Licitatia pentru vanzarea spatiului publicitar pe posturile publice de radio, programata pentru luni, 9 februarie 2009, a fost amanata, a declarat pentru HotNews.ro, Ruxandra Sararu, directorul departamentului de marketing si comunicare al Societatii Romane de Radiodifuziune (SRR). Potrivit acesteia, nicio regie de publicitate nu a depus oferta, in conditiile in care SRR a cerut 1,25 milioane de euro garantati anual, in urmatorii doi ani.

Saptamana trecuta, Pagina de Media scria ca niciuna dintre regiile interesate de asemenea licitatii nu si-a manifestat dorinta de a lua parte la procedura demarata de radioul public.

In ultimii doi ani, publicitatea pe posturile SRR a fost administrata de CLIR Media, regie al carei contract expira la mijlocul lunii martie. Potrivit Ruxandrei Sararu, CLIR Media a cumparat caietul de sarcini, insa nu a inaintat nicio oferta.

Luna trecuta, TVR a selectat Splendid Media, regia care a administrat in ultimii ani publicitatea pe posturile publice de televiziune, sa continue vanzarea spatiului publicitar al acestora in urmatorii trei ani. Splendid Media si Media Mall au fost singurele regii participante la selectia de oferte organizata de TVR, dupa ce televiziunea publica a renuntat la licitatia initiata in acest sens, in ultima parte a anului trecut.