Ce urmareste Dan Diaconescu prin noul serial "Jos labele de pe televiziunea poporului"

de Costin Ionescu     HotNews.ro
Luni, 15 septembrie 2008, 17:42 Economie | Media & Publicitate

Dan Diaconescu
Foto: AGERPRES
Cine a dat pe OTV in ultimele seri a putut vedea primele episoade ale unui nou serial marca Dan Diaconescu. De data aceasta, fara povesti sociale, fara dans pe masa in platou: noul serial, "Jos labele de pe televiziunea poporului" este o campanie impotriva Consiliului National al Audiovizualului, prin care, intre altele, se strang semnaturi pentru demisia membrilor CNA. Amenintat sa ramana fara OTV, Diaconescu profita de ocazie pentru a rosti, in direct, o autobiografie romantata a caracaleanului care a putut sa razbata pe piata media prin felul neiertator in care a abordat evenimentele pentru care "salariile, pensiile dumneavoastra nu sunt cat ar fi trebuit sa fie".

Informatia pe scurt:
  • Dan Diaconescu a lansat campania impotriva CNA la scurt timp dupa ultima decizie a acestui for de a sanctiona OTV cu intreruperea emisiei timp de trei ore.
  • Este a treia decizie de acest fel a CNA, OTV riscand astfel ca la urmatoarea abatere majora sa fie decisa injumatatirea perioadei de valabilitate a licentei audiovizuale. Actuala licenta OTV are o durata de noua ani, iar toamna aceasta se implinesc patru ani si jumatate de la obtinerea ei.
  • Dan Diaconescu povesteste, de cateva seri, cum s-a luptat el sa razbata in lumea presei centrale, "rezistand" influentelor politice si economice.
  • Presedintele CNA spune ca Dan Diaconescu "se victimizeaza in mod nejustificat". Gelu Trandafir, membru CNA, nu crede ca imaginea institutiei poate fi afectata atat timp cat CNA reuseste sa faca publicul sa inteleaga ca a aplicat legea, dar admite ca aceasta institutie risca sa se confrunte cu o problema de credibilitate


Dan Diaconescu a lansat noul "serial" la doar cateva zile dupa ce, martea trecuta, Consiliul Audiovizualului a sanctionat din nou OTV cu intreruperea emisiei timp de trei ore. Este a treia oara cand CNA forteaza acest post sa difuzeze, timp de trei ore, in cursul serii, doar textul deciziei de sanctionare. Conform Articolului 95 din Legea Audiovizualului, CNA poate decide de acum inainte, la o posibila noua abatere majora a OTV, sa reduca cu pana la jumatate termenul de valabilitate a licentei audiovizuale a acestui post.

Actuala licenta detinuta de OTV are o durata de noua ani si a fost acordata in prima parte a anului 2004, ceea ce inseamna ca, toamna aceasta, o posibila abatere majora ar putea determina decizia de sistare a transmisiei OTV. O astfel de decizie ar duce la inchiderea OTV din primavara anului viitor. Potrivit unor surse la curent cu tensiunile dintre CNA si postul de televiziune, Dan Diaconescu ar avea, intr-o atare situatie, solutia DDTV - cel de-al doilea post al sau. Principalul obstacol pe care el l-ar intampina intr-un atare caz ar fi recenta intrare a unei firme controlate de Sorin Ovidiu Vantu in actionariatul Ocram, compania ce opereaza licenta OTV si care ar avea un cuvant de spus in strategia lui Diaconescu de a ramane "pe sticla" OTV.

Caracaleanul care a tinut piept "mafiei" din presa

Noul serial al lui Dan Diaconescu este intitlulat "Jos labele de pe televiziunea poporului". In primele episoade, Diaconescu a povestit:
  • cum a intrat in presa bucuresteana; cum a incercat sa faca, eroic, dreptate poporului rezistand presiunilor din partea unor moguli;
  • cum a fost subminat, tradat sau contrat, tanar jurnalist fiind, de sefi ai peisajului media autohton, precum Dan Voiculescu (Jurnalul National) sau Freddy Robinson (Tele 7abc);
  • cum a primit de la un om important, "ajutat" sa fuga din tara, o caseta pe care n-a dat-o niciodata pe post, in care persoane publice importante ar fi filmate cum fura;
  • si cum a fost supus unor presiuni mari de catre "servicii" in momentul in care a cerut licenta pentru OTV, in care a investit circa 300.000 de dolari, bani pe care el ii stransese de-a lungul anilor, in dorinta de a-si lua - "caracalean" cum e el - o vila in Bucuresti.
Diaconescu spune povestea sa de erou care incearca sa se adapteze pietei si "mafiei" media din Bucuresti doar pentru a putea sa reziste si foloseste aceasta naratiune ca argument pentru campania sa, prin care cere semnaturi de sprijin pentru a forta demisia a sase membri CNA (desi Consiliul are, in prezent, noua membri). El lasa de inteles ca CNA ar fi influentat de mai marii pietei romanesti de televiziune, ingrijorati de cresterea audientelor OTV.

Actiunea OTV are, totodata, doua avantaje: pe de o parte, in cazul in care CNA ar decide sa sanctioneze din nou postul, aceasta ar da senzatia unei "razbunari" fata de o televiziune care indrazneste sa-si ridice vocea contra acestui for; pe de alta parte, Dan Diaconescu ia totul in propriile maini, evitand incidentele posibile in cazul continuarii serialului Elodia-Magda Ciumac.

Pareri impartite in randul membrilor CNA

In ceea ce-i priveste, reprezentantii Consiliului au pareri diferite despre actiunea OTV. Rasvan Popescu, presedintele CNA, spune ca "in opinia mea, dl. Dan Diaconescu se victimizeaza in mod nejustificat. CNA nu a facut decat sa aplice legea in urma multelor reclamatii venite de la telespectatorii care s-au simtit lezati de acele programe OTV in care abunda limbajul vulgar, injurios si in care este nesocotita demnitatea umana. Campania dl. Diaconescu nu intimideaza CNA-ul si vom continua sa aplicam legea ori de cate ori aceasta va fi incalcata".

Pe de alta parte, intrebat in ce masura afecteaza campania OTV credibilitatea si imaginea Consiliului, Gelu Trandafir, membru CNA, spune: "Nu cred ca poate afecta imaginea institutiei atat timp cat CNA reuseste sa faca publicul sa inteleaga ca a aplicat legea, ca postul OTV a fost sanctionat in repetate randuri pentru batjocorirea demnitatii umane, limbaj injurios si lipsa informarii corecte".

Gelu Trandafir admite insa ca "poate aparea o problema de credibilitate. Intotdeauna am spus ca e la indemana sa-ti incordezi muschii cu cei care fac greseli gramaticale sau cu un post ca OTV si mult mai complicat sa ai rezultate cand greii audiovizualului incalca legislatia. Chiar acum ma uitam - in iulie, chiar in ziua in care am decis, tot in unanimitate, ca OTV sa difuzeze timp de trei ore doar textul sanctiunii CNA, Antena 3 a scapat fara nicio sanctiune, desi am vazut un hocus-pocus halucinant cu voturile prin SMS numai ca sa iasa un rezultat anti-Basescu. In august, campania de defaimare a lui Horia Roman Patapievici s-a soldat doar cu o scrisoare in care "victima" era instiintata ca poate solicita drept la replica".

"Sigur, deciziile se iau prin vot, iar ceea ce fac alte posturi nu justifica in vreun fel comportamentul extrem al OTV. Dar, daca vrei sa fii credibil, trebuie sa fii la fel de ferm si in alte cazuri in care sunt batjocorite demnitatea umana sau informarea corecta, in care abunda limbajul injurios. Altfel, alimentezi teorii conspirationiste, cum ca OTV ar fi victima posturilor mari, si nici nu-ti indeplinesti misiunea incredintata de lege de a asigura protejarea demnitatii umane si informarea corecta in audiovizual", conchide Gelu Trandafir.

Cele trei decizii de anul acesta, de sanctionare a OTV cu difuzarea mesajului de sanctionare timp de trei ore, in prime time, au vizat cazul Moculescu (aprilie), cazul Elodia-Magda Ciumac (iulie) si cazul Elodia-Magda Ciumac, alaturi de farsele lui Fatu (9 septembrie).

Pana la ora publicarii acestui material, Dan Diaconescu nu a putut fi contactat.

Citeste si pe blogul lui Comanescu: Dan Diaconescu iese la atac























10602 vizualizari

  • +10 (14 voturi)    
    dar cu antenele de ce nu luati masuri? (Luni, 15 septembrie 2008, 17:52)

    toto [anonim]

    intr-adevar OTV a fost sanctionat conform legii, dar Antenele folosesc un limbaj mult mai vulgar iar infomarea este departe de realitate. Sunt cateva emisuni de la Anteba 3 care ar trebui interzise in mod cert.
    • -8 (14 voturi)    
      Ai dreptate (Luni, 15 septembrie 2008, 18:15)

      Catalin [anonim] i-a raspuns lui toto

      Da normal, orice emisiune care ii scande cota lui Basescu ar trebui interzisa. Da frate, pai ce inseamna asta ?
      • +2 (6 voturi)    
        Antena 3 chiar e un post jenant (Luni, 15 septembrie 2008, 21:56)

        cipri_ [anonim] i-a raspuns lui Catalin

        Eu fac pariu, ca daca basescu se face calugar si chiar daca ar ajunge sa fie primul om numit sfant care sa fie si in viata, chiar si atunci Antena3 ar avea de criticat.
        Ei vorbesc atatea prostii, si se contrazic atat de mult, inca sunt sigur ca ei o faca intentionat, si n-o fac numai din prostie.
        Problema e ca sunt oameni care nu observa asa de repede contradictiile, si unii chiar is subiectivi in loc sa fie obiectivi atunci cand prelucra o anumita stire.

        Oricum postul Antena3 e jenant, dar si OTV ul.
        • -1 (1 vot)    
          pai e normal sa-l critice pe Basescu. (Marţi, 16 septembrie 2008, 12:15)

          aa [anonim] i-a raspuns lui cipri_

          Lasand de o parte ca acele critici de la Antene sunt argumentate si la obiect...spre deosebire de laudele si preaslavirile de la Realitatea TV...PDL-ul se comporta fix asa cum au acuzat PSD-ul inainte de 2004 ca ar fi facut ceea ce nu este real - dovada libertatea de expresie nu era in pericol inainte de 2004 acum toti PDL-istii vor scoaterea in afara legii ai celor care gandesc altfel. Nici macar PCR-ul nu era atat de activ.
          ma sperie ceea ce aud aici, sunt semne de boala clara a natiunii asteia cand unii doresc inaturarea celorlati pe motive politice...
          • 0 (0 voturi)    
            pe mine (Marţi, 16 septembrie 2008, 14:34)

            cosmin [anonim] i-a raspuns lui aa

            ma sperie existenta ta, sincer. presupun ca esti ramasita unui experiment esuat.
            antenele au critici argumentate si la obiect??!!
            presupun ca nu vorbim despre aceleasi posturi de televiziune, pentru ca alea despre care vorbesc eu sunt patronate de un om care n-ar permite niciodata obiectivismul, pentru ca daca l-ar permite, ar trebui sa se regaseasca in suparatoarea postura de a fi facut cu ou si cu otet de propria televiziune.
            deci?
          • 0 (0 voturi)    
            frate (Marţi, 16 septembrie 2008, 16:47)

            ginel [anonim] i-a raspuns lui aa

            Frate este fie batut in cap, fie platit. Pai PNL e la putere si cu PSD, nu PDL asa ca lasa balivernele si treci la munca pentru care esti platit.
    • +4 (4 voturi)    
      x (Luni, 15 septembrie 2008, 23:25)

      x [anonim] i-a raspuns lui toto

      Dimpotriva! Absolut nimic nu ar trebui interzis cu exceptia indemnurilor la violenta sau discriminare. In rest ar trebui sa fie libertate deplina de exprimare. Daca nu iti convine ce e pe un post de televiziune poti schimba canalul.
      • 0 (0 voturi)    
        nu e chiar asa (Marţi, 25 noiembrie 2008, 15:05)

        Jurk [anonim] i-a raspuns lui x

        o obligatie a televiziuniulor ar trebui sa fie aceea de a-si verifica sursele inainte sa inceapa sa debiteze despre una sau alta.
  • +6 (12 voturi)    
    Penibilul fara limite! (Luni, 15 septembrie 2008, 17:54)

    gigi [anonim]

    Singurul merit al OTV este ca pune intr-o lumina buna restul televiziunilor... Ar fi un mare plus pt romani daca CNA ar inchide garsoniera rusinii, o televiziune care promoveaza prostia, pateticul si penibilul peste limitele sanatoase...
    • 0 (8 voturi)    
      Subscriu (Luni, 15 septembrie 2008, 18:18)

      cvm [anonim] i-a raspuns lui gigi

      la ceea ce ai scris mai sus!!
      Mizeriile de genul OTV ar trebui sa aiba ciclul de viata limitat.... la un an, doi cel mult, daca s-ar putea!!
      • +5 (5 voturi)    
        nu (Luni, 15 septembrie 2008, 19:23)

        johny [anonim] i-a raspuns lui cvm

        ne intoarcem la cenzura? pentru libera exprimare au murit oameni in 89... daca nu-ti place nu te uita.... Eu unul nu cred ca am vazut o ora de emisie cap la cap pe otv, pentru ca nu-mi place.... dar sustin dreptul la libera exprimare....
        • 0 (0 voturi)    
          nici asa (Marţi, 25 noiembrie 2008, 15:11)

          Jurk [anonim] i-a raspuns lui johny

          OTV nu merita sa ramana in emisie pentru ca :

          1. Nu are surse sigure.
          2. Chiar e o insulta la adresa demnitatii umane.
          3. Transforma viitoarele generatii in amoebe lipsite de activitate cerebrala.
    • +3 (3 voturi)    
      Diaconescu are dreptate (Luni, 15 septembrie 2008, 19:21)

      johny [anonim] i-a raspuns lui gigi

      poate ca se adreseaza prostimii, poate ca promoveaza incultura dar pana la urma dreptul la libera exprimare nu poate fi ingradit de nimeni sub nici un motiv!

      In povestea asta Diaconescu are dreptate, aia de la CNA nu judeca cu aceeasi masura cand vine vorba de mizeriile din Antena 3 de exemplu ...
      • -1 (1 vot)    
        Libera exprimare? (Marţi, 16 septembrie 2008, 1:30)

        gigi [anonim] i-a raspuns lui johny

        Imi pare rau sa te anunt dar nu exista "libera exprimare" in televiziune, tocmai de aceea exista CNA. Trebuie sa ai o anumita conduita morala cand te exprimi, ca esti la televiziune si te vede oricine, inclusiv copii. Din cauza OTV-ului iti auzi copilul vorbind despre sfarsitul lumii in loc de o mare realizare a omenirii... si asta e un exemplu` mic, nu vreau sa-mi aduc aminte de vulgaritati.
        • +1 (1 vot)    
          OTV (Marţi, 16 septembrie 2008, 10:03)

          Mihai [anonim] i-a raspuns lui gigi

          1.daca iti lasi copilul sa se uite la asa ceva esti un tampit 2.singur, copilul nu se va uita la asa ceva in mod cert 3.odata ce te uiti tu, oricare ai fi tu acela, e de la sine inteles....nu asta e ideea..conteaza ca daca vrei te uiti, daca nu, nu...nu te obliga nimeni sa iti pui OTV-ul pe programul 1 al telecomenzii sau sa il ai in grila de programe eventual...asa ca lasati-o jos ca macane cu toate comentariile astea puerile
    • 0 (2 voturi)    
      rusine ! (Marţi, 16 septembrie 2008, 10:17)

      petru [anonim] i-a raspuns lui gigi

      Dl. Gigi daca nu stiti o mare parte dintre romani vizioneaza OTV ..are audiente mari mai ales seara, de ce sa-i inchidem ? ce ei nu au dreptul la libera exprimare...cui sa-i mai spunem noi offurile?daca celelalte posturi fac talk-shouri doar despre fotbal si nu stiu ce "artisti" doar pt audiente ...acolo se uita prostimea ...sincer nu ma mai uit de 7-8 ani pe posturile principale ..mai bine prefer sa urmaresc un documentar, un vidioclip sau un film bun decat prostiile de stiri si emisiuni penale de la Tv...unde e cultura aici ?mai bine adevarul gol golut fara cenzura decat imbecili pe ecrane care se cred mari Sefi !!! Jos cenzura!
    • 0 (0 voturi)    
      bine spus (Marţi, 25 noiembrie 2008, 15:06)

      Jurk [anonim] i-a raspuns lui gigi

      sunt absolut de acord.
  • -4 (10 voturi)    
    cine va sustine financiar? (Luni, 15 septembrie 2008, 18:05)

    nicu popescu [anonim]

    din comentariile voastre se observa o aservire moguleasca
    • 0 (0 voturi)    
      :) (Marţi, 16 septembrie 2008, 14:38)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui nicu popescu

      aservirea moguleasca e un concept nou, demn de vocabularul pitecantropului badaran. :)
  • +3 (3 voturi)    
    OTV (Luni, 15 septembrie 2008, 18:26)

    calin [anonim]

    In locul CNA si IGC eu nu le-as fi dat de la bun inceput licenta de emisie ori decizie de autorizare. Dupa nu stiu cati ani de emisie sunt aceiasi gurlaivi isterici agramati iar tehnic vorbind sunt in aer.
    Simplul fapt ca OTV subzista le da voie celorlalti sa coboare stacheta oricat de jos si ori de cate ori vor, fara sa fie sanctionati. Pentru ca exista mereu un etalon de prostie si neprofesionalism. Daca DD ar zbura din garsoniera, etalonul asta s-ar ridica la nivelul altora... nu stiu care ca nu ma mai uit la TV de ani de zile.
  • -3 (5 voturi)    
    cine-i acolo in background, alaturi de diaconescu? (Luni, 15 septembrie 2008, 18:28)

    ooops [anonim]

    ia uite cine-l sustine pe diaconescu: tov. ponta!
    • -1 (1 vot)    
      diaconescu (Luni, 15 septembrie 2008, 20:37)

      cioaca [anonim] i-a raspuns lui ooops

      escu, iliescu...basescu, diaconescu, bun de presedinte, il voteaza toti romanii, si face si guvernul, cu petrica gheorghe ministru de justitie, magda la agricultura, tolea ministru de interne, ala mic care respira greu si are codita ministru apararii, sa vedeti cum iese lumea la vot, 25 milioane voteaza cu el, de aia va temeti lllooolll
  • -5 (9 voturi)    
    Sigur (Luni, 15 septembrie 2008, 18:34)

    Geo [anonim]

    Sigur , numai Realitatea are voie sa comenteze absolut pe langa stirile , atata timp cat ii sufla in panze marinarului. Se mai gaseste cate un Vantuit sa faca comentarii de genul "dar cu Antenele ce faceti ? " Esti bolnav sau te prefaci ?
    • +2 (2 voturi)    
      Esti dus (Marţi, 16 septembrie 2008, 1:16)

      Aph [anonim] i-a raspuns lui Geo

      Evident ca daca iei ca etalon Antena X atunci da, poti spune ca Realitatea (dupa parerea mea foarte echidistant in opinii) ii sufla lui Basescu in panze. Dar atunci ceea ce fac Antenele cu cei de la PSD-PC se numeste... rimming (ca sa nu fiu cenzurat). Dar evident, pentru oligofrenul din tine asta e inadmisibil, si ar trebui sa fim cu totii spanzurati pentru ca avem si o alta opinie. Poate ar trebui sa te informezi inainte sa spui ca Vantu vrea sa desfiinteze OTV. Adica fa un efort si citeste articolul, poate descoperi gaura la macaroana...
  • 0 (8 voturi)    
    parere (Luni, 15 septembrie 2008, 18:48)

    MAGDALENA ROSCA [anonim]

    Se pare ca ati gasit un tap ispasitor in Dan Diaconescu si chiar nu este fair play nu credeti? Lasati-l va rog sa respire caci respiram si noi de multe ori prin emisiunile lui. Iertare pentru gand!
    Rosca Magdalena
    • 0 (0 voturi)    
      Foarte frumos spus (Marţi, 16 septembrie 2008, 15:22)

      kinn [anonim] i-a raspuns lui MAGDALENA ROSCA

      Un comentariu foarte frumos spus, doamna.
  • +3 (5 voturi)    
    ce urmareste?? (Luni, 15 septembrie 2008, 18:53)

    stefan [anonim]

    Ce urmareste toata lumea: audienta. Cu Elodia si Tolea s-a cam varsat, Vadim nu e la moda, cu Becali nu poti sa tii o zi intreaga de emisie, cu vindecatoarele si ghicitoarele iarasi nu prea mai tine... prin urmare, trebuie inventat ceva :).
  • -1 (5 voturi)    
    sus labele!! (Luni, 15 septembrie 2008, 19:36)

    corso [anonim]

    Sus labele si predati-va la primul post de militie domnilor!
    Voi aveti atitudinea asta fals pudibonda!?
    Cei care sunteti misitii unor partide ce au jefuit,mintit,indobitocit acest popor!?
    Voi ne-ati redus la "magda lu' tolea",la justitiari tip Lazarus,la mistocarelile lu' nea' petrica.
    La tvr cultural patapievici isi afiseaza fata aia tipica schizoida inca de la ore matinale,Dinescu ne livreaza retete de carnati si alti caltabosi....
    Ce cultura pot face aceste personaje,sub vremuri mangaiate de pronia prezidentiala,aceiasi care ne gratulau cu fel si fel de epitete specifice delirului paranoid!
  • +2 (2 voturi)    
    E jenant... (Luni, 15 septembrie 2008, 21:21)

    Eugen [anonim]

    E jenant ca la 18 de la revolutie sa mai avem cenzura sau oameni, tineri ca voi cei care scriu aici, care sunt de acord cu cenzura. Nu ma uit la Otv decat maxim 2-3 minute cand schimb canalele, deci nu ma obliga nimeni sa ma uit la o emisiune care nu-mi place, decat sa facem cenzura mai bine ne-am ocupa de educatie si am dezvolta o scara a valorilor sau puncte de reper pentru cetateni. De ce nu va uitati la TVR1 care de cand este Sasu director are numai emisiuni de import, emisiuni care nu au nimic de-a face cu televiziunea nationala care ar trebui sa promovezi adevaratele valori din tara, sa scoata in evidenta oameni si fapte etc. e jalnic. pana la urma de ce sa nu recunoastem si profesionalismul celor de la Otv care stiu sa scoata un caz la suprafata sa-l aduca in atentie, faptul ca reusesc sa-l tina trea 200 de episoade nu mai este vina lor ci a berbecilor care asa cum le place sa se uite la telenovele se uita si la "Elodia" tot un fel de telenuvela.
  • +1 (3 voturi)    
    Ce spune DD la teve (Marţi, 16 septembrie 2008, 0:08)

    Tolea [anonim]

    Nu am vazut pana acum atata Dan Diaconescu la un loc fata de cat am vazut in seara asta! Povesteste cum a fost santajat in 2002 de niste persoane foarte publice , gen Bombo&DIP. Am mai auzit chestii asemanatoare in "folclor" si il cred. Punct.
  • +1 (1 vot)    
    Diaconescu (Marţi, 16 septembrie 2008, 1:22)

    Ionel [anonim]

    Daca numai 10% din ce spune ar fi adevarat si tot e absolut imens
    Uitati-va, invatati sa ganditi
  • 0 (0 voturi)    
    DD (Marţi, 16 septembrie 2008, 8:10)

    mircea badea [anonim]

    Dar cand Diaconescu a avut postul inchis a fost mai bine mai baieti?
  • -1 (1 vot)    
    Totusi (Marţi, 16 septembrie 2008, 8:16)

    dragulescu [anonim]

    In conditiile date, in care acest post de televiziune promoveaza prostia si non-valoarea, trebuie intervenit in forta pentru stoparea lui. Democratia trebuie sustinuta, nu doar afirmata. Daca unii sunt in stare sa schimbe postul, altii cu scaun la cap nu sunt. Nu e neaparat dreptul privitorului de OTV sa se uite unde vrea, dar acesta mai are si dreptul de a fi ocrotit de democratie contra promovarii non-valorii. Parerea mea...
  • 0 (0 voturi)    
    DD, saracul om incredibil de bogat (Marţi, 16 septembrie 2008, 8:37)

    bogdan [anonim]

    Vai ce sa ne mai facem...OTV se lupta cu cenzura :PP Iar DD se plimba cu Rolls-ul si cu elicopterul si avionul personal (si cate si mai cate o mai avea)si se lupta la televizor cu mafia ha ha ha. Vai ce mai pun botu si azi oamenii la vrajeala asta.
    De unde atata bunavointa cu un astfel de specimen care este o rusine la adresa oricarui ziarist adevarat din tara asta (si credeti-ma nu e parerea unui ageamiu intr-ale presei), de ce toti ziaristii, toti moderatorii, toti patronii TV (DD e 3 intr-unul, ca cafeaua:P) au sau macar incearca sa aiba o anumita conduita, iar DD e deasupra lor, fara macar sa-si murdareasca manutele curate?!?!
    Nu v-ati saturat sa va planga de mila ipocritii asta, milionari in euro, d-alde Diaconescu??? N-ati inteles ca va plang de mila pe banii vostrii?????
  • -1 (1 vot)    
    nu e singuru' (Marţi, 16 septembrie 2008, 9:18)

    jiji [anonim]

    1. Nu-i mai plangeti de mila lu' D. D. ca nu din grija pt dreptate si adevar face televiziune ci pt business (bani si mandria de a aparea pe sticla). Da-i o leafa de 500 eur pe luna sa vedem mai face TV ?

    Ma ingrijoreaza audienta insa !!! Ma uit cateva minute cand schimb canalele si ma intreb fara sa-mi pot raspunde: Cat de dobitoci pot fi oamenii care urmaresc ore in sir emisiunile astea? N-aveti frate nimic de facut? Ca de altfel si cititorii de ziare de scandal (ia scoateti pozele cu prostituate de acolo sa vedem il mai cumpara cineva). Luati-va frate reviste de specialitate, daca asta vreti sa vedeti nu mai incurcati presa cu pornografia.

    2. Draga CNA, despre stirile de la toate televiziunile nu ai nimic de zis ???? (90 % dintre stiri sunt despre crime, accidente si alte acte de violenta ???!!!!). Nu se mai intampla nimic interesant de cativa ani in Romania? Nu suntem o tara de violenti !!! Mai sunt si intelectuali printre noi, mai sunt si copii, care dau "intamplator" sau nu peste astfel de canale. Asa vrem cu totii sa ajungem??????????????????
  • -1 (1 vot)    
    Protest din ... Bentley! (Marţi, 16 septembrie 2008, 9:40)

    Ducu [anonim]

    Vrea omul sa ia un al 2 lea Bentley si voi bateti campii!
  • +1 (1 vot)    
    Libertate (Marţi, 16 septembrie 2008, 10:34)

    raresh [anonim]

    Sunt pentru libertatea presei, nu cenzurand faci oamenii mai buni ci sustinand emisiunile valoroase.
    Faptul ca un consumator de emisiuni proaste n-o sa mai poata receptiona postul preferat nu-l impiedica sa se uite la alte emisiuni (poate si mai proaste) pe alte canale. Parerea mea e ca CNA-ul este in plus in formula actuala. De ce nu avem emisiuni in acelasi timp educative si interesante? Prea des si la prea multe televiziuni se promoveaza nonvaloarea si apoi ne miram de unde vine apetitul romanului pentru ea....
  • 0 (0 voturi)    
    Diaconescu are dreptate (Marţi, 16 septembrie 2008, 10:44)

    Licuriciul [anonim]

    Pentru cretineii care n-au facut in viata lor nimic, sa vina unu sa-ti ia munca, oricare ar fi ea, dupa metoda "japca" nu e cel mai fericit lucru din lume.

    Pe de alta parte exista un obiect minunat numit telecomanda, nu trebuie sa-i lasam pe unii sa fie destepti pentru noi toti, lasa ca decidem noi daca ne uitam sau nu, nu niste smecheri imbuibati.

    Ba, daca muschiu meu vrea sa se uite la o penala dansind pe masa, asta o sa faca, nu mai fiti voi destepti sa-mi spuneti mie la ce am voie sa ma uit si la ce nu.
  • 0 (0 voturi)    
    Pentru jurnalisti si oameni politici (Marţi, 16 septembrie 2008, 10:56)

    dana spirea [anonim]

    Ce vedem in aceste zile la DD, vedem in fiecare zi pe care o traim. Mergem mai departe si ne facem ca nu am vazut nimic, suferim in tacere de teama ca am putea fi victima propriului comentariu.
    Este evident ca OTV este altfel decat celelalte televiziuni, prin faptul ca acorda DRPTUL OMULUI DE RAND la a se apara intr-o tara in care nu mai ai drepturi (obligatii... da).

    Teama celor care au mizerii de ascuns, fuga unor ziaristi dupa aplaudele sefilor, fac OTV un post de cartier ce-si desfasoara activitatea intr-o garsoniera. In realitate, nu este, nici pe departe o garsoniera, si cei care au ajuns acolo stiu asta. Stiu toti acei care s-au perindat facandu-si campanie electorala DAR au uitat imediat ce au ajuns la putere, era necesar sa uite pentru ca odata ajunsi acolo sus au inceput sa aibe cate ceva de ascuns.

    Cosmarul pe care il traieste DD se datoreaza atitudinii lui de om care nu se lasa influentat, care chiar tine cu dreptatea. O dreptate la care nu mai visam decat atunci cand o pirdem. O dreptate care nu mai are sens cand ai bani. Asa cum este cazul unor ziaristi care sriu articole pe placul patronilor lor. Ce pacat ca renuntam la valori si principii in detrimentul unei prime semestriale. Si cand ziaristul este taxat (ca de, este salariat, nu poate sa primeasca "bine" in toate zilele anului), da fuga in "garsoniera" lui DD sa ii spuna ca ce a zis despre el a fost pt ca a fost obligat de... "fisa postului".

    Stiu ca mesajul meu nu va ajunge public, ma bucur insa ca este citit de (macar) unul dintre aceia care se regasesc in cele scrise de mine.

    Mult succes Dan Diaconescu! Sunt alaturi de dumneata pentru ca poporul asta merita si el macar o varianta. Iar acea varianta, in ultimii ani a fost DOAR OTV. Singurul loc unde nu-i arata nimeni (omului) ca albul e negru.
  • 0 (0 voturi)    
    pizma comunista (Marţi, 16 septembrie 2008, 11:12)

    giugiuca [anonim]

    Nu diger emisiunile lui DD desi el im place ca om de afaceri. Comentarii de genul celor referitoare la faptul ca se plimba cu Rolls, cu avion, elicopter etc sunt cu atat mai deplasate cu cat se intrezareste printre randuri pizma pur comunista.
    Faptul ca se fura ca-n codru pe fatza, ca s-au vandut firme pentru afaceri imobiliare (foste firme de stat), ca se fac afaceri cu terenuri si bunuri de patrimoniu, ca shpaga a ajuns la cote inimaginabile, etc. asta nu supara pe nimeni. Supara DD ca a facut si el afaceri! Si culmea, nu ia bani cu japca, nu fura, nu aduce pe nimeni in studio cu forta... Care e treaba, ce va deranjeaza? Omul isi face afacerea! Pe un vanzator de kiciuri il obliga cineva sa inchida? Sau pe unul cu marfa urata? Are fiecare segmentul lui de piata si gata.
    Eu zic, tovarasi, sa va vedeti de frustrarile voastre ca nu traieste pa banii vostri. Televiziunea publica traieste pe banii vostrii, platiti abonament special pentru aceasta, platiti si cablu... V-a cerut DD ceva pentru OTV-ul lui? Pe cand TVR va cere si, ca orice televiziune comerciala, mai da si reclama (desi e TV de stat nu comerciala).
    Desi omul asta nu-si permite sa minta nici macar un cuvant (sunt convinsa ca interlocutorul din studiou trebuie sa fie sigur avocat si martor la declaratia lui publica) nu va intriga modul cum politicienii pe care i-ati votat procedeaza (santaj, abuz de putere, furt, o japca ordinara) ci de ce face DD bani !!!
    Romani, treziti-va!
  • 0 (0 voturi)    
    Gresiti mult. (Marţi, 16 septembrie 2008, 11:32)

    dreptate. [anonim]

    Sunt sigur ca din cei care isi dau cu parerea aicea , se uita si ei la OTV , numai ca nu vor sa para inculti ..... Daca voi credeti ca prin cenzurare ajungeti undeva sau faceti nu bine va inselati . Nu faceti alt ceva decat sa va intoarceti de unde ati ajuns 89 . La americani exista un sistem compiuterizat care cenzureaza 4 injuraturi mari si late , care ar putea fi implementate si la noi , dar sa nu uitati ca sunteti in romania . Cui nu`i place sa nu se uite .
  • 0 (0 voturi)    
    libertate (Marţi, 16 septembrie 2008, 11:47)

    silver [anonim]

    In 1989 am vrut sa fim un popor liber,fiecare sa-si exprime liber propriile opinii.Oricine este liber sa se uite la ce post de televiziune doreste,asa ca otv-ul ar fi o alternativa.Nu sunt un fan al otv-ului dar consider ca suntem,sau ar trebui sa fim o tara democratica in care fiecare sa-si exprime liber gandurile.succes OTV in lupta cu hotii
  • 0 (0 voturi)    
    CNA=Basescu=politie politica (Marţi, 16 septembrie 2008, 12:06)

    aa [anonim]

    OTV-ul este o televiziune cu si pentru persoane cu puteri limitate de a intelege lucurrile la fel ca masa de votanti ai PDL ... Faptul ca Diaconescu ia spectatori de la marile trusturi nu e de mirare pentru ca 5 milioane de romani au votat Basescu in 2004... totul se invarte in jurul banilor si are legatura probabil cu publicitatea ...

    Totusi chiar si asa amendat doar el OTV-ul trebuie sa se mentina e vorba de libertatea de expresie.
    Iar aici ar trebui sa ia toata lumea atitudine. Era niste personaje pe aici care se legau de Antene ... pentru ca prezinta obiectiv tovarasul de la Cotroceni.
    asta nu inteleg portocalii exista libertate de expresie si cand ea e incalcata indiferent de cine si cine trebuie sa suporte ... chiar daca postul e aservit preaslavirii lui Basescu adica Realitatea TV sau daca se cheama OTV,B1,PRIMA,PRO TV,ANTENA nu stiu care trebuie sa ia toti atitudine ... dar cand e vorba de bani ... nu prea se intampla.
    • 0 (0 voturi)    
      finule analist, ... (Marţi, 16 septembrie 2008, 14:48)

      cosmin [anonim] i-a raspuns lui aa

      ...iti pierzi ideea pe drum. probabil fiind vechi activist, e de la varsta.
      ai o gandire haotica, ceea ce e reprezentativ pentru cei de nivelul tau.
      vorbesti de (in ordine cronologica) OTV, Basescu, bani, probabil publicitate, libertate de expresie, Antene, iar Basescu, iar Basescu, atitudine, bani, intamplare.
      wtf???
      ai nevoie de un control la mansarda :)
  • 0 (0 voturi)    
    JOS CU MAFIA!!!! (Marţi, 16 septembrie 2008, 13:36)

    masano [anonim]

    ..acuma nu cred ca e ceva politic in persecutia Otv ului(asa cum zicea DD ca s-a ntamplat la prima inchidere) si asta prin prisma emisiunilor facute,care n-au nici o treaba cu politicu,nu cum sunt antenele lui voiculescu(si ale PSD ului),care dau pe basescu ca pe-un caine..ati vazut si voi,emisiuni gen telenovela elodia ,magda si tolea..fara sens. Cine vroia sa se uite bine,cine nu sa schimbe canalu..sunt atatea canale.....ai de unde alege!
    problema care-i deranjeaza,parea mea, este popularitatea care o are Otvul,in randul oamenilor simpli(fiecare cu segmentul lor de piatza),care incet incet devin o majoritate..pe cine deranjeaza?! pe televiziunile mari..deci o batalie pentru raiting..
  • 0 (0 voturi)    
    :( (Marţi, 16 septembrie 2008, 14:47)

    alexandra [anonim]

    va agitati atata unii dintre voi cu tot cu cna ca otv promoveaza incultura ,vulgaritatea si toate lucrurile rele....unde ati vrea sa se duca oamenii sa isi spuna povestea daca nu la otv.Eu cred ca voi ati vrea sa se omoare intre ei, sa nu ceara ajutor la nimeni ,sa ii vedeti direct la stirile de la ora 5 la protv.Nu este asa?de ce nu intelegeti ca toti suntem la fel,facem parte din aceeasi oala,traim intr-o lume in care lumea se omoara,se cearta ,se iubesc etc.de ce sa nu se dea si lucrurile astea la televizor?unii dintre voi ati ramas cu mintea la regimul comunist si asa ii invatati si pe copii vostri.cred ca niciodata nu o sa scapam de comunisti.:(
  • 0 (0 voturi)    
    o parere (Marţi, 16 septembrie 2008, 15:10)

    neneanaie [anonim]

    Eu astept sa vad ce are omul de spus si pe urma judec. Nu ma obliga nimeni sa-l ascult, daca nu vreau pot sa schimb canalul...
    Daca omul chiar are dreptate, atunci chiar traim intr-un mare C...T.
    Cati dintre noi nu s-au lovit de coruptia si mafia din tara noastra?
    Vrea cineva sa sustina ca nu exista chiar nimic din ce spune DD? Ca cei din CNA si guvern sunt chiar curati ca lacrima?
    Nu-l cunosc personal pe DD si nici nu ma uit de obicei la OTV sau DDTV. Dar de 2 zile stau in fiecare noapte sa vad ce are omul de spus. Chiar daca doar 1% din ce spune DD e adevarat, tot avem o foarte mare problema...

    va multumesc
  • 0 (0 voturi)    
    Fara bascalie, ca nu e cazul (Marţi, 16 septembrie 2008, 15:25)

    gsc [anonim]

    Mai multt pentru HotNews decat pentru "colegii mei 'telectuali ".

    Lasati tonul asta de bascalios, da' mari eduatori ai natiei, si urmariti cu atentie ce se intampla ..

    chiar credeti ca ii doare in pix pe astia de la CNA ca nu-s ce zdreanta s-a urcat pe masa la OTV ?

    Asa ca fapt divers, data trecuta cand l-au inchis pe DD, a avut o emisune unde era invitat fostul Ministrul de Externe al Ro de pe vremea lu' Ceasca (era prima data cand omu' ala aparea pa' la teveu' )

    Ce a povestit ala va dati seama si voi....

    La nici o saptamana, bang, i-au inchis postul ...

    asa ca eu zic sa ascultati cu atentie ce zice DD
  • 0 (0 voturi)    
    Nu-mi vine a crede !!!!!!!!!! (Marţi, 16 septembrie 2008, 17:18)

    Cornel [anonim]

    Eu daca ma stiam nevinovat, eram de mult fata in fata cu Diaconescu, intr-un drept la replica. Faptul ca CNA-ul vorbeste doar pe la colturi ma face sa cred ca Diaconescu are dreptate. Cat despre limbaj, CNA-ul nu l-a vazut niciodata pe Dinescu ? Sau dansul are dreptul ca e ... cu studii ...
  • 0 (0 voturi)    
    Zero TV (Marţi, 16 septembrie 2008, 17:22)

    Albastrel Popescu [anonim]

    Televiziunea asta a cioroilor, analfabetzilor si manelistilor trebuie cu adevarat interzisa.
    Califica generatii intregi de retardati, iar efectul va fi dezastruos in timp ...
    Deja efectul promovarii manelistilor facuta de Felix si Sarbu se vede ...


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version