Grupul Leo Burnett a anuntat, miercuri, printr-un comunicat de presa o crestere de 46% a cifrei de afaceri in 2008, an in care a lansat doua entitati noi, MediaVest si TruMedia Research. Dintre companiile ce formeaza acest grup, cea mai mare crestere procentuala a cifrei de afaceri, comparativ cu 2007, a inregistrat-o agentia de marketing interactiv iLeo, iar din punct de vedere valoric cresterea cea mai importanta a apartinut Starcom MediaVest Group, afirma Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group, citat in comunicat.

Cum isi prezinta Leo Burnett activitatea in 2008:

  • Crestere de 46% a cifrei de afaceri la nivel de grup;
  • Stefan Iordache: "Din punct de vedere procentual, cea mai mare crestere a cifrei de afaceri a inregistrat-o iLeo, care a crescut in 2008 cu peste 300% fata de anul 2007" (cifra de afaceri in 2007, potrivit datelor raportate la Ministerul de Finante, a fost de circa 375.000 euro);
  • Stefan Iordache:  "Din punct de vedere valoric, bineinteles, cea mai importanta crestere a apartinut Starcom MediaVest Group - care a finalizat anul 2008 cu o crestere de 62% fata de anul precedent" (cifra de afaceri in 2007, potrivit datelor raportate la Ministerul de Finante, a fost de circa 27 de milioane de euro);
  • Grupul nu precizeaza cum au evoluat celelalte entitati ale sale;
  • Grupul Leo Burnett este format din agentia de publicitate Leo Burnett&Target compania de media Starcom MediaVest (Starcom Romania a devenit in 2008 Starcom MediaVest Group, alcatuita din 3 entitati media - Starcom, Starcom Direct si MediaVest); agentia de consultanta PR The Practice; agentia de marketing interactiv iLeo; shopul de idei 23 Communication Ideas; compania de masurare a audientei in-store si indoor Tru Media Research (infiintata in 2008);
  • Clienti castigati in 2008: GE Money, Strauss, InBev Romania, Petrom, Samsung (Starcom), Sniezka (MediaVest), Hochland, Eurocopter, Prigat (The Practice), Blue Air, sport.ro, Credex (23 Communication Ideas), Baneasa Shopping City (iLeo);
  • Roxana Dumitru - Managing Director Leo Burnett: "In 2008, companiile din grupul Leo Burnett au ajuns impreuna la peste 50 de clienti si peste 70 de branduri in portofoliu";
  • Grupul "a schimbat structura interna punand cu preponderenta accentul pe senioritate".