Premiile Effie 2010: GMP/Timisoreana - cea mai eficienta campanie de publicitate a ultimului an

de Costin Ionescu     HotNews.ro
Vineri, 11 iunie 2010, 1:29 Economie | Media & Publicitate

Timisoreana-Butoiul
Foto: Captura Youtube.com
  • Campania de publicitate "Povestea merge mai departe" realizata de agentia GMP pentru brandul Timisoreana a fost proclamata cea mai eficienta campanie a ultimului an in cadrul Premiilor Effie 2010, dedicate eficientei in publicitatea romaneasca. Editia din acest an - in care au fost nominalizate sau premiate inclusiv campanii cu Mircea Badea si Dan Diaconescu in roluri principale - s-a remarcat printr-un numar considerabil mai mic de premii comparativ cu anii precedenti.

La gala desfasurata joi seara au fost acordate 19 premii, in conditiile in care au fost inscrise 48 de campanii, comparativ cu 29 de premii la prima editie "de criza" - cea din 2009 (70 campanii inscrise) si cu 48 de premii la editia din 2008, cand au fost inscrise 90 de campanii.

Agentia Graffiti BBDO a primit, de data aceasta, cele mai multe trofee - 3 Bronze Effie si un Silver Effie. Propaganda a luat trei premii - toate Gold Effie. GMP, Leo Burnett&Target, McCann Erickson, Next Advertising si Papaya Advertising au luat cate doua premii, iar CAP, Headvertising si Odyssey cate un premiu.

Principalul premiu, Grand Effie, a fost revendicat de "Povestea merge mai departe", campanie realizata de GMP pentru Timisoreana, care a invins alte trei campanii premiate cu aur, realizate de Propaganda (Napolact, respectiv BRD-SocGen) si Leo Burnett (Herbal Essences).

Spotul campaniei realizate de GMP pentru Timisoreana (Grand Effie)


Castigatorii editiei 2010 a Effie, pe categorii:

Produse alimentare I
  • Aur: Propaganda (Napolact)
  • Bronz: BV McCann Erickson (Maggi)
  • Bronz: Graffiti BBDO (Sadu)


Campanii non-profit sociale, pro bono sau de serviciu public
  • Argint: Graffiti BBDO (React)
  • Bronz: Odyssey Communication (Fundatia Dinu Patriciu)

Media si divertisment
  • Bronz: Graffiti BBDO (Romtelecom Dolce)

Durables
  • Bronz: Graffiti BBDO (Dacia)
Nominalizare: BV McCann Erickson (Toshiba - cazul exploziei laptopului lui Mircea Badea)

Reputatie corporatista, imagine si identitate
  • Aur: Propaganda (BRD-Groupe Societe Generale)
  • Argint: Leo Burnett&Target (Petrom)

Produse non-alimentare
  • Aur: Leo Burnett&Target (Herbal Essences)
  • Argint: Papaya Advertising (Savana Teflon)

Servicii financiare
  • Argint: Next Advertising (Banca Transilvania)
  • Argint: Papaya Advertising (CEC Bank)
  • Bronz: Headvertising (UniCredit Tiriac Bank)

Bauturi alcoolice (bere si vin)
  • Aur: GMP Advertising (Timisoreana - "Povestea merge mai departe")
  • Bronz: Next Advertising&Cap (Murfatlar - campania "Sticla de 1 milion", cu Dan Diaconescu in rol principal)

Sustained Success
  • Aur: Propaganda (Napolact)
  • Bronz: BV McCann Erickson (Maggi)

Grand Effie: GMP Advertising (Timisoreana - "Povestea merge mai departe")
  • Nominalizati: Leo Burnett (Herbal Essences), Propaganda (BRD-Groupe Societe Generale), Propaganda (Napolact)


Citeste mai multe despre   
























Material sustinut de BCR

VIDEO Antreprenor StartUp Nation / Fondatorul Scolii de Bijuterie Contemporana: Eu nu vin la serviciu, eu vin in propriul meu atelier, in care imi exprim ideile. Ceea ce misca industria asta sunt ideile, nicidecum cifrele

David Sandu s-a ocupat de designul de bijuterii de cand era copil si a invatat pe cont propriu tot ceea ce stie. Assamblage - Scoala de Bijuterie Contemporana a aparut drept consecinta a acestei pasiuni. David face parte dintr-o industrie creativa emergenta, insa atat el, cat si cei care au trecut in ultimii 7 ani pe la bancurile de lucru ale scolii sale se vad adesea nevoiti sa spuna ca fac alte lucruri, pentru ca activitatea lor nu exista intr-un cadru legal.

2433 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    hmm (Vineri, 11 iunie 2010, 12:49)

    Mowgli [utilizator]

    pacat ca de cand a fost cumparata de Ursus, Ursus are gustul fostei Timisoareana si invers.Dar macar marca ramane.
  • 0 (0 voturi)    
    nu prea inteleg... (Vineri, 11 iunie 2010, 16:44)

    Luke [anonim]

    cum este buna acea reclama?
    Sa nu ma inteleaga gresit fanii berii in general, si Timisoreana in particular, nu de produs ma leg ci de reclama in sine.
    Cu ce ne caracterizeaza pe noi imaginile din reclama aceea? Cum ii ramane privitorului in cap marca vazand aceasta reclama? Stiu, scrie pe butoi spune vocea din final.
    Pune reclama la 100 de oameni fara scrisul de pe butoi si textul final si pun pariu ca nici unu n-ar spune ca e la o bere romaneasca.
    Cea mai tare imagine e cea cu moara de vant. Foarte romanesc...instant iti zboara mintea de la tara asta.
  • 0 (0 voturi)    
    Stella Artois (Vineri, 11 iunie 2010, 18:40)

    SpongeBob [anonim]

    Ideea este preluata dintr-o reclama mai veche la Stella Artois......deci...nota 4 pentru originalitate.
  • 0 (0 voturi)    
    Romtelecom (Duminică, 13 iunie 2010, 16:21)

    anonim [anonim]

    Va rog completati urmatorul chestionar despre Romtelecom

    http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=dFRuQ3N6T3RqY1pHWVU3aDl3WG9JZXc6MQ

    Va multumesc


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri