Leo Burnett: cifra de afaceri a crescut cu 46% in 2008

de C.I.     HotNews.ro
Miercuri, 4 februarie 2009, 20:01 Economie | Media & Publicitate

Grupul Leo Burnett a anuntat, miercuri, printr-un comunicat de presa o crestere de 46% a cifrei de afaceri in 2008, an in care a lansat doua entitati noi, MediaVest si TruMedia Research. Dintre companiile ce formeaza acest grup, cea mai mare crestere procentuala a cifrei de afaceri, comparativ cu 2007, a inregistrat-o agentia de marketing interactiv iLeo, iar din punct de vedere valoric cresterea cea mai importanta a apartinut Starcom MediaVest Group, afirma Stefan Iordache, COO Leo Burnett Group, citat in comunicat.

Cum isi prezinta Leo Burnett activitatea in 2008:
  • Crestere de 46% a cifrei de afaceri la nivel de grup;
  • Stefan Iordache: "Din punct de vedere procentual, cea mai mare crestere a cifrei de afaceri a inregistrat-o iLeo, care a crescut in 2008 cu peste 300% fata de anul 2007" (cifra de afaceri in 2007, potrivit datelor raportate la Ministerul de Finante, a fost de circa 375.000 euro);
  • Stefan Iordache:  "Din punct de vedere valoric, bineinteles, cea mai importanta crestere a apartinut Starcom MediaVest Group - care a finalizat anul 2008 cu o crestere de 62% fata de anul precedent" (cifra de afaceri in 2007, potrivit datelor raportate la Ministerul de Finante, a fost de circa 27 de milioane de euro);
  • Grupul nu precizeaza cum au evoluat celelalte entitati ale sale;
  • Grupul Leo Burnett este format din agentia de publicitate Leo Burnett&Target; compania de media Starcom MediaVest (Starcom Romania a devenit in 2008 Starcom MediaVest Group, alcatuita din 3 entitati media - Starcom, Starcom Direct si MediaVest); agentia de consultanta PR The Practice; agentia de marketing interactiv iLeo; shopul de idei 23 Communication Ideas; compania de masurare a audientei in-store si indoor Tru Media Research (infiintata in 2008);
  • Clienti castigati in 2008: GE Money, Strauss, InBev Romania, Petrom, Samsung (Starcom), Sniezka (MediaVest), Hochland, Eurocopter, Prigat (The Practice), Blue Air, sport.ro, Credex (23 Communication Ideas), Baneasa Shopping City (iLeo);
  • Roxana Dumitru - Managing Director Leo Burnett: "In 2008, companiile din grupul Leo Burnett au ajuns impreuna la peste 50 de clienti si peste 70 de branduri in portofoliu";
  • Grupul "a schimbat structura interna punand cu preponderenta accentul pe senioritate".


Citeste mai multe despre   




















Material sustinut de BRD Groupe Société Générale

5 motive de cheltuit banii - electronice pentru casa. Idei de cadouri si rasfat

Decembrie este luna cadourilor si in toata nebunia asta trebuie sa mai cumperi si cate ceva pentru casa ta. Bine, sau poate vrei sa faci un cadou unor apropiati, asa ca de "casa noua". Motive de cheltuit bani se vor gasi mereu. Asadar, va propunem o lista de "motive" pentru cheltuit banii, mai ales ca acum e ocazia perfecta sa beneficiezi de ofertele de Craciun ale comerciantilor.

333 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version