Televiziunile Kanal D, OTV si Antena 3 au fost amendate, joi, de CNA pentru ca au depasit substantial limita de timp pentru publicitate, iar alte cateva posturi au primit somatie publica. Tot la capitolul publicitate, CNA a interzis spotul pentru vopseaua Oskar, in care apare mesajul "Vitali are... mica". Consiliul a acordat si o licenta pentru un nou canal de muzica, Mooz Dance.

  • Kanal D a primit o amenda de 15.000 de lei, iar OTV si Antena 3 - de cate 10.000 de lei pentru ca au depasit considerabil timpul legal alocat publicitatii, potrivit unei monitorizari CNA pe parcursul lunii aprilie. Pentru depasirea limitei de timp pentru publicitate au mai fost sanctionate cu somatie publica posturile National TV, Prima TV, Realitatea TV. Potrivit legislatiei in vigoare, televiziunile nu pot difuza mai mult de 12 minute de publicitate intr-un interval de o ora (limita este de 8 minute in cazul televiziunii publice).
  • CNA a amendat joi posturile Antena 3 si Realitatea TV cu cate 10.000 de lei pentru faptul ca, in data de 5 mai, au transmis in direct de la Parchetul General o declaratie a europarlamentarului Corneliu Vadim Tudor, ce continea numeroase jigniri la adresa altor persoane.
  • Tot joi, CNA a acordat licenta audiovizuala prin satelit pentru o noua televiziune muzicala, Mooz Dance. Potrivit Mediafax, Mooz Dance urmeaza sa fie lansat anul acesta de Mooz TV SRL, societate unde actionari sunt Cristinel Popa (70%) si Ionut Samoila (30%). Sursa citata precizeaza ca reprezentantii Mooz au spus la CNA ca postul va difuza numai muzica dance europeana, 40% urmand sa fie romaneasca.
  • CNA a decis intrarea in legalitate in privinta spotului publicitar pentru vopseaua Oskar, in care apare mesajul "Vitali are... mica", ceea ce inseamna ca reclama nu mai poate fi difuzata de posturi decat daca este refacuta. Potrivit membrilor CNA, spotul, in forma sa actuala, incalca reglementarile privind protectia minorilor si de respectare a demnitatii umane. Paginademedia.ro noteaza ca reprezentantii agentiei care a realizat spotul, Next Advertising, au argumentat la CNA ca este vorba despre "un pamflet", ca "Vitali era un pamflet in sine" si ca "astfel de proceduri si decizii ne pot afecta munca pe viitor (....) Nu incercam sa aratam realitatea asa cum e, ar insemna sa renuntam la toate procedeele stilistice din publicitate".