Universal McCann a castigat contul Metro Group Advertising

de C.M.     HotNews.ro
Joi, 10 decembrie 2009, 14:53 Economie | Media & Publicitate

Metro Group Advertising Romania a ales Universal McCann Romania sa administreze, incepand cu ianuarie 2010, contul de media pentru cele doua linii de vanzare Metro Cash&Carry si real, - Hypermarket, arata un comunicat al agentiei de media. Aceasta va opera pentru cele doua linii de business mentionate servicii de consultanta media, media planning, media buying, strategie si cercetare.

"Ne-am ales un partener cu care vorbim aceeasi limba si care a demonstrat ca ne intelege perfect nevoile de comunicare, de strategie, planificare si media buying pentru a indeplini obiectivele pe care le avem pe piata romaneasca in functie de specificul categoriei noastre", spune Corina Salanti, managing rirector Metro Group Advertising Romania, citata in comunicat.

La licitatia organizata de MGA Romania au mai participat alte 5 agentii importante din piata de profil.

Informatia detaliata pe WebPR.ro.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

514 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri