Publicatia Campaign a anuntat, vineri, ca Vodafone a desemnat agentia OMD pentru administrarea contului sau global de media, evaluat la 800 de milioane de lire sterline. MediaWeek citeaza, la randul sau, un purtator de cuvant al Vodafone care a confirmat selectarea OMD pentru administrarea contului de media, precizand insa ca "va fi, fara indoiala, o perioada de tranzitie pe toate pietele locale si este neglar, in acest moment, cand va prelua OMD controlul total".

Informatia vine la cateva saptamani dupa ce Vodafone a dezmintit, potrivit Brand Republic, ca ar fi fost pe cale sa atribuie acest cont Team Vodafone, unitate a grupului de comunicare WPP dedicata acestui cont.

Surse citate de Campaign afirma ca sefii OMD si WPP au fost informati in legatura cu decizia Vodafone in cursul diminetii de vineri.

La 11 august, cand a dezmintit ca ar fi urmat sa atribuie contul sau de cumparare si planificare media diviziei dedicate a WPP, Team Vodafone, compania a confirmat, potrivit Brand Republic, ca urmeaza sa desemneze un singur grup pentru administrarea intregului cont global de media, negocierile continuand, la acea data, cu Team Vodafone, Carat (Aegis Media) si OMD (Omnicom). Potrivit Campaign, in ultima faza a negocierilor ar fi ramas doar Team Vodafone si OMD.

In Romania, contul Vodafone este administrat in prezent de B.V. McCann Erickson (Universal McCann).