Studiul AdMarket 2008: cum privesc marii clienti industria de publicitate din Romania

de V.O.     HotNews.ro
Joi, 25 septembrie 2008, 14:56 Economie | Media & Publicitate

Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), organizatie ce reprezinta agentiile de publicitate, va incepe in octombrie un nou studiu AdMarket, menit sa reprezinte "o fotografie mai exacta a industriei de publicitate" active pe piata romaneasca. Spre deosebire de editiile precedente, cand AdMarket reprezenta mai degraba un studiu de "brand awareness" al agentiilor, acum el va avea drept scop sa evalueze perceptia clientilor de publicitate asupra acestei industrii, potrivit reprezentantilor UAPR.

Studiul va fi realizat de UAPR in colaborare cu D&D Research in perioada octombrie-noiembrie 2008, pe un panel mai mare de respondenti (700), urmand ca rezultatele sa fie prezentate in decembrie.

Respondentii, alesi din randul marilor clienti de publicitate, vor evalua separat agentiile de media si pe cele de advertising/full service, raspunsurile lor urmand sa stabileasca perceptia asupra creativitatii, orientarii strategice sau cunoasterii pietei.





















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

252 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri