Intalnire WebPR

Cum sa aleg oferta de telefonie mobila, tinand cont de raportul calitate-pret? Gabriel Ionita, reprezentant Cosmote, a discutat online cu cititorii HotNews.ro

de Redactia     HotNews.ro
Miercuri, 4 noiembrie 2009, 12:26 Economie | Telecom

Gabriel Ionita in dialog cu cititorii
Foto: HotNews.ro
Cum isi gandesc operatorii ofertele din punct de vedere calitate-pret, intr-un context in permanenta schimbare?

Gabriel Ionita, Senior Manager Dezvoltare Produse si Servicii Cosmote Romania, a discutat online despre cum trebuie aleasa oferta potrivita unui anumit profil si despre posibile trucuri in documentarea alegerii.

Cosmote Romania a premiat cea mai relevanta intrebare cu un Nokia Bluetooth Headset BH -104 si un pix cu memory stick.  Intrebarea castigatoare a fost pusa de
Voicu Stan. Pentru a intra in posesia premiului va rugam sa trimiteti un email cu datele de contact si adresa de email pe care ati utilizat-o pentru a pune intrebarea la concurs[at]hotnews.ro



CV Gabriel Ionita  

Gabriel Ionita este Senior Manager Dezvoltare Produse si Servicii, in cadrul Departamentului de Marketing si Comunicare al COSMOTE Romania. Anterior, a coordonat departamentul de Consumer Acquisition al Vodafone Romania, iar la inceputul carierei sale a ocupat diverse posturi in cadrul Mobilrom (Orange Romania). De asemenea, Gabriel detine o experienta internationala vasta, dupa ce a lucrat, in perioada 2000 - 2007 la companii de renume din Canada, precum Rogers Wireless, Loblaws Companies Inc. si Fido/Microcell Connexions. Gabriel Ionita a obtinut un MBA la McGill University din Montreal, a absolvit American Institute on Political and Economic Systems din Praga si Academia de Studii Economice din Bucuresti.     

  • Ce trebuie sa stii inainte de a-ti alege oferta de telefonie mobila? 
  • Vorbesti mult la telefon? Vorbesti ocazional?  
  • Care este profilul tau, in materie de conversatie pe mobil? 
  • Adreseaza invitatului intrebarea ta. 

Puneti intrebari prin formularul de comentarii de la sfarsitul articolului.

Nota redactiei: Pentru a pastra coerenta si relevanta discutiei, nu vom valida comentariile care nu se refera la temele anuntate, care nu contin intrebari sau care constau in atacuri la persoana


Citeste mai multe despre   














Întrebari puse de cititorii HotNews.ro:


  • Întrebarea nr. 1 Je

    Buna ziua!

    1. Cat la suta dintre clientii dvs. folosesc toate cele 2000min in retea si 2000SMS in retea pe care le oferiti prin "mega" oferta?
    2. Este adevarat ca marea majoritate a clientiilor nu folosesc in intregime numarul de minute incluse in ofertele alea cu minute in retea, platind astfel mai mult decat le-ar fi fost nevoie pentru consum?
    3. Mergand pe firul "grijei" dvs. fata de client, daca la 5E + TVA dati 2000min in retea, 2000SMS in retea si 60min in alte retele, de ce nu oferiti si, de exemplu, la 1E + TVA, 200min in retea, 200SMS in retea si 10min in alte retele in aceleasi conditii, adica valabilitate 30 de zile? A se observa ca NU am impartit direct la 5, luand in considerare si discountul de volum acordat in mod normal...

    Multumesc!

    • Gabriel Ionita

      1-2. In acest moment avem o promotie prin care dam utilizatorilor de cartele Cosmote 2.000 de minute bonus in retea pentru reincarcarile de minim 3 Euro. Clientii care beneficiaza de acest bonus utilizeaza cate minute au nevoie.
      3. Produsele si serviciile pe care echipa mea le dezvolta se bazeaza pe cercetari si studii de piata si raspund unor nevoi specifice. Orice idee noua e binevenita si va multumim pentru sugestie.

  • Întrebarea nr. 2 Sebastian Robert

    Intrebari:

    1.Se rebarandeaza Cosmote in T-mobile?Cand?
    2. ce faceti cu brandul Zapp? dar cu licenta lor de CDMA ? Romtelecom mai are o licenta de CDMA, o sa le tineti pe amandoua?
    3.E de presupus ca , odata ce va dobandi controlul la OTE , in Grecia , (acum are doar 30%) Deutche Telekom va implementa un plan de eficientizare si restructurare si in Romania. Va insemna asta unirea cu Romtelecom?
    4. Planurile tarifare de prepaid, cu care a spart piata Cosmote , aflate la limita Dumpingului, sunt rentabile din punct de vedere costuri?
    5. Ati lucrat si in Orange si in Vodafone, in eprioadele lor de glorie
    . Cum e atmosfera in Cosmote comparativ cu ceilalti doi giganti?Cu ce se deosebeste cultura organizationala?
    6. Pe cand servicii 3G sub brandul Cosmote?
    7. Cati exaptriati sunt acum la Cosmote ROmania? cati dintre ei sunt greci?

    • Gabriel Ionita

      1. Informatii legate de T-mobile pot fi obtinute direct de la T-mobile.
      2. Finalizarea achizitiei Zapp reprezinta o realizare importanta pentru grupul Cosmote si subsidiara sa din Romania, menita sa contribuie la cresterea acesteia pe piata. Clientii Zapp au toate motivele sa ramana cu noi, cu atat mai mult cu cat vor avea acces al un portofoliu extins de produse si servicii precum si la cele mai relevante oferte de pe piata din punct de vedere calitate-pret, in functie de preferintele lor.
      3. Ma ocup de dezvoltarea de produse si servicii conform cerintelor pietei, asa ca nu sunt in masura sa raspund la aceasta intrebare.
      4. Inca de la inceput ne-am angajat sa oferim servicii de telecomunicatii accesibile tuturor, prin urmare facem toate eforturile sa ne indeplinim aceasta misiune, Iar toate rezultatele noastre de panaacum au demonstram ca am abordat strategia potrivita atat pentru utilizatori cat si pentru atigerea rezultatelor financiare ale companiei.
      5. La Cosmote am gasit o echipa tanara, dinamica, unita alaturi de care pot construi ceea ce-mi doresc. As putea sa fac o comparatie cu experienta mea din strainatate si pot sa va spun ca angajatii companiilor din Romania cu care am interactionat, dar mai ales cei din Cosmote Romania sunt de un grad inalt de profesionalism, la acelasi nivel sau chiar peste cel al angajatilor companiilor din strainatate cu care am interactionat.
      6. Achizitia Zapp ne ofera posibilitatea extinderii ofertelor de date mobile si in banda larga in viitor. In ceea ce priveste datele de lansare, acestea vor fi comunicate in timp util.
      7. Cosmote este o companie internationala unde ceea ce conteaza este pregatirea profesionala si dorinta de a reusi, tara de origine nu este definitorie.

  • Întrebarea nr. 3 eugen benea

    Posed un telefon nopay de la zapp. Ce se va intampla cu cest serviciu in viitor?

    • Gabriel Ionita

      La acest moment, contractele si serviciile existente ale clientilor Zapp raman neschimbate.

  • Întrebarea nr. 4 Georgescu

    De ce ati introdus facturarea la secunda dupa primele 3 minute INDIVIZIBILE din extraoptiuni?

    • Gabriel Ionita

      Toate produsele si serviciile dezvoltate de Cosmote se bazeaza pe cercetari si studii de piata si adreseaza anumite nevoi specifice. Extraoptiunile noastre pentru Cartela Cosmote sunt concepute pentru a raspunde la o gama larga de nevoi de comunicare ale clientilor.

  • Întrebarea nr. 5 Cosmina Dragomir

    Buna ziua

    Am abonament Cosmote impreuna cu inca 5 persoane din familie cu minute. Totodata avem si abonamente in alte retele. Daca ati oferi un numar de minute mult mai mare in alte retele am renunta la acele abonamente.

    De ce nu oferiti la abonamente mai multe minute in alte retele?

    ///

    • Gabriel Ionita

      In primul rand, ar fi ajutat mai multe detalii despre cate minute vorbiti in alte retele. In momentul de fata va pot spune ca oferta noastra de abonamente include intre 30 si 2.000 de minute nationale (in alte retele), deci o plaja foarte mare de optiuni. Pentru mai multe detalii puteti vizita site-ul companiei noastre www.cosmote.ro, cere detalii in magazinele Cosmote si ale partenerilor nostri, precum si sunand gratuit de pe telefonul mobil la numarul 1234 (apelabil din reteaua Cosmote) sau 021-4041234 si 0766.12.12.34 (apelabil din orice retea, apeluri cu tarif normal).

  • Întrebarea nr. 6 Cristina

    Buna ziua!

    Am si eu o intrebare legata de reinnoirea abonamentului Cosmote. Am un abonament Cosmote 130. In luna august perioada contractuala de 2 ani a expirat. Am primit atunci un sms de la Cosmote care m-a informat ca daca semnez prelungirea contractului pe inca 2 ani primesc 75 euro reducere la achizitionarea unui telefon. As vrea sa stiu daca aceasta oferta este in continuare valabila. Ideea e ca nu am dispus de suma necesara telefonului dorit si preconizez ca as putea cumpara telefonul respectiv in luna decembrie. Daca prelungesc abonamentul in decembrie, voi mai beneficia de cei 75 de euro reducere?

    Multumesc anticipat pentru raspuns.

    • Gabriel Ionita

      Puteti oricand sa va prelungiti abonamentul si sa beneficiati de oferta de loializare actualizata si adaptata conform datelor din prezent. Va recomand sa apelati centru nostru de Relatii cu Clientii la numerele mentionate la intrebarea de mai sus.

  • Întrebarea nr. 7 Sorin

    1) As dori sa stiu de ce Cosmote nu permite accesul la numarul de telefon 0800070809 ? Acest numar deserveste clientii ENEL Energie din Dobrogea si din Banat si Cosmote este singurul operator ce nu permite accesul la acest numar .
    2) La ce data preconizati lansarea serviciilor 3G ?

    • Gabriel Ionita

      1. Numerele de telefon de forma 0800xxxxxx reprezinta o aplicatie din domeniul telecomunicatiilor destinata tuturor companiilor si institutiilor care si-au propus sa ofere clientilor posibilitatea de a afla informatii sau de a comunica apeland un numar de telefon gratuit. Numarul Verde presupe un principiu de taxare inversa, costurile de apelare, navigare etc. fiind integral facturate firmei sau institutiei care dispune de un astfel de numar. Avand in vedere regimul special al unei astfel de linii, serviciile "numar verde" sunt achizitionate si activate in urma incheierii unui contract de furnizare a acestora cu operatorii de telefonie. Companiile si institutiile beneficiare sunt cele care decid daca serviciile lor de tip "numar verde" pot fi apelate din cadrul retelelor alternative sau de pe telefonul mobil.
      2. Asa cum am mentionat si mai sus, informatii legate de acest subiect vor fi comunicate in timp util.

  • Întrebarea nr. 8 Nicolae

    Exista posibilitatea incarcarii electronice a cartelelor de pe abonamente folosind serviciul self-care. De asemeni exista persoane care pretind ca sunt reprezentanti ai serviciului tehnic Cosmote solicitand schimbarea unei setari a telefonului si "verificarea" ultimelor 6 cifre a CNP-ului (parola default de self-care), Parintii mei au fost pacaliti astfel: - li s-a cerut organizarea de conferinta , si apoi rapid s-a efectuat incarcarea maxima de 10 euro. In calitate de titular a abonamentului am cerut serviciului clienti (la o ora de la eveniment ) anularea totala sau partiala a acestei incarcari fraduloase - am inteles ca nu se poate. Ciudat este ca am mai primit telefon de la acelasi numar si apoi un sms (de la alt numar) in care eram anuntat ca sunt castigatorul unui "premiu". Este pacat ca astfel de metode de spam continua fara nici-o reactie din parte operatorului. In rest, am abonamente si la alti operatori, dar de departe Cosmote are cea mai buna oferta .

    • Gabriel Ionita

      Fraudele prin telefon sunt deja un fenomen cunoscut in intreaga tara, afectand de-a lungul timpului o serie de companii importante din Romania, inclusiv operatorii de telefonie mobila. Va rugam sa semnalati toate tentativele de frauda si sa nu raspundeti solicitarilor legate de furnizarea de date personale la telefon sau prin alte mijloace (CNP, serie buletin, parole personale de acces la contul de abonat, conturi bancare, coduri de reincarcare pentru cartele preplatite) si sa nu dati curs niciodata solicitarilor exprese de a achizitiona cartele de reincarcare si de a comunica codurile acestora unor necunoscuti pentru a castiga premii sau bonusuri "spectaculoase". De asemenea, sa nu dati curs solicitarilor exprese de a tasta pe aparatul telefonic diverse coduri pentru a beneficia de anumite oferte. Toate detaliile despre campaniile si promotiile Cosmote sunt disponibile pe site-ul www.cosmote.ro sau poti fi aflate in magazinele Cosmote sau ale partenerilor nostri sau apeland centrul nostru de Relatii cu Clientii la numerele mentionate la intrebarea de mai sus.
      O metoda sigura de a scapa de aceste persoane care incearca sa fraudeze oamenii de buna-credinta apelandu-i pe telefonul mobil este ca in momentul in care sunteti apelati si se recomanda ca fiind angajati Cosmote sa le cereti numele si prenumele, superiorul ierarhic imediat si interiorul de pe care va suna si la care ii puteti suna dvs. inapoi. In toate cazurile aceste persoane nu vor avea aceste informatii care pot fi verificate usor apeland la centrul nostru de Relatii cu Clienti.

  • Întrebarea nr. 9 anonim1

    de ce pentru 1000 min cosmote, 1000 sms cosmote si 100 min nationale la abonament platesc 10 euro, iar pentru 800 min cosmote, 800 sms si 100 min nationale, cu cartela prepay se platesc doar 5 euro? e corect fata de clientii cu abonamente?
    abia astept sa termin perioada contractuala si sa renunt la abonament,,,
    sau poate urmeaza o reglare la nivelul abonamentelor...

    • Gabriel Ionita

      Produsele si serviciile pe baza de abonament si cartela adreseaza nevoi specifice de comunicare si exista clienti care prefera serviciile pe baza de abonament, dupa cum exista si clienti care prefera serviciile pe baza de cartela preplatita.
      Un avantaj important pe care clientii serviciilor pe baza de abonament il au la semnarea unui contract este faptul ca au posibilitatea sa achizitioneze telefoane la preturi foarte avantajoase, chiar reduse pana la 100%.

  • Întrebarea nr. 10 simion

    Domnule Ionita, de ce calitatea sunetului convorbirii este asa slaba in reteaua Cosmote?
    Se intampla de foarte multe ori , incercand sa apelez un nr din reteaua Cosmote , sa imi spuna ca acesta are telefonul inchis, desi acesta este deschis?
    Multumesc!

    • Gabriel Ionita

      Cosmote este singura companie de pe piata care garanteaza calitatea serviciului. La inceputul acestui an am lansat un program, in premiera in Romania, prin care clientii primesc bani la intreruperea convorbirilor, in situatii fara semnal Cosmote. Acest program este prima initiativa de acest gen de pe piata telecom si doreste sa sublinieze angajamentul asumat de companie de a oferi servicii de calitate tuturor utilizatorilor. Programul se adreseaza tuturor clientilor Cosmote, abonati si utilizatori de cartela preplatita.

  • Întrebarea nr. 11 Olteanu

    Va salut domnule Gabriel
    Inteleg ca vreti sa intrati in dialog cu cititorii hotnews pentru a oferi consultanta in ceea ce priveste alegerea tipului de abonament in functie de necesitati. Avand in vedere experienta dvs.poate imi puteti da un sfat. Am doua telefoane la acelasi furnizor, abonamente de 10 euro aproxim. cu 50 minute gratuite in retea si 30 minute cu 3 numere cu 1 cent/min. Vorbim ocazional si in anumite situatii depasim 60 minute. Intrebarea este: ce abonament ati recomanda, pentru 2 aparate, si in jur de 300 minute gratuite, sub 10 euro?

    • Gabriel Ionita

      As recomanda fie un abonament Cosmote Full Options Plus 60, fie unul CFO Plus 100. Abonamentele costa 6,55 Euro, respectiv 8,92 Euro, TVA inclus si ofera cate 60, respectiv 100 de minute nationale si internationale pe luna si 500, respectiv 800 de minute in retea si acelasi numar de sms-uri in retea pe luna.

  • Întrebarea nr. 12 Bojte Karoly

    Buna Ziua!

    Sunt abonat zapp am facut contract pe doi ani acum sase luni, pe trei telefoane ,in zona unde stau acoperirea e slaba..Exista o posibilitate sa trec pe cosmote ?

    • Gabriel Ionita

      Exista posibilitatea conform procedurilor de portare ale companiei Zapp actualmente in vigoare.

  • Întrebarea nr. 13 Cipri

    Buna ziua domnule Ionita,

    Tot vad reclama de la cartela bonus la televizor si am vrut sa vad si eu despre ce e vorba insa am constatat ca exista si aici stelute.
    Daca cartela e data bonus la reincarcare inseamna ca eu sunt deja client. De ce m-ar ajuta inca o cartela pe care o primesc atunci cand cumpar o cartela de reincarcare?

    Chiar nu inteleg oferta asta. Puteti sa o explicati putin?

    Multumesc

    • Gabriel Ionita

      Cartela Bonus este un produs prin care clientul beneficiaza de un bonus de 5 Euro distribuiti pe parcursul a 5 luni de la momentul activarii cartelei si este un produs care se adreseaza noilor clienti. Aceasta se activeaza numai printr-o reincarcare. Orice persoana care doreste sa devina utilizator al serviciului prepay Cosmote poate cumpara o reincarcare si va primi o Cartela Bonus pe care o poate activa imediat utilizand valoarea de reincarcare cumparata.

  • Întrebarea nr. 14 s0r1n

    Buna ziua,
    Am 3 abonamente in alta retea.Daca nu s-a incheiat perioada contractuala imi pot porta numerele in reteaua dvs?
    Mulumesc.

    • Gabriel Ionita

      Bineinteles, conform procedurilor de portare ale companiei de la care doriti sa va portati.

  • Întrebarea nr. 15 aradeanu

    Remarc ca apelarea unui abonat Cosmote de pe alte retele este mai scumpa decat in cazul oricarei alte retele,de ce?

    • Gabriel Ionita

      Evit sa comentez politica de tarifare a altor companii de telefonie mobila.

  • Întrebarea nr. 16 sslf

    Cum de obicei la sfarsit de an companiile de telefonie mobila au oferte promotionale, pregatiti ceva in acest sens?

    • Gabriel Ionita

      Bineinteles, ca in fiecare an, perioada de sarbatori este una extrem de importanta pentru noi si ne vom stradui ca prin ofertele atractive pe care le vom avea sa dam posibilitatea tuturor sa ofere cadou cel putin unul dintre produsele noastre.

  • Întrebarea nr. 17 Crosheta

    1.De ce am renunta la abonamentele noastre din alte retele pentru a trece la Cosmote?

    2.Ce ne ofera in plus Cosmote fata de ceilalti doi operatori consacrati ?

    • Gabriel Ionita

      Produsele si serviciile COSMOTE sunt configurate astfel incat sa raspunda nevoilor reale de comunicare ale romanilor, asa cum au fost identificate in urma studiilor de piata ale companiei. Astfel, COSMOTE este prima companiei care a introdus abonamentele cu „bundle” de minute si SMS-uri incluse in tariful standard, apelurile internationale incluse in acelasi tarif lunar, precum si alte beneficii. Cei care isi achizitioneaza un abonament, pot opta si pentru un telefon mobil performant la un pret cu discount mare (de multe ori si de 100%). De asemenea, utilizatorii au la dispozitie in prezent 10 planuri tarifare, ale caror preturi pornesc de la 4,17 Euro/ TVA inclus.
      Asa cum am mai mentionat, COSMOTE este singura companie de pe piata care garanteaza calitatea serviciului. La inceputul anului, am lansat un program original prin care clienţii primesc bani la întreruperea convorbirilor în situaţii fără semnal COSMOTE. Acest program este prima iniţiativă de acest gen de pe piaţa românească de telecom şi doreşte să sublinieze angajamentul asumat de companie de a oferi servicii de calitate tuturor utilizatorilor. Programul se adresează tuturor clienţilor COSMOTE, abonaţi şi utilizatori de Cartela COSMOTE.

  • Întrebarea nr. 18 Moise Sorin

    Buna ziua,

    Sunt abonat Cosmote, si eram curios daca si cand se vor introduce minute internationale in ofertele de la cosmote? mentionez ca lucrez in Ucraina si acum ar trebui sa folosesc retelele locale de aici sa pot suna acasa... fiind mult mai eficient ca acoperire si ieftin.

    • Gabriel Ionita

      Abonamentele si extraoptiunile prepay ofera in acest moment minute internationale prentru utilizatorii Cosmote care apeleaza din Romania. Pentru utilizatorii Cosmote care calatoresc in strainatate (deci sunt in roaming), preturile pentru apeluri se stabilesc in principal pe baza tarifului practicat de partenerul de roaming (operatorul de telefonie mobila pe care il foloseste utilizatorul Cosmote aflat in strainatate).

  • Întrebarea nr. 19 Dobinda Alexandru Calin

    M-ati putea atrage ca si client avand in vedere ca am in familie doua abonemente la Vodafone (cu acoperire dar ff scump) si doua la Digi(RDS - ff ieftin dar acoperire mica) ?
    Adica (generalizez) cum preconizati sa va cresteti cota de piata avand in vedere ofertele cucare vine RDS si capacitatea Vodafone de a ramane pe profit mare chiar daca ar reduce ff mult preturile?

    • Gabriel Ionita

      Vedeti raspunsul la intrebarea "De ce sa trec la Cosmote?"

  • Întrebarea nr. 20 Voicu Stan

    Pe mine ma atrage o eventuala oferta combinata voce - internet la preturi imbatabile de concurenta.
    Spre exemplu, m-ar atrage un abonament pe numai 3 luni in care sa fie incluse servicii de voce si de internet pentru calculator.
    Este posibil sa aveti in vedere o astfel de abordare?

    • Gabriel Ionita

      Orice idee sau sugestie este bine-venita. Analizam in permanenta nevoile utilizatorilor si oferta noastra reflecta intotdeauna cererea existenta in piata pentru anumite produse si servicii.

  • Întrebarea nr. 21 aiko

    Buna ziua

    Din experienta pe care o aveti in industrie, cand apreciati ca se va ajunge ca serviciile (gsm - voce, 3g, internet) sa aiba o calitate si rata de penetrare la nivel national similare cu cele din .de, .uk ori .fr?
    Ma gandesc acest lucru din perspectiva faptului ca ofertele de servicii occidentale sunt mult mai ieftine si mai variate. Un singur argument in directia dezvoltarii exigentei clientilor din celelalte tari este faptul ca nu se mai fac diferentieri in tarifarea convorbirilor 'in retea' sau 'in afara retelei'.

    • Gabriel Ionita

      In prezent gradul de penetrare a serviciilor de voce in Romania este la un nivel comparativ cu multe tari din Uniunea Europeana si din lume. Referitor la serviciile de date, Romania are un potential ridicat in ceea ce priveste cresterea volumului acestora. Din perspectiva "ofertelor de servicii occidentale" pot mentiona ca ofertele de servicii ale Cosmote sunt printre cele mai competitive din Europa.

  • Întrebarea nr. 22 Razvan

    Ce telefon recomandati dumneavoastra pentru omul de afaceri din romania?
    ce plan tarifar recomandati?
    cum atrageti firmele sa aleaga cosmote in loc de vodafone sau orange?

    • Gabriel Ionita

      In primul rand as recomanda un abonament avantajos, care sa ii aduca economie la bugetul de comunicare si care sa fie astfel configurat incat sa raspunda nevoilor lui reale de comunicare. Pentru oferte personalizate, echipa noastra de vanzari directe sta la dispozitia utilizatorilor cu cea mai buna propunere. COSMOTE oferatuturor utilizatorilor de business solutii specifice si personalizate de comunicare, create conform nevoilor lor reale. In plus, portofoliul de produse adresate acestui segment este compus din planurile tarifare COSMOTE Business Share si COSMOTE Full Option Plus, care oferasolutii tuturor tipurilor de companii, indiferent de dimensiunea acestora. Planurile tarifare, care pot fi adaptate in functie de bugetele si nevoile de comunicare ale fiecarei companii, ofera panala 2.000 de minute nationale si internationale - catre retele fixe din Europa si retele de telefonie fixa si mobila din Israel, Canada si SUA - respectiv 5.000 de minute nationale, comunicare nelimitatain retea sau in cadrul aceluiasi grup de utilizatori, precum si tarife accesibile si speciale pentru ceea ce depaseste minutele incluse in abonament. In acelasi timp, utilizatorii corporate pot achizitiona cele mai noi modele de telefoane mobile concepute pentru acest segment, cu reduceri importante, de pana la 100%.

  • Întrebarea nr. 23 Gigi

    Buna ziua,
    Intrebarea mea este de ce nu aveti macar o oferta la abonamentele COSMOTE care sa fie peste sau egala cu ofertele COSMOTE de la cartela?

    Desigur trebuiesc recuperate anumite costuri legate de pretul redus al telefoanelor, dar sa nu uitam de fidelitatea unui abonat.

    Cu stima, Gigi

    • Gabriel Ionita

      COSMOTE ofera atat utilizatorilor de Cartela COSMOTE, cat si abonatilor cele mai relevante servicii si produse de pe piata care corespund nevoilor lor de comunicare. Asa cum am raspuns anterior, un avantaj important pe care clientii serviciilor pe baza de abonament il au la semnarea unui contract este faptul ca au posibilitatea sa achizitioneze telefoane la preturi foarte avantajoase, chiar reduse pana la 100%.
      In plus as mentiona si faptul ca abonatii beneficiaza de produse si servicii cu valoare adaugata la care au acces in exclusivitate. Unul dintre acestea este pachetul comun lansat de COSMOTE si Romtelecom, care ofera comunicare nelimitata si netaxabila intre o linie fixa Romtelecom si pana la patru abonamente de telefonie mobila COSMOTE.

