Adevarul Holding a anuntat ca incepand de joi, 22 aprilie, nu va mai publica in paginile produselor sale machete publicitare platite care au legatura cu industria tutunului. "Adevarul”, „Adevarul de Seara” si „Click!”, dar si revistele care apar sub egida Adevarul Holding, in frunte cu „Forbes Romania”, „Foreign Policy Romania”, „Click! pentru femei” si „OK!” nu vor mai accepta spre publicare machete platite care au, fie si indirect, legatura cu industria tigaretelor si a produselor din tutun", precizeaza trustul media.

Potrivit unui comunicat Adevarul Holding, "decizia include orice fel de forma publicitara platita legata de industria tutunului, fie ca este vorba despre machete traditionale de advertising, cazuri de business, cereri de angajare in domeniu".

Trustul media precizeaza ca "aceleiasi decizii se vor adapta de la aceeasi data si variantele online ale tuturor publicatiilor Adevarul Holding".

Comunicatul este semnat de catre directorul general Adevarul Holding, Peter Imre, care a ocupat pana nu demult functia de corporate affairs director la compania Philip Morris Romania.

Decizia Adevarul Holding a venit in contextul in care o campanie pregatita pentru TV de Ministerul de Interne in parteneriat cu British American Tobacco a starnit controverse, joi, la CNA. Membrii forului au gasit neadecvat faptul ca se doreste informarea populatiei asupra prejudiciilor pe care contrabanda cu tigarete le aduce bugetului de stat si nu in privinta efectelor grave ale fumatului asupra sanatatii.