​DOCUMENT Ce achizitii publice s-au facut pentru amenajarea si intretinerea spatiilor verzi in ultimii 5 ani: Peste 204 milioane de euro

de Adrian Vasilache     HotNews.ro
Vineri, 11 martie 2016, 14:05 Economie | Telecom

Pansele
Foto: AGERPRES
Autoritatile publice, in special primariile, au incheiat contracte publice in valoare de peste 898,12 milioane lei fara TVA (peste 204 milioane de euro) pentru amenajarea si intretinerea spatiilor verzi, in urma unor licitatii electronice demarate in perioada 2011-2015, arata un nou document publicat de Agentia pentru Agenda Digitala. Majoritatea sunt contracte incheiate pe o perioada de 4 ani, cel mai mare astfel de acord cadru, in valoare de 387,162,009.76 (fara TVA) fiind atribuit in 2013 de Administratia domeniului public Sector 1 Bucuresti.

Pentru cresterea transparentei in achizitiile publice, Agentia pentru Agenda Digitala a Romaniei (AADR) a afisat in ultima luna mai multe situatii centralizatoare cu achizitiile publice din Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).

Cel mai recent document centralizeaza achizitiile din domeniul amenajarii si intretinerii spatiilor verzi publicate in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) pentru perioada 2011-2015. (Vezi documentul atasat).

NOTA: Contractele afisate vizeaza doar licitatiile electronice finalizate la care s-au publicat in prealabil anunturi de participare in perioada 2011-2015

  • HotNews.ro va prezinta in cele ce urmeaza un TOP 10 al celor mai mari contracte de achizitii publice pentru amenajarea si intretinerea spatiilor verzi, atribuite in urma anunturilor de participare din perioada 2011-2015

1. ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 1
Valoarea contractului atribuit: 387,162,009.76 (fara TVA)
Finantare: Fonduri bugetare
Denumirea contractului: Amenajare si intretinere de spatii verzi
Data de publicare in SEAP: 02.04.2013
Durata acordului-cadru: 4 ani
Anunt de atribuire: 135164
Frecventa si valoarea contractelor ce vor fi atribuite: An 2013= 1 contr.: 100.971.290,43 lei; an 2014= 1 contr.: 100.971.290,43 lei; an 2015= 1 contr.: 100.971.290,43 lei; an 2016= 1 contr.: 100.971.290,43 lei.
Contractul a fost atribuit catre asocierea formata din furmele: S.C. TRIUMF GARDENING S.R.L. (LIDER) - S.C. GECA P.M. IMPEX S.R.L. - S.C. COMPANIA ROMPREST SERVICE S.A. - S.C. GARDEN CENTER GRUP S.R.L. - S.C. MAXI DESIGN CONSTRUCT S.R.L

2. ADMINISTRATIA DOMENIULUI PUBLIC SECTOR 2
Valoarea contractului atribuit: 95,857,514.60 lei (fara TVA)
Finantare: Fonduri bugetare
Denumirea contractului: Amenajare si intretinere de spatii verzi; toaletari si elagaj
Data de publicare in SEAP: 08.09.2012
Durata acordului-cadru: 4 ani
Anunt de atribuire: 128401
Contractul a fost atribuit catre: AZOCHIM S.R.L. (lot 1 in valoare de 87,830,954.60 lei) si GARDEN CENTER GRUP S.R.L. (lot 2 - in valoare totala de 8,026,560.00 lei)

3. Municipiul Cluj-Napoca
Valoarea contractului atribuit: 52,654,813.74 lei (fara TVA)
Finantare: Fonduri bugetare
Denumirea contractului: Amenajare si intretinere de spatii verzi; toaletari si elagaj
Data de publicare in SEAP: 26.02.2016
Durata acordului-cadru: 4 ani
Anunt de atribuire: 167004
Contractul a fost atribuit catre: GARDEN CENTER GRUP S.R.L., avand ca subcontractant firma: SC RO VERDE LANDSCAPING SRL

4. Municipiul Timisoara
Valoarea contractului atribuit: 51,380,858.45 lei (fara TVA)
Finantare: Fonduri bugetare
Denumirea contractului: Acord-cadru privind prestarea serviciilor de 'Intretinere si amenajare a parcurilor, scuarurilor, spatiilor verzi, sistemelor de irigare, locurilor de joaca si a canisitelor, taieri de corectie, elagare si defrisare arbori de pe domeniul public al Municipiului Timisoara - zona CENTRALA ' (lot 1)
Data de publicare in SEAP: 04.06.2015
Durata acordului-cadru: 4 ani
Anunt de atribuire: 158287
Contractul a fost atribuit catre: SC Horticultura SA, avand ca terti sustinatori firmele: SC DINU INSTAL SRL si SC IMSAURISA SRL

5. Municipiul Cluj-Napoca
Valoarea contractului atribuit: 34,076,944.30 lei (fara TVA)
Finantare: Fonduri bugetare
Denumirea contractului: Intretinerea si amenajarea zonelor verzi de pe raza municipiului Cluj-Napoca
Data de publicare in SEAP: 21.12.2011
Durata acordului-cadru: 4 ani
Anunt de atribuire: 119787
Contractul a fost atribuit catre: ROSAL GRUP SA

6. Municipiul Timisoara
Valoarea contractului atribuit: 31,500,000.00 (fara TVA)
Finantare: Fonduri bugetare
Denumirea contractului: Intretinere parcuri, scuaruri, spatii verzi si sisteme de irigare situate pe domeniul public al Municipiului Timisoara
Data de publicare in SEAP: 11.10.2013
Durata contractului: 12 luni
Anunt de atribuire: 140755
Contractul a fost atribuit catre:
- SC Horticultura SA (a castigat Lotul 1, in valoare de 12,000,000.00 lei)
- ROGERA SRL in asociere cu ASTRO GREEN ENERGY SRL (care au castigat loturile 2, 3 si 4, fiecare in valoare totala de cate 6,500,000.00 lei).

7. Municipiul Timisoara
Valoarea contractului atribuit: 31068300 lei (fara TVA)
Finantare: Fonduri bugetare
Denumirea contractului: Acord cadru privind prestarea serviciilor de 'Intretinerea si amenajarea parcurilor, scuarurilor, spatiilor verzi, sistemelor de irigare, locurilor de joaca si canisitelor, taieri de corectie, elegare si defrisare arbori de pe domeniul public al municipilui Timisoara - ZONA I' (lot 2)
Data de publicare in SEAP: 05.06.2015
Durata acordului-cadru: 4 ani
Anunt de atribuire: 158355
Contractul a fost atribuit catre firma ROGERA PREST COM SRL, in asociere cu firmele ROGERA SRL si SC GREEN CITY ANDLIV SRL

8. Municipiul Timisoara

Valoarea contractului atribuit: 30,800,000.00 lei (fara TVA)
Finantare: Fonduri bugetare
Denumirea contractului: Acord-cadru privind prestarea serviciilor de 'Intretinere si amenajare a parcurilor, scuarurilor, spatiilor verzi, sistemelor de irigare, locurilor de joaca si a canisitelor, taieri de corectie, elagare si defrisare arbori de pe domeniul public al Municipiului Timisoara - zona II '(lot 3)
Data de publicare in SEAP: 17.06.2015
Durata acordului-cadru: 4 ani
Anunt de atribuire: 158800
Contractul a fost atribuit catre: SC GREEN CITY ANDLIV SRL, avand ca asociat firma SC ROGERA SRL.

9. Municipiul Brasov
Valoarea contractului atribuit: 28,409,897.20 lei (fara TVA)
Finantare: Fonduri bugetare
Denumirea contractului: servicii de amenajare si intretinere zone verzi prin aplicarea de tehnologii specifice si achizitia de material dendrofloricol necesar amenajarii acestora in municipiul Brasov
Data de publicare in SEAP: 23.07.2014
Durata acordului-cadru: 4 ani
Anunt de atribuire: 148453
Contractul a fost atribuit catre: SC PURLINE IMPEX SRL

10. Administratia Lacuri Parcuri si Agrement Bucuresti
Valoarea contractului atribuit: 27,102,376.40 lei (fara TVA)
Finantare: Fonduri bugetare
Denumirea contractului: Achizitionare de material dendro-floricol si alte materiale necesare spatiilor verzi
Data de publicare in SEAP: 15.11.2014
Durata acordului-cadru: 4 ani
Anunt de atribuire: 151859
Contractul a fost atribuit catre: GARDEN CENTER GRUP S.R.L.

  • Alte topuri cu achizitiile publice din SEAP

In afara de acest document, Agentia pentru Agenda Digitala a Romaniei (AADR) a mai publicat in premiera situatia achizitiilor publice in domeniul IT&C atribuite in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP) in perioada 2011-2015: sunt peste 1100 de contracte in valoare totala de peste 1 miliard de euro (cu TVA)


In plus, AADR a publicat si mai multe topuri care vizeaza autoritatile publice care au facut cele mai multe achizitii electronice, firmele care au castigat cei mai multi bani din contracte publice in ultimii 2 ani.



Citeste mai multe despre   











Material prezentat de LIDL​

FOTO​ Incearca reteta saptamanii de la LIDL: Sorbet cu fructe de padure, o varianta mult mai putin calorica a inghetatei


Sorbetul este un desert racoritor pe baza de fructe, suc de fructe, apa si zahar, care desi aduce foarte mult cu inghetata, este o varianta mult mai putin calorica insa poate fi la fel de cremos si delicios! Folositi fructe congelate pentru ca sorbetul sa fie consistent si sa va racoreasca instant in zilele toride de vara.
1767 vizualizari
  • +1 (1 vot)    
    Verde stop (Vineri, 11 martie 2016, 16:07)

    bigbrother [utilizator]

    Dupa raportul Curtii de Conturi eu as pune frana la aceste achizitii pana se stabileste o procedura clara si un control strict.

    De ce? Pentru ca acele cifre pot insemna practic orice si nimic, multe actiuni nu pot fi controlate. Nici macar primaria X nu poate spune cu exactitate ce s-a facut cu acei bani, practic, cat si ce s-a cumparat, unde a fost plantata crizantema, cat s-a udat, cat s-a sapat..intelegeti ideea.

    Insa cineva trebuie sa ne dea aceste raspunsuri, pentru ca acel control ne arata ca s-a numarat ca in poveste, "doua la primarie, doua la prefectura, doua la primarie.." si foarte probabil ca s-au platit facturi doar pentru a scoate bani din primarii.


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Duminică