Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

Draftfcb a castigat pitch-ul JTI pentru brandul Camel

de Dragos Comache     HotNews.ro
Miercuri, 30 iulie 2008, 14:18 Economie | Media & Publicitate

Agentia Draftfcb a castigat pitch-ul organizat de Japan Tobacco International Romania (JTI) pentru contul Camel, aceasta urmand sa ofere servicii de strategie si creatie, sa dezvolte si sa implementeze programe de BTL, se arata intr-un comunicat al companiei. Draftfcb va incepe implementarea conceptelor creative pentru Camel in cea de-a doua parte a acestui an.

"A fost o competitie stransa in care am intrat cu mult entuziasm. Sunt mandra de colegii mei, care au format o echipa energica si foarte creativa pe parcursul celor trei luni de zile in care s-a muncit pentru acest pitch. A fost un proiect dificil, dar rezultatul ne-a rasplatit din plin eforturile”, a declarat Andrada Seitan, new business director Draftfcb.

Camel este unul dintre principalele branduri premium detinute de compania Japan Tobacco International, cu o istorie ce dateaza din 1913.

Draftfcb s-a nascut prin fuziunea dintre una din cele mai vechi agentii de publicitate din lume – Foote Cone & Belding (FCB) si DRAFT. In Romania, Foote Cone & Belding (FCB) are zece ani de activitate.

Foote Cone & Belding (FCB) a fost infiintata in 1873 la Chicago si este a treia dintre cele mai vechi agentii de publicitate din lume. Draft a inceput ca agentie de marketing direct, in 1978. In 2006, Interpublic Group a hotarat ca la nivel international FCB si Draft sa se uneasca si sa se transforme in Draftfcb. Compania are peste 9000 de angajati in intreaga lume, reteaua cuprinzand 180 de birouri in 110 tari.

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

336 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri