Parteneriate si aliante noi pe piata publicitatii

de C.I.     HotNews.ro
Marţi, 10 martie 2009, 18:53 Economie | Media & Publicitate

Agentiile Initiative si DRAFTFCB, ambele apartinand grupului global de comunicare Interpublic, au anuntat marti o alianta strategica pe piata romaneasca prin intrarea DRAFTFCB in actionariatul agentiei de media Brand Connection, in parti egale cu Initiative. Tot marti a fost anuntat si un nou parteneriat in zona publicitatii in lift, intre companiile Elevate Media si IQ Communication.

Alianta Initiative&DRAFTFCB inseamna, potrivit unui comunicat de presa, ca bugetele derulate de Initiative/Brand Connection in 2009 vor creste cu 10-15%, dupa consolidarea bugetelor de media DRAFTFCB.

Agentia de media Brand Connection este membra a grupului de companii ce mai include Initiative (media), Lowe&Partners Romania si Lowe PR.

Potrivit comunicatului:
  • Operatiunile Brand Connection vor fi in continuare conduse de Ileana Tomescu, care devine managing partner (Tomescu a preluat functia de managing director Brand Connection in 2006).
  • Veronica Savanciuc, presedinte Initiative Romania: "Planuim acest pas de mai mult timp si este o provocare faptul ca materializarea lui se petrece in aceasta perioada".
  • Clientii DRAFTFCB vor beneficia de serviciile de media oferite de echipa Brand Connection.
  • In viitorul foarte apropiat, alianta se va concretiza si la nivel operational si legal.

Tot marti, companiile de publicitate in lift Elevate Media (Bucuresti) si IQ Communication (Iasi) au anuntat, printr-un comunicat, un parteneriat prin care urmaresc sa obtina "acoperire nationala si audiente relevante".

Potrivit informarii Elevate Media:
  • Colaborarea a inceput la inceputul anului 2009, dar a fost oficializata la inceputul lunii martie.
  • Elevate Media, prima companie de publicitate in lift din Romania, infiintata in 2005 in Bucuresti, este prezenta in alte 9 orase mari din tara, iar IQ Communication din Iasi si-a dezvoltat, ulterior, reteaua in 20 de judete, in zona Moldovei si in tara.
  • Acoperirea celor doua retele partenere depaseste 25 de orase din toate regiunile tarii si 3.000 de lifturi. "O campanie in reteaua comuna poate atinge in jur de 1 milion de persoane (unici). Datorita expunerii repetate la mesaj, numarul total de vizualizari depaseste 30 milioane de vizualizari intr-o luna", se apreciaza in comunicat.


Citeste mai multe despre   






















VIDEO Economistii-sefi ai primelor 3 banci comerciale, despre evolutia economiei romanesti. Ce proiecte mari de investitii finanteaza bancile la ora actuala?

Economistii sefi ai primelor 3 banci comerciale, Horia Braun (BCR), Florian Libocor (BRD-GSG) si Andrei Radulescu (BT) au discutat luni dimineata, in cadrul unei mesei rotunde organizate de HotNews.ro si Startup Cafe, despre investitiile bancilor in economie romaneasca si starea actuala a economiei, precum si despre fluctuatiile care au tinut prima pagina in ultima perioada.
  • A. Radulescu: Daca statul nu investeste, atunci de ce sa isi asume sectorul privat riscuri?
  • F. Libocor: Banii se duc acolo unde exista certitudini, predictibilitate, stabilitate. Lipsa acestor caracteristici loveste in mai multe zone, cu precadere in investitii.
  • H. Braun: Speram la o dinamica pozitiva, insa trebuie sa puna umarulul statul,bancile, si managementul companiilor.

338 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Miercuri