Print
YM
E-mail
Mai mare|Mai mic

A doua editie a seminarului de marketing digital va avea loc pe data de 24 septembrie

de D.C.     HotNews.ro
Marţi, 2 septembrie 2008, 17:56 Economie | Media & Publicitate

Cea de-a doua editie a seminarului de marketing digital organizat de Evensys in colaborare cu Kinecto, ce face parte din platforma de comunicare Advertising 2.0., va avea loc pe data de 24 septembrie, se arata intr-un comunicat al organizatorilor. Printre subiectele pe care se va axa aceasta editie a seminarului se numara: cum putem sa comunicam online in mod neconventional, cat de mult putem lasa utilizatorul sa influenteze promovarea unei campanii sau care este cel mai potrivit instrument de marketing online.

Seminarul este un training de o zi ce isi propune sa vina in intampinarea nevoilor practicienilor din domeniul comunicarii cu informatii relevante privind, printre altele, utilizarea cat mai eficienta a canalului new media pentru advertising, integrarea comunitatilor online in activitatile de PR sau organizarea unui pitch eficient pentru selectarea unei agentii interactive. Trainingul este sustinut de Radu Ionescu, managing partner in cadrul companiei Kinecto.

“Piata de marketing digital ofera in acest moment oportunitati imense de dezvoltare iar numarul companiilor care apeleaza la acest canal de comunicare se afla in crestere. Aceste companii insa trebuie sa invete faptul ca mediul online nu este o jucatorie aflata la indemana tuturor si ca nu orice idee transpusa in online va da rezultatele scontate. Cea de-a doua editie a acestui seminar isi propune sa ofere informatii aplicate si relevante specialistilor direct interesati de crearea, implementarea si evaluarea campaniilor online, dar si de pericolele care vin o data cu integrarea mediului online in campaniile de comunicare”, a declarat Cristian Manafu, managing partner Evensys.

Potrivit organizatorilor, participarea la acest eveniment se face in limita a 30 de locuri.

























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

65 vizualizari




ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă