BRAT: campanie pentru publicitate doar prin titlurile auditate

de Camelia Moga     HotNews.ro
Luni, 2 martie 2009, 17:25 Economie | Media & Publicitate

Macheta de campanie
Foto: HotNews.ro
Biroul Roman de Audit al Tirajelor (BRAT) a lansat, luni, o campanie de promovare a publicatiilor din presa scrisa si online cu cifre auditate. Cu aceasta campanie, intitulata "BRAT da valoare publicitatii", initiatorii vor sa creasca increderea investitorilor in publicatiile masurate, pentru a determina si o crestere procentuala a bugetelor de publicitate alocate acestora. "Ne dorim ca un procent cat mai mare, daca nu 100%, din bugetele de publicitate sa vina spre presa auditata de BRAT si site-urile masurate de SATI", a spus, cu aceasta ocazie, Arina Ureche, director general BRAT.

Potrivit presedintelui BRAT, Silviu Ispas, campania "nu este legata de criza, dar vine intr-un anumit moment al pietei". Ea va fi facuta dupa modelul biroului omolog din Ungaria si se adreseaza, in special, persoanelor responsabile cu cheltuirea bugetelor de publicitate ale clientilor, agentiilor de publicitate si institutiilor statului.

Ispas a tinut sa precizeze ca "in pofida faptului ca peste 90% din titlurile care conteaza in printul romanesc sunt in BRAT, bugetele de publicitate care ajung in presa auditata sunt mai mici, proportional", iar fenomenul nu si-l explica prin argumente care tin de latura profesionala.

Presedintele BRAT a declarat pentru HotNews.ro ca "aceasta campanie nu are nicio legatura cu discutiile din presa (privind veridicitatea datelor de audienta ale publicatiilor din Brat - n.r.). In niciun caz nu intra in discutie veridicitatea datelor SNA. Ele sunt reale si veridice, nu sunt holograme. Daca se pune ceva in discutie, aceasta este metodologia in baza careia se culeg datele, astfel incat sa micsoram marjele de eroare pe care le difuzeaza orice studiu care foloseste esantioane".

Campania va dura 2-3 luni si va fi promovata gratuit, prin publicarea unor machete si bannere, in presa scrisa si online. Ea va fi completata de o campanie de mailing direct catre clientii de publicitate, inclusiv institutii de stat, care vor fi pusi in tema cu beneficiile investitiei in media masurata.

Pana acum, si-au anuntat participarea 37 de publisheri.

BRAT este furnizorul oficial al datelor de audienta pentru presa scrisa (SNA), iar din 2007 a devenit furnizorul oficial al datelor de trafic si audienta pentru site-urile web (SATI).


Citeste mai multe despre   






















VIDEO Economistii-sefi ai primelor 3 banci comerciale, despre evolutia economiei romanesti. Ce proiecte mari de investitii finanteaza bancile la ora actuala?

Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, Horia Braun (BCR), Florian Libocor (BRD-GSG) si Andrei Radulescu (BT) au discutat luni dimineata, in cadrul unei mesei rotunde organizate de HotNews.ro si Startup Cafe, despre investitiile bancilor in economie romaneasca si starea actuala a economiei, precum si despre fluctuatiile care au tinut prima pagina in ultima perioada.
  • A. Radulescu: Daca statul nu investeste, atunci de ce sa isi asume sectorul privat riscuri?
  • F. Libocor: Banii se duc acolo unde exista certitudini, predictibilitate, stabilitate. Lipsa acestor caracteristici loveste in mai multe zone, cu precadere in investitii.
  • H. Braun: Speram la o dinamica pozitiva, insa trebuie sa puna umarulul statul,bancile, si managementul companiilor.

388 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi