Bronz pentru Saatchi&Saatchi si Grey la festivalul european de publicitate Eurobest

de V.O.     HotNews.ro
Sâmbătă, 28 noiembrie 2009, 20:12 Economie | Media & Publicitate

Agentiile romanesti Saatchi&Saatchi si Grey au fost premiate cu bronz in cadrul Festivalului european de creatie publicitara Eurobest, desfasurat saptamana aceasta la Amsterdam. Agentiile romanesti au inscris in total circa 60 de lucrari la categoriile TV/Cinema, Print, Outdoor, Direct, media, Interactive, Design si Craft.

Saatchi&Saatchi Romania a primit bronz la categoria Craft, subcategoria Best Use of Film Direction pentru spotul Road Safety Campaign, realizat pentru 121.ro. La randul sau, Grey Bucharest a primit bronz la categoria Outdoor, subcategoria Ambient-Special Build, cu Lucrarea Flower Pots, realizata pentru Lenor (Procter&Gamble).

Agentia anului la Eurobest a fost declarata Ogilvy France, urmatoarele clasate fiind BETC Euro RSCG Paris si Marcel Paris. Agentia interactiva a anului este Happiness Bruxelles, Reteaua anului - DDB, iar Advertiserul anului - Guinness.



Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

294 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Sâmbătă