UPC Romania, al doilea mare operator local de comunicatii prin cablu, avea in total peste 1,158 milioane de clienti la sfarsitul lunii iunie din acest an, mai mult cu 4.400 de clienti fata de aceeasi data a anului trecut, dar in scadere cu 21.400 de clienti fata de trimestrul anterior din 2014, arata datele grupului Liberty Global. Operatorul a inregistrat cresteri anuale de doua cifre pe internet, televiziune digitala si telefonie fixa, dar si scaderi pe televiziune analogica si televiziune prin satelit.

Rezultate UPC la 30 iunie 2014Foto: Liberty Global

La data de 30 iunie 2014, UPC avea cu 16% mai multi clienti de internet si televiziune digitala si 21% mai multi clienti de telefonie fixa fata de aceeasi perioada a anului trecut.

Mai exact, la sfarsitul lunii iunie din acest an, UPC avea 406.700 clienti de internet, 514.800 de clienti de televiziune digitala prin cablu si 304.900 de clienti de telefonie fixa.

  • "O contributie semnificativa la rezultatele pozitive ale companiei o are segmentul de internet. UPC a castigat aproximativ 57.000 de noi abonamente Fiber Power de la an la an, ceea ce reprezinta o crestere anuala de peste 16%. La 30 iunie 2014, UPC ofera servicii Fiber Power catre 406.700 de clienti. Peste 70% dintre acesti clienti beneficiaza de internet de mare viteza, UPC anuntand recent ca viteza medie a clientilor sai de internet a depasit 100 Mbps, dublu fata de media pe tara si de patru ori mai mult decat media europeana", se arata in comunicatul UPC.

Pe de alta parte, compania a pierdut in continuare clienti de televiziune analogica prin cablu dar si clienti de televiziune prin satelit (DTH). La 30 iunie 2014, UPC avea 329.300 de clienti la televiziunea analogica (cu 66.700 mai putini decat la 30 iunie 2013) si 306.600 clienti DTH (cu 3000 de clienti mai putini decat la 30 iunie 2013).

De asemenea, UPC a raportat cresteri ale bazei totale de abonamente (RGU), care la 30 iunie 2014 era de 1.862.300, cu 6% mai mult decat in trimestrul II al anului trecut.