviul integral in Business Standard