Doua posturi noi de televiziune si o platforma DTH sunt in planurile grupului Intact pentru 2011, potrivit Capital, care o citeaza pe Camelia Voiculescu. Paginademedia.ro scrie ca Eugen Chelemen va prelua de la Corina Dragotescu pozitia de director editorial multimedia la Adevarul Holding. CNA a interzis spotul publicitar Red Bull in care apar personajele biblice Iosif, Maria, pruncul si magii. Iar Antena 1 a fost amendata cu 40.000 de lei pentru vulgaritate in emisiunea "In puii mei".

  • Grupul Intact intentioneaza sa lanseze, in 2011, doua noi posturi de televiziune si planuieste o platforma DTH (direct-to-home), scrie Capital, care o citeaza pe Camelia Voiculescu. Aceasta explica, citata de publicatia economica: "In ceea ce ne priveste, ne gandim serios la lansarea unui DTH, avand in vedere evolutia naturala a marilor companii media de la statutul de dezvoltatori de continut la cel de provideri".
  • Eugen Chelemen va prelua pozitia de director editorial multimedia la Adevarul Holding, deoarece Corina Dragotescu a renuntat la aceasta pozitie, scrie paginademedia.ro. Potrivit sursei citate, Corina Dragotescu va continua sa colaboreze cu Adevarul Holding, dar, de la 1 ianuarie, va fi doar consultant pe proiecte editoriale, dupa ce a acceptat propunerea Realitatea TV de a-si relua emisiunea Zona de Impact la acest post.
  • Postul Antena 1 a fost amendat, joi, de CNA cu 40.000 de lei pentru mai multe editii ale emisiunii "In puii mei", prezentate de Mihai Bendeac si difuzate in perioada 6 noiembrie-4 decembrie, deoarece au fost prezentate "scene de nuditate, aluzii sexuale, expresii vulgare si licentioase intr-un interval orar destinat audientei generale".
  • Tot joi, CNA a decis sa interzica spotul publicitar pentru Red Bull in care apar personajele biblice Iosif, Maria, pruncul si magii, deoarece "aduce ofensa simbolurilor crestine care sunt folosite intr-un context total nepotrivit". Totodata, CNA a somat public posturile TV care au difuzat acel spot. Potrivit Mediafax, CNA a primit 40 de reclamatii cu privire la respectiva reclama, iar International Advertising Association Romania a transmis Consiliului un punct de vedere potrivit caruia spotul "este jignitor la adresa poporului roman", foloseste "un limbaj licentios, vulgar", dar si "simboluri crestine in context nepotrivit".