  • Întrebarea nr. 24 razvan

    Cat de importanta credeti ca este pentru un operator de telefonie mobila europeana piata romaneasca? Care sunt principalele diferente dintre utilizatorul roman de telefonie mobile si cel vest-european?

    • Gabriel Ionita

      Romania este o tara cu potential mare pentru un operator de telefonie mobila. Desi rata de penetrare este apropiata de cea a tarilor din vest, avantajul Romaniei este ca are un potential ridicat in ceea ce priveste cresterea volumului serviciilor de voce si date. Spre exemplu, in Grecia, unde populatia este aproximativ jumatate din cea a Romaniei, volumul serviciilor de voce si sms folosite este dublu.

  • Întrebarea nr. 25 Eonica

    Cum ar trebui sa facem diferenta de calitate intre serviciile de telefonie de pe piata? Nu ma refer la varianta "dupa ureche" - caz in care ne putem baza doar pe acuitatea si claritatea auditiva ci si la alte criterii pe care ar trebui sa le analizeze clientul. Care sunt aceste criterii ce definesc calitatea in domeniul serviciilor de telefonie mobila? Ateptam sa ne dezvaluiti acele trucuri ...

    • Gabriel Ionita

      Calitatea este factorul pe care il urmareste orice companie intr-o piata competitiva. In ceea ce va priveste pe dvs, ar trebui sa va orientati dupa consumul lunar si bugetul pe care doriti sa il alocati acestui tip de comunicare.

  • Întrebarea nr. 26 iulia

    Buna ziua,
    Ce program sau strategie aveti pe viitor in ceea ce privesc trarifele pentru convorbiri internationale? V-ati gandit sa faceti pachete speciala pentru anumite tari in functie de numarul de romani plecati dincolo?

    • Gabriel Ionita

      Nu este clar daca va intereseaza tarifele de roaming (pentru apeluri din strainatate catre Romania) sau tarifele internationale (apeluri din Romania in strainatate) – pentru care avem deja o propunere interesanta, fiecare abonament si extraoptiune prepay avand inclus in tariful lunar un numar de minute nationale si internationale.

  • Întrebarea nr. 27 Florin Andrei

    Buna ziua,

    Ce ati face in locul meu: am de 7 ani abonament Zapp care costa 10 dolari pe luna (6 euro si ceva).
    Am inclus in abonament doar 45 minute nationale si 5 SMS, tot nationale.
    Nu le consum nici pe acestea :-)
    M-ar interesa sa "migrez" la Cosmote cu pastrarea numarului actual.
    Ce abonament mai ieftin mi-ati recomanda, avand in vedere ca nu sunt interesat decat de cel mult 100 de minute nationale pe luna.

    Va multumesc,

    • Gabriel Ionita

      Puteti sa va portati numarul. Avand in vedere informatiile furnizate, puteti alege intre COSMOTE Full Option Plus 60, fie CFO Plus 100. Abonamentele costa 6,55 Euro, respectiv 8,92 Euro, TVA inclus, si ofera cate 60, respectiv 100 de minute nationale si internationale. In ceea ce priveste minutele si SMS-urile in retea, aveti cate 500, respectiv 800 pe luna. Pentru mai multe detalii, va asteptam intr-un magazin.

  • Întrebarea nr. 28 Sorin

    Vom putea efectua apeluri in reteaua Zapp in urma achizitionarii acestuia de catre Cosmote ca si in reteaua proprie sau tarifele vor fi cele ca pentru apeluri in afara retelei ?

    • Gabriel Ionita

      Multumim pentru intrebare si interes, dar acest subiect iese din sfera discutiei de astazi. Pentru moment va putem spune ca nu sunt modificari in ceea ce priveste produsele si serviciile Zapp.

  • Întrebarea nr. 29 iahim

    Ce ati zice de o oferta de abonament cu 2 castigatori?
    La un abonament de genul XXX minute nationale, xxxx minute in retea si xxxx sms in retea la pretul de 10 euro.
    Daca intr-o luna nu consum total minutele, diferenta se transforma:
    Cazul 1:
    in bani - proportional cu valoarea abonamentului impartit la 2 - jumatate/jumatate
    Cazul 2:
    in puncte de cumparaturi ce se pot utiliza in magazinele Cosmote - jumatate/jumatate
    Cazul 3: reportarea minutelor - jumatate/jumatate fara limita.
    Clientulsa aiba posibilitatea de alegere a cazului care i se potriveste.
    Credeti ca ar exista un operator telecom care sa indrazneasca o asemenea oferta?

    • Gabriel Ionita

      Orice idee sau sugestie se poate transforma in oferta comerciala numai in urma validarii ei prin studii de piata. Analizam in permanenta nevoile pietei si ne asiguram ca oferta noastra este relevanta si atractiva.

  • Întrebarea nr. 30 jokerlives

    Cand, in oferta Cosmote, o sa apara un produs ce ofera interet mobil prin intermediul unui stick usb? Cu aceasta ocazie asteptam acest produs la un pret mai bun decat ofera concurenta.

    • Gabriel Ionita

      La fel cum am procedat cu toate ofertele noastre vom comunica in timp util orice produs sau serviciu pe care il vom lansa.

  • Întrebarea nr. 31 Pandi

    1. Intrebare: ce sa ma fac eu cu 2000 de minute in retea,cind din cele 300 de numere pe care le am in agenda nici unul nu este in Cosmote?
    60% Vodafone si 40 % Orange.
    Sunt foarte curios ce mi-ati recomanda.
    2. Ce parere aveti de afirmatia potrivit careia Cosmote se adreseaza in special categoriilor de oameni saraci?

    • Gabriel Ionita

      1. V-as recomanda sa selectati din agenda de telefon prietenii pe care ii apelati cel mai mult, precum si membrii de familie si sa-i convingeti sa se porteze pe Cosmote. Astfel, ei ar putea sa-si mentina numerele de telefon si sa-si optimizeze bugetul de comunicare, avand la dispozitie in prezent 10 planuri tarifare cu minute nationale si on-net incluse, ale caror preturi pornesc de la 4,17 Euro/ TVA inclus. La momentul incheierii contractului ei pot beneficia de asemenea si de un telefon mobil performant la un pret cu discount mare (de multe ori si de 100%). Ei se pot porta si pe serviciul prepay, Cartela Cosmote oferind in acest moment cele mai relevante oferte prepay cu minute nationale, internationale si on-net de pe piata.
      2. Asa cum am spus si mai sus, produsele si serviciile COSMOTE sunt configurate astfel incat sa raspunda nevoilor reale de comunicare ale clientilor, asa cum au fost identificate in urma studiilor de piata ale companiei. Cosmote se adreseaza tuturor clientilor care au nevoie de servicii de telefonie mobila de calitate exceptionala si cauta operatorul cu reteaua cea mai dinamica si cu ofertele care ofera cel mai bun raport calitate/pret.

  • Întrebarea nr. 32 eugen

    Buna ziua,
    2 intrebari ar fi de la mine:
    1. Cand veti introduce servicii BlackBerry sau orice alt serviciu de e-mail "push"?
    2. Tinand cont ca sunt f multi romani basarabeni in Romania care ar dori sa tina legatura mai puternic cu familia ramasa in stanga Prutului, cand veti introduce o optiune speciala pt Basarabia(R.Moldova) in care sa fie incluse minute spre nr de mobil (in special!) si fix?
    Multumesc.

    • Gabriel Ionita

      COSMOTE Romania are deja un serviciu de push e-mail, adresat clientilor corporate, denumit My-email. In ceea ce priveste restul intrebarii, orice idee sau sugestie se poate transforma in oferta comerciala numai in urma validarii ei prin studii de piata. Analizam in permanenta nevoile pietei si ne asiguram ca oferta noastra este relevanta si atractiva. In plus, abonatii COSMOTE Romania care isi activeaza extraoptiunea „International”, pentru a tine legatura cu cei plecati la munca sau familiile din alte tari, beneficiaza de tarife reduse cu 50% pentru apelurile efectuate catre relele fixe din Europa si retele fixe si mobile din Statele Unite ale Americii, Canada si Israel.








Jurnal​ din Israel

FOTOGALERIE Tel Aviv: artistic si sofisticat

Tel Aviv e un oras nou pornit de la un port vechi si are un tip de sofisticare, nearoganta, care-l face definitiv interesant. Arhitectura lui, accentele moderne, tusele europene, aspiratiile americane, muzeele, casele memoriale permit calatorilor sa traiasca in el si o experienta culturala. Spiritul relaxat al orasului si umorul generatiei tinere din Tel Aviv se traduce uneori in mici capodopere in culoare pe ziduri. Unul dintre cele mai bune, amuzante si interesante tururi e cel din cartierul florentin, cunoscut ca partea boema a orasului.

9124 vizualizari

  • Doar marketing (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 13:10)

    Je [anonim]

    Buna ziua!

