Nominalizari pentru trei agentii romanesti la festivalul de publicitate Cannes Lions

de V.O.     HotNews.ro
Luni, 22 iunie 2009, 14:44 Economie | Media & Publicitate

Trei campanii realizate de agentiile romanesti Arsenoaiei&Matasel, Grey Bucharest, respectiv Leo Burnett&Target au intrat in finala la trei dintre categoriile festivalului international de publicitate Cannes Lions, editia 2009, care se desfasoara zilele acestea la Cannes.

Organizatorii festivalului au anuntat finalistii la sapte dintre cele 11 categorii ale festivalului. La categoria PR - inclusa pentru prima data in festival, la editia de anul acesta - agentia Arsenoaiei&Matasel a fost inclusa pe lista scurta la subcategoria "Best Use of Live Events and/or Celebrity Endorsement", prin campania "Accidentele se pot intampla oricui", realizata pentru Politia Capitalei.

La randul sau, Grey Bucharest a fost nominalizata cu lucrarile "Punk" si "Graffiti", pentru Eastpak, la categoria Outdoor, subcategoria "Point of Purchase: Small Scale".

Iar Leo Burnett&Target a fost inclusa pe lista scurta la subcategoriile "Best Use of Special Events&Stunt/Live Advertising" si "Travel, Entertainment&Leisure", la categoria Media, cu "The Dinosaur Exhibition", campanie pentru Muzeul Grigore Antipa.

Nicio agentie romaneasca nu a intrat pe lista scurta la categoriile Direct, Promo, Radio si Press. Nominalizarile la categoriile Cyber, Design, Film si Titanium&Integrated nu au fost inca anuntate.


Editia a 56-a a festivalului de publicitate Cannes Lions, care se desfasoara in perioada 21-27 iunie, a atras cu 20% mai putine lucrari inscrise decat anul trecut, fiind de asteptat ca numarul participantilor sa fie cu 40% mai mic, potrivit Brand Republic


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

492 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri