Asociatia IAB Romania prezinta proiectul unei marci de incredere pentru site-urile romanesti

de Vlad Barza     HotNews.ro
Marţi, 13 octombrie 2009, 15:00 Economie | Media & Publicitate

Asociatia IAB Romania ce reuneste agentii de media, publisheri si regii de publicitate anunta etapa finala a proiectului de autoreglementare a industriei romanesti de Internet, care consta intr-un cod de conduita pentru site-urile care vor sa adere la acest proiect, si o marca de incredere efectiva, o vigneta care certifica respectarea acestui cod. Codul de autoreglementare care sta la baza acestui proiect va fi prezentat la un eveniment numit "Internet responsabil", care va avea loc pe 26 octombrie 2009.

Codul de conduita propus reuneste reguli de responsabilitate agreate de site-urile aderante, atat din perspectiva continutului, cat si din cea a publicitatii afisate, si a unor minime reguli in ce priveste activitatile de comert electronic, si asigura pentru public certificarea respectarii acestor reguli.

“Marca de incredere IAB nu introduce "responsabilitatea" pe internet ci doar o certifica. Asumarea publica a normelor de responsabilitate civica este doar o consecinta a cresterii internetului, fenomen evident, indiferent de care parte a monitorului ne aflam”, spune in comunicat, Cristi Parvan, vicepresedinte IAB Romania.

  • Vezi comunicatul IAB Romania aici


Citeste mai multe despre   




















Articol sustinut de Superbrands

JW Marriott, orasul din mijlocul orasului

Unul din cei mai mari jucatori de pe piata hoteliera locala, hotelul JW Marriott Bucharest Grand Hotel si-a castigat in cei 17 de existenta reputatia de un oras in mijlocul orasului datorita impresionantei desfasurari de produse si servicii: 402 camere si apartamente elegante, cele mai mari camere de 5 stele din zona, cu o suprafata medie de 36.8 mp, sase restaurante si lounge-uri, 12 sali de evenimente, dintre care doua ballroom-uri ce pot gazdui impreuna pana la 1.200 de persoane. Cladirea mai adaposteste un centru de fitness si spa, cu piscina interioara, o galerie de magazine de branduri internationale de lux ce acopera o suprafata de peste 2.700 mp, spatii de birouri de 11.000 mp si o parcare generoasa de 550 de locuri.

204 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    O alta afacere? (Marţi, 13 octombrie 2009, 22:23)

    neagoe [anonim]

    Daca nu e vorba de nicio taxa atunci bravo lor. Dar daca cumva se va taxa in orice fel aceasta certificare, atunci nu este decat o noua afacere de genul firmelor de certificare ISO 9001 unde pentru o spaga substantiala initiala si una mai mica anuala orice firma din Romania poate sa se dea mare ca are un management de calitate.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi