De la startul programului global, 90% dintre utilizatorii Galaxy Note7 din Europa au ales inlocuirea smartphone-ului cu un alt Note7, si doar 3% au ales un alt model Samsung Galaxy. In aceasta perioada, Samsung a indemnat toti utilizatorii Galaxy Note7 din Europa sa isi inchida dispozitivele si sa le schimbe prin programul de inlocuire. Scandal este legat de faptul ca in peste 35 de cazuri telefoanele au luat foc.

Samsung Galaxy Note 7Foto: Samsung

Samsung estimeaza ca programul de inlocuire se va finaliza cu succes pana la inceputul lunii octombrie.

"Mesajul nostru de prioritizare a singurantei a ajuns cu succes la utilizatorii de Galaxy Note7, care iau masurile necesare, schimband produsul cu unul nou. Am depus eforturi mari sa inlocuim telefoanele Galaxy Note7 in Europa pentru a garanta siguranta clientilor nostri si pentru a minimiza orice inconvenient", afirma Cristian Cojocaru, Head of Telekom Division Samsung Electronics Romania.

Toti clientii Galaxy Note7 din Europa au primit mesaje din partea Samsung, solicitand schimbarea dispozitivului, precum si o actualizare a software-ului care a setat limita maxima de incarcare a bateriei la 60%.

Samsung Europe a desemnat o echipa formata din directori locali care sa lucreze cu partenerii din zona de retail pentru o implementare cat mai usoara a programului de inlocuire in Europa.

David Lowes, Chief Marketing Office Samsung Electronics Europa ii incurajeaza pe utilizatori sa urmareasca o serie de caracteristici, pentru a se asigura ca au un dispozitiv Galaxy Note7 pe care il pot folosi fara griji: ¬Toti utilizatorii pot folosi sistemul nostru online de identificare a codului (IMEI) de pe Samsung.com, iar la primirea noului dispozitiv pot urmari noul simbol cu baterie verde si un patrat negru pe ambalaj, pentru a se asigura ca detin un produs nou".