UPC Romania, parte a grupului american de comunicatii prin cablu Liberty Global, si-a majorat cu peste 6% baza totala de abonamente, depasind 2,41 milioane abonamente anul trecut, a anuntat joi al doilea mare operator de comunicatii prin cablu. Numarul total de abonati a crescut cu aproape 4% pana la 1.345.600 abonati, iar veniturile in lei au crescut cu 6,5% depasind 734,4 milioane lei, conform companiei.

Infografic- Rezultate UPC in 2017Foto: UPC Romania

Anul trecut, operatorul si-a extins aria de acoperire a serviciilor digitale cu 195.800 de case, reprezentand o crestere de aproximativ 7% fata de anul 2016, ajungand la 3.034.200 gospodarii din Romania, iar investitiile in retea au determinat cresteri pe toate segmentele: 5% mai multi clienti de televiziune digitala, 9% mai multi clienti de internet si 14% mai multi clienti de telefonie comparativ cu anul 2016, a precizat compania.

Internetul este segmentul cu cel mai mare potential de crestere pentru UPC. Operatorul spune ca a adaugat 46.300 de noi abonamente de internet de mare viteza, in cursul anului 2017, ceea ce reprezinta o crestere de aproape 9% (581.700 de abonamente de internet). De asemenea, peste 327.000 de clienti au ales modem-ul CONNECT BOX, avand acces la o experienta Wi-Fi mai buna in toata casa.

Televiziunea digitala prin cablu continua sa aduca noi clienti. In 2017, compania a atras 32.800 noi abonamente, baza crescand pana la 673.200 de abonamente. Pe acest segment, cresterea anuala este de peste 5%. Peste 118.000 de clienti au ales noul media-box inovator HORIZON, care le ofera o experienta de televiziune complet noua.

Segmentul de voce a inregistrat o crestere anuala de aproape 14%, in 2017 compania atingand o baza de aproximativ 535.400 de clienti pentru serviciile de telefonie (64.500 de clienti noi).