Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Realitatea TV, lider maximo de alegeri, mai putin prin partile esentiale. TVR sufla si el cu trompeta-n gazon

de Iulian Comanescu     Media lui Comanescu
Luni, 16 iunie 2008, 15:19 Economie | Media & Publicitate

Comunicat de la Realitatea TV, care spune ca a fost cel mai urmarit post de stiri in ziua alegerilor locale. 442 de mii de telespectatori la 21.00 si o serie intreaga de cifre imbucuratoare. Cateva precizari:

  • Realitatea TV a castigat intr-adevar ziua in fata Antenei 3, cu 1,7 la 1,4 puncte de rating.
  • Comunicatul de presa da ceva numit “prime-time largit”, 18.00-01.00, pe care Realitatea a batut iarasi, dar pe “prime-time-ul mai putin largit”, 18.00-24.00, a infrant dusmanca Antena 3, cu 2,4 la 2,3.
  • Sinteza zilei, in formula Gadea-Cristoiu-Stan-Ciutacu-Stancu (Oana) l-a batut in trei din cele patru sferturi pe Razvan Dumitrescu (+Boda si Nistorescu), dupa ce a fost la egalitate in primul sfert (21.00-21.15), cu 4,5 puncte. 21.30-21.45 e chiar un sfert in care Sinteza a ajuns lider de piata, cu 5,6 puncte.
  • postul care a avut cel mai mare rating la exit poll a fost nu Realitatea si nici Antena 3, ci… Pro TV, care a capitalizat banii cheltuiti de Realitatea si Antena pe sondaje (INSOMAR si CCSB), cu un live in care a mentionat sursele: 5,6 in primul sfert, fata de 4,5 al rivalelor.
  • Mai la vale, de la 23.00, Tatulici a cam preluat conducerea in fata lui Badea. Castigatorul tronsonului a fost desigur TVR 1, cu meciul (peste 10 puncte in 23.30-23.45).

Cifrele mele sunt pe all urban, ca si cele din comunicatul Realitatii, cu care va puteti delecta mai la vale.

UPDATE: Scroll down si pentru comunicatul TVR, care se lauda cu raportarile la hectar teren fotbal. Ieri au fost alegeri si ar fi trebuit ca TVR 1 sa ofere ceva de interes public, dar uite ca piticii Antena 3 si Realitata TV le-au cam luat fata in materie. Ba chiar si hulitul Pro TV.

Realitatea TV a fost cel mai urmarit post de stiri in ziua alegerilor locale

Realitatea TV fost cel mai urmarit post de stiri in timpul zilei de 15 iunie, cu 155.000 de telespectatori (1,4% rating), in medie, la nivel urban. Astfel, Realitatea TV s-a clasat pe locul 4 in topul audientelor la nivel urban din ziua de 15 iunie, dupa Pro TV, TVR 1 si Antena 1, dar in fata posturilor Acasa, Antena 3 si National TV.

Momentul culminant al zilei de 15 iunie a fost la ora 21.00, cand Realitatea TV a difuzat exit-poll-ul realizat de INSOMAR, care anunta rezultatele estimative ale alegerilor locale. La ora 20.59, 404.000 de telespectatori asteptau rezultatele prezentate de Realitatea TV. La ora 21.00, in momentul anuntarii rezultatelor estimative, 442.000 de telespectatori urmareau Realitatea TV pentru a afla care este viitorul primar al Capitalei (rating de 3,9% si cota de piata de 9,1%), iar in minutul urmator, numarul telespectatorilor care se uitau la Realitatea TV a crescut pana la 553.000 (rating de 4,9% si cota de piata de 11,3%).

Varful de audienta a fost atins de Realitatea TV la ora 21.03, cand 606.000 de telespectatori priveau la Realitatea TV reactiile celor doi candidati la primaria Capitalei ramasi in cursa dupa turul intai (rating de 5,3% si cota de piata de 12,4%).

Realitatea TV a fost cel mai urmarit post de stiri si pe celelalte intervale orare importante. Intre orele 16.00-18.00, cand Andreea Cretulescu a analizat cu invitatii sai potentialele urmari ale acestor alegeri locale (Crin Antonescu, Radu Berceanu si Madalin Voicu), Realitatea TV a inregistrat, in medie, pe minut, un rating de 1,5% (4,9% cota de piata).

Postul de stiri Realitatea TV si-a depasit concurenta si in intervalul prime-time largit, 18.00-01.00, fiind urmarit, in medie, pe minut, de 250.000 de telespectatori (6,2% cota de piata). In acest interval, Realitatea TV difuzat o editie speciala “Tu decizi”, prezentata de Razvan Dumitrescu, care i-a avut printre invitati pe Cristian Diaconescu si Liviu Negoita. Primele concluzii ale sondajului au fost analizate, dupa finalizarea votului, de Razvan Dumitrescu impreuna cu analistii Iosif Boda si Cornel Nistorescu. A urmat apoi o editie speciala “Cap si pajura”, care i-a pus fata in fata pe Cristian Tudor Popescu si Emil Hurezeanu.

In intervalul 22.00-01.00, Mihai Tatulici i-a avut ca invitati, in studio, in cadrul unei alte editii speciale “Tu decizi”, pe actualul primar al Capitalei, Adriean Videanu, Victor Ponta, Dan Radu Rusanu, fostii primari Viorel Lis si Victor Ciorbea, reprezentantii cetatenilor, Silviu Prigoana, Monica Tatoiu, Adriana Saftoiu, Cosmin Alexandru, Camil Roguski, precum si jurnalistii Adrian Ursu, Corina Dragotescu si Ion M. Ionita. In timpul emisiunii au mai intervenit, in exclusivitate, Sorin Oprescu, Mircea Geoana si Bogdan Olteanu. In acest interval, Realitatea TV a fost urmarit, in medie, pe minut, de 227.000 de telespectatori (2% rating si 6% cota de piata).



Comunicatul TVR:

Milioane de telespectatori au urmarit la TVR al doilea weekend de Euro 2008

Al doilea de weekend de meciuri din cadrul Campionatului European de Fotbal 2008 a fost urmarit la TVR 1 de mai multe milioane de telespectatori. Ziua de vineri, 13 iunie, a debutat in forta, cu audiente uriase la meciul Romania-Italia, conform datelor furnizate de GfK Romania si prelucrate de Colectivul Analiza si Cercetare al TVR (copyright: ARMA). Al doilea meci al nationalei noastre a fost urmarit de peste 4,2 milioane de telespectatori la nivel national si de aproape 3 milioane la nivel urban.

Partida Olanda-Franta, transmisa de TVR 1 vineri, in intervalul orar 21:45-23:34 a avut peste 2,4 milioane de telespectatori la nivel national (rating mediu 12,2%, cota de piata medie 30,9%), iar la nivel urban, peste 1,6 milioane de telespectatori (rating mediu 14,1%, share mediu 34,3%). Varful de audienta al transmisiunii a fost inregistrat la ora 22:19, cand, la nivel national, aproape 3 milioane de oameni urmareau TVR 1, iar la nivel urban, aproape 2 milioane.

Emisiunile de analiza si dezbatere Euro Staruri si Euro Show, transmise in direct de TVR 1 pe 13 iunie, dupa meciul Romaniei si, respectiv, dupa al doilea meci al zilei, au starnit, de asemenea, interesul publicului telespectator. Euro Staruri (21:02-21:26) a avut, la nivel national, peste 2 milioane de telespectatori (rating mediu de 10,5%) si o cota de piata medie de 27,5%, iar la nivel urban, aproape 1,5 milioane de telespectatori (rating 12,8%) si share de 30,1%. Emisiunea Euro Show (23:45-00:50) a avut, la nivel national, o audienta medie de 3,3% si o cota de piata de 17%, iar la nivel urban, un rating de 4,2% si un share de 19,4%.

Primul meci al zilei de sambata, 14 iunie, Suedia-Spania, transmis de TVR 1 in intervalul orar 19:00-20:51, a fost urmarit de aproape 1,5 milioane de oameni la nivel national, inregistrand un rating mediu de 7,4% si un share de 26,2%. La nivel urban, partida a avut peste 1 milion de telespectatori (rating 9,2%, share 27,5%). Minutul „de aur” al transmisiunii a fost 20:51, cand, la nivel national, peste 2,2 milioane de telespectatori urmareau TVR 1, iar la nivel urban, peste 1,5 milioane.

Grecia-Rusia, meciul transmis sambata, in intervalul orar 21:45-23:34, a avut o audienta de aproape 1,4 milioane de telespectatori la nivel national (rating mediu 6,9%, share mediu 18,7%) si aproape 1 milion de telespectatori la nivel urban (rating mediu de 8,1%, share mediu de 20,9%). Cel mai urmarit minut a fost 22:24, cand, la nivel national, 1.761.000 de telespectatori urmareau partida, iar la nivel urban, 1.214.000 de telespectatori.

Emisiunea Euro Staruri, difuzata in direct de TVR 1 intre cele doua meciuri (21:00-21:26), a avut, la nivel national, o audienta medie de 4,1% si o cota de piata medie de 11,9%. La nivel urban, emisiunea a avut un rating mediu de 5,3% si un share mediu de 13,8%.

Iubitorii de fotbal au urmarit cu interes si primele meciuri transmise in direct simultan, de TVR 1 si de TVR 2. Cele doua partide de duminica, 15 iunie, au avut, in total, peste 1,5 milioane de telespectatori la nivel national si peste 1 milion la nivel urban. Turcia-Cehia, transmis de TVR 1 in intervalul orar 21:49-23:43, a avut, la nivel national, o audienta medie de 6,3% (peste 1,2 milioane de telespectatori) si o cota de piata medie de 16,2%. La nivel urban, meciul a avut un rating de 7,6% si un share de 17,9%. Cel mai urmarit minut al partidei incendiare a fost, la nivel national, 23:43, cand TVR 1 avea 1.826.000 de telespectatori, iar la nivel urban, 23:41, cand 1.382.000 de oameni se uitau la principalul post al televiziunii publice.

Elvetia-Portugalia, meciul transmis de TVR 2 intre 21:46 si 23:36, a fost urmarit de aproape 300.000 de telespectatori la nivel national (rating 1,4%, share 3,6%) si de aproape 200.000 de telespectatori la nivel urban (rating 1,6%, share 3,6%). Minutul „de aur” al meciului a fost 23:16, cand TVR 2 a avut un rating de 2,4% si un share de 6,9%, la nivel national, si un rating de 3,3% si un share de 8,6% la nivel urban.

BIROUL DE PRESA

Comenteaza pe blogul lui Iulian Comanescu





















Articol sustinut de BRD Groupe Société Générale

Atelier de idei. Cum te ajuta tehnologia sa-ti faci mai mult timp pentru tine si planurile tale

Munca multa, stres, ore peste program, termene limita, sedinte lungi. Uneori, asa arata ziua de lucru a multora dintre noi. Din acest motiv e foarte important sa investesti in lucruri care te pot ajuta sa iti folosesti mai bine timpul petrecut la birou. Sa lucrezi mai bine, mai usor si mai repede poate insemna mai mult timp pentru tine si pentru cei dragi. Iti propunem, asadar, cinci directii care te pot ajuta pe plan profesional si personal.

1176 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă