United Media preia contul de media al Ursus Breweries 

de C.M.     HotNews.ro
Luni, 9 martie 2009, 17:28 Economie | Media & Publicitate

Agentia United Media va gestiona, incepand cu luna aprilie, contul de media al companiei Ursus Breweries, potrivit unui comunicat remis, luni, HotNews.ro. Agentia va oferi servicii de planificare si cumparare de spatii media pentru marcile din portofoliul producatorului de bere.   

Procesul de selectie a fost realizat cu sprijinul auditorului media Fairbrother Lenz Eley din Marea Britanie, care a asigurat evaluarea tuturor aspectelor calitative si cantitative ale ofertelor, mentioneaza comunicatul.

Fairbrother Lenz Eley este compania de audit media folosita la nivel global de grupul SABMiller, din care face parte si Ursus Breweries. La nivel local, know-how-ul a fost asigurat de All in Media, partenerul exclusiv al Fairbrother Lenz Eley in Romania.

La inceputul saptamanii trecute, Catalin Tolontan scria pe blogul sau ca "SAB Miller a anuntat oficial agentia Zenith Media (cea mai mare de pe piata conform RECMA si nr. 2 dupa McCann pe Ministerul de Finante) ca parteneriatul lor se va incheia in aprilie".

United Media a fost infiintata in februarie 2006 prin venirea in Romania a grupului elen Ashley Worldgrup, care actioneaza in Europa Centrala si de Sud-Est. Agentia a gestionat clienti precum Cosmote, Romtelecom, Asirom si Garanti.  

Ursus Breweries, subsidiara a SABMiller plc, detine 4 fabrici de bere in Cluj-Napoca, Timisoara, Buzau si Brasov, avand peste 1.500 de angajati. Marcile din portofoliul companiei sunt: Peroni Nastro Azzurro, Ursus, Redd’s, Timisoreana, Stejar, Ciucas si Pilsner Urquell. 


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de Superbrands

AmCham  - 25 de ani de impact in Romania, prin sustinerea consultarii intre mediul public si privat, pentru dezvoltarea Romaniei

Camera de Comert Americana in Romania (AmCham Romania) este de 25 de ani intre cele mai reprezentative asociatii ale comunitatii de afaceri din Romania, fiind recunoscuta drept un promotor al dialogului public-privat pe teme ce privesc mediul de afaceri, politicile publice cu impact asupra economiei, competitivitatea Romaniei sau dinamica relatiilor comerciale intre SUA si Romania.

1071 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Nu ne mira (Luni, 9 martie 2009, 18:06)

    popescu [anonim]

    Nu ne mira foarte tare ca Tolontan stia de la inceputul saptaminii trecute ca SABMiller nu va mai lucra cu Zenith. Sotia sa lucreaza la All In Media, partenerul local al firmei care a auditat pitchul.
    • 0 (0 voturi)    
      Absolut deloc (Luni, 9 martie 2009, 20:34)

      Liviutza [anonim] i-a raspuns lui popescu

      Este greu de crezut ca toate informatiile "in-house" pe care blogul mai sus pomenit le ofera in regim de "preview" nu provin, macar uneori, din aceasta sursa casnica. dar, ca multe alte conflicte de interes din publicitatea si media locala, e o situatie acceptata.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version