Bogdan Lobont, Razvan Lucescu si Dan Petrescu joaca in cel mai nou spot dedicat cartelei Cosmote, in urma unui acord pe un an de zile incheiat recent cu operatorul de telefonie mobila, potrivit unui comunicat al Cosmote. Euro 2008 face ca vedetele sport sa fie vanate nu numai de catre companiile de advertising, ci si de cele de media. Orlanda Nicoara semnaleaza pe blogul sau ca Prosport a cooptat, in aceasta perioada, nume grele din fotbalul romanesc pentru a scrie cronici/editoriale despre campionat.

Campania "Da glas pasiunii tale pentru fotbal", promoveaza o extraoptiune pentru utilizatorii cartelei Cosmote. Potrivit acordului, cu durata de un an, cei trei vor participa intr-o serie de campanii de comunicare ale operatorului de telefonie mobila.

Campania este realizata de Cosmote impreuna cu Ogilvy Romania, care in acest an a preluat contul de advertising al operatorului, detinut anterior de Cohn&Jansen/Ashley&Holmes. Suportul media a fost acordat de echipa Mindshare, iar pentru spotul TV, s-a colaborat cu Tandem Film si regizorul Eduaro Vasquez.

Companiile de advertising si media se bat pe vedetele sport la Euro 2008

Campionatul European a adus vedetele sport nu numai in atentia companiilor de advertising, ci si a celor de media. Orlanda Nicoara scrie pe blogul sau ca in timp ce Gazeta Sporturilor inregistreaza vanzari mult mai mari decat Prosport, acesta din urma a cooptat, in aceasta perioada, nume cunoscute din fotbalul romanesc pentru a scrie cronici/editoriale despre Euro 2008. Printre acestea se numara Giga Popescu, Hagi, Razvan Lucescu si Olaroiu.

In plan publicitar, Lobont a fost curtat anul acesta si de Pepsi. Portarul nationalei a aparut deja alaturi de Adrian Mutu si Ciprian Marica in varianta romaneasca a ultimului spot "open source" al Pepsi. Spotul international ii prezinta pe Beckham, Fabregas, Lampard, Messi, Ronaldinho si Henry.