Site-ul New York Times nu va mai fi gratuit incepand de azi

de Constantin Barbu     HotNews.ro
Luni, 28 martie 2011, 18:07 Economie | Media & Publicitate

Noile abonamente New York Times
Foto: captura ecran
New York Times va limita incepand de astazi accesul gratuit la maximum 20 de articole pe luna plus continutul paginii principale, informeaza pagina de abonamente a ziarului. Utilizatorii care doresc sa acceseze in continuare continutul integral vor trebui sa plateasca un abonament lunar de 15, 20 sau 35$, iar abonatii editiei tiparite vor beneficia in continuare de acces nelimitat la tot continutul online.

Cele trei abonamente ofera acces diferit in functie de modul de accesare al paginii. Astfel, abonamentul lunar cel mai mic, de 15$, ofera utilizatorilor acces prin pagina nytimes.com si prin intermediul unei aplicatii mobile, cel de 20$ ofera acces la site si la aplicatia pentru iPad iar cel mai scump abonament, de 35$, ofera toate optiunile de mai sus.

Utilizatorii vor mai avea acces gratuit si la articolele gasite cu ajutorul motoarelor de cautare si a retelelor sociale, chiar daca si-au depasit limita lunara de 20 de materiale citite. La lansare, NYT va oferi toate abonamentele la pretul de 99 centi pentru prima luna, utilizatorii urmand sa plateasca integral costul pentru lunile urmatoare.

Limitarea continutului gratuit s-a facut pentru inceput in Canada, unde sistemul este activ din data de 17 martie.


Citeste mai multe despre   























Material sustinut de Superbrands

Recomandari de vara de la librarii Humanitas

Librariile Humanitas au aparut ca entitate juridica in anul 1993, insa primele doua librarii au fost deschise sub egida Editurii Humanitas inca din 1991. Cu peste 25 de ani in piata de distributie si vanzare de carte din Romania, compania isi propune sa ramana in continuare lantul de librarii cu cea mai mare pondere de carte din Romania, acordand editurilor nationale si locale, dar si autorilor romani, sansa de a ajunge la public.

1377 vizualizari

  • +9 (9 voturi)    
    un precedent periculos (Luni, 28 martie 2011, 18:24)

    blec-bierd [utilizator]

    mie nu mi se pare ok ...
    • -3 (9 voturi)    
      da? (Luni, 28 martie 2011, 19:03)

      alex.d [anonim] i-a raspuns lui blec-bierd

      te-ai cam obisnuit ca tot ce gasesti pe net sa fie gratis, nu?
      • +1 (1 vot)    
        nui vorba despre asta (Luni, 28 martie 2011, 22:19)

        blec-bierd [utilizator] i-a raspuns lui alex.d

        inteleg ca daca vrei un ziar il platesti ca doar nu l tipareste nimeni gratis

        internetul intre timp e un mediu mult mai dinamic unde altfel se fac banii - grusol din reclame

        ei prin taxa asta practic ingradesc umpic dreptul la informare. daca ar pune toata lumea 500 EUR abonament lunar. vrei sa fii informat platesti nu ?
    • -2 (4 voturi)    
      de ce ? (Luni, 28 martie 2011, 19:40)

      Andrei [anonim] i-a raspuns lui blec-bierd

      De ce ti se pare un precedent periculos ? Fiecare organizatie/persoana are dreptul sa isi stabileasca modul de acces asupra materialelor pe care le publica.
      Tot asa fiecare persoana/organizatie are dreptul sa isi aleaga sursele de informare pe care le considera mai utile/relevante si mai accesibile.
      Eu personal as plati pentru a avea acces la editoriale/analize mai serioase si responsabile. Un sistem client-furnizor de servicii cred ca ar stimula prezenta materialelor de calitate si a specialistilor in diferite publicatii.
  • -2 (6 voturi)    
    Acesta e viitorul (Luni, 28 martie 2011, 18:56)

    Gelu Florea [anonim]

    Acesta va fi viitorul in citiva ani. Infoamtia de pe internet nu va mai fi gratuita, pentru ca acest lucru e imposibil din perspectiva existentei si sustinerii unor structuri jurnalistice pe online (viitorul; informarii, pentru ca presa scrisa va fi doar o amintire).
    In 3-4 ani, toate structurile care furnizeaza in prezent informatie, vor trece pe diverse forme cu plata. Probabil, va diferi pretul. In plus, la noi inca e problema implementarii platii cu cardul.
    Insa, repet: fie ca vrem, fie ca nu, acesta va fi viitorul!
    Sa luam cazul Hotnews: la 1.400.000 de "unici" pe luna, ar fi suficient daca jumatate ar plati 1 euro (e mult? eu nu cred!). Asta ar insemna circa 700.000 de euro pe luna. Buget suficient pentru a fi echidistanti, pentru o echipa marita care sa aduca un plus de valoare informationala, pentru dezvoltare etc.
    Cu acel 1 euro, crede-ma ca toti ar avea numai de cistigat!
    • +6 (6 voturi)    
      Daca ar baga hotnews 1 euro taxa... (Luni, 28 martie 2011, 19:51)

      Frankie [utilizator] i-a raspuns lui Gelu Florea

      Nu cred ca vor avea mai mult de 1000-2000 de abonati. Sa zicem cu indulgenta 5 mii. Pe de alta parte vor pierde vizitatori si vor pierde bani frumosi din reclame.
      • -2 (2 voturi)    
        nu ai dreptate! (Luni, 28 martie 2011, 20:25)

        Gelu Florea [anonim] i-a raspuns lui Frankie

        Te contrazic: daca TOATE sursele de informare (ma refer la cele importante) vor trece pe sistem cu plata, numarul cititorilor nu va scadea asa mult, cum anticipezi tu acum.
        Sa nu uitam ca experimentul deja a fost facut, iar scaderea a fost de 50%, in conditiile in care n-a fost o trecere In bloc" (situatie pe care o anticipez peste citiva ani, datorita multiplelor interese). De aceea vorbeam de un calcul in cazul unei injumatatiri.
        Sa nu omitem faptul ca informatie de calitate gratis este o utopie. care nu va mai dura mult...
        E vorba de calitatea informatiilor si de multe altele. Sunt convins ca peste 5 ani, daca ne vom citit comentariile de acum, ne vom distra, tastind datele cardului pentru luna viitoare, pentru accesul pe Hotnews. :)
      • -2 (2 voturi)    
        oare? (Luni, 28 martie 2011, 21:00)

        eusinteu [anonim] i-a raspuns lui Frankie

        Nu sunt de acord. daca un site imi ofera informatii relevante referitoare la subiectele care ma intereseaza, daca manifesta echidistanta din punct de vedere politic si daca ma scuteste de chinul de a astepta sa se incarce reclamele cu Bittman la vreo banca mai ca as da 1 euro pe luna. Daca in banii astia intra si accesul online, cu atat mai bine!
        • -2 (2 voturi)    
          rectificare (Luni, 28 martie 2011, 21:22)

          eusinteu [anonim] i-a raspuns lui eusinteu

          Daca in banii astia intra si accesul mobil, cu atat mai bine!
    • -1 (1 vot)    
      de ce..... (Marţi, 29 martie 2011, 7:18)

      adib [anonim] i-a raspuns lui Gelu Florea

      as da bani sa intru pe Hotnews, tinind cont de optiunea sa politica ? Ar fi un fel de fan club al unui partid si cam atit. Vrei sa-mi spui ca daca ar fi acces cu plata acest portal ar fi echidistant ?
  • -1 (1 vot)    
    share (Luni, 28 martie 2011, 19:58)

    B. [anonim]

    Consideram site-ul NYT.

    Ce anume impiedica share-ul pe un cont de NYT ? 10, 100 de prieteni sa foloseasca acelasi cont...
  • 0 (0 voturi)    
    Sa va fac in ciuda ;) (Luni, 28 martie 2011, 20:53)

    fLoreign [utilizator]

    Saptamana trecuta am primit un e-mail de la ei cum ca producatorul masinii Lincoln ma sponsorizeaza cu acces gratuit pe restul anului, in valoare de ~ $150. Bogdaproste! (locuiesc in SUA si sunt sarac lipit, nici vorba de o masina de-a lor prea curand, abia in mai imi iau diploma dupa sase ani de doctorat.) Fara obligatii, desi am observat ca imi toarna mai des reclame inainte de a ajunge la articolele dorite.

    PS: pe cand va oferi si Tiriac astfel de "accesuri" gratuite? Ori poate un Tariceanu? (daca ajunge Hotnews cu plata, SOV ar fi cel pus pe fapte bune, sunt sigur...)
  • +1 (1 vot)    
    Pana la urma piata dicteaza (Luni, 28 martie 2011, 23:26)

    Hubabaeba [anonim]

    Cred ca o miscare cam riscanta pentru ei. Chiar daca din Romanica nu vor vedea astia nici un cent ever (chestie de cultura), oamenii stiu probabil care le sunt clientii prin alte parti. Si probabil ca au si o sustinere financiara barosana.
    Om vedea peste vreo 3 luni daca le-a mers sau nu. Poate schimba inapoi mai devreme sau mai tarziu. Dar ce e cert e ca in 20 ani ziarele de hartie vor fi muzeu (cu tot cu filme si enciclopedii la pachet), si cum intotdeauna vor fi mai multi Robin Huzi decat Serifi, informatie gratis se va gasi la fiecare pas.


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Vineri