    1. Cat la suta dintre clientii dvs. folosesc toate cele 2000min in retea si 2000SMS in retea pe care le oferiti prin "mega" oferta?
    2. Este adevarat ca marea majoritate a clientiilor nu folosesc in intregime numarul de minute incluse in ofertele alea cu minute in retea, platind astfel mai mult decat le-ar fi fost nevoie pentru consum?
    3. Mergand pe firul "grijei" dvs. fata de client, daca la 5E + TVA dati 2000min in retea, 2000SMS in retea si 60min in alte retele, de ce nu oferiti si, de exemplu, la 1E + TVA, 200min in retea, 200SMS in retea si 10min in alte retele in aceleasi conditii, adica valabilitate 30 de zile? A se observa ca NU am impartit direct la 5, luand in considerare si discountul de volum acordat in mod normal...

    Multumesc!
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:16)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui Je

      1-2. In acest moment avem o promotie prin care dam utilizatorilor de cartele Cosmote 2.000 de minute bonus in retea pentru reincarcarile de minim 3 Euro. Clientii care beneficiaza de acest bonus utilizeaza cate minute au nevoie.
      3. Produsele si serviciile pe care echipa mea le dezvolta se bazeaza pe cercetari si studii de piata si raspund unor nevoi specifice. Orice idee noua e binevenita si va multumim pentru sugestie.
  • Se rebarandeaza Cosmote in T-mobile? (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 13:48)

    Sebastian Robert [anonim]

    Intrebari:

    1.Se rebarandeaza Cosmote in T-mobile?Cand?
    2. ce faceti cu brandul Zapp? dar cu licenta lor de CDMA ? Romtelecom mai are o licenta de CDMA, o sa le tineti pe amandoua?
    3.E de presupus ca , odata ce va dobandi controlul la OTE , in Grecia , (acum are doar 30%) Deutche Telekom va implementa un plan de eficientizare si restructurare si in Romania. Va insemna asta unirea cu Romtelecom?
    4. Planurile tarifare de prepaid, cu care a spart piata Cosmote , aflate la limita Dumpingului, sunt rentabile din punct de vedere costuri?
    5. Ati lucrat si in Orange si in Vodafone, in eprioadele lor de glorie
    . Cum e atmosfera in Cosmote comparativ cu ceilalti doi giganti?Cu ce se deosebeste cultura organizationala?
    6. Pe cand servicii 3G sub brandul Cosmote?
    7. Cati exaptriati sunt acum la Cosmote ROmania? cati dintre ei sunt greci?
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:37)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui Sebastian Robert

      1. Informatii legate de T-mobile pot fi obtinute direct de la T-mobile.
      2. Finalizarea achizitiei Zapp reprezinta o realizare importanta pentru grupul Cosmote si subsidiara sa din Romania, menita sa contribuie la cresterea acesteia pe piata. Clientii Zapp au toate motivele sa ramana cu noi, cu atat mai mult cu cat vor avea acces al un portofoliu extins de produse si servicii precum si la cele mai relevante oferte de pe piata din punct de vedere calitate-pret, in functie de preferintele lor.
      3. Ma ocup de dezvoltarea de produse si servicii conform cerintelor pietei, asa ca nu sunt in masura sa raspund la aceasta intrebare.
      4. Inca de la inceput ne-am angajat sa oferim servicii de telecomunicatii accesibile tuturor, prin urmare facem toate eforturile sa ne indeplinim aceasta misiune, Iar toate rezultatele noastre de panaacum au demonstram ca am abordat strategia potrivita atat pentru utilizatori cat si pentru atigerea rezultatelor financiare ale companiei.
      5. La Cosmote am gasit o echipa tanara, dinamica, unita alaturi de care pot construi ceea ce-mi doresc. As putea sa fac o comparatie cu experienta mea din strainatate si pot sa va spun ca angajatii companiilor din Romania cu care am interactionat, dar mai ales cei din Cosmote Romania sunt de un grad inalt de profesionalism, la acelasi nivel sau chiar peste cel al angajatilor companiilor din strainatate cu care am interactionat.
      6. Achizitia Zapp ne ofera posibilitatea extinderii ofertelor de date mobile si in banda larga in viitor. In ceea ce priveste datele de lansare, acestea vor fi comunicate in timp util.
      7. Cosmote este o companie internationala unde ceea ce conteaza este pregatirea profesionala si dorinta de a reusi, tara de origine nu este definitorie.
  • zapp (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 13:55)

    eugen benea [anonim]

    Posed un telefon nopay de la zapp. Ce se va intampla cu cest serviciu in viitor?
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:39)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui eugen benea

      La acest moment, contractele si serviciile existente ale clientilor Zapp raman neschimbate.
  • facturare la 3 minute (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 14:37)

    Georgescu [anonim]

    De ce ati introdus facturarea la secunda dupa primele 3 minute INDIVIZIBILE din extraoptiuni?
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:42)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui Georgescu

      Toate produsele si serviciile dezvoltate de Cosmote se bazeaza pe cercetari si studii de piata si adreseaza anumite nevoi specifice. Extraoptiunile noastre pentru Cartela Cosmote sunt concepute pentru a raspunde la o gama larga de nevoi de comunicare ale clientilor.
  • taxare (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 15:42)

    Cezar_T [utilizator]

    Nu credeti ca nu e corect fata de clientii dumneavastra sa fie taxati la secunda abia dupa 3 minute? Nu mascati astfel faptul ca miile de minute oferite in reclame sunt de fapt mult mai putine?
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:44)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui Cezar_T

      Vedeti raspunsul la aceasta intrebare mai sus.
  • Minute nationale vs minute in retea (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 16:59)

    Cosmina Dragomir [anonim]

    Buna ziua

    Am abonament Cosmote impreuna cu inca 5 persoane din familie cu minute. Totodata avem si abonamente in alte retele. Daca ati oferi un numar de minute mult mai mare in alte retele am renunta la acele abonamente.

    De ce nu oferiti la abonamente mai multe minute in alte retele?

    ///
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:53)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui Cosmina Dragomir

      In primul rand, ar fi ajutat mai multe detalii despre cate minute vorbiti in alte retele. In momentul de fata va pot spune ca oferta noastra de abonamente include intre 30 si 2.000 de minute nationale (in alte retele), deci o plaja foarte mare de optiuni. Pentru mai multe detalii puteti vizita site-ul companiei noastre www.cosmote.ro, cere detalii in magazinele Cosmote si ale partenerilor nostri, precum si sunand gratuit de pe telefonul mobil la numarul 1234 (apelabil din reteaua Cosmote) sau 021-4041234 si 0766.12.12.34 (apelabil din orice retea, apeluri cu tarif normal).
  • Reinnoire abonament (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 17:01)

    Cristina [anonim]

    Buna ziua!

    Am si eu o intrebare legata de reinnoirea abonamentului Cosmote. Am un abonament Cosmote 130. In luna august perioada contractuala de 2 ani a expirat. Am primit atunci un sms de la Cosmote care m-a informat ca daca semnez prelungirea contractului pe inca 2 ani primesc 75 euro reducere la achizitionarea unui telefon. As vrea sa stiu daca aceasta oferta este in continuare valabila. Ideea e ca nu am dispus de suma necesara telefonului dorit si preconizez ca as putea cumpara telefonul respectiv in luna decembrie. Daca prelungesc abonamentul in decembrie, voi mai beneficia de cei 75 de euro reducere?

    Multumesc anticipat pentru raspuns.
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:56)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui Cristina

      Puteti oricand sa va prelungiti abonamentul si sa beneficiati de oferta de loializare actualizata si adaptata conform datelor din prezent. Va recomand sa apelati centru nostru de Relatii cu Clientii la numerele mentionate la intrebarea de mai sus.
  • Servicii egale cu ale concurentei ? (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 18:11)

    Sorin [anonim]

    1) As dori sa stiu de ce Cosmote nu permite accesul la numarul de telefon 0800070809 ? Acest numar deserveste clientii ENEL Energie din Dobrogea si din Banat si Cosmote este singurul operator ce nu permite accesul la acest numar .
    2) La ce data preconizati lansarea serviciilor 3G ?
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 15:05)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui Sorin

      1. Numerele de telefon de forma 0800xxxxxx reprezinta o aplicatie din domeniul telecomunicatiilor destinata tuturor companiilor si institutiilor care si-au propus sa ofere clientilor posibilitatea de a afla informatii sau de a comunica apeland un numar de telefon gratuit. Numarul Verde presupe un principiu de taxare inversa, costurile de apelare, navigare etc. fiind integral facturate firmei sau institutiei care dispune de un astfel de numar. Avand in vedere regimul special al unei astfel de linii, serviciile "numar verde" sunt achizitionate si activate in urma incheierii unui contract de furnizare a acestora cu operatorii de telefonie. Companiile si institutiile beneficiare sunt cele care decid daca serviciile lor de tip "numar verde" pot fi apelate din cadrul retelelor alternative sau de pe telefonul mobil.
      2. Asa cum am mentionat si mai sus, informatii legate de acest subiect vor fi comunicate in timp util.
  • falsi reprezentanti (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 18:30)

    Nicolae [anonim]

    Exista posibilitatea incarcarii electronice a cartelelor de pe abonamente folosind serviciul self-care. De asemeni exista persoane care pretind ca sunt reprezentanti ai serviciului tehnic Cosmote solicitand schimbarea unei setari a telefonului si "verificarea" ultimelor 6 cifre a CNP-ului (parola default de self-care), Parintii mei au fost pacaliti astfel: - li s-a cerut organizarea de conferinta , si apoi rapid s-a efectuat incarcarea maxima de 10 euro. In calitate de titular a abonamentului am cerut serviciului clienti (la o ora de la eveniment ) anularea totala sau partiala a acestei incarcari fraduloase - am inteles ca nu se poate. Ciudat este ca am mai primit telefon de la acelasi numar si apoi un sms (de la alt numar) in care eram anuntat ca sunt castigatorul unui "premiu". Este pacat ca astfel de metode de spam continua fara nici-o reactie din parte operatorului. In rest, am abonamente si la alti operatori, dar de departe Cosmote are cea mai buna oferta .
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 15:17)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui Nicolae

      Fraudele prin telefon sunt deja un fenomen cunoscut in intreaga tara, afectand de-a lungul timpului o serie de companii importante din Romania, inclusiv operatorii de telefonie mobila. Va rugam sa semnalati toate tentativele de frauda si sa nu raspundeti solicitarilor legate de furnizarea de date personale la telefon sau prin alte mijloace (CNP, serie buletin, parole personale de acces la contul de abonat, conturi bancare, coduri de reincarcare pentru cartele preplatite) si sa nu dati curs niciodata solicitarilor exprese de a achizitiona cartele de reincarcare si de a comunica codurile acestora unor necunoscuti pentru a castiga premii sau bonusuri "spectaculoase". De asemenea, sa nu dati curs solicitarilor exprese de a tasta pe aparatul telefonic diverse coduri pentru a beneficia de anumite oferte. Toate detaliile despre campaniile si promotiile Cosmote sunt disponibile pe site-ul www.cosmote.ro sau poti fi aflate in magazinele Cosmote sau ale partenerilor nostri sau apeland centrul nostru de Relatii cu Clientii la numerele mentionate la intrebarea de mai sus.
      O metoda sigura de a scapa de aceste persoane care incearca sa fraudeze oamenii de buna-credinta apelandu-i pe telefonul mobil este ca in momentul in care sunteti apelati si se recomanda ca fiind angajati Cosmote sa le cereti numele si prenumele, superiorul ierarhic imediat si interiorul de pe care va suna si la care ii puteti suna dvs. inapoi. In toate cazurile aceste persoane nu vor avea aceste informatii care pot fi verificate usor apeland la centrul nostru de Relatii cu Clienti.
  • dezechilibru (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 18:52)

    anonim1 [anonim]

    de ce pentru 1000 min cosmote, 1000 sms cosmote si 100 min nationale la abonament platesc 10 euro, iar pentru 800 min cosmote, 800 sms si 100 min nationale, cu cartela prepay se platesc doar 5 euro? e corect fata de clientii cu abonamente?
    abia astept sa termin perioada contractuala si sa renunt la abonament,,,
    sau poate urmeaza o reglare la nivelul abonamentelor...
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 15:22)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui anonim1

      Produsele si serviciile pe baza de abonament si cartela adreseaza nevoi specifice de comunicare si exista clienti care prefera serviciile pe baza de abonament, dupa cum exista si clienti care prefera serviciile pe baza de cartela preplatita.
      Un avantaj important pe care clientii serviciilor pe baza de abonament il au la semnarea unui contract este faptul ca au posibilitatea sa achizitioneze telefoane la preturi foarte avantajoase, chiar reduse pana la 100%.
  • caliatea sunetului (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 22:10)

    simion [anonim]

    Domnule Ionita, de ce calitatea sunetului convorbirii este asa slaba in reteaua Cosmote?
    Se intampla de foarte multe ori , incercand sa apelez un nr din reteaua Cosmote , sa imi spuna ca acesta are telefonul inchis, desi acesta este deschis?
    Multumesc!
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 15:28)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui simion

      Cosmote este singura companie de pe piata care garanteaza calitatea serviciului. La inceputul acestui an am lansat un program, in premiera in Romania, prin care clientii primesc bani la intreruperea convorbirilor, in situatii fara semnal Cosmote. Acest program este prima initiativa de acest gen de pe piata telecom si doreste sa sublinieze angajamentul asumat de companie de a oferi servicii de calitate tuturor utilizatorilor. Programul se adreseaza tuturor clientilor Cosmote, abonati si utilizatori de cartela preplatita.
  • Comparatie (Miercuri, 4 noiembrie 2009, 23:57)

    Olteanu [anonim]

    Va salut domnule Gabriel
    Inteleg ca vreti sa intrati in dialog cu cititorii hotnews pentru a oferi consultanta in ceea ce priveste alegerea tipului de abonament in functie de necesitati. Avand in vedere experienta dvs.poate imi puteti da un sfat. Am doua telefoane la acelasi furnizor, abonamente de 10 euro aproxim. cu 50 minute gratuite in retea si 30 minute cu 3 numere cu 1 cent/min. Vorbim ocazional si in anumite situatii depasim 60 minute. Intrebarea este: ce abonament ati recomanda, pentru 2 aparate, si in jur de 300 minute gratuite, sub 10 euro?
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 15:32)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui Olteanu

      As recomanda fie un abonament Cosmote Full Options Plus 60, fie unul CFO Plus 100. Abonamentele costa 6,55 Euro, respectiv 8,92 Euro, TVA inclus si ofera cate 60, respectiv 100 de minute nationale si internationale pe luna si 500, respectiv 800 de minute in retea si acelasi numar de sms-uri in retea pe luna.
  • lupu cu naravu' stiti dv. (Joi, 5 noiembrie 2009, 1:01)

    cp [anonim]

    deoarece am ''muscat-o'' cu multe abonamente in diverse retele am ales la un moment dat cartela cosmote care pare de departe cea mai atractiva oferta.. aceste oferte tin numai pina o companie isi face un portofoliu de clienti. dupa aceea se formeaza un cartel in care retelele si-au ''facut piata'' preturile vor fi sus etc. etc.(deocamdata recunosc ca nu s-a intimplat chestia asta de cind a intrat cosmote pe piata)
    va aplica si cosmote aceasta politica???
    p.s va rog in raspunsul dat de dv. sa nu folositi expresii de genul ''grija firmei fata de clienti''( asa ceva nu exista in romania)
    va multumesc
  • zapp (Joi, 5 noiembrie 2009, 8:46)

    Bojte Karoly [anonim]

    Buna Ziua!

    Sunt abonat zapp am facut contract pe doi ani acum sase luni, pe trei telefoane ,in zona unde stau acoperirea e slaba..Exista o posibilitate sa trec pe cosmote ?
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 15:34)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui Bojte Karoly

      Exista posibilitatea conform procedurilor de portare ale companiei Zapp actualmente in vigoare.
  • comparatorul de tarife... (Joi, 5 noiembrie 2009, 9:41)

    dana eugenia [anonim]

    ... e solutia ;)

    unde sa compari, in functie de profilul tau de utilizator (cate minute vb, cate sms-uri trimiti) ofertele existente
  • Cartela bonus (Joi, 5 noiembrie 2009, 11:18)

    Cipri [anonim]

    Buna ziua domnule Ionita,

    Tot vad reclama de la cartela bonus la televizor si am vrut sa vad si eu despre ce e vorba insa am constatat ca exista si aici stelute.
    Daca cartela e data bonus la reincarcare inseamna ca eu sunt deja client. De ce m-ar ajuta inca o cartela pe care o primesc atunci cand cumpar o cartela de reincarcare?

    Chiar nu inteleg oferta asta. Puteti sa o explicati putin?

    Multumesc
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 15:49)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui Cipri

      Cartela Bonus este un produs prin care clientul beneficiaza de un bonus de 5 Euro distribuiti pe parcursul a 5 luni de la momentul activarii cartelei si este un produs care se adreseaza noilor clienti. Aceasta se activeaza numai printr-o reincarcare. Orice persoana care doreste sa devina utilizator al serviciului prepay Cosmote poate cumpara o reincarcare si va primi o Cartela Bonus pe care o poate activa imediat utilizand valoarea de reincarcare cumparata.
  • Portabilitate (Joi, 5 noiembrie 2009, 12:21)

    s0r1n [utilizator]

    Buna ziua,
    Am 3 abonamente in alta retea.Daca nu s-a incheiat perioada contractuala imi pot porta numerele in reteaua dvs?
    Mulumesc.
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 15:50)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui s0r1n

      Bineinteles, conform procedurilor de portare ale companiei de la care doriti sa va portati.
  • cosmote (Joi, 5 noiembrie 2009, 13:10)

    aradeanu [anonim]

    Remarc ca apelarea unui abonat Cosmote de pe alte retele este mai scumpa decat in cazul oricarei alte retele,de ce?
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 15:54)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui aradeanu

      Evit sa comentez politica de tarifare a altor companii de telefonie mobila.
  • Oferte promotionale la sfarsit de an (Joi, 5 noiembrie 2009, 13:45)

    sslf [utilizator]

    Cum de obicei la sfarsit de an companiile de telefonie mobila au oferte promotionale, pregatiti ceva in acest sens?
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 15:57)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui sslf

      Bineinteles, ca in fiecare an, perioada de sarbatori este una extrem de importanta pentru noi si ne vom stradui ca prin ofertele atractive pe care le vom avea sa dam posibilitatea tuturor sa ofere cadou cel putin unul dintre produsele noastre.
  • De ce sa trec la Cosmote? (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:25)

    Crosheta [utilizator]

    1.De ce am renunta la abonamentele noastre din alte retele pentru a trece la Cosmote?

    2.Ce ne ofera in plus Cosmote fata de ceilalti doi operatori consacrati ?
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 17:37)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui Crosheta

      Produsele si serviciile COSMOTE sunt configurate astfel incat sa raspunda nevoilor reale de comunicare ale romanilor, asa cum au fost identificate in urma studiilor de piata ale companiei. Astfel, COSMOTE este prima companiei care a introdus abonamentele cu „bundle” de minute si SMS-uri incluse in tariful standard, apelurile internationale incluse in acelasi tarif lunar, precum si alte beneficii. Cei care isi achizitioneaza un abonament, pot opta si pentru un telefon mobil performant la un pret cu discount mare (de multe ori si de 100%). De asemenea, utilizatorii au la dispozitie in prezent 10 planuri tarifare, ale caror preturi pornesc de la 4,17 Euro/ TVA inclus.
      Asa cum am mai mentionat, COSMOTE este singura companie de pe piata care garanteaza calitatea serviciului. La inceputul anului, am lansat un program original prin care clienţii primesc bani la întreruperea convorbirilor în situaţii fără semnal COSMOTE. Acest program este prima iniţiativă de acest gen de pe piaţa românească de telecom şi doreşte să sublinieze angajamentul asumat de companie de a oferi servicii de calitate tuturor utilizatorilor. Programul se adresează tuturor clienţilor COSMOTE, abonaţi şi utilizatori de Cartela COSMOTE.
  • Minute internationale pe mobil (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:30)

    Moise Sorin [anonim]

    Buna ziua,

    Sunt abonat Cosmote, si eram curios daca si cand se vor introduce minute internationale in ofertele de la cosmote? mentionez ca lucrez in Ucraina si acum ar trebui sa folosesc retelele locale de aici sa pot suna acasa... fiind mult mai eficient ca acoperire si ieftin.
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 16:04)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui Moise Sorin

      Abonamentele si extraoptiunile prepay ofera in acest moment minute internationale prentru utilizatorii Cosmote care apeleaza din Romania. Pentru utilizatorii Cosmote care calatoresc in strainatate (deci sunt in roaming), preturile pentru apeluri se stabilesc in principal pe baza tarifului practicat de partenerul de roaming (operatorul de telefonie mobila pe care il foloseste utilizatorul Cosmote aflat in strainatate).
  • Intrebare relevanta (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:32)

    Dobinda Alexandru Calin [anonim]

    M-ati putea atrage ca si client avand in vedere ca am in familie doua abonemente la Vodafone (cu acoperire dar ff scump) si doua la Digi(RDS - ff ieftin dar acoperire mica) ?
    Adica (generalizez) cum preconizati sa va cresteti cota de piata avand in vedere ofertele cucare vine RDS si capacitatea Vodafone de a ramane pe profit mare chiar daca ar reduce ff mult preturile?
  • Oferta combinata Voce - Internet (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:36)

    Voicu Stan [anonim]

    Pe mine ma atrage o eventuala oferta combinata voce - internet la preturi imbatabile de concurenta.
    Spre exemplu, m-ar atrage un abonament pe numai 3 luni in care sa fie incluse servicii de voce si de internet pentru calculator.
    Este posibil sa aveti in vedere o astfel de abordare?
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 16:14)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui Voicu Stan

      Orice idee sau sugestie este bine-venita. Analizam in permanenta nevoile utilizatorilor si oferta noastra reflecta intotdeauna cererea existenta in piata pentru anumite produse si servicii.
  • oferte comparative (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:40)

    aiko [utilizator]

    Buna ziua

    Din experienta pe care o aveti in industrie, cand apreciati ca se va ajunge ca serviciile (gsm - voce, 3g, internet) sa aiba o calitate si rata de penetrare la nivel national similare cu cele din .de, .uk ori .fr?
    Ma gandesc acest lucru din perspectiva faptului ca ofertele de servicii occidentale sunt mult mai ieftine si mai variate. Un singur argument in directia dezvoltarii exigentei clientilor din celelalte tari este faptul ca nu se mai fac diferentieri in tarifarea convorbirilor 'in retea' sau 'in afara retelei'.
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 17:35)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui aiko

      In prezent gradul de penetrare a serviciilor de voce in Romania este la un nivel comparativ cu multe tari din Uniunea Europeana si din lume. Referitor la serviciile de date, Romania are un potential ridicat in ceea ce priveste cresterea volumului acestora. Din perspectiva "ofertelor de servicii occidentale" pot mentiona ca ofertele de servicii ale Cosmote sunt printre cele mai competitive din Europa.
  • telefon idel (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:43)

    Razvan [anonim]

    Ce telefon recomandati dumneavoastra pentru omul de afaceri din romania?
    ce plan tarifar recomandati?
    cum atrageti firmele sa aleaga cosmote in loc de vodafone sau orange?
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 17:26)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui Razvan

      In primul rand as recomanda un abonament avantajos, care sa ii aduca economie la bugetul de comunicare si care sa fie astfel configurat incat sa raspunda nevoilor lui reale de comunicare. Pentru oferte personalizate, echipa noastra de vanzari directe sta la dispozitia utilizatorilor cu cea mai buna propunere. COSMOTE oferatuturor utilizatorilor de business solutii specifice si personalizate de comunicare, create conform nevoilor lor reale. In plus, portofoliul de produse adresate acestui segment este compus din planurile tarifare COSMOTE Business Share si COSMOTE Full Option Plus, care oferasolutii tuturor tipurilor de companii, indiferent de dimensiunea acestora. Planurile tarifare, care pot fi adaptate in functie de bugetele si nevoile de comunicare ale fiecarei companii, ofera panala 2.000 de minute nationale si internationale - catre retele fixe din Europa si retele de telefonie fixa si mobila din Israel, Canada si SUA - respectiv 5.000 de minute nationale, comunicare nelimitatain retea sau in cadrul aceluiasi grup de utilizatori, precum si tarife accesibile si speciale pentru ceea ce depaseste minutele incluse in abonament. In acelasi timp, utilizatorii corporate pot achizitiona cele mai noi modele de telefoane mobile concepute pentru acest segment, cu reduceri importante, de pana la 100%.
  • Abonament Vs Cartela (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:45)

    Gigi [anonim]

    Buna ziua,
    Intrebarea mea este de ce nu aveti macar o oferta la abonamentele COSMOTE care sa fie peste sau egala cu ofertele COSMOTE de la cartela?

    Desigur trebuiesc recuperate anumite costuri legate de pretul redus al telefoanelor, dar sa nu uitam de fidelitatea unui abonat.

    Cu stima, Gigi
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 17:22)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui Gigi

      COSMOTE ofera atat utilizatorilor de Cartela COSMOTE, cat si abonatilor cele mai relevante servicii si produse de pe piata care corespund nevoilor lor de comunicare. Asa cum am raspuns anterior, un avantaj important pe care clientii serviciilor pe baza de abonament il au la semnarea unui contract este faptul ca au posibilitatea sa achizitioneze telefoane la preturi foarte avantajoase, chiar reduse pana la 100%.
      In plus as mentiona si faptul ca abonatii beneficiaza de produse si servicii cu valoare adaugata la care au acces in exclusivitate. Unul dintre acestea este pachetul comun lansat de COSMOTE si Romtelecom, care ofera comunicare nelimitata si netaxabila intre o linie fixa Romtelecom si pana la patru abonamente de telefonie mobila COSMOTE.
  • Intrebare (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:50)

    razvan [anonim]

    Cat de importanta credeti ca este pentru un operator de telefonie mobila europeana piata romaneasca? Care sunt principalele diferente dintre utilizatorul roman de telefonie mobile si cel vest-european?
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 17:13)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui razvan

      Romania este o tara cu potential mare pentru un operator de telefonie mobila. Desi rata de penetrare este apropiata de cea a tarilor din vest, avantajul Romaniei este ca are un potential ridicat in ceea ce priveste cresterea volumului serviciilor de voce si date. Spre exemplu, in Grecia, unde populatia este aproximativ jumatate din cea a Romaniei, volumul serviciilor de voce si sms folosite este dublu.
  • calitate (Joi, 5 noiembrie 2009, 14:52)

    Eonica [utilizator]

    Cum ar trebui sa facem diferenta de calitate intre serviciile de telefonie de pe piata? Nu ma refer la varianta "dupa ureche" - caz in care ne putem baza doar pe acuitatea si claritatea auditiva ci si la alte criterii pe care ar trebui sa le analizeze clientul. Care sunt aceste criterii ce definesc calitatea in domeniul serviciilor de telefonie mobila? Ateptam sa ne dezvaluiti acele trucuri ...
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 17:11)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui Eonica

      Calitatea este factorul pe care il urmareste orice companie intr-o piata competitiva. In ceea ce va priveste pe dvs, ar trebui sa va orientati dupa consumul lunar si bugetul pe care doriti sa il alocati acestui tip de comunicare.
  • convorbiri internationale (Joi, 5 noiembrie 2009, 15:17)

    iulia [anonim]

    Buna ziua,
    Ce program sau strategie aveti pe viitor in ceea ce privesc trarifele pentru convorbiri internationale? V-ati gandit sa faceti pachete speciala pentru anumite tari in functie de numarul de romani plecati dincolo?
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 17:09)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui iulia

      Nu este clar daca va intereseaza tarifele de roaming (pentru apeluri din strainatate catre Romania) sau tarifele internationale (apeluri din Romania in strainatate) – pentru care avem deja o propunere interesanta, fiecare abonament si extraoptiune prepay avand inclus in tariful lunar un numar de minute nationale si internationale.
  • Abonament Zapp sau Cosmote (Joi, 5 noiembrie 2009, 15:19)

    Florin Andrei [anonim]

    Buna ziua,

    Ce ati face in locul meu: am de 7 ani abonament Zapp care costa 10 dolari pe luna (6 euro si ceva).
    Am inclus in abonament doar 45 minute nationale si 5 SMS, tot nationale.
    Nu le consum nici pe acestea :-)
    M-ar interesa sa "migrez" la Cosmote cu pastrarea numarului actual.
    Ce abonament mai ieftin mi-ati recomanda, avand in vedere ca nu sunt interesat decat de cel mult 100 de minute nationale pe luna.

    Va multumesc,
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 17:06)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui Florin Andrei

      Puteti sa va portati numarul. Avand in vedere informatiile furnizate, puteti alege intre COSMOTE Full Option Plus 60, fie CFO Plus 100. Abonamentele costa 6,55 Euro, respectiv 8,92 Euro, TVA inclus, si ofera cate 60, respectiv 100 de minute nationale si internationale. In ceea ce priveste minutele si SMS-urile in retea, aveti cate 500, respectiv 800 pe luna. Pentru mai multe detalii, va asteptam intr-un magazin.
  • Achizitionarea Zapp (Joi, 5 noiembrie 2009, 15:33)

    Sorin [anonim]

    Vom putea efectua apeluri in reteaua Zapp in urma achizitionarii acestuia de catre Cosmote ca si in reteaua proprie sau tarifele vor fi cele ca pentru apeluri in afara retelei ?
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 17:04)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui Sorin

      Multumim pentru intrebare si interes, dar acest subiect iese din sfera discutiei de astazi. Pentru moment va putem spune ca nu sunt modificari in ceea ce priveste produsele si serviciile Zapp.
  • Oferta abonament cu 2 castigatori (Joi, 5 noiembrie 2009, 16:21)

    iahim [utilizator]

    Ce ati zice de o oferta de abonament cu 2 castigatori?
    La un abonament de genul XXX minute nationale, xxxx minute in retea si xxxx sms in retea la pretul de 10 euro.
    Daca intr-o luna nu consum total minutele, diferenta se transforma:
    Cazul 1:
    in bani - proportional cu valoarea abonamentului impartit la 2 - jumatate/jumatate
    Cazul 2:
    in puncte de cumparaturi ce se pot utiliza in magazinele Cosmote - jumatate/jumatate
    Cazul 3: reportarea minutelor - jumatate/jumatate fara limita.
    Clientulsa aiba posibilitatea de alegere a cazului care i se potriveste.
    Credeti ca ar exista un operator telecom care sa indrazneasca o asemenea oferta?
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 17:49)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui iahim

      Orice idee sau sugestie se poate transforma in oferta comerciala numai in urma validarii ei prin studii de piata. Analizam in permanenta nevoile pietei si ne asiguram ca oferta noastra este relevanta si atractiva.
  • Internet mobil (Joi, 5 noiembrie 2009, 17:11)

    jokerlives [utilizator]

    Cand, in oferta Cosmote, o sa apara un produs ce ofera interet mobil prin intermediul unui stick usb? Cu aceasta ocazie asteptam acest produs la un pret mai bun decat ofera concurenta.
    • raspuns (Joi, 5 noiembrie 2009, 17:41)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui jokerlives

      La fel cum am procedat cu toate ofertele noastre vom comunica in timp util orice produs sau serviciu pe care il vom lansa.
  • FAQ (Joi, 5 noiembrie 2009, 20:24)

    Pandi [anonim]

    1. Intrebare: ce sa ma fac eu cu 2000 de minute in retea,cind din cele 300 de numere pe care le am in agenda nici unul nu este in Cosmote?
    60% Vodafone si 40 % Orange.
    Sunt foarte curios ce mi-ati recomanda.
    2. Ce parere aveti de afirmatia potrivit careia Cosmote se adreseaza in special categoriilor de oameni saraci?
    • raspuns (Vineri, 6 noiembrie 2009, 15:19)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui Pandi

      1. V-as recomanda sa selectati din agenda de telefon prietenii pe care ii apelati cel mai mult, precum si membrii de familie si sa-i convingeti sa se porteze pe Cosmote. Astfel, ei ar putea sa-si mentina numerele de telefon si sa-si optimizeze bugetul de comunicare, avand la dispozitie in prezent 10 planuri tarifare cu minute nationale si on-net incluse, ale caror preturi pornesc de la 4,17 Euro/ TVA inclus. La momentul incheierii contractului ei pot beneficia de asemenea si de un telefon mobil performant la un pret cu discount mare (de multe ori si de 100%). Ei se pot porta si pe serviciul prepay, Cartela Cosmote oferind in acest moment cele mai relevante oferte prepay cu minute nationale, internationale si on-net de pe piata.
      2. Asa cum am spus si mai sus, produsele si serviciile COSMOTE sunt configurate astfel incat sa raspunda nevoilor reale de comunicare ale clientilor, asa cum au fost identificate in urma studiilor de piata ale companiei. Cosmote se adreseaza tuturor clientilor care au nevoie de servicii de telefonie mobila de calitate exceptionala si cauta operatorul cu reteaua cea mai dinamica si cu ofertele care ofera cel mai bun raport calitate/pret.
  • Blacberry si R.Moldova (Vineri, 6 noiembrie 2009, 2:12)

    eugen [anonim]

    Buna ziua,
    2 intrebari ar fi de la mine:
    1. Cand veti introduce servicii BlackBerry sau orice alt serviciu de e-mail "push"?
    2. Tinand cont ca sunt f multi romani basarabeni in Romania care ar dori sa tina legatura mai puternic cu familia ramasa in stanga Prutului, cand veti introduce o optiune speciala pt Basarabia(R.Moldova) in care sa fie incluse minute spre nr de mobil (in special!) si fix?
    Multumesc.
    • raspuns (Vineri, 6 noiembrie 2009, 15:17)

      Gabriel Ionita [hotnews.ro] i-a raspuns lui eugen

      COSMOTE Romania are deja un serviciu de push e-mail, adresat clientilor corporate, denumit My-email. In ceea ce priveste restul intrebarii, orice idee sau sugestie se poate transforma in oferta comerciala numai in urma validarii ei prin studii de piata. Analizam in permanenta nevoile pietei si ne asiguram ca oferta noastra este relevanta si atractiva. In plus, abonatii COSMOTE Romania care isi activeaza extraoptiunea „International”, pentru a tine legatura cu cei plecati la munca sau familiile din alte tari, beneficiaza de tarife reduse cu 50% pentru apelurile efectuate catre relele fixe din Europa si retele fixe si mobile din Statele Unite ale Americii, Canada si Israel.
  • Am reinnoit vechiul abonament de 60 min dar acum (Luni, 23 noiembrie 2009, 17:54)

    Madena Rusu [anonim]

    Am reinnoit vechiul abonament cosmote 60 dar acum am ales vechiul abonament adica cosmote 60 de 5 euro dar pe noul contract scrie cosmote 30 cu 30 minute nationale la 5 euro.S-a produs o eroare la voi?


Abonare la comentarii cu RSS



ESRI

Top 5 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.
hosted by
powered by
developed by
mobile version
Marţi