Candidatul democrat la presedintia SUA, Barack Obama, este pe cale sa atinga un nou record, fiind interesat sa achizitioneze nu mai putin de 30 de minute de spatiu TV, in intervalul orar de maxima audienta 20:00-20:30, pe principalele retele de televiziune, in data de 29 octombrie, anunta Advertising Age.

Publicatia citeaza site-ul specializat in informatii privind piata de televiziune din SUA The Live Feed, care intr-un update anunta ca reteaua CBS a confirmat ca echipa electorala a lui Obama a cumparat deja jumatate de ora de spatiu "prime time", pentru data de 29 octombrie. Potrivit declaratiei CBS, asa cum este citata de sursa, reteaua va oferi, la cerere, aceeasi oportunitate si candidatului republican la Casa Alba, senatorul John McCain.

Potrivit Advertising Age, reteaua Fox ar putea fi in imposibilitatea de a difuza programul intocmit de echipa Obama, deoarece la acea ora are programata o transmisiune de baseball.

Sursa apreciaza ca spatiul publicitar electoral de 30 de minute cerut de Obama nu are precedent in ultimii 16 ani. In 1992, candidatul Ross Perot a apelat la o masura similara in campania sa la prezidentiale.

The Live Feed il citeaza pe analistul politic Larry Sabato, potrivit caruia ideea lui Obama de a achizitiona spatiu amplu pe majoritatea retelelor nationale de televiziune vine in conditiile in care tema electorala a acestui candidat "nu este numai schimbarea, ci si unitatea, asa ca el se adreseaza intregii natiuni, in loc sa se adreseze doar celor cateva state indecise".