Volumul de reclama TV a crescut in a doua jumatate a lunii ianuarie, dar ramane mult sub nivelul de acum un an

de C.I.     HotNews.ro
Marţi, 3 februarie 2009, 20:31 Economie | Media & Publicitate

Volumul de reclama pe principalele posturi generaliste si de stiri a crescut considerabil in a doua jumatate a lunii ianuarie a acestui an, comparativ cu primele doua saptamani din 2009, insa se mentine, la majoritatea televiziunilor, mult sub nivelul inregistrat in perioada 15-31 ianuarie 2008, potrivit datelor oferite HotNews.ro de firma de cercetare de piata si monitorizare Alfacont.

Dintre principalele televiziuni romanesti, cea mai mare incarcare de reclama, in a doua jumatate a lunii trecute, s-a inregistrat pe posturile Acasa TV, Realitatea TV, Antena 1 si Kanal D, cele mai putine reclame fiind difuzate de Antena 3. In perioada 15-31 ianuarie 2008, Prima TV, Antena 1 si Pro TV erau posturile cu cel mai mare numar de reclame, pe ultimul loc situandu-se, atunci, TVR.

Acasa TV, Kanal D, Realitatea TV au inregistrat, in a doua jumatate a lunii ianuarie 2009, mai multa reclama decat in aceeasi perioada a anului trecut, in timp ce Antena 1, Antena 3, Prima TV, Pro TV si Realitatea TV au inregistrat scaderi - cu precizarea ca o mare parte dintre primele zece produse si servicii promovate de Realitatea TV, Antena 1 si Antena 3 sunt publicatii sau servicii apartinand posturilor Realitatea-Catavencu, respectiv Intact.

Comparativ cu primele doua saptamani ale acestui an, posturile Acasa TV, Prima TV, Pro TV si Kanal D inregistreaza cele mai mari cresteri in privinta numarului de reclame difuzate.

Cum a evoluat numarul de spoturi difuzate de principalele posturi de televiziune:

15-31 ianuarie 2009
  • Acasa TV - 4383
  • Antena 1 - 3934
  • Antena 3 - 1643
  • Kanal D - 3784
  • Prima TV - 3213
  • Pro TV - 3276
  • Realitatea TV - 4012
  • TVR 1 - 2352

1-14 ianuarie 2009
  • Acasa - 1476
  • Antena1 - 2714
  • Antena3 - 1284
  • Kanal D - 1852
  • Prima TV - 1119
  • Pro TV - 1375
  • Realitatea TV - 2651
  • TVR 1 - 1493

15-31 ianuarie 2008
  • Acasa TV - 4031
  • Antena 1 - 5135
  • Antena 3 - 3146
  • Kanal D - 2871
  • Prima TV - 5266
  • Pro TV - 4896
  • Realitatea TV - 3584
  • TVR 1 - 2551

Produsele promovate cel mai intens in perioada 15-31 ianuarie 2009, pe principalele posturi TV, au fost (dupa numar de spoturi):
  • Acasa TV: Nurofen Raceala&Gripa (166), Fulga Lapte, Danone Activia, Strepsils Miere si Lamaie, Nurofen, Rex Oxigen Activ, Cillit Bang, Calgon, Ariel Automat, Palette Deluxe
  • Antena1: Gazeta Sporturilor (264), Jurnalul National, Revista Saptamana Financiara, SMS 1272, Fundatia Umanista Dan Voiculescu, McDonald's, Revista Felicia, Revista Confidential, www.totulredus.ro, Ariel Automat
  • Antena3: Vichy Neovadiol (166), www.totulredus.ro, Ariel Automat, GSP TV, Primaria Sectorului 4, McDonald's, Revista Saptamana Financiara, Renault Clio3&Megane 2 Sedan, Jurnalul National, Adevarul
  • Kanal D: Delik'at Picant, Vichy Neovadiol, Ariel Automat, Germanos Dealer Cosmote, Frosta Semipreparate, Aspirin Plus C, BCR Banca Pentru Locuinte, Audispray, Vincon Vrancea Muscatel, Cosmote
  • Prima TV: Coldrex Hotrem Honey&Lemon (108), Germanos Dealer Cosmote, Frosta Semipreparate, Sensodyne, Memo Plus, Pronto, Oust, Duck Power, Danone Frutmania, Chio Exxtra Chips
  • Pro TV: Chio Exxtra Chips (125), Coca-Cola Zero, Fulga Lapte, Aspirin Plus C, Coca-Cola, Renault Clio3&Megane 2 Sedan, Golden Brau, Poiana Aerata, McDonald's, Chevrolet
  • Realitatea TV: Cotidianul (117), Cine Star, Money Consulting, Ardaf, Ariel Automat Pro-Zim7, Germanos Dealer Cosmote, Internity Dealer Cosmote, Blue Air, Palette Deluxe, Business Standard
  • TVR 1: Ariel Automat (104), Delik'at Picant, Prostamol Uno, Sensodyne, Vichy Neovadiol, Coldrex Hotrem Honey&Lemon, Dr. Oetker Ristorante Pizza, Nescafe Brasero, Blend a Med 3D White Luxe, Click! pentru Femei&Click!


Citeste mai multe despre   




















Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

1480 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    reclama telefonie (Luni, 14 septembrie 2009, 13:03)

    titi [anonim]

    mai fratilor,in toate tarile din lume ,rosu inseamna stop. a cui a fost ideia asta stupida cu verde stop.mai cititi enciclopedia ca nu strica


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri