Studiul AdMarket 2008: cum privesc marii clienti industria de publicitate din Romania

de V.O.     HotNews.ro
Joi, 25 septembrie 2008, 14:56 Economie | Media & Publicitate

Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR), organizatie ce reprezinta agentiile de publicitate, va incepe in octombrie un nou studiu AdMarket, menit sa reprezinte "o fotografie mai exacta a industriei de publicitate" active pe piata romaneasca. Spre deosebire de editiile precedente, cand AdMarket reprezenta mai degraba un studiu de "brand awareness" al agentiilor, acum el va avea drept scop sa evalueze perceptia clientilor de publicitate asupra acestei industrii, potrivit reprezentantilor UAPR.

Studiul va fi realizat de UAPR in colaborare cu D&D Research in perioada octombrie-noiembrie 2008, pe un panel mai mare de respondenti (700), urmand ca rezultatele sa fie prezentate in decembrie.

Respondentii, alesi din randul marilor clienti de publicitate, vor evalua separat agentiile de media si pe cele de advertising/full service, raspunsurile lor urmand sa stabileasca perceptia asupra creativitatii, orientarii strategice sau cunoasterii pietei.
























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

251 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri