Pe scurt: Cannes Lions si-a prezentat oficial juriul. Publicitatea TCM Romania - vanduta prin Discovery Networks. Adela Marchis - manager de marketing si PR Kondiment

de V.O.     HotNews.ro
Marţi, 30 martie 2010, 20:53 Economie | Media & Publicitate

Festivalul Cannes Lions a prezentat oficial componenta juriilor la majoritatea sectiunilor, iar Romania este singura tara din Europa de Est reprezentata in juriul PR Lions, sectiunea dedicata relatiilor publice. Turner Broadcasting a desemnat Discovery Networks Europa Centrala sa coordoneze vanzarile de publicitate pentru TCM Romania. Adela Marchis este noul manager de marketing si PR al Kondiment. McCann desfasoara o noua campanie pentru Dedeman. Iar regia F5 X-Media a lansat un nou serviciu de vanzari directe.

  • Festivalul international al industriei de comunicare Cannes Lions a prezentat oficial componenta juriilor la majoritatea sectiunilor. Gabriela Lungu, managing partner al agentiei romanesti The Practice, este singura reprezentanta a Europei de Est in juriul PR Lions, sectiune dedicata relatiilor publice, arata un comunicat de presa.
  • Compania Discovery Networks Europa Centrala a fost desemnata de Turner Broadcasting sa coordoneze vanzarile de publicitate pentru postul TCM Romania incepand de la 1 aprilie. Un comunicat de presa o citeaza pe Gordana Duspara-Moriarty, VP&General Manager al Turner Broadcasting System Europe pentru Europa Centrala si de Est si Benelux, spunand ca "inca de la lansarea feed-ului TCM de 24h la inceputul lui 2008, datele privind distributia si numarul telespectatorilor au demonstrat faptul ca terenul este pregatit pentru ca Turner sa vanda publicitate si pe acest post in Romania".
  • Grupul Kondiment, activ pe piata regionala de marketing digital, are un nou manager de marketing si PR, Adela Marchis. Aceasta a ocupat pana acum postul de marketing&PR manager la agentia 121 Communication. Vezi comunicatul de presa aici
  • McCann desfasoara o noua campanie de comunicare pentru Dedeman, care va rula pe tot parcursul anului si care include executii TV, OOH si radio. La campanie - ce pastreaza ideea campaniei de anul trecut, avand ca tema viata in cuplu - au lucrat agentiile McCann Erickson si Universal McCann. Vezi comunicatul aici.
  • Regia de vanzari F5 X-Media a lansat un serviciu de vanzari directe. Potrivit unui comunicat F5, serviciul Direct Sales F5 X-Media se adreseaza comerciantilor online si companiilor colectoare de date si va reprezenta pentru inceput traficul site-urilor editate de F5, compania de new media a grupului Realitatea-Catavencu.


Citeste mai multe despre   
























Astra Film Festival 2017

VIDEO INTERVIU ​Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe: Timpul mediu de productie pentru un film documentar HBO este de patru ani, dar am avut si cazuri in care totul s-a intins pe o perioada de 10-14 ani

Hanka Kastelicova, producator executiv HBO Europe, discuta in cadrul unui interviu despre implicarea HBO in productia de filme documentare si numarul mic de cinematografe din Romania: "De exemplu, filmul Lumea Vazuta de Ion B., regizat de Alexandru Nanau, a primit un premiu Emmy. Am continuat cu Alexandru si am produs filmul Toto si surorile lui, film care a fost nominalizat la Premiile Academiei Europene de Film, echivalentul Oscarului european".
  • Intra in articol pentru a citi principalele declaratii ale lui Hanka Kastelicova

187 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi